Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 941 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Fladskærm
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
25
Forfatter
Emne: Fladskærm (Læst 98058 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Fladskærm
«
Svar #285:
23 Feb 2012, 23:24 »
Så lidt
Erzael
Manager
«
Svar #286:
08 Apr 2012, 10:11 »
Kan man bruge sin XBOX som harddisk, og gemme optagelser fra fjernsynet derpå?
Milliardær - Blog
Søgaard
Gæst
«
Svar #287:
09 Apr 2012, 00:17 »
Citat af: Erzael 08 Apr 2012, 10:11
Kan man bruge sin XBOX som harddisk, og gemme optagelser fra fjernsynet derpå?
Med udstyret der findes i dag, så er de ikke muligt. Der er ikke tuner i en X-box til at kunne optage og diverse optagere er også tilpas låste til at du ikke vil kunne smide dine optagelser derover på og se dem på din X-box. Det samme gør sig gældende, hvis dit fjernsyn har pvr-funktion. Så hvis du vil have optaget en masse tv, så find ud af om dit fjernsyn har pvr og ellers må du ud at have fat en form for optager.
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #288:
01 Jul 2012, 13:37 »
Jeg er efterhånden blevet lidt småirriteret over at min gamle 32" LG-fladskærm ikke er så nymodens at den har HD-modtager. Så jeg overvejer ret kraftigt at investere lidt knaster i et nyt TV.
Jeg har ikke i sinde at spendere 10-12.000 kr. på en superskærm med alle mulige fancy features, men vil egentlig bare gerne have et godt TV på ca. 40" (gerne LED) til en fornuftig pris (helst ikke meget over 5.000 kr.). Det skal naturligvis være med Full-HD og alt det der pjat. Er ikke selv den store ekspert på området, så håber at nogle af jer kan hjælpe. Faldt lige over dette tilbud fra Expert, er det helt håbløst?
http://www.expert.dk/da/TvVideo/led-tv/samsung/samsung_ue40eh5005_led_t2/8806071788326.aspx
Altså på tilbud til 3799,- hvor normalprisen er 5799,-
Eller har nogen måske et bedre bud på et godt TV?
EDIT: Eller er dette måske et bedre bud?
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=419720
«
Seneste Redigering: 01 Jul 2012, 14:05 af Chicharito
»
bettepjevs
Førsteholdsspiller
«
Svar #289:
01 Jul 2012, 14:14 »
Prøv at spørge på flatpanels.dk. Har spurgt der et par gange og jeg tror du vil kunne finde et bedre svar der.
Edit: Hvis du er tvivl med størrelsen, ophæng osv. har jeg gode erfaringer med elgigantens retur politik. Har aldrig haft problemer i elgiganten på dette område. Købte en gang et Sony i Fona. Jeg har aldrig fået så ringe service og forståelse overfor den fejl der var på fjernsynet. De forsøgte nærmest at tvinge et nyt fjernsyn ned i halsen på mig. Fik dog pengene tilbage, hvorefter jeg gik til Elgiganten.
«
Seneste Redigering: 01 Jul 2012, 14:18 af bettepjevs
»
Søgaard
Gæst
«
Svar #290:
01 Jul 2012, 15:56 »
Citat af: Chicharito 01 Jul 2012, 13:37
Jeg er efterhånden blevet lidt småirriteret over at min gamle 32" LG-fladskærm ikke er så nymodens at den har HD-modtager. Så jeg overvejer ret kraftigt at investere lidt knaster i et nyt TV.
Jeg har ikke i sinde at spendere 10-12.000 kr. på en superskærm med alle mulige fancy features, men vil egentlig bare gerne have et godt TV på ca. 40" (gerne LED) til en fornuftig pris (helst ikke meget over 5.000 kr.). Det skal naturligvis være med Full-HD og alt det der pjat. Er ikke selv den store ekspert på området, så håber at nogle af jer kan hjælpe. Faldt lige over dette tilbud fra Expert, er det helt håbløst?
http://www.expert.dk/da/TvVideo/led-tv/samsung/samsung_ue40eh5005_led_t2/8806071788326.aspx
Altså på tilbud til 3799,- hvor normalprisen er 5799,-
Eller har nogen måske et bedre bud på et godt TV?
EDIT: Eller er dette måske et bedre bud?
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=419720
Du skal være opmærksom på begge reelt kun er 50 hz. 100 hz CMR eller CMI er ikke det samme som ægte 100 hz.
Hvis vi skal starte med Samsungen, så er det en heavy-LED skærm, hvilket forsimplet betyder at du får udseendet som en LCD-skærm, men får styrkerne fra en LED-skærm. Altså et lavt strømforbrug, gode farver og kontrast, men får et tykt fjernsyn. I øvrigt kører Elgiganten samme tilbud i tilbudsavisen i denne uge. Så hvis det ikke har betydning at du får et tykt TV, så ville jeg hellere tage et kig på Grundig 42VLC9142T2, hvis jeg var dig, som står til 4499,- i Elgiganten. Der får du et ægte 100 hz fjernsyn med et rigtig godt billede og forudvendt lyd.
LG'en har rigtig gode farver og er et LED-fjernsyn. Til den pris så vil man dog kunne få bedre fjernsyn, når enten vi i Elgiganten eller en anden elektronikforretnin
g har et godt tilbud, så ville jeg hellere sidde lidt længere på pengene og vente på at der kommer et godt tilbud på en god skærm, hvis du vil have den.
Citat af: bettepjevs 01 Jul 2012, 14:14
Prøv at spørge på flatpanels.dk. Har spurgt der et par gange og jeg tror du vil kunne finde et bedre svar der.
Edit: Hvis du er tvivl med størrelsen, ophæng osv. har jeg gode erfaringer med elgigantens retur politik. Har aldrig haft problemer i elgiganten på dette område. Købte en gang et Sony i Fona. Jeg har aldrig fået så ringe service og forståelse overfor den fejl der var på fjernsynet. De forsøgte nærmest at tvinge et nyt fjernsyn ned i halsen på mig. Fik dog pengene tilbage, hvorefter jeg gik til Elgiganten.
Det er et supersmart system, som gør det nemmere for kunden at ende ud med det rigtige produkt. Det er sjældent at man fra butikken kan se hvordan TV'et ser ud i stuen
«
Seneste Redigering: 01 Jul 2012, 16:08 af Søgaard
»
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #291:
01 Jul 2012, 22:58 »
Mange tak for input. Jeg går efter en rigtig LED-skærm (altså ikke én som er tyk). Kan godt være jeg bliver nødt til at slippe omkring 6 af de lange eller mere i sidste ende. Tror jeg venter på et godt tilbud
Drillo
Gæst
«
Svar #292:
21 Jul 2012, 22:44 »
Jeg står i den lykkelige situation af jeg kan købe tv direkte fra LG igennem arbejdet (og forden sags skyld også Philips, Samsung og Panasonic)
Jeg har set mig lidt varm på LG tv, og havde enligt kig på 47LM860 som jeg kan købe til 11999,-
Men jeg kan også købe 47LM960 til 13999,-.
En af forskellene er at LM960 er Nano-LED, hvor at LM860 "kun" er LED.
Men ville høre om der er nogen der har erfaringer med en af disse modeller eller dem begge, kunne nemlig være rart at høre fra nogen der har haft det imellem hænderne.
Søgaard
Gæst
«
Svar #293:
22 Jul 2012, 11:19 »
Citat af: Drillo 21 Jul 2012, 22:44
Jeg står i den lykkelige situation af jeg kan købe tv direkte fra LG igennem arbejdet (og forden sags skyld også Philips, Samsung og Panasonic)
Jeg har set mig lidt varm på LG tv, og havde enligt kig på 47LM860 som jeg kan købe til 11999,-
Men jeg kan også købe 47LM960 til 13999,-.
En af forskellene er at LM960 er Nano-LED, hvor at LM860 "kun" er LED.
Men ville høre om der er nogen der har erfaringer med en af disse modeller eller dem begge, kunne nemlig være rart at høre fra nogen der har haft det imellem hænderne.
Jeg står og kigger på begge to på mit arbejde og må indrømme, at jeg ville tage LM860 af lige præcis de to modeller.
Det eneste, som taler for at give de 2000 kroner mere for 960'eren er en lille smule pænere design og en lidt skarpere kontrast. Hvis du sidder med TV2 HD, som eksempel, så vil du næppe få meget ud af det, men det vil være ved Bluray, hvor du vil kunne ane en lille forskel, uden den vil være afgørende for om billedet er godt eller ej. Du har dual-core processer i begge, du har Magic Motion remote med ved begge og får 4 par 3D-briller, plus dual-player briller med ved begge fjernsyn. Jeg synes desværre ikke sortniveauet på nogen af fjernsynene er fantastisk i forhold til prisen, som de står til i butikkerne. Der kan forekomme meget clouding ved mørke scener og det er faktisk uanset om det er 860 eller 960. Det er dog en fælles ting for LED, at det kan forekomme. Ellers skal man over i Plasma for at få det fejlfrie mørke billede, hvor LG har PM970, som dog kun findes i 60", hvilket måske er for stort for dig?
Uden at vide de fordelagtige priser, som du får, så ville jeg derimod prøve at kigge på Panasonics modeller i form af WT50 og VT50 alt efter om det skal være LED eller om det må være Plasma. Ellers kunne også den nye Phillips 8-serie være et rigtig god fjernsyn, hvor vi stadigvæk er i LED og hvor du får Ambilight, som efter min mening er genialt, når man sidder og ser film. Fælles for de tre modeller er at de kører aktiv 3D, som stadigvæk giver lidt mere dybde end passiv, som sidder i LG's modeller, men som selvfølgelig også er lidt dyrere, da de skal have strøm. Det skal dog siges, at LG's 3D-visning er den bedste, som nogensinde er set med passiv og hvis man er vant til teknologien fra biografen, så vil man stadigvæk blive positivt overrasket over at få det hjem i stuen. WT50 findes i 47" og 55", mens VT50 findes i 50", 55" og 65" og Philipsen findes i 40", 46" og 55"
Drillo
Gæst
«
Svar #294:
22 Jul 2012, 13:24 »
Citat af: Søgaard 22 Jul 2012, 11:19
Jeg står og kigger på begge to på mit arbejde og må indrømme, at jeg ville tage LM860 af lige præcis de to modeller.
Det eneste, som taler for at give de 2000 kroner mere for 960'eren er en lille smule pænere design og en lidt skarpere kontrast. Hvis du sidder med TV2 HD, som eksempel, så vil du næppe få meget ud af det, men det vil være ved Bluray, hvor du vil kunne ane en lille forskel, uden den vil være afgørende for om billedet er godt eller ej. Du har dual-core processer i begge, du har Magic Motion remote med ved begge og får 4 par 3D-briller, plus dual-player briller med ved begge fjernsyn. Jeg synes desværre ikke sortniveauet på nogen af fjernsynene er fantastisk i forhold til prisen, som de står til i butikkerne. Der kan forekomme meget clouding ved mørke scener og det er faktisk uanset om det er 860 eller 960. Det er dog en fælles ting for LED, at det kan forekomme. Ellers skal man over i Plasma for at få det fejlfrie mørke billede, hvor LG har PM970, som dog kun findes i 60", hvilket måske er for stort for dig?
Uden at vide de fordelagtige priser, som du får, så ville jeg derimod prøve at kigge på Panasonics modeller i form af WT50 og VT50 alt efter om det skal være LED eller om det må være Plasma. Ellers kunne også den nye Phillips 8-serie være et rigtig god fjernsyn, hvor vi stadigvæk er i LED og hvor du får Ambilight, som efter min mening er genialt, når man sidder og ser film. Fælles for de tre modeller er at de kører aktiv 3D, som stadigvæk giver lidt mere dybde end passiv, som sidder i LG's modeller, men som selvfølgelig også er lidt dyrere, da de skal have strøm. Det skal dog siges, at LG's 3D-visning er den bedste, som nogensinde er set med passiv og hvis man er vant til teknologien fra biografen, så vil man stadigvæk blive positivt overrasket over at få det hjem i stuen. WT50 findes i 47" og 55", mens VT50 findes i 50", 55" og 65" og Philipsen findes i 40", 46" og 55"
Jeg havde også kig på 47WT50Y fra Panasonic som jeg kan købe til 12999,- men hælder stadig mest til LG, syntes bare at LGs skærme er mere lækre. Og nu har jeg stået og leget lidt med 960eren og WT50eren og der er det også mest 960erens brugerflade der tiltaler mig.
Jeg har personligt intet imod Plasma, MEN kæresten syntes at de bruger for meget strøm.
Søgaard
Gæst
«
Svar #295:
22 Jul 2012, 13:28 »
Citat af: Drillo 22 Jul 2012, 13:24
Jeg havde også kig på 47WT50Y fra Panasonic som jeg kan købe til 12999,- men hælder stadig mest til LG, syntes bare at LGs skærme er mere lækre. Og nu har jeg stået og leget lidt med 960eren og WT50eren og der er det også mest 960erens brugerflade der tiltaler mig.
Jeg har personligt intet imod Plasma, MEN kæresten syntes at de bruger for meget strøm.
LG's smart-tv funktioner fungerer ganske rigtigt væsentlig bedre end Panasonics, ligesom Magic remoten fungerer rigtig godt. Men som sagt, så ville jeg vælge 860'eren af de to fjernsyn, hvor du får alle funktioner, som også er i 960'eren for færre penge og de ekstra ting, som du får 960'eren vil kun være synlige være høj-opløselige billeder, hvor du endda ikke vil lægge mærke til mange af tingene, når du først får skærmen hjem i stuen.
Enzo
Manager
«
Svar #296:
07 Aug 2012, 19:08 »
Nogle der ved, om der er nogle der kører med fra byt til nyt kampagner i øjeblikket?
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Thebarber
Landsholdsspiller
«
Svar #297:
12 Okt 2012, 10:28 »
Hvilken af disse tv er bedst til prisen?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL3017T/philips-32-full-hd-tv-32pfl3017t
eller
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32AV933G/toshiba-32-lcd-tv-32av933g
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
PEAST
Landsholdsspiller
«
Svar #298:
12 Okt 2012, 10:44 »
den første ville jeg gætte på men er sgu ikke helt sikker på det
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #299:
12 Okt 2012, 11:45 »
Gå altid efter Full HD.
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »