home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Realfan's Sunny Update (Future transfers) v6
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v6  (Læst 25388 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #15: 07 Aug 2011, 12:59 »

Jeg skal lige høre om det med Lucas Andersens alder er fikset? Ellers gider jeg ikke til at hente den, hehe

Har ikke fikset det, så vent du bare med at hent den.. Ser på problemet når jeg får tid.
Der er en masse filer derinde? Skal jeg lægge ALLE ind i min database mappe eller skal jeg ligge dem i forskellige mapper? Smiley

Bare smid det hele ind i editor mappen
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #16: 07 Aug 2011, 13:01 »

Tak fyr Smiley
Logged


CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #17: 07 Aug 2011, 13:05 »

Kan du nævne nogle få du har gjort bedre? Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #18: 07 Aug 2011, 13:12 »

Kan du nævne nogle få du har gjort bedre? Smiley

Det har han svaret på tidligere i tråden Smiley

Nej det kan jeg ikke præstere. Har ikke siddet og noteret ned, hver gang jeg har ændret nogen, så ville jeg sgu få skrivekrampe.

Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #19: 07 Aug 2011, 13:13 »

Kan du nævne nogle få du har gjort bedre? Smiley

Hvem vil du vide noget om? Du må spørge fordi du vil vide om nogle bestemte spillere er gjort bedre?
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #20: 07 Aug 2011, 13:16 »

Hvad med Rasmus Falk? Smiley han burde da være bedre.
Logged

FMFreaks inside you.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #21: 07 Aug 2011, 13:24 »

Hvad med Rasmus Falk? Smiley han burde da være bedre.

Både hans CA/PA er blevet forbedret. Måske kunne han bruge lidt mere på den fysiske side, men ellers synes jeg, at han er fin nok som jeg har gjort ham.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #22: 07 Aug 2011, 13:45 »

Som AaB fan så jeg gerne at Rolf Toft og Nicolai Larsen fik en overhaling. Og jeg mener også at en forbedring af de to kan forsvares.
Logged

welbz is dat guy

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #23: 07 Aug 2011, 13:52 »

Som AaB fan så jeg gerne at Rolf Toft og Nicolai Larsen fik en overhaling. Og jeg mener også at en forbedring af de to kan forsvares.

Vil kigge nærmere på de to. Kan du fortælle lidt om Rolf Toft? ved personligt intet om ham, andet end at han er blevet rykket op i førsteholdstruppen.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #24: 07 Aug 2011, 16:30 »

Vil kigge nærmere på de to. Kan du fortælle lidt om Rolf Toft? ved personligt intet om ham, andet end at han er blevet rykket op i førsteholdstruppen.

Han er en aggressiv lille hurtig god afslutter. :-)

Nicolai Thomsen betegnes som et helt vildt stort midtbanetalent med god spilforståelse og god teknik og rimelig fysik.

Jeg henter den hvis du fikser de 2 og retter Lucas Andersen ;-)

KIU!
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #25: 07 Aug 2011, 16:38 »

Han er en aggressiv lille hurtig god afslutter. :-)

Nicolai Thomsen betegnes som et helt vildt stort midtbanetalent med god spilforståelse og god teknik og rimelig fysik.

Jeg henter den hvis du fikser de 2 og retter Lucas Andersen ;-)

KIU!

Hvor kom Nicolai Thomsen fra? Lucas Andersen er jeg igang med at prøve at gøre en anelse yngre  Thumbs Up

Men for min skyld behøver du ikke hente updaten. Dette er kun ment som et tilbud, til dem som ikke selv gider at give sig i kast med sådan en projekt.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #26: 07 Aug 2011, 16:40 »

Hvor kom Nicolai Thomsen fra? Lucas Andersen er jeg igang med at prøve at gøre en anelse yngre  Thumbs Up

Men for min skyld behøver du ikke hente updaten. Dette er kun ment som et tilbud, til dem som ikke selv gider at give sig i kast med sådan en projekt.

Han spillede i Frederikshavn ;-)

Det siger jeg heller ikke, jeg siger bare at jeg ønsker at spille et spil med AaB og gerne vil have det så realistisk som muligt, derfor kunne det jo være at du kunne hjælpe... Men okay
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #27: 07 Aug 2011, 16:43 »

Han spillede i Frederikshavn ;-)

Det siger jeg heller ikke, jeg siger bare at jeg ønsker at spille et spil med AaB og gerne vil have det så realistisk som muligt, derfor kunne det jo være at du kunne hjælpe... Men okay

Er det ham fra Blokhus?

Hvis jeg får fikset Lucas, så lægger jeg nok en opdateret udgave op i aften.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #28: 07 Aug 2011, 17:01 »

Er det ham fra Blokhus?

Hvis jeg får fikset Lucas, så lægger jeg nok en opdateret udgave op i aften.

Nej, han er fra skagen :-)!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Realfan's Sunny Update (Future transfers) v1
« Svar #29: 07 Aug 2011, 17:21 »

Vil kigge nærmere på de to. Kan du fortælle lidt om Rolf Toft? ved personligt intet om ham, andet end at han er blevet rykket op i førsteholdstruppen.
Tyvstjålet fra debatside.dk; indlægget er skrevet af Tested Judge.

"Han virker ekstremt træfsikker og arbejder utrolig hårdt for sagen. Derudover er han bestemt ikke langsom og har samtidig et stort løbepensum. Han spillede eksempelvis hele kampen i mandags mod Silkeborg, i reserveholdsturneri ngen. I første halvleg af kampen havde han et returløb over næsten en hel banelængde og i slutningen af kampen pressede han en bolden med et offensivt løb på næste en halv bane. Det går ikke langsom når dette foregår.

Det bedste ved Rolf Toft, igen i mine øjne, er hans meget imponerende træfsikkerhed. Når chancen byder sig sparker han sgu lortet ind, hvilket han også vidste i mandags. Ikke den værste egenskab for en angriber. Tror også at man skal se kontrakten som et stort skulderklap fra AaBs side. Pengene er ganske små, som vi alle ved, og vi har samtidig mange unge angribere, hvilket indikerer at det ikke var nødvendigt at skrive med ham. Tror den udvikling han har vist gennem den seneste sæson har fået staben omkring holdet og Lynge til at nære store forhåbninger til knægten.

Han har selvfølgelig stadig en del mangler, hvilket ikke er unaturligt for en ung angriber. Han skal blive bedre til at bruge kræfterne rigtig, så han ikke jagter fuldstændige umulige bold. Derudover, og her har vi hans største mangel, er han ikke god med hovedet. Overværede en træning med indlægsøvelser, hvor han brændte mange store chancer. Det kan vi selvfølgelig alle gøre, men timingen og farten i hovedstødene var meget svag."


Desuden beskriver han selv sine styrker som aggressiviteten og dybdeløb.

Desuden glemte jeg Nicolaj Thomsen i min første post. Kadrii fra OB, Daniel Dulong Meinike fra HB Køge er vel spillere der også kan kigges på.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 17:31 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010