Sunny Update
- med future transfers pr. 1. juli
Opdatering fra 18. september - V6
Har ikke tænkt mig at skrive hvorfor jeg har lavet denne update... Vil hellere bare konstatere at jeg synes at jeg ville uploade min update til siden, da jeg tænkte, at brugerne på siden måske kunne bruge den, nu hvor Freaks egen update, desværre har fået sig nogle sygdomstegn.
Denne update er ikke med ligaændringer og sådanne ting. Jeg foretrækker at ligaerne ser ud, som da den rigtige sæson 10/11 startede, og har derfor kun ændret transfers (som vil træde i kraft fra 1. juli 11), og en masse CA/PA ændringer.
Jeg bruger personligt selv flere ændringer til mit spil end selve denne update byder på, og kan da klare anbefale at man bruger dem, da de retter en masse gode ting. Ændringerne er lavet af en græker ved navn "Nik33" og ligger i den uploadet fil, hvor updaten også er.
Link:
http://www.gamefront.com/files/20787564/Sahls+Update+v6.rarLidt info om updaten med de øvrige tilføjelser:Transfers:Bl.a. er disse ligaer opdateret.
• Engelske Premier League – Fuldt opdateret
• Danske Superliga – Fuldt opdateret
• Tyske 1. bundesliga – Fuldt opdateret
• Spanske Liga BBVA – Fuldt opdateret
• Italienske Serie A – Fuldt opdateret
• Franske Ligue 1 – Fuldt opdateret
• Tyrkiske Süper Lig – Fuldt opdateret
• Portugisiske SuperLiga – Fuldt opdateret
• Engelske Championship – Fuldt opdateret
• Ukrainske Premier Liga – Fuldt opdateret
• Hollandske Eresdivisie – Fuldt opdateret
• Prismæssigt de største transfers fra de andre ligaer
Tilføjet: Bl.a. Frederik Holst, Coulibaly, Lucas Andersen, Niang.
CA/PA: Har ændret nogle i den negative retning, men de fleste har fået forbedret deres stats - Baseret på egen viden og forskellige fodboldsider, hvor jeg så har fået idéer til hvem der egentlig er for dårlige/gode i forhold til, hvad de er i virkeligheden. F.eks. Wilshere, Kompany og Thiago.
Øvrige ændringer: Ændret økonomien/tilføjet sugar daddy til flere klubber. Bl.a. PSG, Anzhi og Roma.
Update-version: v6 - Sandsynligvis den sidste update..
Skriv endelig en kommentar med fejl jeg har lavet, nogle tilføjelser som kunne være interesante, nogle spillere som er for dårlige/gode i spillet eller en helt fjerde ting.
Hvis man mener den kan bruges så hent den, ellers lad vær (: Har lavet den for min egen skyld, og synes jeg ligeså godt kunne dele den med jer.