home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ZFC Meuselwitz
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: ZFC Meuselwitz  (Læst 7201 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #15: 25 Sep 2011, 15:06 »

Fed blog Thumbs Up

Kan ikke vente til næste update crazy

Mange tak! Smiley

Du bliver nu nok nødt til lige at vente bare lidt! Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #16: 25 Sep 2011, 15:28 »

NY KONTRAKT


Efter en super sæson har ledelsen valgt at tilbyde mig en ny kontrakt. Der var kun 12 måneder tilbage af min daværende kontrakt, så det var et naturligt tidspunkt at få kontrakttilbuddet på - såfremt ledelsen selvfølgelig ville beholde mig i klubben. Den nye kontrakt giver mig ro og bedre forhold at arbejde under. Min løn er således blev forhøjet til 9.500 DKK om ugen, mod de 6.000 DKK om ugen jeg fik før. Kontrakten løber frem til 2014, og min umiddelbare målsætning for denne kontraktperiode, er således at rykke op. En eventuel oprykning vil med al sandsynlighed sikre mig en ny og endnu mere lukrativ kontrakt, så det er naturligvis det jeg stiler efter.

I samme omgang kan jeg fortælle at Ales Pikl har valgt at indstille karrieren i en alder af 37 år. Han spillede en vigtig rolle i min første sæson i klubben, hvor han dannede midterforsvar med Frank Müller, men efter tilgangen af Robert Palikuca har det været yderst sparsomt med spilletid til Pikl, der således kun har spillet 2 kampe i løbet af sæsonen - alligevel har han formået at score et mål, da han mod RB Leipzig omsatte et straffespark til en sikker scoring. Palikuca er dog også ved at være oppe i årene med en alder på 34 år, og derfor har jeg sikret mig den 26-årige tidligere Union Berlin spiller, Daniel Schulz, som var uden kontrakt - detaljerne om netop Schulz, og eventuelle andre nyindkøb, må vente til forberedelserne er overstået.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #17: 28 Sep 2011, 07:52 »

FORBEREDELSE - 2012


RESULTATER
vs. Borea Dresden . 3-1
vs. Illertissen . 2-0
vs. Schöneiche . 5-0
vs. Cittadella . 6-0
Forberedelserne til den nye sæson er forløbet stille og roligt. Vi har ikke mødt nogle hold der var værd at nævne i optakten, og jeg var ærligt talt lidt skuffet, da jeg så hvilke hold min assistent havde arrangeret kampe imod. Det bedste hold var Cittadella fra den italienske Serie B, som vi dog, ligesom med alle andre hold vi mødte i optakten, kørte midt over. Der var ikke meget mere modstand i italienerne end i de øvrige modstandere, på trods af at Borea Dresden, Illertissen og Schöneiche alle er Oberliga-hold - med andre ord kunne et hold fra den næstbedste italienske række ikke yde mere modstand end et hold fra den 5. bedste tyske række, hvilket jeg ærligt talt var noget chokeret over.

Som resultatlisten afslører vandt vi alle 4 venskabskampe, og Florian Galuschka og Christer George fortsatte målformen fra sidste sæson. Galuschka med 7 mål, hvoraf de 4 faldt i 6-0 sejren over føromtalte Cittadella, og George med 4 mål. Mod Schöneiche kom også nyindkøbte Daniel Schulz, som jeg fortalte om sidst, på tavlen. Sidst fortalte jeg også at vi havde sikret os endnu en centerback, og her er der altså tale om den 30-årige tidligere Dynoma Dresden spiller, Thomas Hübener, som ligeledes var uden kontrakt, da vi kort før sidste sæsons afslutning henvendt os til ham.

Og netop det at spillerne har været uden kontrakt når vi har henvendt os til dem, er et meget gennemgående træk for vores indkøb. Kort efter sæsonens afslutning henvendte vi os således til 25-årige Dennis Lamczyk, der tidligere har vogtet målet for Kassel og RW Essen, og heller ikke her var der nogen klub at forhandle med. På samme måde var det smertefrie forhandlinger da vi forstærkede os på de to kanter, ved først at hente den tidligere Bielefeld spiller Christian Müller, og derefter sikre os den tidligere Ingolstadt venstrekant, Sebastian Hofmann. Således fik vi altså sikret os to spillere med erfaring fra 2. Bundesliga. Sidst har vi sikret os den bomstærke tyrkiske boksspiller Emre Öztürk, der ligeledes har erfaring fra en af de højere rækker, da hans sidste klub var 3. Liga holdet Sandhausen. Udover Ales Pikl's afgang som jeg kunne berette om sidst, har også Adam Cichon, Martin Bocek, Robert Palikuca og Robert Böhme fået ophævet deres kontrakter. Således kommer vi altså forstærket ud af transfervinduet med hensyn til bredden. Vores stærkeste startopstilling vurderer jeg ikke som værende forstærket, da den i forvejen så rigtig stærk ud. Det bliver spændende at se hvor langt spillermaterialet rækker, men jeg håber selvsagt på det bedste.



Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ZFC Meuselwitz
« Svar #18: 18 Okt 2011, 01:08 »

Jeg har lige været to uger i USA, hvilket må siges at være hovedårsagen til manglen på updates. Men jeg må hellere erklære bloggen for værende død, da jeg lige er blevet opmærksom på at FM 2012 udkommer på fredag, hvilket jeg slet ikke var klar over. Ja, jeg lever i min egen lille verden, hvor der er rigtig meget der går min næse forbi, og rigtig lidt der bliver opfattet! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010