home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265514 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7620: 19 Jun 2010, 17:18 »

Så har jeg købt nogle billige spil der er tale om:

Flashpoint Dragon Rising - Rigtig fedt krigsspil fra sidste år som jeg kun gav 200kr for og det er pengene værd.
Stuntman Igniton - Et lidt gammelt spil som jeg købte for 89kr har kun lige prøvet det 20minutters tid og det virker sjovt nok.
Farcry 2 - Et meget populært spil som virkelig er fedt og der er mange små fede detajler som fx skal man selv lave sine våben hvis de går i stykker.

FCK

Seller95
Manager

« Svar #7621: 19 Jun 2010, 18:01 »

nogen der er interesseret i at joine en klan i mw2 til ps3..

Tjek Siden her ud: www.rebelsofdenmark .webs.com hvis i er interesseret

Arsenal <3

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #7622: 19 Jun 2010, 19:03 »

er der nogen der er med på en kamp i modern warfare 2 på ps3 3 vs 3

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

Legenden
Manager

« Svar #7623: 21 Jun 2010, 13:20 »

Hej, freaks.
- Er 250 gb nødvendigt til en PS3, og får man nogensinde fyldt det ud?

En 120 gb koster 2.299 kr., mens en 250 gb koster 2.395 kr. Det er jo ikke den vilde forskel, men får man brugt så meget? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7624: 21 Jun 2010, 13:22 »

Hej, freaks.
- Er 250 gb nødvendigt til en PS3, og får man nogensinde fyldt det ud?

En 120 gb koster 2.299 kr., mens en 250 gb koster 2.395 kr. Det er jo ikke den vilde forskel, men får man brugt så meget? Smiley

Altså, jeg bruger langt fra mine 120 gb, og jeg spiller på den hver dag, men jeg sletter så også de demoer jeg downloader, når de ikke længere er sjove mere.. men for 100 kroner ekstra, så ville jeg nok tage 250 gb, bare for at være sikker, det er jo meget forskelligt hvad man bruger sin PS til - jeg bruger den udelukkende til spil, mens andre smider ting over på den Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #7625: 21 Jun 2010, 13:22 »

Du kan lige så godt købe med 250 gb. Så kan du have film, billeder og spil til at ligge på din playstation. Du vil nok heller aldrig komme i en situation, hvor du skal slette noget Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7626: 21 Jun 2010, 13:32 »

Køb den store. Playstationen er en multimedie-maskine du kan bruge til at oplagre film, musik og billeder på (hvis nogen ikke skulle vide det xD), og det gør den vildt praktisk til andre formål end bare spillemaskine og blu-ray afspiller

Skal du vise feriebilleder til familien? Glem at skulle koble kameraet til fjernsynet eller rode med dvd-skiver. Læg tingene på playstationen. Du kan sammensætte diasshows med musik til, så billederne også bare kan køre i baggrunden (gjorde jeg ved vognturen efter gymnasiet, og det var sgu god hygge at der kørte billeder fra klassens ture i baggrunden med lidt rolig musik)

Vil du holde en fest og gider du ikke rode med cd'er der skal af og på i løbet af aftenen, og har du ikke lige en højtaler til iPod'en eller computeren? Så brug playstationen og fjernsynet! Smid en kæmpe sangliste på med shuffle, så er dét problem ude af verdenen!

Playstationen kan have mange flere funktioner end man umiddelbart tror når man tænker på spillekonsollen. Jeg er vildt glad for at have min, og gør hvad jeg kan for at udnytte dens muligheder crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7627: 21 Jun 2010, 13:45 »

Køb den store. Playstationen er en multimedie-maskine du kan bruge til at oplagre film, musik og billeder på (hvis nogen ikke skulle vide det xD), og det gør den vildt praktisk til andre formål end bare spillemaskine og blu-ray afspiller

Skal du vise feriebilleder til familien? Glem at skulle koble kameraet til fjernsynet eller rode med dvd-skiver. Læg tingene på playstationen. Du kan sammensætte diasshows med musik til, så billederne også bare kan køre i baggrunden (gjorde jeg ved vognturen efter gymnasiet, og det var sgu god hygge at der kørte billeder fra klassens ture i baggrunden med lidt rolig musik)

Vil du holde en fest og gider du ikke rode med cd'er der skal af og på i løbet af aftenen, og har du ikke lige en højtaler til iPod'en eller computeren? Så brug playstationen og fjernsynet! Smid en kæmpe sangliste på med shuffle, så er dét problem ude af verdenen!

Playstationen kan have mange flere funktioner end man umiddelbart tror når man tænker på spillekonsollen. Jeg er vildt glad for at have min, og gør hvad jeg kan for at udnytte dens muligheder crazy

Det er også derfor der er fremtid i PS3, og ikke i Xbox360 Wink PS3 kan allerede bruges til 3D, det kan Xbox ikk Grin PS FTW!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7628: 21 Jun 2010, 14:03 »

Xbox 360 kan også fint køre 3d teknisk set mangler kun spil der gør det...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7629: 21 Jun 2010, 14:03 »

Derudover kan xbox da også fint bruges til dias til at se film på køre som anlæg etc.

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #7630: 21 Jun 2010, 14:29 »

heej alle jer på fmfreaks, jeg skal bruge et råd omkring playstation 3.. hvad er forskellen på slim, og så den større model:) altså jeg hælder mest til den større model da jeg har massere af plads til den der hvor den skal stå, og den store har jeg jo også 250 GB, det har slim ikke ?Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7631: 21 Jun 2010, 15:04 »

heej alle jer på fmfreaks, jeg skal bruge et råd omkring playstation 3.. hvad er forskellen på slim, og så den større model:) altså jeg hælder mest til den større model da jeg har massere af plads til den der hvor den skal stå, og den store har jeg jo også 250 GB, det har slim ikke ?Smiley

Der er mere økonomi i slim'en  Smiley

Den bruger væsentlig mindre strøm end den store. Men ellers tror jeg da ikke at der er den store forskel på dem? Mener også man kan få Slim'er med 250 gB, og ellers kan man da sikkert indsætte en harddisk selv med den ønskede mængde  Peace

Jeg har hørt at de små har flere hardware fejl, men da jeg ikke har en selv skal jeg ikke kunne sige om det er rigtigt eller ej. Jeg har den store som jeg er mega glad for, men skulle den bryde sammen i morgen, så ville jeg investerer i slim-udgaven alene på grund af økonomibesparelsern e!

Men laver de overhovedet de store mere?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #7632: 21 Jun 2010, 15:23 »

altså jeg har fundet 2 playstationer på billigespil.dk, den ene en Playstation 3 Konsol 250GB, som vejer 6 kg til 2479 mener jeg det er. Og den anden er en PlayStation 3 konsol 120GB, Slim, Model F, UK, som koster , 2299. Og slimen vejer 5kg.Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 15:25 af love fmmanager:) » Logged

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #7633: 21 Jun 2010, 21:59 »

Er lidt nybegynder ang. Playstations, så jeg har lige et par nybegynderspørgsmål ..

Hvor mange spil kan der ca. være på en 80G Playstation 3? Opstemt

Og hvor kan man finde billige spil til ps3 Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7634: 21 Jun 2010, 22:02 »

Til det sidste så kan du kigge på Shopto. De er rimelig billige i forhold til herhjemme. ELlers er der også play.com Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010