home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sport Boys
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sport Boys  (Læst 4645 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sport Boys
« : 11 Aug 2011, 18:43 »

Intro

Så er jeg tilbage!

Efter endnu en fiasko, denne gang i Rumænien, har de små papirsedler gjort deres job, og har sendt mig langt væk fra den elendige liga de holder sig derovre i Østeuropa. Jeg er endt helt ovre i Sydamerika, nærmere betegnet Peru, hvor jeg nu skal være manager for klubben med det yderst maskuline navn Sport Boys, som har nogle lige så maskuline lyserøde spilletrøjer…

Club Sport Boys Association er stiftet på Perus nationaldag, 28. juli, i år 1927. Det er traditionelt en af de største klubber i Peru, og har også vundet det nationale mesterskab 6 gange. De fleste af triumferne ligger dog langt tilbage i tiden, og det seneste mesterskab er fra 1984. Siden dengang er det nærmest kun gået nedad for klubben, både sportsligt og økonomisk. De har været nedrykningskandidat er oftere end mesterskabskandidat er, og i 2008 måtte de en tur ned i den næstbedste række. Her vandt de dog ligaen, og rykkede op igen, og det er altså et nyoprykket hold jeg skal styre i denne omgang. Medierne spår dem til at snuppe en 9. plads ud af de 16 hold. Magien vi skal forsøge at fremvise, spilles for hjemmekampenes vedkommende på Estadio Miguel Grau, hvor der er plads til 18.000 forventningsfulde tilskuere.

For en gangs skyld kan jeg glæde mig over at have lidt penge til rådighed. Mit transferbudget er på £332K, og til min store overraskelse bruger klubben i øjeblikket kun halvdelen af lønbudgettet på £44K om ugen. Der er altså god plads til at få skaffet forstærkninger, både i form af nye spillere og nyt personale.

Jeg synes faktisk vi har en udmærket trup, men der er selvfølgelig plads til forbedringer på visse pladser, og jeg er straks gået i gang med at finde potentielle emner. Jeg har flottet mig i dette spil, og har kreeret hele 2 taktikker - en til brug på hjemmebanen, og en mere defensivt orienteret udebanetaktik. De flopper sikkert spektakulært begge to, men så har jeg da givet det et forsøg. Hvis det skulle behage mine følgere, vil jeg sandsynligvis lave updates på samme måde som i min nyligt overståede FC Snagov-blog.

Følg med i sportsdrengenes bedrifter her!
Logged



Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Sport Boys
« Svar #1: 11 Aug 2011, 18:54 »

Med det klubnavn, og den trøjefarve, må det da være noget YMCA-halløj, du har gang i. Grin Anyway, er jeg imponeret over mængden af penge, der er involveret i klubben. Det er alligevel noget mere, end jeg har at gøre godt med i den næstbedste brasilianske række, så mon ikke, det kan lade sig gøre at hente nogle solide spillere til? Om ikke andet, så af dem, der løber rundt i de lave brasilianske rækker, eller er på fri transfer.

Som jeg tidligere nævnte i din seneste blog, vil jeg selvfølgelig følge med her, og se hvad du kan udrette. Lad det nu ikke være en fyring! :-P
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #2: 11 Aug 2011, 18:57 »

Jeg oddser 100 kr på at du er ude af vagten inden der er gået en sæson! Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #3: 11 Aug 2011, 18:58 »

Om ikke andet, så af dem, der løber rundt i de lave brasilianske rækker, eller er på fri transfer.

Der er bare lige den regel, at man højst må have 6 udlændinge i truppen i Peru, og kun 3 blandt de 18 udvalgte til kampene... Der er et par udlændinge i klubben i forvejen, så det må fortrinsvis være peruvianere jeg henter Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #4: 11 Aug 2011, 18:59 »

Jeg oddser 100 kr på at du er ude af vagten inden der er gået en sæson! Wink

Haha, inden der er gået en sæson ligefrem... Jeg holder på at jeg få lov til at spille første sæson færdig inden jeg bliver fyret!
Logged



Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #5: 11 Aug 2011, 19:14 »

Spændende klubvalg  Thumbs Up
Hvornår kan man forvente næste update? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #6: 11 Aug 2011, 19:16 »

Spændende klubvalg  Thumbs Up
Hvornår kan man forvente næste update? Smiley

Senere i dag Smiley
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #7: 11 Aug 2011, 20:26 »

Spændende, men du må da også snart have nået loftet for hvor mange blogs man må have på FmF? Tunge Dejligt at du får lov til at købe lidt, og også fedt at du har fået en traditionsrig klub - der er ikke noget som klubber med historie!

Jeg frygter også for dine gemte taktikker - Når jeg ikke har tilpasset fra gang til gang, men blot skiftet imellem to til hhv. hjemme og ude, har computeren altid smadret mig. Den er alt for klog, så den regner det ud og tæver dig Tunge

Jeg giver dig 2½ sæson - Marts måned i 3. sæson bliver du fyret!

EDIT: Se i øvrigt frygten i øjnene og lav en afstemning om hvor længe der går før du bliver fyret Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Sport Boys
« Svar #8: 11 Aug 2011, 20:30 »

Spændende, men du må da også snart have nået loftet for hvor mange blogs man må have på FmF? Tunge Dejligt at du får lov til at købe lidt, og også fedt at du har fået en traditionsrig klub - der er ikke noget som klubber med historie!

Jeg frygter også for dine gemte taktikker - Når jeg ikke har tilpasset fra gang til gang, men blot skiftet imellem to til hhv. hjemme og ude, har computeren altid smadret mig. Den er alt for klog, så den regner det ud og tæver dig Tunge

Jeg giver dig 2½ sæson - Marts måned i 3. sæson bliver du fyret!

EDIT: Se i øvrigt frygten i øjnene og lav en afstemning om hvor længe der går før du bliver fyret Opstemt
Jeg elsker, at du som hans bror, er den der tror mindst på ham. Tunge
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #9: 11 Aug 2011, 20:31 »

Preseason



3 venskabskampe er hvad det kunne blive til, for jeg var nødt til at annullere 2, som af uransagelige årsager var arrangeret henholdsvis 2 dage før og 2 dage efter vores første ligakamp. De 2 første kampe var mod de stærke argentinske hold Banfield og Vélez Sarsfield, og de opnåede resultater kan jeg ikke være utilfreds med. Bolognesi er et non league-hold fra Peru, og bør derfor resultere i en sejr. Det bliver det heldigvis også til, på trods af at de får scoret 2 nemme mål. Halvdelen af de indkasserede mål i venskabskampene blev i øvrigt scoret på hovedstød efter hjørnespark eller frispark.

Efter at have gennemgået truppen, har jeg sorteret nogle spillere fra, og identificeret områderne hvor vi burde forstærke os. Målmandsposten, højre back og venstre fløj så umiddelbart svagest ud, og jeg har da også fået hentet et par spillere til disse positioner. Jeg har derudover hentet et par midtbanespillere og en angriber, og har kort før sæsonens første kamp stadig et par handler ude i kulissen. Indtil videre har jeg hentet følgende spillere:

Blas López - £10K
Jesús Chávez - £40K
Ricardo Farro - P/Ex
Miguel Huertas - £70K
Roberto Demus - P/Ex
Wellington Monteiro - Free

Selvom Wellington Monteiro klart er den mest løntunge spiller i truppen nu, er der ingen tvivl om at Blas López er den store stjerne. Han var en spiller som min assisterende manager anbefalede mig i hans gennemgang af truppen, og jeg afgav uden videre straks et bud. For £10K tror jeg at det er et gedigent røverkøb. Jeg har i øvrigt solgt spillere for £180K, men det er desværre kun 15% af disse penge, som kanaliseres videre over i mit transferbudget.

Som nævnt i sidste update, har jeg tumlet en lille smule med taktikkerne, og umiddelbart ser det ud til at min opstilling på henholdsvis hjemmebane og udebane kommer til at se sådan ud:

 


Jeg har dog lavet en mindre brøler. Man må i den peruvianske liga kun have 3 udlændinge med i kamptruppen, og med købene af López, Wellington Monteiro og Demus, kommer antallet af udlændinge i min foretrukne startopstilling op på 4 med Adrián Giampietri, som var i truppen i forvejen. Ham vil jeg ikke undvære, og dermed bliver det Roberto Demus som bliver sorteper fra starten, til fordel for Gerardo Gárate i angrebet.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #10: 11 Aug 2011, 20:32 »

Jeg elsker, at du som hans bror, er den der tror mindst på ham. Tunge

Hallo, TheX sagde altså 'inden der er gået en sæson', så ud af de to der har gættet på hvor længe der går, har jeg faktisk troet mest på ham! Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #11: 11 Aug 2011, 20:35 »

Spændende, men du må da også snart have nået loftet for hvor mange blogs man må have på FmF? Tunge Dejligt at du får lov til at købe lidt, og også fedt at du har fået en traditionsrig klub - der er ikke noget som klubber med historie!

Jeg frygter også for dine gemte taktikker - Når jeg ikke har tilpasset fra gang til gang, men blot skiftet imellem to til hhv. hjemme og ude, har computeren altid smadret mig. Den er alt for klog, så den regner det ud og tæver dig Tunge

Jeg giver dig 2½ sæson - Marts måned i 3. sæson bliver du fyret!

EDIT: Se i øvrigt frygten i øjnene og lav en afstemning om hvor længe der går før du bliver fyret Opstemt

Hæhæ, jeg satser på at et eventuelt loft ikke gælder for så stor en personlighed som mig!

Angående taktikkerne er det meget muligt, men erfaringer viser at jeg højst sandsynligt bliver tævet alligevel, og så gør det jo ikke den store forskel Wink

Afstemningen skal jeg tage op til overvejelse, men til orientering følger sæsonen i Peru kalenderåret - jeg er startet i januar 2010 Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #12: 11 Aug 2011, 20:46 »

Sheisse, jeg glemte den mest vigtige oplysning i min intro:

Sport Boys var den første klub i Peru til at have cheerleaders! (Nok et skalkeskjul for at være sådan en gay klub...)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #13: 11 Aug 2011, 22:29 »

Februar 2010



En helt uhørt god sæsonstart. Godt nok var vi favoritter i første kamp, og tabte alligevel, men 2 sejre ud af de 3 første kampe - det er sjældent set så godt fra mig.

Melgar var faktisk favoritter mod os, men ved hjælp af godt forsvarsarbejde og en straffesparksscorin g  2 minutter før tid, sikrer vi os alligevel de 3 point. En tæt kamp mod Alianza Atlético ender med en sejr som måske ikke yder værterne retfærdighed. Wellington Monteiro, Antonio Lizarbe og et selvmål er målscorerne i denne kamp, og det er efter 3 kampe værd at bemærke, at ingen af vore mål indtil videre er scoret af angribere.

Siden sidst er det også blevet til 2 nye signings. Máximo Osis er hentet ind som back-up til midterforsvaret, og Manuel Ugáz, som jeg har spenderet £85K på, kan bruges på alle pladser i højre side af banen. Han vil sandsynligvis blive brugt mest på højrefløjen, men vil også fungere som back-up for Miguel Huertas på højre back. Dermed slutter min transferaktivitet for nu, og det efterlader mig med et resterende transferbudget på £90K, ud af en kassebeholdning på £124.593.


« Seneste Redigering: 12 Aug 2011, 01:03 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #14: 12 Aug 2011, 00:30 »

Marts 2010



Godkendt måned, som dog skæmmes en smule af et par underlige resultater. Kampen mod Universidad San Martín er jævnbyrdig, dog med et lille overtag til os. Vi er foran ved halvleg via et selvmål, og modstanderne har tilmed fået en mand udvist lige før halvleg. Alligevel udligner de i 2. halvleg, og vi må vente helt til kampens sidste minut for at få sejrsmålet, som i øvrigt er det første i denne sæson som er scoret af en angriber - Gerardo Gárate.

I den næste kamp er vi vidner til endnu en fantastisk forsvarspræstation mod vores ærkerivaler fra Alianza. Vi bliver hjulpet lidt af at vores modstandere endnu engang får et rødt kort i 1. halvleg, og vi scorer kampens enlige mål kort før halvleg. Resten af kampen er trods en mand i overtal rent stormløb mod vores mål, og skudstatistikken på 18-10 taler sit tydelige sprog.

Så slap de gode resultater også op. Når vi så endelig er suveræne favoritter, kan vi ikke vinde. Nederlaget til León de Huánuco blev efter kampen beskrevet som et ’shock result’, men de var bare bedre end os. Næste kamp er også på hjemmebane, og endnu engang er vi store favoritter. Og endnu engang må vi nøjes med mindre end 3 point. Vi er faktisk bagud 2 gange, og får scoret det udlignende mål 3 minutter inde i overtiden, efter at vi 2 minutter tidligere er blevet reduceret til 10 mand. Chancemæssigt var 2-2 et fair resultat.

Sidste kamp er mod bundholdet Unión Comercio, som inden mødet med os har tabt 5 kampe i træk. De bliver da også udspillet, men alligevel scorer de i 1. halvleg 2 mål på 3 chancer, og så er vi bagud 2-0 ved halvleg. Heldigvis leverer vi et gevaldigt comeback, og på 8 gyldne minutter scorer både Carlos Elías, Germán Carty og Blas López. Scoringen af Germán Carty sætter i øvrigt ny rekord, idet Carty, som bliver 42 år om 3 måneder, dermed bliver den ældste målscorer nogensinde, både i klubben og i ligaen. Imponerende!


Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010