home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 310295 gange)
MoneyGang
Førsteholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6345: 22 Feb 2009, 17:23 »

Det gik jeg også udfra at den var, men ville lige være helt sikker - tak

motZ
Gæst

« Svar #6346: 22 Feb 2009, 17:28 »

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gennemføre Uncharted, og nøj hvor er jeg blevet underholdt gennem hele spillet. Jeg tror aldrig, at jeg har været så forelsket i et spil - og jeg synes virkelig alt ved det er genialt. Lige før jeg vil spille det forfra igen, for jeg er simpelthen så vild med det. Historien er virkelig fabelagtig synes jeg, for det er så skummelt, eftertænksomt og spændende. Elsker det virkelig højt. Uden tvivl mit favoritspil!

Alle gåderne er også spændende, fordi de egentlig kan være svære, hvis man ikke tænker klart. Det er sjovt at prøve at løse gåder, som virkelig virker gennemtænkte. Spillet bliver bare mere og mere spændende, og da jeg levede mig helt ind i det, var jeg virkelig Nathan i blodet. De væsner som kommer fra kapitel 17 af er virkelig nedern at komme op imod. Var godt nok bange mens jeg skulle oppe mod dem, for de havde en uhyggelig lyd og var bare så anderledes i deres adfærd. De hoppede rundt som spedalske og virkelig stærke. I bunkerne var de fede at møde, hvor man selv stod ansigt til ansigt med flere tusinde af dem. Det var grineren.

Men alt i alt det bedste jeg nogensinde har spillet. Elsker Nathan - og for pokker, jeg skal have 2'eren omhandlende om Marco Polo. Bliver virkelig genialt! Er desuden blevet bedre til at skyde og holde overblik med gevær, så er virkelig glad for at spillet er gennemført og jeg har lært en masse. Som tidligere rollespiller, må jeg også sige at det hele virker fantastisk. Har fået mange ideer og gode oplevelser med dette spil.

Kan virkelig kun anbefale folk at skaffe det. Hvis I lever jer rigtigt ind i Nathan, kan I ikke undgå at elske det.

9/10, da jeg godt synes det kunne være længere. Gerne uendeligt.

Kunne ikke være mere enig. Er selv i gang med at gennemføre det for 3. gang, for det er virkelig bare et gennemført spil. Og så er det vidst noget med at det kun udnytter 30% af PS3'ens kraft, så hvad kan man dog ikke skabe med 90-100% kraft?
Ser også selv rigtig meget frem til 2'eren og skal have det uanset hvad. Ingen tvivl der.
Og som du siger er det eneste minus at det er en smule kort, men man nyder sgu hele spillet alligevel, og får lyst til at gennemføre det igen og igen.

Thore
Manager

« Svar #6347: 23 Feb 2009, 15:56 »

Så er ulykken desvære sket!
Min playstation er gået i stykker, og da den er 1 år og 3 måneder gammel dækker garantien ikke. Den er købt i Toys'r us og de siger det ikke bliver dækket når den er et år gammel. Det er vidst bare blu-ray drevet der er røget, for det er det eneste der ikke virker.
Ved i om man kan købe et nyt blu-ray drev som man kan sætte i?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #6348: 23 Feb 2009, 16:08 »

hmm mener da der er 2 årss garanti ifølge købeloven eller er det bare mig??

Thore
Manager

« Svar #6349: 23 Feb 2009, 16:10 »

hmm mener da der er 2 årss garanti ifølge købeloven eller er det bare mig??

Ja men det er kun indenfor det første år, at de skal dække det, derefter bliver det rigtig bøvlet  Ubeslutsom

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #6350: 23 Feb 2009, 16:14 »

hmm håber da ikke jeg får problemer har lige sendt min ind til coolshop købte den i februar sidste år .. så lige nogle dage over et år... kan godt forstå hvis de ikke vil give en ny men og reperarre den skal de vel næsten??

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #6351: 23 Feb 2009, 16:15 »

ps hvorfor laver de ikke de blu-ray drev lidt mere holdbare også det der var galt med min og havde immer væk næsten ikke brugt den på det år.. ca brugt den så meget som andre spiller på den nogle få mdr.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #6352: 23 Feb 2009, 16:17 »

Som claus-vest siger, så tror jeg det SKAL sende den til reperation. Men er ikke sikker...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #6353: 23 Feb 2009, 16:20 »

hvorfor kan jeg ikke huske hvad jeg lærte i ehrvervsret hehe Opstemt spørg evt. en advokat eller dine forældre for mener ikke bare du skal give op og sige de har nok ret. for de kan prøve at snige sig udenom

Thore
Manager

« Svar #6354: 23 Feb 2009, 16:25 »

Som claus-vest siger, så tror jeg det SKAL sende den til reperation. Men er ikke sikker...

Som jeg har forstået det ved at læse mig frem på nettet, så sender de den til nordisk film, som sender en ny tilbage. De reperare nemlig ikke. Den nye playstation skal så betales af enten mig eller Toys'R us.

hvorfor kan jeg ikke huske hvad jeg lærte i ehrvervsret hehe Opstemt spørg evt. en advokat eller dine forældre for mener ikke bare du skal give op og sige de har nok ret. for de kan prøve at snige sig udenom

Jeg har også tænkt mig at hive fat i Toys'R us igen, men det er meget rart af vide hvilket alternativer der er.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #6355: 23 Feb 2009, 16:27 »

håber jeg ikke coolshop gør for har ikke taget backup af mine saves... :/

Altid FCK
Manager

« Svar #6356: 23 Feb 2009, 16:51 »

Så er ulykken desvære sket!
Min playstation er gået i stykker, og da den er 1 år og 3 måneder gammel dækker garantien ikke. Den er købt i Toys'r us og de siger det ikke bliver dækket når den er et år gammel. Det er vidst bare blu-ray drevet der er røget, for det er det eneste der ikke virker.
Ved i om man kan købe et nyt blu-ray drev som man kan sætte i?

Har fundet dette inde på forbrugerklagenævne ts hjemmeside:

7-24 måneder: forbrugeren skal bevise, at den fejl eller
     mangel, der klages over, var til stede på købstidspunktet.
     Forbrugerklagenævne t kan evt. lade en uafhængig sagkyndig
     undersøge varen

Ved ikke om du kan bruge det

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6357: 23 Feb 2009, 18:44 »

Er det i Call of Duty 5 på PS3 muligt at lave et online-spil, som andre bestemte personer kan joine? Så det ikke bliver tilfældigt, men derimod ens venner, der joiner.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #6358: 23 Feb 2009, 18:46 »

Ja. Du går ind i private match, og så trykker du trekant og invitere dine venner Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6359: 23 Feb 2009, 18:59 »

Sejt - er der nogen der er klar på onsdag aften så? Opstemt

Sider: 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010