home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sport Boys
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Sport Boys  (Læst 4646 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #15: 12 Aug 2011, 18:51 »

April 2010



De gode resultater måtte jo slippe op på et tidspunkt, og typisk nok er det mod hold som vi burde slå uden problemer. Første kamp er hjemme mod Inti Gas, hvor vi dominerer fuldstændig, og bringer os foran med 2-0 kort inde i 2. halvleg. Alligevel lukkes de ind i kampen, og efter 77 minutter scorer de til slutresultatet 2-2.

Herefter skal vi på udebane møde CNI, som ligger suverænt sidst i rækken med kun 2 point efter 9 kampe. Det er selvfølgelig ingen overraskelse at deres første sejr kommer mod mit hold. Vi spiller elendigt, og de udnytter to af deres chancer til at vinde med 2-0. I hjemmekampen mod de forsvarende mestre fra Universitario bliver det heller ikke til nogen point, i en kamp hvor alle målene scores i overtid. Miguel Huertas scorer selvmål i 1. halvlegs overtid, men Blas López udligner 2 minutter senere. Den stilling holder helt til kampens sidste minut, hvor Universitario sikrer sejren.

Vi får heldigvis sluttet måneden af med et rigtig godt resultat, da Cristal bliver besejret med 2-0 på udebane. Carlos Elías scorer første mål, og Blas López fuldender med en scoring på straffespark, hvor en modstander i samme ombæring får sit 2. gule kort.

Jeg har i øvrigt luret lidt mere på de lidt anderledes ligaregler i Peru. Man spiller først 2 gange mod hvert hold, og derved finder man de 2 nedrykkere. Det er dog ikke nødvendigvis de 2 hold som ligger nederst i tabellen for denne sæson, men derimod de 2 hold, som har det laveste pointgennemsnit pr. kamp i de sidste 3 sæsoner som rykker ned. Derefter spiller de resterende 14 hold så vidt jeg kan se 2 gange mod hinanden, hvorefter den peruvianske mester kan kåres.




« Seneste Redigering: 12 Aug 2011, 18:57 af g00n » Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #16: 12 Aug 2011, 20:18 »

Så slap de gode resultater også op.

De gode resultater måtte jo slippe op på et tidspunkt

Jamen de slap jo op i updaten før! Men sjovt system...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #17: 12 Aug 2011, 20:21 »

Godt set. Men jeg sluttede da i det mindste forrige update med et godt resultat Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #18: 13 Aug 2011, 02:28 »

Maj 2010



Okay, prepare for whine. Det er mig ubegribeligt, at det samme hold, de samme spillere, som spillede rigtig godt i starten af sæsonen, pludselig spiller så man skulle tro at det var en serie 6-kamp man var vidner til. Uden at lave noget om, bliver mine spillere nu udspillet af stort set samtlige hold, lige fra de elendige bundhold til topholdene. Hold som blev slået uden problemer i første kamp, skal jeg nu være lykkelig for at få 1 point imod. Jeg bliver sindssyg af det her spil, især pga. de omstændigheder som belyses nærmere længere nede.

Første kamp i denne måned er mod nr. 1, så der kan jeg ikke betænke mine spillere i at være dårligere, og vi taber 2-0. Næste kamp er mod Cobresol, som vi bør være bedre end. Det er vi dog langt fra, og efter 2-1 ved halvleg, taber vi med 3-1. Bemærk at min venstre back Mario Gómez bliver udvist 5 minutter før tid.

Det betyder nemlig at jeg i næste kamp mod Sport Huancayo, som i øvrigt er endnu et hold vi skal vinde over på hjemmebane, gør brug af mit 2. valg på venstre back, Jair Yglesias. Han får et gult kort efter 10 minutter, hvor modstanderne scorer til 0-1. Et kvarter senere får han sit 2. gule kort, og udvises. Sport Huancayo får også en mand udvist i 2. halvleg, og 8 minutter før tid udligner vi så. Modstanderne tillader sig endda at brænde et straffespark i overtiden…

Næste kamp er mod Melgar, som jeg slog 1-0 på hjemmebane, og er endnu et hold midt i tabellen. Til denne kamp har jeg så måttet finde en venstre back på reserveholdet, og gæt selv hvad der sker? Gult kort efter 28 minutter, og gult kort igen 10 minutter senere, da han begår straffe, som de scorer på. Altså er min venstre back blevet udvist i 3 kampe i træk. Men det stopper ikke her! Melgar scorer sidste mål 1 minut før tid, og vinder med 2-0.

I hjemmekampen mod César Vallejo spiller vi for en gangs skyld godt, og har dobbelt så mange skudforsøg som modstanderne. Det nytter dog ikke noget, for kampens eneste mål bliver scoret af César Vallejo allerede efter 5 minutter.

Sidste kamp i denne måned er endnu en hjemmekamp, denne gang mod bundholdet Alianza Atlético, som vi slog 3-0 på udebane. Det starter da også godt, da Blas López scorer 2 gange, kort før halvlegen på straffespark, og kort efter halvlegen. Men, men, men, som sædvanlig bliver vi buttfucked. Modstanderne scorer direkte efter at have givet bolden op efter vores 2. scoring, og så ved man godt hvor det bærer henad. 2D-højdepunkterne fortsætter nemlig herefter, og da vi giver bolden op mister vi den med det samme, de fører bolden ned langs højre side, hvor min venstre back Mario Gómez, som netop er kommet tilbage fra karantæne, begår frispark og modtager sit 2. gule kort… for 4. gang i 5 kampe af en venstre back! Det hele bliver kun værre af, at de på frisparket scorer et trademark mål ved at sende bolden indover og heade den i nettet. 10 minutter før tid tror jeg at vi får en livline af de højere magter, men sådan skal det naturligvis ikke være, og Blas López sender denne gang et straffespark på stolpen. Dermed glider vi længere og længere ned mod de 2 nedrykningspladser.

Det kan være jeg bare skal holde mig til FM07…




Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Boys
« Svar #19: 13 Aug 2011, 09:55 »

Jeg oddser 100 kr på at du er ude af vagten inden der er gået en sæson! Wink

Dagen er nær Cool
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010