home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Back to the 90s - En Premier Manager 3 blog
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Back to the 90s - En Premier Manager 3 blog  (Læst 3524 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Back to the 90s - En Premier Manager 3 blog
« Svar #15: 14 Aug 2011, 09:39 »

I stedet for nogle lange updates, vil jeg nu forsøge at gennemgå kampene over en lidt mere generel tone. Så her er de:

Det er lidt en blandet landhandel. Vi har fået scoret lidt flere mål som Wilson alle har stået for, men alligevel er det ikke just gået godt. Vi befinder os stadig på en flot sidsteplads, nu fire point efter Kidderminster som vi dog trods alt selv slog. Kampene har dog heller ikke været lette - Vi havde en flot uafgjort mod Gateshead der ligger nr. 1, men de scorede i det 82. minut (hvilket lidt er en træls tendens synes jeg), og ellers har vi faktisk også været uheldige med ikke at vinde over Farnborough. Pudsigt nok har 2 af Wilsons 3 mål været mens jeg har været i gang med noget andet, så måske jeg bare skulle lade computeren køre i fremtiden...

På transfersiden er der også sket lidt. Jeg fik en fax om at jeg skulle ringe til manageren fra Stalybridge (genialt koncept at man kan ringe til de forskellige managere), og han tilbød mig 70.000 for Statham der alligevel var skadet og dermed også blevet til den dårligste midt, så han røg i svinget. Samtidig har vores ungdomstræner (ja, sådan en har jeg sgu!) fundet en angriber som jeg har hevet op til førsteholdet. Casson er kun 18 men har alligevel 23 i shooting, så ham forventer jeg meget af i fremtiden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Back to the 90s - En Premier Manager 3 blog
« Svar #16: 14 Aug 2011, 19:52 »

Eftersom min computer gik ud og jeg dermed mistede ca. 8 kampe, gider jeg ikke denne blog mere Tunge PM3 var for åndssvagt alligevel, og det har INTET med resultaterne at gøre!

Jeg vil i stedet starte et spil der kan ligge under 'nostalgi' forummet herinde på FmF ... I må selv gætte hvilket..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010