|
darkalf
|
|
Det er helt sikkert den bedste nyhed længe og vigtigt at vi holder på vores bedste spillere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så har vi sikkert os Matthew Upson på en 1 årig kontrakt, hvilket da er en klar forstærkning hvis han ellers kan holde sig fri for skader og ikke har forlangt for meget i løn. Desuden må hans store erfaring fra hans tidligere klubber kunne være en klar fordel for de unge i klubben som kan lærer meget af en spiller som har spillet i Prl for blandt andet Stoke og West Ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er der venskabskamp mod getafe på programmet. Bliver spændende at se hvad vi kan gøre mod et godt hold fra spaniens bedste række.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Vi er foran ved halvleg på et mål af orlandi efter forarbejde af barnes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så fik vi endnu en sejr i preseason da Orlandi's mål i første halvleg blev kampens eneste. Flot præstation og lørdag går det så løs mod sporting gijon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er det i aften at vi spiller den næste kamp under vores træningsophold i Spanien. Der er en del af de unge med i dag så det bliver spændende at følge med i hvordan de klarer sig mod Sporting Gijon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Endnu en sejr denne gang med mål af barnes og ulloa. JFC fik desværre ingen spilletid i dag, men forhåbenligt kan vi få en masse og se til ham i løbet af sæsonen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Barker og Crofts med hver deres mål og endnu en sejr kom i hus denne gang mod Crawley. Vi er dermed klar til Villareals besøg på AMEX på lørdag. Up the seagulls.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så gik den ikke længere da vi tabte 1-3 igår aftes til Villareal men hellere tabe den sidste træningskamp hvis det så bare betyder at vi vinder næste weekends sæsonåbner mod Leeds.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Brighton kommer til Danmark! Deres ungdomshold gør ihvertfald. De spiller i disse dage GF Cup i Lyngby. Southampton og Brøndbys samarbejdsklub Bidvest Wits deltager også sammen med nogle andre skandinaviske klubber. http://www.lyngby-boldklub.dk/?id=13397&c=MatchesKampene bliver spillet på Lyngby Boldklubs træningsbaner. De er lige ved siden af stadionet/ruinen.
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
En skam man ikke har ferie:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magn
|
|
En skam man ikke har ferie:(
Afhængig af hvor du bor henne, kan du måske se dem om aftenen. De spiller først kl. 18:15. Ellers er der placeringskampe om lørdagen.
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Ej men for søren da også! Jeg bor forholdsvist tæt på Lyngby, men er ikke hjemme 
|
|
|
|
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|