darkalf
|
|
Så er det i dag at Brighton skal til Bristol og hente 3 point mere til kontoen. Samtidig har man allerede scoret den første pris i år i det Gus Poyet er blevet månedens manager i Championship for August måned efter det er blevet til 4 sejre og 1 uafgjort i de første 5 kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det blev til en fortjent 1-0 sejr på god gammeldags fight og vilje hvilket betyder at vi stadigvæk ligger nr 1.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Endnu en udebane kamp i dag denne gang mod Leicester. Leicester har fået en ok start og ligger inden dagens kamp nr 10 med 8 point mens vi har 16 point på 1. pladsen. Det burde blive en spændende kamp og forhåbentlig kan vi få 3 point med hjem.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det blev desværre til et smalt 1-0 nederlag til Kasper Schmeichel og resten af Leicester.. op på hesten igen drenge
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Næste kamp bliver jo rent walkover når Liverpool kommer forbi på onsdag til ligacupfodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ja nu ved jeg ikke om Adam må spille i den kamp, men hvis han kan, så vil jeg forhånd ønske Brighton tillykke med sejren.
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
SC30
|
|
Ja nu ved jeg ikke om Adam må spille i den kamp, men hvis han kan, så vil jeg forhånd ønske Brighton tillykke med sejren.
True.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er det i aften vi skal teste hvor langt vi er nået med vores nye spillestil når vi skal op imod et PL hold iform af Liverpool.. Begge hold tabte i weekenden så der er revanchetørst på begge sider af midten. god kamp og må det bedste hold vinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Flot kamp af drengene mod Liverpool som desværre var lidt for stærke. Så må vi nøjes med liga og FA Cuppen fra nu af.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er det op på hesten igen mod Leeds. Der skal 3 point på kontoen igen kom så drenge.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
3-3 efter en elendig første halvleg hvor vi er nede med 0-2 før vi i anden halvleg rejser os og kommer på 3-2 for så til sidst at smide sejren væk i sidste minut. Bittert men 1 point er bedre end ingenting.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er det iaften det gælder ærkerival opgøret mod Crystal Palace. De skal bare ned med nakken drenge.
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Håber i nakker dem, efter jeg har smidt lidt penge på jer! Kom så Brighton!
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det skulle vi gerne da vi helst skulle have 3 point i alle hjemmekamp i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
For satan Brighton. 3 mål imod sig i de sidste 10 minutter. Hvor mange point har de efterhånden tabt de sidste 20 minutter af en kamp?
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|