home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 646 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Nedtakt Sommerbold '11
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Nedtakt Sommerbold '11  (Læst 22962 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Nedtakt Sommerbold '11
« : 08 Aug 2011, 17:09 »

FmFreaks Sommerbold 2011
- Nedtakt -


D. 6. august 2011 mødte 25 kampklædte unge mænd op på Jægersborg FKs baner. En broget flok i både størrelse og udseende, men alle med én ting til fælles. Alle havde de tilknytning til Danmarks største FM-relaterede site. Eller... et par af dem kendte i hvert fald siden... eller... de var venner med nogen der kendte siden!

Vejret var forrygende til kampen, med en behagelig temperatur omkring de 20 grader med en let tilskyet himmel. Altså var der ingen der kreperede grundet solstik, hvilket må siges at være en fordel! Til gengæld måtte mange i chok konstatere at kampen faktisk varede 2x45 minutter. Første gang der blev spurgt, hvor længe vi havde spillet og svaret var 6 minutter bredte angsten sig på de fortvivlede ansigter. Men alle som én holdt ud i samtlige 90 minutter, og det var en fight som var superl... serie 5 værdig!

Kampen endte med en fortjent 3-0 sejr til White Wonders over Black Hawks, og til trods for et (lidt) heldigt mål til 1-0, hvor en knold i græsset kom de hvide til hjælp, kan man ikke pille ved sejren. Ghertesteas som tomålsskytte viste vejen frem, mens 26-sorensen-10 kunne notere sig for én pind. Men selvom resultatet var noget ensidigt, så var kampen forholdsvis lige frem til den anden scoring, hvorefter de sorte faldt sammen. Det til trods for at de sortes to jernmænd JakobE og SwizzCatar faktisk løb med henholdsvis kampens spiller og kampens fighter.

De to målmænd, som ligeledes agerede anførere, stod begge flotte kampe, og selvom verdenskrig så noget uheldig ud ved 1-0 målet kunne han alligevel godt bryste sig af at have fundet flotte redninger frem, foruden hans mange erobringer ude i feltet. Shaft i modsatte målfelt viste også klassen, hvor især en flot trippelredning står frem som et højdepunkt for hans kamp.

I det hele taget var der en række detaljer i kampen, som gjorde det svært at vælge vinderen af præmien 'Kampens Detalje'. Og så alligevel, for da afstemningen så endelig fandt sted var det VKs uheldige drop, da en knold kom i vejen. Nedenfor kan ses resultaterne af afstemningerne i de forskellige præmiegivende kategorier.

Kampens spiller
Neymar - 4
JakobE - 'klart flertal' (fik ikke skrevet det ned?!)

Kampens Fighter
Emil - 9
Swizz Catar - 10
JakobE - 1

Kampens Detalje
VKs drop - 11
Shafts trippelredning - 4
Bave's hælaflevering - 4
Daniel Nordentofts dribletur - 3


Vinderen af kampens spiller blev belønnet med et gavekort til Sportsmaster samt kampbolden, som bevis for at han i sandhed gjorde en forskel for sit hold
Vinderen af kampens fighter blev belønnet med et kompressionsbind samt en genanvendelig frysepose, til når uheldet er ude
Vinderen af kampens detalje blev belønnet med støvlepudsemiddel, så han altid kan have styr på detaljerne forud for kampen


Og så kommer vi til det mange har ventet på! Profilbillederne. Desværre var der for mange der stak af hurtigt, så holdbilleder er der IKKE blevet taget. Ej heller er der blevet taget billeder under kampen, men PEAST optog en lille videosnas, som kan findes nederst på siden, når han engang får den lagt op!

Zone43 - RW sort hold
Verdenskrig - GK sort hold
Swizz Catar - DCM sort hold
Steeval - ST hvidt hold
Shaft - GK hvidt hold
Ronnie - RM hvidt hold
PEAST - LB hvidt hold
Neymar - CM hvidt hold
Kaviedes - CD sort hold
JakobE - DCM sort hold
GudenEricsson - CF sort hold
Ghertesteas - CF hvidt hold
Enged - LW sort hold
Emil - CM sort hold
Daniel Nordentoft - ST hvidt hold
Berendt - RB sort hold
Benjoe - CM hvidt hold
Bave - RM sort hold
Baloo38 - LB sort hold
26-sorensen-10 - ST hvidt hold
..kasper.. - LM hvidt hold

Som I kan se så mangler der et par billeder, endda af undertegnede (pinligt), men de stak simpelthen af for tidligt! Dog kan man ud fra ovenstående dissekere sig frem til holdopstillingerne som følger:

White Wonders 3-4-1-3

Shaft
?? - dweebfck - PEAST
Ronnie - Benjoe - Neymar - ..kasper..
Ghertesteas
Daniel Nordentoft - 26-sorensen-10 - Steeval



Black Hawks 4-2-3-3

Verdenskrig
Berendt - Plutonium - Kaviedes - Baloo38
JakobE - Swizz Catar
Bave - Emil - 'Steevals ven'
Zone43 - GudenEricsson - Enged


Tak for et forrygende arrangement! Vi ses forhåbentlig til en revanche en dag Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #1: 08 Aug 2011, 17:13 »

Cool at få sat billeder på nogle af de navne man kender - dog er jeg meget skuffet over at Neymar ikke ligner Neymar, og at en Enged ikke ligner en ged (ret meget).
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #2: 08 Aug 2011, 17:15 »

Cool at få sat billeder på nogle af de navne man kender - dog er jeg meget skuffet over at Neymar ikke ligner Neymar, og at en Enged ikke ligner en ged (ret meget).

Ja, det er ikke meget den flotte fyr Enged ligner en ged Opstemt

Men hvis han lader hageskægget gro kan han da hurtigt få en større genkendelsesværdi  Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #3: 08 Aug 2011, 18:19 »

Synes da de passer meget godt med de navne, jeg kan huske. Hvem er sat forkert? Peace
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #4: 08 Aug 2011, 18:23 »

Synes da de passer meget godt med de navne, jeg kan huske. Hvem er sat forkert? Peace

Det var mig der så forkert hehe sorry
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #5: 08 Aug 2011, 18:33 »

Fantastisk billede af Anders(GudenEricsson)! Grin

God lille nedtaktstråd, det er meget kort og godt beskrevet det hele, så man ikke skal læse en roman for at finde ud af hvordan det er gået. Jeg håber at det får endnu flere til at ville melde sig til næste gang. Thumbs Up
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #6: 08 Aug 2011, 18:39 »

Det skal lige siges at den stump film jeg har lavet er noget være lort fordi der er en eller anden idiot (undertegnet!) bliver ved med at snakke i baggrunden. Desuden er billedet det rene lort fordi det ser ud som om at kameramanden (undertegnet igen!!!) har parkinson eller sådan noget...



Men jeg kan da sagtens ligge videoen ud alligevel når jeg lige finder ud af hvordan jeg gør
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #7: 08 Aug 2011, 18:42 »

Synes den skal lægges ud. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #8: 08 Aug 2011, 18:45 »

Det skal lige siges at den stump film jeg har lavet er noget være lort fordi der er en eller anden idiot (undertegnet!) bliver ved med at snakke i baggrunden. Desuden er billedet det rene lort fordi det ser ud som om at kameramanden (undertegnet igen!!!) har parkinson eller sådan noget...



Men jeg kan da sagtens ligge videoen ud alligevel når jeg lige finder ud af hvordan jeg gør

Smid det da bare op, det kan jo altid fjernes igen hvis alle er enige i at det er noget lort. Wink

Du sagde du har mac ikke? Så kan du jo åbne iMovie og smide det du har filmet ind, og eksportere videoen, og så uploade det til f.eks. Youtube. Hvis det ikke skal være så "åbent" som YouTube, så kan du bruge TinyPic eller Photobucket, jeg mener godt man kan ligge film op der nu. Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #9: 08 Aug 2011, 18:48 »

Ok
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #10: 08 Aug 2011, 19:06 »

Jeg ligner en der er pisse søvnig på mit billede. Tunge

Men fed dag, og godt formuleret mht til kampen, Pluto. Jeg synes selvfølgelig også du skal ligge din video ud, PEAST.

Og forresten, så er mit brugernavn Jakob E og ikke JakobE. Tunge
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #11: 08 Aug 2011, 19:19 »

Daniel Nordentoft som man of the match da! C'MON
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #12: 08 Aug 2011, 20:22 »

Vinokourov må have gemt sig bag et træ! Men nu glæder jeg mig bare til PEASTs video. Tror faktisk den er rimelig god.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #13: 08 Aug 2011, 20:24 »

den er sindssyg hehe men kan ikke ligge den ind på min Mac endnu skal lige fremskaffe et specielt kabel som min far ikke har
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #14: 09 Aug 2011, 00:48 »

lol.. troede sgu at bave var hvid Shockeret...

men det lyder sgu som om i har haft det sjovt. Ville gerne have været med men syntes det blev lidt for dyrt for bare lidt fodbold :/
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010