|
vuson
|
|
Hvis jeg ikke får mit spil ind aad døren imorgen, skal jeg så blive nervøs? - Det er to en dag siden de sendte det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Hvis jeg ikke får mit spil ind aad døren imorgen, skal jeg så blive nervøs? - Det er to en dag siden de sendte det.
Nej, det skal du ikke. Hvilken side har du bestilt fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Som regel tager det 3-7 arbejdsdage, hvis du har bestilt fra en side udenfor DK, så ingen grund til bekymring 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Det er fra amazon.co.uk...hva er jeres erfaringer med dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Jeg bestilte mine spil (CoD4 og GTA4) torsdag aften i sidste uge, og jeg fik dem i dag. Du skal nok forvente du får dem fredag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
De tager for meget i levering.. hehe..
Ellers plejer tingene at være der de 3-7 dage fra de bliver skibbet afsted!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Det er fra amazon.co.uk...hva er jeres erfaringer med dem?
Du kan gå ind under din account på amazon -> track packages og så vil der stå hvornår de regner med at din ordre vil blive afleveret. Derudover kan du trygt stole på Amazon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
desuden har England jo været ramt af et stort snevejr, hvilket også kan forsinke pakken! Men der er INTET at frygte med Amazon!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Er der nogen, der ved hvor man kan købe The Godfather til PS3? Jeg har ledt og ledt, men jeg har ikke fundet det så jeg troedei kke det var udkommet til PS3 i DK, men wikis sider der omhandler The Godfather siger at det er udkommet i hele EU?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
du kan købe det i GameStop/ EB games 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
du kan købe det i GameStop/ EB games  Perfekt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Mafia 2 traileren ser helt vildt syg ud, grafisk ment. Glæder mig rigtig meget til at det kommer! 
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
Jeg glæder mig også helt vildt til det kommer. Selvom der er lang tid.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Hvis folk ser et godt tilbud på et PS3 bundle, så råb lige højt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Så er der kommet Playstation Store update.. og der er blandet andet kommet en demo til Killzone 2, som jeg er igang med at downloade! Tror det spil er for fedt!  EDIT: Har forresten også købt Madden 09 til PS3 idag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|