home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Horsens - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens - Tråden  (Læst 39508 gange)
HRz
Gæst

Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #150: 18 Nov 2011, 20:15 »

Jeg tror Robert bliver en god erstatning, men mente dog godt Rønnow kunne have fået chancen..

Det jeg har set af ham i Viborg har set godt ud, selvom han i de sidste par kampe, har lavet en del fejl.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #151: 18 Nov 2011, 20:26 »

Jeg tror Robert bliver en god erstatning, men mente dog godt Rønnow kunne have fået chancen..

Det jeg har set af ham i Viborg har set godt ud, selvom han i de sidste par kampe, har lavet en del fejl.
Her er jeg så ikke helt enig Wink Han har måske imponeret i Viborg, men det er 1. divisionsfodbold. Med hensyn til Rønnow synes jeg ikke, at han har erfaringen til at kunne vogte buret på allerhøjeste niveau.

HRz
Gæst

« Svar #152: 18 Nov 2011, 20:50 »

Men jeg glæder mig allermest til Fagerberg, hold kæft hvor har han været vild for Viborg, og han kommer jo gratis.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #153: 18 Nov 2011, 21:36 »

Men jeg glæder mig allermest til Fagerberg, hold kæft hvor har han været vild for Viborg, og han kommer jo gratis.
Haha, det er sjovt så uenige vi er Grin Jeg glæder mig bestemt ikke til Fagerberg, da vi har to særdeles gode angribere i Toft og Gil. Jeg ved godt, at Gil nok ryger, men så synes jeg, at vi kunne give f.eks. Hajdarevic chancen.

HRz
Gæst

« Svar #154: 18 Nov 2011, 21:50 »

Syntes mere Fagerberg passer til Gil's rolle, men vi har hver vores mening.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #155: 18 Nov 2011, 21:51 »

Syntes mere Fagerberg passer til Gil's rolle, men vi har hver vores mening.
Der er jeg så enig. Jeg kan godt se, at du tænker, at det ikke nytter noget at ligge to targetmen ved siden af hinanden, men jeg synes ikke Fagerberg er god nok, hvilket han bl.a. viste i FC Midtjylland.

HRz
Gæst

« Svar #156: 18 Nov 2011, 21:52 »

Lad os nu se Smiley, så mange chancer fik han heller ikke i FCM, han nåede knapt nok 3 kampe i træk nogensinde.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #157: 18 Nov 2011, 21:59 »

Lad os nu se Smiley, så mange chancer fik han heller ikke i FCM, han nåede knapt nok 3 kampe i træk nogensinde.
Det var så nok, fordi han ikke var god nok. Ligemeget hvad må vi dog se, hvad han kan udrette.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #158: 22 Maj 2012, 15:17 »

Nå drenge. Glæder i jer til i morgen? Det ville være så vildt hvis vi snuppede bronzen, og samtidig forhindrer Nordsjælland i at vinde guldet.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2012, 15:21 af massu14 » Logged

HRz
Gæst

« Svar #159: 22 Maj 2012, 15:26 »

Ken gør det da ret godt for tiden Massu Smiley

Ja det ville være klasse!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #160: 22 Maj 2012, 15:28 »

Ken gør det da ret godt for tiden Massu Smiley

Ja det ville være klasse!
Ja, må nok indrømme at jeg tog fejl i den forudseelse Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #161: 22 Maj 2012, 16:36 »

Nå drenge. Glæder i jer til i morgen? Det ville være så vildt hvis vi snuppede bronzen, og samtidig forhindrer Nordsjælland i at vinde guldet.

Vil du hellere sende guldet til FCK?   Huh

Jeg er egentlig ligeglad for hvem der snupper bronze af jer og FCM, men jeg håber at i taber til FCN, så vi kan få en anden mester end FCK..

Så må Midtjylland gerne tabe for min skyld, så begge hold får lov til at fejre det i morgen   Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #162: 22 Maj 2012, 16:37 »

Vil du hellere sende guldet til FCK?   Huh

Jeg er egentlig ligeglad for hvem der snupper bronze af jer og FCM, men jeg håber at i taber til FCN, så vi kan få en anden mester end FCK..

Så må Midtjylland gerne tabe for min skyld, så begge hold får lov til at fejre det i morgen   Wink
Nej, det er ikke ment på den måde. Jeg mener bare, at vi er med til at afgøre mesterskabet, og det er ret fedt Smiley

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #163: 22 Maj 2012, 16:50 »

Holder med jer i morgen! Håber i kan stjæle et point fra FCN i morgen, og derved sende guldet til København.

Derudover så ville det være fedt, at FCM måtte "nøjes" med en 4.plads. Det bliver i hvert fald en spændende kamp med to mandskaber, som virkelig har noget at spille for!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #164: 09 Aug 2012, 10:02 »

Nå drenge. Hvad siger folket til i aften?

Har vi en chance mod Elfsborg på deres bane og kan komme videre i Europa? Jeg er meget i tvivl, og jeg hælder mest til at vi ryger ud. Men vi udspillede dem i første halvleg på CASA, så hvorfor skal vi ikke have en chance? Jeg håber mest af alt vi kan spille 2-2, eller score et mål deroppe, hvilket tvinger dem frem på banen. Det vil være guf for os, da vi kan spille med vores giftige omstillinger. Det var skønt at se hvor meget energi og kontrol vi havde mod SønderjyskE - og jeg håber de kan føre det med i aftenens kamp.

Troels Kløve skal hundrede procent være med på banen fra start. Han er fantastisk og gør det uventede og mister sjældent bolden. Han er den unge spiller med den ekstra kreativitet vi har manglet lidt.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010