home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:01:40 Broen13 Blogs #44 Youth to Gold
I dag kl. 19:58:29 Broen13 Blogs [22] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 10:39:42 Broen13 Klubsøgnin... FC Schalke 04
I går kl. 22:31:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 08:05:24 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
24 Feb 2026, 15:32 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
24 Feb 2026, 10:11 Broen13 Challenges Nationalitetsudfordring
Antal Registrerede Brugere: 23308
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LarryTub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 371504 gange)
Gosser
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #3300: 04 Aug 2008, 20:03 »

(Edition betyder bare udgave Wink)

Men du skal vælge GOTY-udgaven - den fra billigespil.

vesperGT
Manager

« Svar #3301: 04 Aug 2008, 20:14 »

Haha.... Jeg har lige købt det der Nintendo Wii Mario kart med rat til...... Fuck det' grinern Thumbs Up

Altid FCK
Manager

« Svar #3302: 04 Aug 2008, 20:15 »

(Edition betyder bare udgave Wink)

Men du skal vælge GOTY-udgaven - den fra billigespil.

Så var det godt det var den jeg lige bestilte.
Så må jeg vente til på onsdag med at spille men glæder mig sq til at se hvad det er for noget Rullende Øjne

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

dasmessi
Gæst

« Svar #3303: 05 Aug 2008, 23:49 »

Lige et spørgsmål omkring Burnout Paradise. Ved godt at ham der kommentatoren siger at du har gennemført dette løb, men hvordan kan man så vide at det er et nyt løb?.

Thore
Manager

« Svar #3304: 06 Aug 2008, 00:43 »

Lige et spørgsmål omkring Burnout Paradise. Ved godt at ham der kommentatoren siger at du har gennemført dette løb, men hvordan kan man så vide at det er et nyt løb?.

Hvis du køre hen til et løb du allerede har klaret, vil der være et flueben ude i højre hjørne (mener jeg det er). Desuden kan man se det på kortet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #3305: 06 Aug 2008, 15:44 »

Hvis du køre hen til et løb du allerede har klaret, vil der være et flueben ude i højre hjørne (mener jeg det er). Desuden kan man se det på kortet.
Det vil se at der er et flueben ved løbet på kortet?.

Thore
Manager

« Svar #3306: 06 Aug 2008, 22:46 »

Det vil se at der er et flueben ved løbet på kortet?.

Ja skulle der gerne være  Smiley Husk når du stiger i graderne, så bliver det nulstillet hvad for nogle løb du har klaret.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #3307: 06 Aug 2008, 22:47 »

Ja skulle der gerne være  Smiley Husk når du stiger i graderne, så bliver det nulstillet hvad for nogle løb du har klaret.
Når. Okay. Tak for hjælpen, Smiley.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #3308: 07 Aug 2008, 16:52 »

Jeg søger en Playstation 3.

Nogle der har kendtskab til et godt tilbud et eller andet sted?

Butik som online?

-Har været på Coolshop og Kelkoo for at søge, men kan ikke finde nogle steder hvor der ikke er udsolgt Skuffet

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3309: 07 Aug 2008, 16:55 »

Jeg søger en Playstation 3.

Nogle der har kendtskab til et godt tilbud et eller andet sted?

Butik som online?

-Har været på Coolshop og Kelkoo for at søge, men kan ikke finde nogle steder hvor der ikke er udsolgt Skuffet

tror der er udsolgt mange steder desværre Ubeslutsom
men du kan også vente til 27/8 mener jeg. der kommer der en 80gb model
men jeg tjekker lige om jeg kan finde et sted med ps3 der ikke er udsolgt Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #3310: 07 Aug 2008, 19:24 »

Hey PS3 freaks!

Jeg er lige kommet hjem fra ferie i Berlin, og nu lige for omkring 10 minutter siden ville jeg så spille lidt. Jeg tænder den, og det hele går normalt. Så skal jeg sætte spillet i, men PS3'en gider ikke trækker det ind. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er sket, men ser så at den er gået totalt i hak. Den eneste mulighed er at slukke bagpå. Det gør jeg så. Nu er problemet bare at når jeg vil tænde den igen - ved først at trykke på knappen på bagsiden, og derefter den lille knap foran - lyser den grønt et par sekunder ... Hvorefter den går ud, mens den siger nogle bip-lyde.. Den bliver ved med at gøre det samme. Nogen der ved hvad problemet kan være?

PFT

EDIT: Lagde nu mærke til at den også lyser gult kort tid, inden den begynder at bippe.

EDIT x2: ARHHHGGGG!! HADER SONY (sorry mit vredesudbryd).. Så finder man ud af at det er sådan noget "Yellow light of dead" som betyder den er helt færdig. Og efter hvad jeg har læst på nettet, kan den ikke repareres! ticked off ticked off ticked off
Men da den er under et år gammel, burde de fandme give en ny! Ellers bliver de sagsøgt! Djævel

ticked off ticked off ticked off

« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 19:39 af BenMusalho » Logged

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3311: 07 Aug 2008, 19:34 »

Hey PS3 freaks!

Jeg er lige kommet hjem fra ferie i Berlin, og nu lige for omkring 10 minutter siden ville jeg så spille lidt. Jeg tænder den, og det hele går normalt. Så skal jeg sætte spillet i, men PS3'en gider ikke trækker det ind. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er sket, men ser så at den er gået totalt i hak. Den eneste mulighed er at slukke bagpå. Det gør jeg så. Nu er problemet bare at når jeg vil tænde den igen - ved først at trykke på knappen på bagsiden, og derefter den lille knap foran - lyser den grønt et par sekunder ... Hvorefter den går ud, mens den siger nogle bip-lyde.. Den bliver ved med at gøre det samme. Nogen der ved hvad problemet kan være?

PFT
nu ved jeg ikke hvor lang tid du har været på ferie men...
inden du tog på ferie hentede du så updaten 2,4 firmware??

BenMusalho
Gæst

« Svar #3312: 07 Aug 2008, 19:42 »

nu ved jeg ikke hvor lang tid du har været på ferie men...
inden du tog på ferie hentede du så updaten 2,4 firmware??

Ved jeg ikke  Ubeslutsom
Opdaterede systemet den 1. august.?

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3313: 07 Aug 2008, 19:46 »

Ved jeg ikke  Ubeslutsom
Opdaterede systemet den 1. august.?

så har det ikke noget med 2,4 af gøre Huh
men så kan jeg desværre ikke hjælpe  Huh
tror du bliver nød til at sende til reparation Ubeslutsom

Andreas93
Gæst

« Svar #3314: 07 Aug 2008, 19:49 »

Hey PS3 freaks!

PFT

EDIT: Lagde nu mærke til at den også lyser gult kort tid, inden den begynder at bippe.

EDIT x2: ARHHHGGGG!! HADER SONY (sorry mit vredesudbryd).. Så finder man ud af at det er sådan noget "Yellow light of dead" som betyder den er helt færdig. Og efter hvad jeg har læst på nettet, kan den ikke repareres! ticked off ticked off ticked off
Men da den er under et år gammel, burde de fandme give en ny! Ellers bliver de sagsøgt! Djævel

ticked off ticked off ticked off

Jeg mener det er når du har købt den inden for 2 år, for du en ny, jeg fik i hvert fald en ny da min gik i stykker, men hvis du er ligeså uheldig som mig kan der gå op 2 måneder før du for en ny.

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010