home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34792 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #120: 16 Sep 2011, 00:09 »

Mon ikke du klarer den Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #121: 16 Sep 2011, 08:49 »

Måske, men jeg er løbet ind i et stort promblem.. Men hvad det er kommer jeg lige med senere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #122: 16 Sep 2011, 23:54 »

Et sørgmodigt farvel!

Den niende juli 2011 gjorde Celtic et scoop af de hele store, da de sikrede sig stortalentet Phil Jones fra Premier League nedrykkerne fra Blackburn for sølle 55.000.000 kroner.  Efter en fornem debut sæson med tooghalvtreds kampe i alle turneringer samt tre nationale titler i Skotland gik Jones fra talent til Anfører. Jones har som i sidste sæson gået forrest og anføreren har været på pletten flere gange med vigtige scoringer og han har været en vital del af det Celtic-hold, der endelig ser ud til at skulle have succes i Champions League efter flere års skuffelser. Det er ikke gået ubemærket hen og specielt efter fire spillede landskampe for England er interessen eksploderet.  Real Madrid, FC Barcelona, Inter, AC Milan, Bayern München, Tottenham, Liverpool og Manchester United bød alle på anføreren I løbet af december måned, hvilket gjorde at Jones og hans agent forlangte en gigantisk lønstigning og i sidste ende valgte bestyrelse at accepterede tre tilbud på 140.000.000 kroner. I sidste ende blev det Manchester United, der løb med Jones’ underskrift og United har hentet en fuldgod erstatning for den aldrende Rio Ferdinand. Vi ønsker Phil Jones alt held og lykke med karrieren i Manchester United, samt takker for de i alt nioghalvfjers kampe og tolv scoringer i alle turninger. Som det ser ud nu bliver alle forsvarsspillere rykket en plads op i køen, hvilket betyder at der ikke kommer en ny forsvarsspiller til!!

Ydermere har man solgt reserven Stuart Armstrong til Bristol City for elleve millioner kroner, mens Connor Wickmans lejeaftale er udløbet og ind i stedet for ham er den noget billigere Alvaro Morata lejet i Arsenal. Morata bliver eneste nye navn i januar og han er faktisk bare 4-5 valg til angriberpladsen, men det er rart at være dækket ind. Jeg har ikke kunnet finde nogen, som kan gå ind og forstærke nu her, men jeg har fundet et par navne, der skifter til sommer. Carlos Cuéllar og Niko Kranjcar kommer fra henholdsvis Aston Villa og Tottenham, men begge har til fælles at de skifter på en fri transfer. Derudover er målmanden Neto hentet i Fiorentina på fri transfer til sommer sammen med den tidligere tyske landsholdsangriber Kevin Kurányi, der skifter for en overgangssum på 38.000.000 kroner. De fireindkøb skal sikre Celtic endnu en sæson i Champions League og alle kommer med enorm erfaring fra deres respektive ligaer og landshold. Den helt store signing er dog midtbaneslideren Steven Defour fra Standard Liege, der ligeledes kommer til sommer og så på en fri transfer. Det bliver transfervinduets eneste ”tilgang” og så håber jeg på at Cairney, Mvila og McGeady bliver, hvor de er! De er nemlig jaget vildt, men Cairney har lige udtalt at han bliver hvor han er!!

Sidst men ikke mindst sagde jeg pænt nej tak til Tottenham, der ønskede at jeg skulle tage over efter Roberto Mancini. Efter en uges betænkningstid valgte jeg at takke nej, da jeg altså meget gerne vil se hvad Celtic kan præstere mod Roma. Jeg håber vitterlig ikke at jeg fortryder..

Turneringer
SPL: 1'er med 60 point for totyve kampe (Rangers har tooghalvtreds point på andenpladsen)
Scottish Cup: er i femte runde mod Dundee United
Co-Operative: er i semifinalen mod Inverness
CL: Møder Roma i 1/8-delsfinalen

EDIT: Sig hvis i vil have SS af noget..- Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #123: 17 Sep 2011, 21:16 »

Jeg har iøvrigt ikke tabt i ligaen endnu i denne sæson og hvis den tendens holder ender jeg op på 51 ligakampe i træk uden nederlag.. Ohh yeah Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #124: 18 Sep 2011, 20:19 »

Goodwillie scorede sit ligamål nummer 50 og 51 for Celtic og så på sin gamle hjemmebane! "Mål nummer 50 klubben" ville McGeady også være med i så han scorede da lige hattrick i 6-1 sejren over Dundee United Thumbs Up

Og så er jeg nød til at anbefale Steven Taylor igen.. Den mand er for vild på dødbolde Thumbs Up

Ligaen
SPL

Seneste kampe/slutprogram
Fixtures
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #125: 18 Sep 2011, 21:38 »

Synes det er fedt gået Jimmy Wink Dejlig blog-light at følge, keep it up Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #126: 19 Sep 2011, 19:55 »

Synes det er fedt gået Jimmy Wink Dejlig blog-light at følge, keep it up Smiley

Shall do shall do Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #127: 20 Sep 2011, 23:36 »

Et billede siger mere end tusind ord;



EDIT: Drømmen lever.. Vi har trukket Dortmund i kvartfinalen, dog starter vi på hjemmebane, men jeg er fortrøstningsfuld.. Vi står desværre overfor enten United eller Chelsea i semien så det er lidt ævv Peace
« Seneste Redigering: 20 Sep 2011, 23:54 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #128: 20 Sep 2011, 23:52 »

er sgu træt af jeg ikke har fm11 pt, for jeres saves ser fandme fede ud!! må jo bare lavet et i 08 så, velkommen til aaritalo allerede nu! Wink men jeg tænkte på, om en af jer ikke kunne smide et ss af goodwillie i jeres nuværende sæson? og historie også, hvis det ikke er for meget bøvl Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #129: 20 Sep 2011, 23:59 »

er sgu træt af jeg ikke har fm11 pt, for jeres saves ser fandme fede ud!! må jo bare lavet et i 08 så, velkommen til aaritalo allerede nu! Wink men jeg tænkte på, om en af jer ikke kunne smide et ss af goodwillie i jeres nuværende sæson? og historie også, hvis det ikke er for meget bøvl Smiley

Kig lidt højere op i tråden.. der er han  Wink

og øv med dit FM, men 08'eren er sgu da ret sjov Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #130: 20 Sep 2011, 23:58 »

det var han sgu da også, tak skal du have jimmy Smiley han ser ud til at være en god spiller og stabil målscorer, er personligt helt vild med mcgeady, havde et celtic save (godt nok 08, men stadigvæk), hvor han var garant for 15-20 mål + samme antal assist, 4-5 sæsoner i træk, inden arsenal hentede ham for et kæmpe beløb, og det ser ud til at han også gør det glimrende for dig?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #131: 21 Sep 2011, 00:08 »

det var han sgu da også, tak skal du have jimmy Smiley han ser ud til at være en god spiller og stabil målscorer, er personligt helt vild med mcgeady, havde et celtic save (godt nok 08, men stadigvæk), hvor han var garant for 15-20 mål + samme antal assist, 4-5 sæsoner i træk, inden arsenal hentede ham for et kæmpe beløb, og det ser ud til at han også gør det glimrende for dig?

Hehe.. Wink Det er han også.. jeg burde nok have højere stats, men det er jo lige meget når han scorer mål.. Han er blevet en stabil målscorer heldigvis, men han havde lidt startproblemer.. det er faktisk lidt utroligt at de ikke er vilde med ham i Premier League..  Newcastle, Blackburn osv. kunne godt bruge en spiller som ham.. Peace

McGeady er fantastisk og så dejlig alsidig.. Han er ALT for god til Celtic og jeg nyder hver kamp jeg kan smide ham på holdkortet.. Lyon har været tæt på et par gange, men de byder sølle 110.000.000 kroner og han er IMO meget mere værd Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #132: 21 Sep 2011, 00:17 »

Hehe.. Wink Det er han også.. jeg burde nok have højere stats, men det er jo lige meget når han scorer mål.. Han er blevet en stabil målscorer heldigvis, men han havde lidt startproblemer.. det er faktisk lidt utroligt at de ikke er vilde med ham i Premier League..  Newcastle, Blackburn osv. kunne godt bruge en spiller som ham.. Peace

McGeady er fantastisk og så dejlig alsidig.. Han er ALT for god til Celtic og jeg nyder hver kamp jeg kan smide ham på holdkortet.. Lyon har været tæt på et par gange, men de byder sølle 110.000.000 kroner og han er IMO meget mere værd Thumbs Up

Ja helt enig omkring McGeady, ham burde du kunne få min. 150 mio for i min bog, glimrende spiller!  Thumbs Up Hvordan ser økonomien ud i Celtic efter et par år? Og er der nogen der har fået stadion udvidet? Det jo ret stort i forvejen, så det er måske lidt svært?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #133: 21 Sep 2011, 00:31 »

Ja helt enig omkring McGeady, ham burde du kunne få min. 150 mio for i min bog, glimrende spiller!  Thumbs Up Hvordan ser økonomien ud i Celtic efter et par år? Og er der nogen der har fået stadion udvidet? Det jo ret stort i forvejen, så det er måske lidt svært?

Jeg vil mene at sådan som han spiller pt. er han 200.000.000 kroner værd..  Wink

Værdien er steget til 720.000.000 kroner og gælden er faldet til 49.000.000 kroner så det er jo fint kontra 690.000.000 kroner og 60.000.000 kroner fra start Thumbs Up Det er jo det næststørste stadion i Skotland og 6. største i UK så det er jo ikke fordi man trænger til mere.. hehe.. men jeg har ikke prøvet det endnu.. det ville da være fedt., men tænker også at det er svært. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #134: 21 Sep 2011, 00:33 »

Nå det var sgu da en godkendt økonomi, ikke den vilde gæld de har. Nej det er jo nemlig det ang. stadion, det er jo kæmpe stort i forhold til den skotske liga, og tænker at det er svært at fylde det til kampe mod de små skotske hold, som jo ikke er særligt attraktive.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010