home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ZFC Meuselwitz
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: ZFC Meuselwitz  (Læst 7205 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
ZFC Meuselwitz
« : 08 Aug 2011, 11:21 »

INTRO


Følgende blog omhandler et personligt projekt. Forventningerne bør ikke være store, da det primært er de resultater jeg henter og den rejse jeg tager min klub ud på, der vil være fokus på. Det omtalte personlige projekt består i al sin beskedenhed i at tage – eller rettere sagt, forsøge at tage – det tyske Regionalliga Nord mandskab, ZFC Meuselwitz, op gennem de tyske rækker og etablere holdet der. Bloggen her vil blive brugt til at dele mine resultater og de vigtigste begivenheder i mit spil. De vil primært bestå at tekst og vil derfor være meget simple. Der vil medfølgende enkelt screenshots af de vigtigste ting, såsom ligastillingen, nyindkøb og lignende.

Utroligt nok var jeg kommet til at smide bloggen i 2010-delen. Så nu prøver jeg lige igen!

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #1: 08 Aug 2011, 11:21 »

FORBEREDELSE - 2010


RESULTATER
vs. Brest . 1-3
vs. Guingamp . 4-0
vs. Halberstadt . 4-0
vs. Zwickau . 3-1
vs. Bautzen . 3-1

vs. Sandhausen . 1-1
Det har været en rigtig fin forberedelse til den nye sæson. Resultaterne har været gode, på trods af at vi tabte vores første kamp 3-1. Dette var dog til et klart bedre hold end os, endda fra den bedste franske række, så bare det at vi kunne trykke dem så meget som det var tilfældet, var betryggende. Resten af kampene foregik på cruise control, men flere spillere har dog imponeret mig. Især min midtbane-duo, bestående af anfører Karsten Oswald og Daniel Ferl, mens også venstrekanten Richard Baum har været i god form.

Med hensyn til transfers har vi forstærket os på de svageste pladser og ryddet op i truppen. Martin Rudolph, Ivaylo Ivanov, Charalabos Chionidis, Mario Weiß og Irakli Gemazashvili blev alle vejet og fundet for lette. Alle, med undtagelse af Gemazashvili, er gået på en fri transfer, mens Gemazashvili indbragte 5.000 DKK. Ind er i stedet kommet Georg Geers, en talentfuld venstreback, Gérald Forschelet, en erfaren defensiv midtbanespiller, med fortid i Bolton, David Cichon, en rutineret højrekant med fortid i den bedste polske række, samt Robert Böhm, en ung målmand der sidste år fik 3 kampe hos VVV i den bedste hollandske række.



« Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 17:45 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #2: 08 Aug 2011, 17:44 »

EFTERÅR - 2010


RESULTATER
vs. Hallescher . 0-2
vs. HSV II . 1-0
vs. Wolfsburg . 1-2
vs. Hertha II . 2-2
vs. Oberneuland . 3-0
vs. Wilhelmshaven . 0-1
vs. Plauen . 1-2

vs. Chemnitz . 1-0
vs. Wolfsburg II . 3-0
vs. Hannover II . 4-0

vs. Kiel . 1-1
vs. Türkiyemspor . 2-0
vs. Cottbus II . 0-0
vs. Lübeck . 1-1

vs. Braunschweig II . 1-0
vs. RB Leipzig . 2-4
vs. Havelse . 0-1
vs. Magdeburg . 1-2
vs. Hallescher . 1-2

vs. HSV II . 4-1
vs. Hertha II . 2-0
Efteråret er gået med blandede resultater, men i det store hele har det være ganske positivt. Målsætningen fra ledelsens side, var ganske enkelt at jeg blot skal gøre alt hvad der står i min magt, for at holde klubben fra nedrykning – med andre forventes det ikke engang af mig at vi overlever, men blot at vi gør et helhjertet forsøg på dette. Med det sagt, er målsætningen dog uden tvivl ændret i løbet af efteråret, taget vores nuværende placering i ligaen og efterårets resultater i betragtning. Ændringen af målsætningen har også medført at jeg i januar har 500.000 DKK at handle ind for, samtidig med at vores lønbudget er skruet en anelse i vejret.

Der har været opture og nedture i løbet af efteråret. I pokalen blev det til et hurtigt exit, da vi var så uheldige at trække Wolfsburg i første runde. På trods af at Daniel Ferl bragte os foran efter 20 minutters spil, viste Bundesliga-mandskabet sig, som en lidt for stor mundfuld, og kampen blev i sidste ende tabt med 1-2. Der har dog været ekstremt tilfredsstillende øjeblikke, såsom vores 4-0 sejr over Hannover II, og der har været skuffende øjeblikke, såsom et 0-1 nederlag til Havelse på hjemmebane. Nederlaget mod Havelse var en del af vores dårligste stime i løbet af efteråret, hvor vi tabte hele 4 kampe i træk. Inden den første kamp i denne stime blev tabt, kampen mod RB Leipzig, havde vi dog en fantastisk stime på hele 8 kampe, hvor vi ikke blev besejret. Her finder man også den omtalte 4-0 sejr, samt en 3-0 sejr over Wolfsburg II. I det store hele har vi haft rigtig godt styr på alle B-holdene vi har mødt, altså Wolfsburg II, Hannover II, Cottbus II, Braunschweig II, HSV II og Hertha II. Dette er dog ikke overraskende, hvis man kaster et blik på ligatabellen, hvor der klart tegner sig et billede af, at B-holdene er markant svagere end de førstehold der spiller med.

Der har været flere toneangivende spillere, men det er dog klart vores store, stærke, tjekkiske spydspids, Martin Bocek, der har været i centrum. Med 12 scoringer og 5 assists, har han virkelig været en vigtig brik. Adam Cichon, som blev hentet i sommers, har dog også været super god, med 5 mål og 8 assists, men midterforsvaren, Ales Pikl, også har været god, med 4 mål og 2 assists. I transfervinduet har jeg bedt min talentspejder om at kigge efter en ny central midtbanespiller, da vores anfører Karsten Oswald, har besluttet at stoppe karrieren til sommer, i en alder af 35 år.



STILLINGEN



Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #3: 09 Aug 2011, 00:16 »

VANVITTIG FORÅRSDEBUT


RESULTATER
vs. Oberneuland . 4-2
Som jeg fortalte i min sidste opdatering, var min talentspejder blevet bedt om at kigge efter en ny midtbanespiller. Her kom han med tre muligheder, hvor jeg valgte at tilbyde kontrakt til den ene, David Biaou – en 21-årig landsholdsspiller fra Benin. Med 2 landskampe på CV’et allerede som 21-årig, og en opdragelse i Caen i Frankrig, og dermed også med fransk pas, var han den klart mest spændende mulighed, på trods af at han er bedst tilpas på den defensive midtbane, hvor vi allerede har Forschelet. Min umiddelbare tanke var at jeg for fremtiden ville spille med to defensive midtbanespillere, samt en enkelt central eller eventuelt offensiv midtbanespiller. Til min store glæde accepterede han mit forslag, og dermed har vi altså også en nuværende landsholdsspiller i truppen nu – nuværende er tilføjet, da Ales Pikl 2002 spillede en kamp mod Grækenland for sit land, Tjekkiet. Samtidig med at Biaou blev hentet, henvendte en agent ved navn Peter Schulze sig til mig, og tilbød en af sine klienter – den 28-årige tyske boksspiller Florian Galuschka. Jeg sendte min talentspejder ud for at tage et hurtigt kig på ham og han kunne straks lide hvad han så. Derfor tilbød jeg ham en kontrakt, da min nuværende angriber, Martin Bocek, er godt oppe i alderen, og også Galuschka accepterede.

Dermed var holdet på plads til min første kamp i foråret, hvor Oberneuland ventede på udebane. Biaou var i startopstillingen, i den foromtalte konstellation med to defensive midtbanespillere og en enkelt central, mens Galuschka blev på bænken indtil videre, til fordel for Bocek. Desværre måtte Bocek dog udgå efter kun 4 minutter med en skade – der dog viste sig ikke at være alvorlig – hvorfor der altså blev plads til Galuschka på banen. Efter godt og vel en halv times spil kom jeg foran, da Biaou fik en drømmestart på tilværelsen ved at score på et flot langskud. Oberneuland fik dog udlignet kort efter. Efter en times spil fik også Galuschka markeret sin debut, ved at bringe os foran på ny – og allerede tre minutter efter gentog han kunststykket og bragte os yderligere foran. Et kvarter før tid fik Oberneuland reduceret, hvilket dog blot resulterede i at Galuschka løb op og scorede i den anden ende – hvis Biaou fik en drømmestart, ved jeg vel næsten ikke hvad Galuschka fik. Et hattrick i sin første kamp. Jeg er dybt imponeret og overvejer allerede nu om Galuschka skal have chancen fra start i den næste kamp i stedet for Bocek, som allerede er klar igen efter sin skade.
 


Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #4: 09 Aug 2011, 01:57 »

Spændende spændende blog. Jeg har ikke hørt om holdet før, men det har været godt det jeg har læst indtil videre, og jeg håber du kan få en god og lang blog ud af det her!

Jeg har læst en del af de andre blogs, og jeg synes du gør et fremragende stykke arbejde, hver gang!
Fortsæt det flotte arbejde, jeg følger med her Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #5: 09 Aug 2011, 10:23 »

FORÅR - 2011


RESULTATER
vs. Wilhelmshaven . 1-1
vs. Plauen . 1-2
vs. Chemnitz . 1-1
vs. Hannover II . 2-0
vs. Wolfsburg II . 1-1
vs. Kiel . 2-1
vs. Türkiyemspor . 2-0
vs. Cottbus II . 2-1

vs. Lübeck . 0-2
vs. Braunschweig . 2-0
vs. Magdeburg . 1-0

vs. Havelse . 0-1
vs. RB Leipzig . 2-0
Det har været et ekstremt tilfredsstillende forår for os. Præstationerne har fortsat været overraskende gode og der har været få nedture. Efter den vanvittige første kamp mod Oberneuland, gik det ellers ikke helt optimalt med tre kampe i streg uden sejr. Derefter vandt vi dog de næste 4 ud af 5 kampe, hvor vi spillede den sidste uafgjort. Igen måtte vi skuffende se os besejret af Havelse, mens vi dog overraskede stort i andre opgør – med sejren over Magdeburg og den afsluttende kamp mod RB Leipzig, som vi også vandt. I den afsluttende kamp var vi på forhånd sikret en 7. plads, og kunne hverken nå at indhente Leipzig på 6. plads, eller nå at blive indhentet. Derfor bad jeg spillerne om at gå på banen og nyde kampen, hvilket man må sige at de gjorde. Jeg har endnu ikke set dem spille så frit og så bekymringsløst, og det virkede fuldstændig efter hensigten. Det blev til et overraskende nederlag til Leipzig, der altså nu er forberedt på at skulle møde mere modstand fra vores side i næste sæson.

Helt generelt har det været et meget tilfredsstillende år. Ledelsens forventninger ved sæsonstarten var som sagt, at jeg blot skulle gøre mit bedste for at holde os fra nedrykning – en målsætning der blev ændret i vinters, til at vi nu skulle overleve. Fra at være blevet spået en 16. plads i mediernes prognose er vi klatret hele 9 pladser og har overrasket de fleste. Vi har vist os stærke i defensiven og er et af de hold der har lukket færrest mål ind, og har samtidig haft effektiviteten og skarpheden til at gøre det arbejde, der i den solide defensiv begynder, færdigt.

Til at gøre arbejdet færdigt har man naturligvis brug for angribere med kvalitet. Det må man sige at vi har haft i denne sæson. Martin Bocek har leveret 16 mål i løbet af sæsonen, mens sæsonens helt store helt må siges at være Adam Cichon, der med 8 mål og hele 14 assists har været i topform, på trods af en alder på 34 år. Også Richard Baum har trådt i karakter når der har været behov for det, og står notere for 7 mål og 5 assists. Sidst men ikke mindst bør vinterindkøbet David Biaou nævnes, der med fornuftsprægede, hårdtarbejdende og ydmyge indsatser, har vundet mange af vores fans hjerter.

Hvad næste sæson skal byde på, kan jeg endnu kun gisne om. Det bliver altafgørende, hvor mange penge jeg får til rådighed, for hvis vi skal have ambitioner om at rykke op, skal der forstærkes markant på adskillige positioner. Dertil kommer det faktum at jeg mister både min nuværende fysioterapeut og en af mine to trænere, så her skal der også hentes ind. Efter den vellykkede sæson er der dog et fint overskud i klubben, så jeg er fortrøstningsfuld, med hensyn til næste sæson.
 
STILLINGEN


Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #6: 10 Aug 2011, 13:11 »

FORBEREDELSE - 2011


RESULTATER
vs. Arminia Hannover . 4-1
vs. Sedan . 1-0
vs. Düsseldorf . 3-1
vs. Sandhausen . 5-0
Nu er forberedelsen til den kommende sæson vel overstået, og jeg glæder mig allerede til at komme i gang, når vi møder Magdeburg den 24. juli på hjemmebane. Vi har fået forstærket os markant og resultaterne i optakten har været rigtig lovende. Først og fremmest har vi som sagt hentet en del nye spillere ind. Der er kommet seks nye ansigter til i truppen, mens 9 har forladt os. Samtlige spillere er hentet på fri transfer. Først er den bosniske venstrekant Esad Razic kommet til, for at give Richard Baum konkurrence på pladsen. I den anden side af banen, på højrekanten, har vi også hentet nyt blod ind, da Adam Cichon trods alt er en gammel mand i fodboldens verden. Her har vi således hentet den 26-årige tidligere Aue spiller, Manuel Hiemer. Helt på toppen er der også kommet to nye navne til. Der er først og fremmest tale om den 31-årige nordmand, Christer George, mens også den unge tysk-tyrker, Güngör Kaya, er kommet til. Vi har dog også forstærket os i den anden ende af banen, navnlig med indkøbene af den rutinerede kroatiske centerback, Robert Palikuca, samt ved at hente Basile Yéhoumé – en talentfuld højreback der tilslutter sig sin landsmand, David Biaou.

Med hensyn til træningskampene er det hele gået rigtig fint. Først mødte vi Arminia Hannover, som var lidt af en walk-over, på trods af at stillingen var 1-1 indtil et godt stykke inde i anden halvleg. Det var en kamp der bød på scoringer fra nyindkøbet Christer George, David Biaou, Florian Galuschka, samt den defensive midtbanemand, Gérald Forschelet. Herefter mødte vi en svær modstander fra den næstbedste franske række, i form af Sedan. De blev dog sendt hjem til Frankrig med et 1-0 nederlag i bagagen, efter den nye midtstopper Robert Palikuca havde bragt os i front. Få dage efter mødtes vi med endnu en svær modstander, nemlig 2. Bundesliga-mandskabet, Fortuna Düsseldorf. Her viste vi dog tænder igen, ved at vinde en imponerende 3-1 sejr, efter en enkelt scoring fra Esad Razic, mens Christer George blev to-måls skytte. Ligesom sidste år afsluttede vi vores forberedelser med en venskabskamp mod Sandhausen, og i år gik det bedre end sidste års 1-1 resultat. Denne gang nettede Florian Galuschka hele 3 gange, inden Manuel Hiemer og Güngör Kaya også kom på tavlen, i en overbevisende 5-0 sejr. 




Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #7: 28 Aug 2011, 01:13 »

Manglen på updates skyldes dels en ødelagt computer (spillet er dog reddet og ligger på en USB-nøgle), dels en netop afsluttet rusuge. Så snart jeg får min computer tilbage fra reparation eller får taget mig sammen til at installere FM på min stationære, er der sådan set en update klar, da jeg allerede har spillet efteråret 2011.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #8: 22 Sep 2011, 18:53 »

Så har jeg endelig fået min computer tilbage fra reparation og er ved at installere FM og lægge editor data, grafik og de gemte spil over på harddisken, så jeg regner med at komme med en update senere i aften.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #9: 22 Sep 2011, 19:01 »

Sweet!

Glæder mig til at følge denne blog med dette noget alternative mandskab, det skal helt sikkert nok blive interessant at følge.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #10: 22 Sep 2011, 19:12 »

Har først lige set denne blog nu, og jeg glæder mig til du kommer igang igen, da den indtil videre er fremragende. Thumbs Up

Desuden sjovt du har købt Esad Razic. Smiley
Logged

FCK

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #11: 22 Sep 2011, 21:03 »

EFTERÅR - 2011


RESULTATER
vs. Magdeburg . 3-0
vs. Braunschweig II . 1-0
vs. St. Pauli II . 3-1
vs. Rostock II . 9-0
vs. Sachsen Leipzig . 3-0

vs. Babelsberg . 1-2
vs. Osnabrück II . 4-0
vs. Chemnitz . 1-1
vs. Lübeck . 0-1
vs. RB Leipzig . 2-2
vs. Plauen . 1-1

vs. Werder II . 8-0
vs. Havelse . 4-1
vs. Oberneuland . 5-0
vs. Kiel . 4-2
vs. Wilhelmshaven . 4-1
vs. Braunschweig II . 2-0
vs. Hertha II . 3-1
vs. Magdeburg . 1-0
vs. St. Pauli II . 2-1
Det har været et fantastisk efterår for klubben. Det hele startede noget tøvende, da vi på hjemmebane foran knapt 2000 tilskuere, fik reddet os selv et enkelt point i en svær kamp mod Magdeburg. Derefter tog vi dog for alvor fat, og vandt fire kamp i træk - alle på ganske imponerende vis. Mest iøjnefaldende er 9-0 sejren over Hansa Rostock's reservehold selvsagt. Det var en vild kamp, hvor vi fik intet mindre end seks spillere på måltavlen, mens Rostock's Werner Wolf også hjalp til med et enkelt selvmål. Men også de andre kampe blev vundet på imponerende vis, og især Manuel Hiemer's indsats mod Sachsen Leipzig var værd at lægge mærke til - højrekanten scorede således et flot hattrick, i sin blot 5. kamp som Meuselwitz spiller.

Derefter røg vi ind i en noget turbulent periode, hvor vi kun formåede at vinde en ud af seks kampe - seks kampe hvor vi endda måtte gå fra banen fuldstændig uden point i to af kampene. Først måtte vi indkassere et ærgerligt nederlag mod Babelsberg, på trods af at Gérald Forschelet bragte os i front efter blot 9 minutter. Derefter fik Babelsberg vist Erhan Albayrak ud, men på trods af at være en mand i undertal, kom de tilbage og fik vendt kampen i løbet af en halv time, så der nu stod 2-1 på tavlen. Nederlaget er blot endnu mere ærgerligt taget dette i betragtning, og for at sætte prikken over i'et, brændte Gérald Forschelet et straffespark fire minutter inde i dommerens tillægstid. Vi rejste os dog i den efterfølgende kamp og vandt 4-0 over Osnabrück II, i en kamp hvor Christer George scorede hattrick. Herefter gik vi 4 kampe i streg uden at vinde, men hentede dog alligevel 3 point, ved at spille uafgjort tre gange.

Siden da har vi været inde i en fantastisk stime, der startede med en vanvittig 8-0 sejr over Werder Bremen's reservehold. Endnu engang viste Manuel Hiemer sin skarphed og scorede et hattrick, mens også Florian Galuschka bankede bolden i nettet 3 gange. Derefter har de overbevisende præstationer nærmest stået i kø og vi har gang på gang vist hvor farlig en offensiv vi har, og er da også klart det hold der har scoret flest mål, her i starten af januar. I 5-0 sejren over Oberneuland fik vi også den 21-årige angriber Güngör Kaya igang, da han kom på banen og nettede to gange. Helt generelt har vi vist at vi har en super bredde på holdet, og hele 13 spillere kan her ved udgangen af efterårssæsonen kalde sig for målscorere.

Christer George har været vores helt skarpe spiller, med hele 12 mål i løbet af efteråret. Han er er dog tæt forfulgt af højrekanten Manuel Hiemer, og George's egen angrebsmakker Florian Galuschka. Med hensyn til assists har især Esad Razic imponeret, med hele 10 assists, men også her har Christer George og Manuel Hiemer gjort sig bemærket med 7 assists hver - 7 er også antallet af assists vor højreback Basile Yéhoumé har stået for.

I tabellen ser det lovende ud, og hvis vi kan holde vores fantastisk stime gående bare lidt længere, tør jeg godt begynde at regne med en top 3 placering, og jeg vil i hvert fald føle mig sikker på at vi slutter i top 5. Sæsonen er dog langt fra færdig og vi tror stadig på at vi kan sikre os oprykningen - det eneste det kræver er fortsættelse af det indtil nu benhårde, engagerede og aggressive arbejde. Hvorom alting er, skal det blive spændende at se hvad foråret byder på.

STILLINGEN



« Seneste Redigering: 22 Sep 2011, 21:10 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #12: 22 Sep 2011, 22:07 »

Sweet!

Glæder mig til at følge denne blog med dette noget alternative mandskab, det skal helt sikkert nok blive interessant at følge.

Glæder mig at høre! Smiley

Har først lige set denne blog nu, og jeg glæder mig til du kommer igang igen, da den indtil videre er fremragende. Thumbs Up

Desuden sjovt du har købt Esad Razic. Smiley

Fedt - tak for rosen! Smiley
Razic var en super handel. I hvert fald taget klubbens størrelse i betragtning, samt hans præstationer indtil videre. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #13: 25 Sep 2011, 13:57 »

FORÅR - 2012


RESULTATER
vs. Rostock II . 6-0
vs. Sachsen Leipzig . 4-0
vs. Babelsberg . 2-0
vs. Osnabrück . 4-1
vs. Chemnitz . 3-0

vs. Lübeck . 0-3
vs. RB Leipzig . 3-0
vs. Plauen . 0-2
vs. Werder II . 1-0
vs. Havelse . 4-0
vs. Oberneuland . 4-0

vs. Kiel . 1-1
vs. Wilhelmshaven . 1-2
vs. Hertha II . 6-0
Foråret er slut og det har i det store hele været en positiv oplevelse. Vi formåede at fortsætte den imponerende sejrsstime fra efteråret i en håndfuld kampe, men måtte i sidste ende bøje os for de stærkeste hold. På trods af det står vi nu med en hamrende flot sølvmedalje rundt om halsen - en placering vi ikke havde turdet håbe på da sæsonen gik i gang. Medieprognosen gik på en 14. plads, altså en plads lige over nedrykningsstregen. Vi har mildt sagt overrasket alt og alle, og derfor er det selvsagt med stolthed og tilfreds at vi kan se tilbage på foråret.

Som bekendt formåede vi at forlænge vore sejrsstime med en håndfuld kampe. I forårspremieren mødte vi Hansa Rostock's reservehold på hjemmebane, og her blev det til en imponerende 6-0 sejr, i en kamp hvor både David Biaou og Manuel Hiemer kom på tavlen to gange, og i den efterfølgende kampe fuldendte Biaou sit hattrick - ganske vidst over to kampe - da han nettede i en ligeså imponerende 4-0 sejr over Sachsen Leipzig. Derefter vandt vi yderligere to kampe, inden vi på hjemmebane tog imod topholdet fra Chemnitz. Her leverede Esad Razic en strålende præstation, da han scorede hattrick og dermed overtog vi for en stund førstepladsen.

I den efterfølgende runde blev vor sejrsstime dog brudt, da vi mødte stærke Lübeck på udebane, i en kamp hvor sæsons delte topscorer José Pierre Vunguidica imponerede for Lübeck. Vi rejste os dog flot da vi en uge efter slog RB Leipzig med 3-0 - Manuel Hiemer fortsatte sig flotte målform fra efteråret her, og nettede to gange. Runden efter blev det dog til endnu et nederlag da vi gæstede Plauen, der fik tilkæmpet sig en flot 2-0 sejr. Herefter lavede vi et hattrick af sejre mod henholdsvis Werder Bremen II, Havelse og Oberneuland. Især mod Havelse og Oberneuland så vi stærke ud, og det var især Christer George der imponerede med 3 mål i de to kampe.

Da vi runden efter besøgte Kiel kunne vi dog ikke udvide sejrsstimen til 4 kampe, men vi forblev dog i en ubesejret stime, da Christer George med sine ene scoring sikrede os et point. Denne stime blev dog brudt umiddelbart efter, da Wilhelmshaven imponerede og tog en 2-1 sejr på vores bane - Gérald Forschelet gjorde tilværelsen svær for sine holdkammerater da han efter 12 minutter så direkte rødt, hvorefter først Stanislas Mputu og derefter Dominik Mader bragte udeholdet i front. To minutter inde i overtiden fik Frank Müller reduceret, men på daværende tidspunkt var slaget desværre tabt. I sæsonens sidste kamp gjorde vi skaden god igen over for vores fremmødte fans, ved at rundbarberede Hertha's reservehold med en 6-0 sejr. Esad Razic fortsatte en flot målform i løbet af foråret ved at score to mål, mens også Florian Galuschka bidrog med to scoringer - de øvrige mål blev sat ind af Christer George og Manuel Hiemer.

Således kunne vi med stor tilfreds sige tak for en glimrende sæson, hvor det var lige ved og næsten, at vi kunne sikre holdet en sensationel oprykning. I sidste ende viste Chemnitz sig dog som det stærkeste hold, og der er ikke andet for end at lykønske mesterholdet, og tage ved lære af de relativt få fejl vi begik i løbet af sæsonen. Vi har overrasket de øvrige hold og ikke mindst os selv, og forventningerne til næste sæson er store. Om oprykning kan blive et emne er for tidligt at vurdere, og nu gælder det først og fremmest om at komme forstærket ud af det kommende transfervindue og få forberedt os grundigt til sæsonens start.

STILLINGEN



Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #14: 25 Sep 2011, 14:34 »

Fed blog Thumbs Up

Kan ikke vente til næste update crazy
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010