home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 518 519 [520] 521 522 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265291 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7785: 03 Aug 2010, 01:32 »

Det koster 42.99 £ hos shopto.

søgaard
Gæst

« Svar #7786: 03 Aug 2010, 01:34 »

Det koster 42.99 £ hos shopto.
Det koster 42€, altså Euro Tunge

Jeg havde også først set det som pund, men ja, så er det klart billigere hos Shopto.net Smiley

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7787: 03 Aug 2010, 01:37 »

My bad. Men udkommer spillet ikke i DK d. 10. august? For på de udenlandske hjemmesider udgiver de først spillet d. 13. august.

Lavezzi
Gæst

« Svar #7788: 03 Aug 2010, 01:39 »

Det er kommet en ny ting som hedder "Gameflow", hvilket gør at du kan få træneren til at bestemme det følgende play, ellers kan du selvfølgelig også selv gøre det.

Først var jeg sikker på at jeg selv ville vælge alle mine spil. Jeg er jo trods alt en garvet Madden spiller. Men træneren foreslåer næsten altid det rigtige, samtidig med at du kan lave det om, hvis du ikke er tilfreds med hans kald. Det gør også kampene hurtigere og sjovere, da man bruger mere fokus på banen.

Er det ikke bare det samme som ask Madden?

Altid FCK
Manager

« Svar #7789: 03 Aug 2010, 11:19 »

Er det ikke bare det samme som ask Madden?

Nej ikke helt. Det fede ved det her, er at træneren forklarer hvad du skal gøre, og hvem du skal holde øje med.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #7790: 03 Aug 2010, 12:24 »

Nogen af jer der har prøvet demoen til Madden NFL 11?
Ja er helt enig med at Gameflow er godt. Udover det synes jeg det virker lidt nemmere end før!

blomvikings
Manager

« Svar #7791: 03 Aug 2010, 12:38 »

En skam at madden ikke længere produceres til PC, det var nu der jeg bedst ku lide det!

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #7792: 03 Aug 2010, 13:41 »

Til dem der spiller Red Dead Redemption: hvor mange timer tager det at gennemfører spillet, ca. ?  Peace

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #7793: 03 Aug 2010, 23:56 »

er der nogen der ved hvad der kommer i black ops i co-op

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

Seller95
Manager

« Svar #7794: 04 Aug 2010, 11:50 »

Nogen der er friske på et par FIFA10 kampe til ps3? Smiley

Arsenal <3

Batigol
Manager

« Svar #7795: 10 Aug 2010, 22:13 »

Fik købt mig en PS3 kort inden sommerferien, så jeg har gerne brugt nogle timer om natten på at spille nu når vejret har været godt det meste af ferien.

I starten stod den mest på FIFA 10 og GTA IV, men sidenhen har jeg så fået anskaffet mig Assassins Creed II, som fuldstændig har grebet mig. Jeg elsker virkelig det hele ved det spil - men især den historiske del af det og det faktum at man spiller i Firenze, San Gimignano og Venedig - og Rom i den kommende udgave, Assassins Creed: Brotherhood - i middelalderen. Det er noget jeg kan lide!

Jeg er virkelig også vild med at mange af de personer der er med i spillet, ikke bare er ren og skær fiktion. Historien er naturligvis ikke ligefrem baseret på virkelige hændelser - på trods af at der rent faktisk var et komplot mod Medici-familien planlagt af Pazzi'erne, ganske som i spillet - men at personer som Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli og Rodrigo Borgia (Pave Alexander 6.) er med i spillet er jo ren guf for historie-nørder som jeg.

Nu har jeg snart gennemført spillet, selvom det vel kun er 2 ½ uge siden at jeg købte det. Mangler en enkelt 'hukommelses-sekvens' og har sågar købt de to ekstre sekvenser man kunne hente inde i PlayStation Store. Nu har jeg så netop bestilt 1'eren fra England - 100 kr. for spil og fragt - og jeg ser virkelig frem til Assassins Creed: Brotherhood, som udkommer den 19. november. Er der andre her der deler min entusiasme for dette fantastiske spil - eller bare andre der spiller der? Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7796: 10 Aug 2010, 22:27 »

Fik købt mig en PS3 kort inden sommerferien, så jeg har gerne brugt nogle timer om natten på at spille nu når vejret har været godt det meste af ferien.

I starten stod den mest på FIFA 10 og GTA IV, men sidenhen har jeg så fået anskaffet mig Assassins Creed II, som fuldstændig har grebet mig. Jeg elsker virkelig det hele ved det spil - men især den historiske del af det og det faktum at man spiller i Firenze, San Gimignano og Venedig - og Rom i den kommende udgave, Assassins Creed: Brotherhood - i middelalderen. Det er noget jeg kan lide!

Jeg er virkelig også vild med at mange af de personer der er med i spillet, ikke bare er ren og skær fiktion. Historien er naturligvis ikke ligefrem baseret på virkelige hændelser - på trods af at der rent faktisk var et komplot mod Medici-familien planlagt af Pazzi'erne, ganske som i spillet - men at personer som Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli og Rodrigo Borgia (Pave Alexander 6.) er med i spillet er jo ren guf for historie-nørder som jeg.

Nu har jeg snart gennemført spillet, selvom det vel kun er 2 ½ uge siden at jeg købte det. Mangler en enkelt 'hukommelses-sekvens' og har sågar købt de to ekstre sekvenser man kunne hente inde i PlayStation Store. Nu har jeg så netop bestilt 1'eren fra England - 100 kr. for spil og fragt - og jeg ser virkelig frem til Assassins Creed: Brotherhood, som udkommer den 19. november. Er der andre her der deler min entusiasme for dette fantastiske spil - eller bare andre der spiller der? Peace

Jeg deler den helt klart med dig!! Opstemt Det er så genialt et spil, og den historie der er, er jo bare fantastisk! Brotherhood skal da helt klart anskaffes, men jeg har hørt at det er et 2.5 og ikke 3'eren i serien (jeg er rimelig sikker på at AC skulle være en triologi). Så spørgsmålet er jo om de bare vil tjene penge, eller om de vil teste nogle ting (der er jo multiplayer, så der kommer noget nyt, og muligheden for at have "gang members"). Men jeg skal dog lige meget hvad have fat i det, for hvis spillet bare er nær de andre er det alle pengene værd (siger jeg uden at kende prisen Grin ).

Slutningen på Ezio historien er bare episk, jeg vil ikk skrive hvad der sker, da der nok er nogle som ikk har kommet dertil. Men det man får at vide er så f*cking genialt. Og de ting som emne 16 har gemt, er jo også bare brilliant!

Batigol
Manager

« Svar #7797: 10 Aug 2010, 22:36 »

Jeg deler den helt klart med dig!! Opstemt Det er så genialt et spil, og den historie der er, er jo bare fantastisk! Brotherhood skal da helt klart anskaffes, men jeg har hørt at det er et 2.5 og ikke 3'eren i serien (jeg er rimelig sikker på at AC skulle være en triologi). Så spørgsmålet er jo om de bare vil tjene penge, eller om de vil teste nogle ting (der er jo multiplayer, så der kommer noget nyt, og muligheden for at have "gang members"). Men jeg skal dog lige meget hvad have fat i det, for hvis spillet bare er nær de andre er det alle pengene værd (siger jeg uden at kende prisen Grin ).

Slutningen på Ezio historien er bare episk, jeg vil ikk skrive hvad der sker, da der nok er nogle som ikk har kommet dertil. Men det man får at vide er så f*cking genialt. Og de ting som emne 16 har gemt, er jo også bare brilliant!

Jo, det skulle vidst være en 2.5. Altså det er jo en fortsættelse af Ezio's historie. Hvis det havde været en 3'er, var der sikkert kommet en nye hovedperson og så videre. Jeg tror virkelig bare at Ubisoft vil få svært ved at toppe Assassins Creed II og Brotherhood, for omgivelserne de foregår i, er bare helt fantastisk. Der er altså ikke noget som Italien under renæssancen - især Firenze og Venedig er jo helt fantastisk bare at springe rundt i. Så jeg glæder mig virkelig til at udforske Rom - næsten det alene er grund nok for mig til at købe spillet! Wink
Men det bliver da også spændende med de nye features. Jeg tror multiplayer funktion kan vise sig at være ganske skæg.

Ja, men jeg vil da glæde mig til den sidste sekvens, som jeg vil gå i gang med her om lidt. Det er jo lidt heldigt at man først starter i skole igen i overmorgen - så jeg har sådan set hele dagen i morgen, men jeg kan altså ikke vente længere! crazy

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7798: 10 Aug 2010, 22:47 »

Jo, det skulle vidst være en 2.5. Altså det er jo en fortsættelse af Ezio's historie. Hvis det havde været en 3'er, var der sikkert kommet en nye hovedperson og så videre. Jeg tror virkelig bare at Ubisoft vil få svært ved at toppe Assassins Creed II og Brotherhood, for omgivelserne de foregår i, er bare helt fantastisk. Der er altså ikke noget som Italien under renæssancen - især Firenze og Venedig er jo helt fantastisk bare at springe rundt i. Så jeg glæder mig virkelig til at udforske Rom - næsten det alene er grund nok for mig til at købe spillet! Wink
Men det bliver da også spændende med de nye features. Jeg tror multiplayer funktion kan vise sig at være ganske skæg.

Ja, men jeg vil da glæde mig til den sidste sekvens, som jeg vil gå i gang med her om lidt. Det er jo lidt heldigt at man først starter i skole igen i overmorgen - så jeg har sådan set hele dagen i morgen, men jeg kan altså ikke vente længere! crazy

Ja omgivelserne blir sgu svære at toppe (Rom kan også kun se fabelagtigt ud, med bedre teknologi, og garanteret et meget større team tror jeg det blir et graffisk mesterværk). Men glæder mig sgu til at se hvornår og hvor det blir. Om det igen er middelalder, eller om de tager lidt længere frem. Hvis de overhovedet går tilbage i tiden igen. Tror godt jeg kan sige at Desmond lære Ezio's evner gennem the bleeding effect (Hvis man ikk fatter det efter man tager med Lucy hen til deres gemmested er man for dum). Så det kan jo være at man skal kæmpe som ham, i nutiden. Så kan vi også få lov til at se hvordan verden ser ud på det tidspunkt han lever i.

Multiplayer glæder jeg mig ikk så meget til, sys ikk det passer ind i spillet. Jeg sys de skulle fokuser på single player istedet og gøre den lige den tak bedre. Men MP gør jo at der er mere spilletid, så der er også noget positivt i det.

Hvordan kan du bruge så lang tid på spillet? Jeg brugte 4-5 dage Grin

Rooland
Manager

« Svar #7799: 10 Aug 2010, 22:47 »

Så har jeg forudbestilt i gamestop :

Call Of Duty : Black Ops
Assasins Creed : Brotherhood
Medal Of Honor
FIFA 11
Mafia II

Og har endda overskud i min spil samling til endnu en forudbestilling, som jeg nok lægger på et PS3 Move tilbud eller GT5, hvis det da udkommer i år. Det bliver et fantastisk efterår til gamere!

Sider: 1 ... 518 519 [520] 521 522 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010