|
vuson
|
|
Hej jeg har lige fået en mail om at mit spil er sendt, så hvor lang tid kan jeg regne med at der går før det er hjemme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZackS
|
|
I morgen vil jeg gætte op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Fuck hvor nice...skal man være hjemme når det kommer eller ryger det bare ind ad brevsprækken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Fra det er sendt skal du nok forvente 3-4 dage! Det er i hvert fald den erfaring jeg har med Amazon! Sidst jeg bestilte var en fredag om aftenen, der havde jeg spillet om onsdagen ugen efter.
Postbudet hos mig har to gange sat pakken foran døren(den ene gang bag en vandtønde), hvilket jeg synes er lidt skidt. Den kunne jo ligeså godt være blevet taget af en eller anden tosse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
glæd dig til det kommer er for fedt.. glæder mig allerede til at anden sæson med Steelers er slut så jeg kan få hentet nogle nyt Rookies(stav)..
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
ZackS
|
|
Fuck hvor nice...skal man være hjemme når det kommer eller ryger det bare ind ad brevsprækken?
Nej, det ryger direkte i postkassen. Men hvis du har bestilt det fra andre lande end Danmark, skal du nok forvente 2-4 dages ventetid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
jeg har bestilt fra amazon.co.uk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yakushin
|
|
Jeg har et 26" fladskærms tv, til min xbox 360. Og jeg overvejer at købe et HDMI kabel. Hvor stor forskel gør det?  Det gør en kæmpe forskel! Hvis du har mulighed for at bruge HDMI, så skal du gøre det, ellers er det direkte vold imod din Xbox! Den udnytter slet ikke hverken lyd eller billede optimalt uden et HDMI kabel! Så se lige at få købt sådan et, ikke?  /Yakushin
|
|
|
|
|
|
Manchester City F.C. Superbia In Proelia
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Så modtog jeg lige Call of Duty 4 og GTA IV til PS3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det gør en kæmpe forskel! Hvis du har mulighed for at bruge HDMI, så skal du gøre det, ellers er det direkte vold imod din Xbox! Den udnytter slet ikke hverken lyd eller billede optimalt uden et HDMI kabel! Så se lige at få købt sådan et, ikke?  /Yakushin Kommer vel an på om han i forvejen bruger alm. scart eller component 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
Så modtog jeg lige Call of Duty 4 og GTA IV til PS3  Fra hvilken hjemmeside?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 21:02 af ll-Ronaldo-ll »
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Nogen som kender en hjemmeside hvor man kan bestille xbox live guld medlemsskab billigt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nogen som kender en hjemmeside hvor man kan bestille xbox live guld medlemsskab billigt?
Det kan i hvert fald købes fra deres hjemmeside. Ved ikke om det er billigt i forhold til andre steder. http://www.xbox.com/da-DK/live/Join.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo