home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Horsens - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens - Tråden  (Læst 40148 gange)
Cesc
Gæst

Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #120: 14 Jul 2009, 12:58 »

Søren Jochumsen

Anders Nøhr     Morten Rasmussen/Nabil Aslam     Andreas Augustsson     Adam Eckersley

Martin Spelmann       Allan Søgaard       Niels Lodberg       Ruan Afonso

Gilberto      Rawez Lawan/Ramus Katholm

Horsens kunne måske lave en rokering, så det hed Lawan som offensiv midt, med en Lodberg eller Søgaard bag sig, og så Katholm og Gilberto i front. Mayasi skulle også have gjort det prangende i opstarten her, plus at Casper Johansen er et talent, som ikke skal gå til spilde. Han er målnæse med stort M! Spelmann ser jeg helst inde på midten, da han løber solen sort, men bliver svært at få plads til 10'eren og 11'eren, Søgaard og Lodberg så.

Forsvaret ser dog rigtig stærkt ud, og det samme gælder angrebet, der uden tvivl er det bedste i førstedivision, måske nogensinde?

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 14 Jul 2009, 13:03 »

Alt andet end en oprykning må da være skuffende så?

former zoesuckins

Cesc
Gæst

« Svar #122: 14 Jul 2009, 13:06 »

Alt andet end en oprykning må da være skuffende så?

Ja!
Selvfølgelig skal Horsens rykke op. De har en fucking stærk trup i forhold til modstanderne, og Mølby skal bare lære dem, at de ikke kan danse sig igennem. Kæmper de i hver eneste kamp, får de med sikkerhed en oprykning - det ved jeg.

DavidMadsen
Manager

« Svar #123: 14 Jul 2009, 13:57 »

Kunne man ikke spille uden kanter, så det ville se sådan her ud:

Stenild
Nøhr - Aslam/Rasmussen - Augustsson - Eckersley

Martin Spelmann
Niels Lodberg - Allan Søgaard
Rawez Lawan

Gilberto - Katholm

Selvfølgelig med eventuel rotation på målmandsposten, og mellem den defensive og de to centrale, alt efter hvem der er bedst hvor. Så får man brugt de fleste klassespillere..

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #124: 14 Jul 2009, 14:05 »

Nu skal man passe på med at blive for selvsikker Nikolaj! Vi så selv hvad der skete med Vejle da de, ifølge ledelsen, var 'sikre' på at blive i den bedste række.

fc-hansen
Manager

« Svar #125: 14 Jul 2009, 14:25 »

Kunne man ikke spille uden kanter, så det ville se sådan her ud:

Stenild
Nøhr - Aslam/Rasmussen - Augustsson - Eckersley

Martin Spelmann
Niels Lodberg - Allan Søgaard
Rawez Lawan

Gilberto - Katholm

Selvfølgelig med eventuel rotation på målmandsposten, og mellem den defensive og de to centrale, alt efter hvem der er bedst hvor. Så får man brugt de fleste klassespillere..
Rotation på målmandsposten Huh!! det ville da være virkelig underligt, og det ville jo bare svække jer defensivt, at man ikke har den samme mandi målet til hver kamp. tror jeg sku ikke du skal regne med Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #126: 14 Jul 2009, 14:26 »

Hold kæft en målmand i har fået der  Thumbs Up Han skal starte inde så vinder i klart 1. div  Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #127: 14 Jul 2009, 14:47 »

Rotation på målmandsposten Huh!! det ville da være virkelig underligt, og det ville jo bare svække jer defensivt, at man ikke har den samme mandi målet til hver kamp. tror jeg sku ikke du skal regne med Smiley
Ja, altså.. Efter form, og hvem der er bedst. Jeg skrev bare Stenild, fordi jeg mener at han er bedst.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #128: 14 Jul 2009, 14:48 »

Han er også bedst, et tab for AaB

AC-Morten
Juniorspiller
**

« Svar #129: 14 Jul 2009, 21:35 »

Indtil videre en fantastisk transfervindue for klubben. Kenneth Emil Petersen har fortjent at komme videre så han kan teste sit niveau af for alvor. Hvis man spørger mig er det en kommende landsholdsspiller om et par år. Smiley

Rasmus Katholm var efterhånden forventet efter en masse rygter den seneste måneds tid så ham glæder jeg mig til at følge har efterhånden fulgt med i hvor mange mål han har lavet de sidste par år. Så allerede han kunne noget da Randers rykkede op i stedet for Horsens i 03/04 sæsonen hvor han gjorde det ganske fint. Og 18 mål i 30 kampe for Brabrand er nærmest fantastisk når man tænkere på hvilken trup han havde omkring sig Smiley

Kenneth Stenild tror jeg kan blive en meget skarp konkurrent til Jochumsen som cesc skriver. Så det bliver en interessant målmandsduel.

Afonso kender jeg ikke så meget til men glæder mig til at følge ham. Brasilanere kan altid et eller andet med en bold Smiley

« Seneste Redigering: 14 Jul 2009, 21:39 af AC-Morten » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #130: 23 Jul 2009, 14:29 »

http://www.bold.dk/nyt/Horsens-skal-skyde-efter-Kebe

Bliver virkelig spændende at se ham i 1.division!

AC-Morten
Juniorspiller
**

« Svar #131: 24 Jul 2009, 14:50 »

Der er jo sket lidt siden sidst jeg skrev i den he tråd. Horsens vandt 6-0 over Skive den 17. Juli Hvor blandt andet Katholm lavede hattrick i løbet af de 60 min. Han fik på banen.

Angående Kebe glæder jeg mig helt ekstremt til at følge. Han var var til prøvetræning for et par uger siden hvor han blandt andet deltog i en træningskamp mod Esbjerg som vi tabte 3-1 men han fik ros af esbjergs fans Smiley

Og i morgen kl. 14:00 er der træningskamp mod Næstved

AC Horsens' startopstilling:

Kenneth Stenild, Anders Nøhr, Nabil Aslam, Morten Rasmussen, Adam Eckersley, Simon Nagel, Niels Lodberg, Allan Søgaard, Thomas Kortegaard, Rasmus Katholm, Gilberto Macena.

På bænken: Søren Jochumsen, Søren Friis, Martin Spelmann, Yasin Avci, Jimmy Mayasi, Alioune Kebe.

AC-Morten
Juniorspiller
**

« Svar #132: 25 Jul 2009, 20:15 »

Horsens tog idag en sejr på 1-0 over Næstved i en ikke særlig velspillet kamp som blevet ødelagt af vejret hvor det regnede helt ekstremt store perioder af kampen. Katholm blev matchvinder sikke en start han har fået i klubben Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #133: 25 Jul 2009, 20:34 »

Jeg var også deroppe med to venner - er I sindssyge, hvor det regnede på vej derop! Og som AC-Morten siger, var kampen noget værre svineri. Den var godt nok kedelig, men det var hyggelig nok at være deroppe..

Der var et par fede forsøg Horsens havde, et brag på overliggeren, nogen lige forbi mål og Kebe havde et par okay aktioner. Næstved havde intet overhovedet, udover et enkelt rimelig farligt forsøg, men det var ikke noget specielt i min bog..

En fortjent sejr til AC Horsens, som dog kunne blive større.. Kebe viste et ret hurtigt antrit, men jeg synes Katholm spillede bedre, på trods af at Kebe var mest iøjefaldende af de to. Katholm lavede dog et fint mål, selv bolden kom en anelse let hen til ham...

Fint.

AC-Morten
Juniorspiller
**

« Svar #134: 23 Aug 2009, 11:21 »

Så er det idag vi tager imod Thisted FC på CASA Arena til lidt af en topkamp her i starten selvom Thisted nok ikke er at finde der når sæsonen stopper  Smiley Horsens skal passe meget på med at undervurdere Thisted som åbenbart har en ting der gør de altid starter som lyn og torden men derefter går lidt ned i løbet af sæsonen Smiley

Tror dog personligt på en 2-0 sejr med Katholm som begge målscorer Smiley Tilskueretallet bliver også interessant da der var 2945 mod Hvidovre. Hvilket var langt over hvad jeg har forventet lader til byen er klar til at hjælpe dem til oprykning.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010