home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brighton Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] Udprint
Forfatter Emne: Brighton Tråden  (Læst 178632 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #735: 05 Maj 2019, 01:20 »

Det kan man kun være enige i Debuur. Chris Hughton har gjort det godt med det materiale han har haft til sin rådighed, og selvom vi har været skidt siden december/januar så bør vi beholde ham.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #736: 13 Maj 2019, 10:43 »

Chris Hughton fyret ... Ikke en beslutning jeg er enig i, dog er det svært at være uenig i club-statementet.

Synes man burde have beholdt ham, og givet ham et godt transferbudget. Medmindre vi får en meget kompetent træner ind og han får tid og midler, tror jeg vi får det svært til næste sæson.

Up the Albion
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #737: 13 Maj 2019, 11:21 »

Med tanke på den senere tids udvikling (og ikke kun City-kampen), så var det nok svært at undgå - som du også selv skriver lidt. Pointmæssigt dårligere end sidste år er desværre den forkerte retning på udviklingen.

Jeg kan også rigtig godt lide Chris Hughton - ingen tvivl om det.

Hvad håber man så som Brighton-fan på at få ind som manager i stedet for? Nationalitet? Type manager? Et navn i tankerne måske?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #738: 13 Maj 2019, 13:27 »

 Ubeslutsom Hvis man kun ser tilbage på denne sæson så har Brighton og Chris Hughton skuffet og ser man så på at der i denne sæson har været 2 meget elendige hold i PL så forstår man hvor tæt på det var at Brighton rykkede ned.

Men på trods af det så mener jeg ikke at Brighton skulle fyre Hughton, en klub som Brighton har brug for kontinuitet og langtidstænkning hvis de skal holde sig oppe i PL. Hvis situationen har været sådan at Hughton selv har følt sig udbrændt og truppen også har mistet tilliden til Hughton så kan det naturligvis være nødvendigt med et skifte på manager posten.

Nu venter der en spændende tid, hvem ansættes så til opgaven og hvad skal vedkommende kunne?

Det allervigtigste IMO er at der kommer en manager som kan og vil arbejde videre med den retning Brigthon har bevæget sig i - det vil ikke lykkes at ansætte en manager som vil noget helt andet, sker det så er jeg 100% sikker på at klubben rykker ned i næste sæson.

Jeg håber Brighton ser væk fra disse managers: Mark Hughes, Sam Allardyce,  Alan Pardew og Tony Pulis.

David Moyes kunne være et realistisk bud, han kender PL, han leverede i Everton men efter fiasko i Man Utd så har det ikke været positivt for ham, men jeg tror ikke han er færdig endnu.

Det friske og nye kunne være at hente John Terry som pt er træner i Aston Villa eller Frank Lampard som har gjort det fint i Derby.

Nye Spillere:

Her ville jeg kigge lidt på truppen i Huddersfield, hvor jeg især ville holde fokus på Billing og Zanka som burde kunne købes til rimelige priser.

Martin Braithwaite har præsteret i Leganes og han kommer aldrig til at spille under Pulis igen.. så her mener jeg der kan laves et godt køb.
Logged

YNWA

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #739: 13 Maj 2019, 15:12 »

Hvad håber man så som Brighton-fan på at få ind som manager i stedet for? Nationalitet? Type manager? Et navn i tankerne måske?

Graham Potters fra Swansea er favoritten blandt bookmakerne, hvilket jeg ikke just er fan af, da jeg langt hellere så man havde beholdt Hughton.

Bare det ikke er destruktive managers, som DeBuur blandet andet lister ovenfor. De 4 managers har jeg meget svært ved at se skulle bringe en offensiv og positiv spillestil til sydkysten - tværtimod.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #740: 13 Maj 2019, 15:16 »

Nye Spillere:

Her ville jeg kigge lidt på truppen i Huddersfield, hvor jeg især ville holde fokus på Billing og Zanka som burde kunne købes til rimelige priser.

Martin Braithwaite har præsteret i Leganes og han kommer aldrig til at spille under Pulis igen.. så her mener jeg der kan laves et godt køb.

Zanka vil IMO ikke give mening. Dunk og Duffy er utroligt stærke sammen, og tror ikke Zanka vil tage til takke med bænkplads næsten hver uge.

Mraithwaite tror jeg er rigtig dyr i løn, ihvertfald i forhold til hvad Pulis har udtalt, og så må der være bedre alternativer end hans speed.

Jeg håber bare vi holder fokus væk fra Eresdivisionen, både da denne potentielt vil være mere hypet grundet Ajax succes, men også da de sidste spillere vi har hentet herfra har floppet. Her tænkes særligt på Locadia og Alireza Jahanbakhsh, hvor sidstenævnte forhåbentligt strammer op næste sæson hvis han ikke skal regnes som et flop af dimensioner.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #741: 13 Maj 2019, 21:50 »

Helt enig i forhold til Hollandske spillere, naturligvis er der nogle verdens stjerner som De Ligt, men de tager jo ikke til Brighton, men niveauet under de spillere er ofte ikke stærke nok til PL, har set en del Hollands fodbold og tempoet der er sgu kun markant hurtigere end superligaen men langt fra PL. Jeg tror det bliver svært at holde på Brightons nuværende forsvarspar og det er mest derfor jeg nævner Zanka, men hvis et hold som Brighton vil være med i cup turneringerne så kræver det at de har en lidt bredere trup en idag, hvis de ikke skal risikere nedrykning i næste sæson.

Brighton skal dog for alt i verden undgå at begå samme fejl som i Fulham hvor de henter en masse navne, uden at have fokus på om de kan spille sammen og passer i den taktiske form de ønsker, Fulham brugt omkring 115 millioner pund på nye spillere og de kan da være glade for at Huddersfield var ringere for ellers er de den elendigste præstation jeg nogensinde har set fra et hold i PL.

En spiller som Drinkwater i Chelsea står vel også til at forlade Chelsea og han ville passe meget godt på et Brighton hold... her vil der nok mere være tale om et lån for jeg tror ikke Brighton kan betale hans løn alene. Det bliver nogle spændende måneder inden PL endelig går igang igen.. allerede her 1 dag efter har jeg PL abstinenser Peace
Logged

YNWA

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #742: 14 Maj 2019, 10:09 »

Haha ja jeg tror heller ikke helt det er gået op for mig at der ikke er Premier Leauge i weekenden ... Ubeslutsom


Jeg tror (læs håber) ikke at Brighton laver en Fulham, specielt ikke hvis de kan beholde stammen på holdet.

Drinkwater er pt. ikke det vi har brug for, da vi allerede har lignende typer i Stephens, (til dels også Kayal), Bissouma og Pröpper.


Min ønskeliste/tanker omkring transfervinduet må være:

Målmand: Synes Ryan har sine udfordringer, specielt i feltet grundet sine 184 cm, men bliver reddet af at Dunk & Duffy er så stærke i luften. Der findes nok ikke bedre erstatninger uden at det bliver for omkostningsfyldt, og så kan pengene bruges bedre steder.

Forsvar: Montoya skal steppe lidt op, ligesom Bernardo har gjort i de sidste kampe af sæsonen. Dunk & Duffy er stærke, og håber vi kan holde på denne bagkæde trods interesse for to sidstenævnte. Dertil skal der nok hentes en erstatning ind for Bruno, som stoppede en flot karriere forleden Græder

Midtbane: en kreativ midt midt ved siden af Pröpper, med Bissouma som rotation og Kayal som backup (Hvis han ikke rykker tilbage til Celtic som rygterne går på). Stephens er forhåbentligt fortid, da han ser langsom ud og mister for mange bolde diagonalt på banen.

Knockheart og Izquierdo har x-factor, og førstenævnte har stor værdi hos fansene, ligesom Solly March. Så disse ser jeg ikke forlade klubben. Tror heller ikke Jahanbakhsh forlader klubben, både da han forhåbenligt føler han skal bevise noget, men også da vi vil tabe på handlen da jeg ikke kan forestille mig nogen klub betaler det vi gav for ham i sommers. Pascal Groß finder forhåbenligt tilbage til sit niveau i første sæson.

Locadia ser jeg gerne solgt. Han har virket ugidelig, og offentligt brokket sig over han ikke spillede mere, på trods af at hans indsatser ikke retfærdiggjorde mere spilletid, hverken som midtbane eller angriber.


Angreb: Her skal der splashes noget cash. Vil vi ikke leve i konstant frygt for nedrykning, skal der nyt blod deroppe. Murray bliver 36 til September, og skal have stor tak for sin mange mål i Brighton-trøjen, men der skal nyt til nu. Murray kunne bruges som super-sub når vi var bagud, og pumpede lange bolde ind i feltet i overtiden.

Andone viser arbejdsraseri og glimt af genialiteter når han spiller, men om han er god nok til at løfte holder weekend efter weekend ved jeg ikke. Her så jeg gerne man brugte en del penge på en ny, mere all-round angriber.


Alt i alt håber jeg ikke vi køber for at købe. Holdet er isoleret set stærkt nok, hvilket de beviste i den første del af sæsonen. Håber at Tony Bloom køber klogt ind, og ikke køber bare for at købe. Uanset hvad, er det er en spændende sommer vi går i møde - forhåbentligt kommer vi styrkede ud af den  Smiley

« Seneste Redigering: 14 Maj 2019, 10:13 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #743: 15 Maj 2019, 07:07 »

Alle handler vi skal have lavet bliver forhåbentlig gemt til en ny manager er på plads. Hvem vi skal gå efter på managerposten har jeg ikke fuldt nok med i fodbold de sidste par år til at udtale mig om, men Hjulmand er jo ledig. Men man kan kun håbe de ikke henter en ultra defensiv/destruktiv type.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #744: 20 Maj 2019, 19:14 »

Graham Potter er ny manager i Brighton, det havde jeg ikke set komme, han har jo ikke ligefrem haft succes i Swansea hvor opgaven var hurtig tilbage vending til PL.

I de kampe jeg har set på tv med Swansea i det sidste år så er det da heldigvis ikke en Pulis type der er hentet men IMO så er det et spændende valg og lidt modigt også, mon ikke der nu kan arbejdes med at få set på hvilke spillere der skal arbejdes hentes i det kommende vindue.
Logged

YNWA

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #745: 20 Maj 2019, 20:33 »

Graham Potters fra Swansea er favoritten blandt bookmakerne, hvilket jeg ikke just er fan af, da jeg langt hellere så man havde beholdt Hughton.

Så blev det officielt - forholder mig skeptisk, men vil stå bag ham så længe han er i Albion. Hans første interview var velformuleret og hans filosofier lovende omkring hvordan han vil spille fodbold, så må vi håbe der kommer handling bag ordene!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #746: 21 Maj 2019, 05:22 »

Vi fik vores nye mand og nu kan jagten på friske folk så gå ind. Som jeg har forstået det kan godt lide at give unge folk chancen, så måske vi kan få nogle af klubbens unge talenter fra u23 truppen at se i aktion.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #747: 21 Maj 2019, 08:46 »

Vi fik vores nye mand og nu kan jagten på friske folk så gå ind. Som jeg har forstået det kan godt lide at give unge folk chancen, så måske vi kan få nogle af klubbens unge talenter fra u23 truppen at se i aktion.

Hvem tænker du specifikt på? Jeg så virkelig gerne Aaron Connolly fik chancen, også da han vandt PL2 Player of The Year efter sine mange mål for U23, men med det i mente så leverede han jo ikke ligefrem i sit udlån til Luton Town i foråret?

Han er vel den bedste spiller vi har i U23 truppen - men kan man ikke score mål for topholdet i Leauge One, bør man så have chancen i Premier Leauge?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #748: 23 Maj 2019, 05:57 »

En Christian Walton i målet kunne være en mulighed i hvert fald i æ cups, i stedet for Jason steele og ham den anden som jeg allerede har glemt navnet på igen. Med hensyn til Aaron så kunne han også være et oplagt valg at tilføje, men som du nævner så har han ik lige frem sat verden i brand, men det kan kun gå fremad uanset hvad, da vi godt nok så skidt kørende ud i frontrækken.. Læste et sted igår at vi er interesseret i at tage swansea topscoreren med 22 mål sidste år med til klubben, da nu Hr. Potter er kommet til, og han ik lykkedes med ham Daniel James som man utd åbenbart henter.
Logged


Sider: 1 ... 48 49 [50] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010