home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Pilgrimage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der nu ske?
Spil videre på spillet, og find en ny klub
- 9 (33,3%)
Start et nyt spil med Boston Utd
- 2 (7,4%)
Tilføj dig selv som manager for Boston Utd igen
- 2 (7,4%)
Start et nyt spil med en anden klub
- 6 (22,2%)
Stop med at spille - du duer ikke til det!
- 8 (29,6%)
Antal Stemmer: 27

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Pilgrimage  (Læst 6664 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
The Pilgrimage
« : 24 Jul 2011, 16:29 »

Intro


Af uransagelige årsager har jeg valgt at give FM2011 endnu en chance. Som I nok ved, har jeg gang i et par FM07-spil, men jeg har ikke rigtig kunnet finde motivationen til at spille videre på dem lige nu. Derfor håber jeg at I vil bære over med mig, mens jeg sætter mine 07-blogs på pause, og forsøger at lade mig indhylle i FM11-universet. Jeg vil ikke lukke dem helt, for der skal nok komme et tidspunkt, hvor nostalgien hiver i mig, og jeg vil hungre efter et godt gammeldags spil FM07 - og i så fald vil mine YOTNR- og AFLW-spil være glimrende at falde tilbage på. Nu, derimod, venter en ny oplevelse. 3D-kampe, agentforhandlinger og ’Backroom Advice’, alt sammen spændende nye tiltag, som jeg håber vil kunne appellere til mig.

Hvilket hold skal man så vælge? Det er vigtigt for mig ikke at miste motivationen lige med det samme, og derfor har jeg ikke valgt den nemme løsning (Arsenal). Hvis/når det begyndte at gå dårligt med dem, ville jeg bare blive træt af det, fordi mine forventninger ville have været så høje. Derfor har jeg kigget lidt længere nede i rækkerne, og lidt længere tilbage i tiden.

I tidernes morgen fandtes et spil, som hed Premier Manager. Det blev udgivet i 1992, og det var sikkert også heromkring at jeg første gang stiftede bekendtskab med det - som det første managerspil på mit CV, og altså inden jeg fik fat i CM1. I Premier Manager fik man tildelt en klub i den fiktive ”Part Time League”, og det er her jeg første gang bliver forelsket i denne klub. Denne forelskelse har varet ved lige siden, og har ført til at jeg den dag i dag stadig følger med i klubbens resultater, er fan af klubbens side på Facebook, og sågar - sandsynligvis som en af de få, måske endda den eneste i Danmark - er indehaver af deres hjemmetrøje, på trods af at klubben er at finde i Blue Square Bet North.

Målet med denne blog er som sædvanlig ikke at imponere med vanvittig grafik, maleriske historiefortællinge r eller dybdegående analyser. Målet er blot at gøre mine præstationer offentligt tilgængelige. Jeg kan allerede nu fortælle at jeg ikke vil komme med mange updates pr. sæson, men derimod højst sandsynligt bare game derudaf, og så lave en omfattende season review efter hver sæson. Beklager Gazlgor, men ellers bliver jeg bare træt af det inden jeg kommer i gang.

Apropos Gazlgor, så kan han sikkert også snakke med om dette klubvalg, idet han på samme tidspunkt blev præsenteret for sit nye crush i form af AFC Telford United. Min klub er dog meget federe: Velkommen til Boston!
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 19:12 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #1: 24 Jul 2011, 18:26 »

Historie


Boston United blev stiftet i 1933 i en lille by som nu har godt 55.000 indbyggere i Lincolnshire, England, efter at byens tidligere klub Boston FC ikke kunne holde sig økonomisk oven vande. Både klubbens kælenavn, The Pilgrims, og klubbens logo er en hyldest til de kolonister som tog turen fra Boston til Amerika, og var med til at grundlægge byen Boston i Massachusetts.

Boston United har aldrig været et storhold, og har i det meste af sin levetid måtte nøjes med en status som non league-hold. Det er dog en enkelt gang lykkedes at komme med i det fine selskab The Football League, idet man i den første sæson som fuldtidsprofessione lle vandt Conference League i 2001/02, og dermed rykkede op i League Two. Her blev det til 5 sæsoner, inden man endte næstsidst i ligaen og rykkede ned. Ondt blev herefter til værre, da økonomiske problemer gjorde at man blev rykket endnu en række ned - og for at det ikke skal være løgn, blev man allerede næste sæson tvangsnedrykket endnu engang, så man nu var at finde i Unibond Premier League, den 7. bedste række i England. Først i sidste spillerunde lykkedes det at undgå nedrykning herfra, men allerede sæsonen efter sikrede man sig oprykning til Blue Square Bet North, hvor man finder klubben i dag.

Hjemmekampene bliver spillet på York Street, hvor der er plads til 6.643 tilskuere. Man er dog hoppet med på sponsorvognen hvad angår stadionnavnet, så for tiden er York Street officielt kendt som The Jakemans Stadium. Som hos så mange andre klubber, er det dog i folkemunde stadig kendt som blot York Street.

Mediernes forudsigelse for den kommende sæson er en 8. plads, så det bør minimum blive til en plads i den øverste halvdel af tabellen. Jeg har dog valgt at være jubeloptimist i denne omgang, så jeg satser på at jeg kan være med i toppen, og forhåbentlig sikre mig en playoff-plads.


I øvrigt kan det nævnes at legendariske Paul Gascoigne faktisk spillede de sidste kampe i sin aktive karriere for Boston United, da han i 2004 fik hele 7 kampe for klubben, inden han stoppede sin karriere som spiller.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #2: 24 Jul 2011, 18:31 »

Haha, legendarisk klubvalg  funny Det er sjovt at høre historien om sådanne små hold, så det bliver spændende at høre om, på trods af at en update blot bliver en kedelig gennemgang af sæsonen  ticked off

Hvis FM11 kunne fungere på min notebook, kunne jeg have pænt meget lyst til at starte et spil med telford nu hehe
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #3: 24 Jul 2011, 19:16 »

Haha, legendarisk klubvalg  funny Det er sjovt at høre historien om sådanne små hold, så det bliver spændende at høre om, på trods af at en update blot bliver en kedelig gennemgang af sæsonen  ticked off

Hvis FM11 kunne fungere på min notebook, kunne jeg have pænt meget lyst til at starte et spil med telford nu hehe

Thought you'd like it Smiley Og der er da ingen der siger at en gennemgang bliver kedelig, bare fordi det er en sæsonupdate...

Du må bare skaffe dig en ordentlig computer og komme i gang, så kan vi lave et pointskema igen! Opstemt
Logged



mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #4: 24 Jul 2011, 20:13 »

Nu har jeg jo fulgt med i YOTNR, så skal selvfølgelig også give denne blog en chance!
Held og lykke g00n!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #5: 25 Jul 2011, 00:06 »

2010/11


Sæsonen startede fremragende, og efter 5 sejre i de første 5 kampe, fik optimismen hurtigt ben at gå på. Som så mange gange før vokser træerne dog ikke ind i himlen, og i resten af sæsonen kom resultaterne i stimer. 3-4 kampe uden sejr, 5-6 kampe uden nederlag, 3 kampe uden sejr osv. osv. Heldigvis var antallet af sejre i overtal, og efter en halvskidt periode i første tredjedel af sæsonen gik det støt fremad. Der var aldrig tvivl om hvem der ville snuppe den direkte oprykningsplads, for suveræne Telford lå nr. 1 lige fra 5. spillerunde og helt til slut. Derimod var der vel 7 hold som skulle kæmpe om de 4 playoff-pladser. Af disse var vores rivaler fra Gainsborough klart det bedste hold, og da de sluttede sæsonen af med 19 kampe uden nederlag, satte de sig tungt på 2. pladsen. Med 4 spillerunder tilbage er det så vores tur til at sikre os en playoff-plads, på trods af 3 uafgjorte kampe i træk. Vi ender på en rigtig fornuftig 3. plads, og skal derfor møde Gloucester i playoff-semifinalerne. Vi havde slået dem begge gange i ligaen (1-0 hjemme og 4-1 ude), så det var noget af en drømmemodstander. På trods af det taber vi den første kamp 0-1 på udebane, og præstationen skal derfor være noget bedre i returkampen. Det er den heldigvis også, og efter en ren opvisning vinder vi med 3-0, og er kun én kamp fra oprykning til Blue Square Bet Premier. Modstanderne i finalen er naturligvis Gainsborough, som vi ikke kunne slå i ligaen (0-3 ude og 1-1 hjemme). Vi får dog en drømmestart, da de scorer selvmål allerede i det 2. minut. Efter en halv time udligner de fra straffesparksplette n, men i 1. halvlegs overtid dukker topscorer Kenneth Knudsen op, og header kampens sidste mål i kassen - Så er vi i Blue Square Bet Premier! Ironisk nok bliver de 2 oprykkere dermed både mit og Gazlgors hold: Boston United og Telford.

FA Cup

Soham 0-2 Boston Utd
Boston Utd 1-0 Curzon Ashton
Alfreton 1-3 Boston Utd
Weston-super-Mare 2-0 Boston Utd

FA Trophy

Buxton 2-5 Boston Utd
Mansfield 1-1 Boston Utd
Boston Utd 1-2 Mansfield

Spillermæssigt kan man ikke komme udenom mit danske angrebspar. Selvom Knudsen ender som topscorer, er det Bengtsson som har imponeret mest. Knudsen scorede mange mål i starten af sæsonen, men gik herefter helt død. Bengtsson har holdt højt niveau hele sæsonen igennem, både hvad angår mål og assists. Min unge venstre fløj Robbie Hume har også gjort det glimrende, på trods af at han egentlig blev signet som et fremtidsperspektiv. På den anden side af midtbanen finder vi så Jamie Yates, manden med suverænt flest assists denne sæson. I midterforsvaret tog det mig et stykke tid at finde ud af hvem det bedste makkerpar ville være, men endte til sidst med det rigtige valg: Kieran Murphy og lejesvenden fra Gillingham, Conor Essam. På trods af svage målmandspræstatione r har jeg altid kunnet stole på disse 2 til at holde modstanderne fra fadet.

Økonomisk ser det til gengæld rigtig skidt ud. Mine lønudgifter er på næsten det dobbelte af budgettet, og det har hele sæsonen drænet kassen for penge, så der nu står et minus på mere end £130.000. Dette resulterer også i at jeg for det første ikke har mulighed for at signe forstærkninger, da jeg simpelthen ikke har råd til at betale dem. For det andet er der en masse spillere hvis kontrakter udløber efter denne sæson, og af samme årsag som før, har jeg heller ikke råd til at forlænge dem. Jeg har ikke haft held til at slippe af med nogen uønskede spillere, og jeg kan kun håbe på at der er en del som smutter her i sommerpausen, så jeg igen kan få lidt luft i budgettet til at signe nye spillere. Ellers kan det hurtigt vise sig at blive en meget kedelig sæson i Blue Square Bet Premier…


Mål
Kenneth Knudsen - 26 mål
Jesper Bengtsson - 21 mål
Gareth Williams - 8 mål


Assists
Jamie Yates - 21
Jesper Bengtsson - 16
Robbie Hume - 9


Rating
Jesper Bengtsson - 7,23
Kieran Murphy - 7,11
Connor Essam - 7,03


Placering: 3. plads (Oprykning)

Placering gennem sæsonen: Graf

Største sejr: Boston Utd 5-0 Hyde (BSN)

Største nederlag: Boston Utd 1-4 Eastwood (BSN)

Økonomi: -£124.676

Logged



KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #6: 25 Jul 2011, 00:15 »

Smukt, smukt, smukt ... Det er vel ordet der bedst beskriver det, som netop har hevet mig fra mit eget save, og jeg er dybt imponeret. Man er et skarn, hvis man ikke ser frem til næste kapitel i denne indtil videre fremragende historie med lys i øjnene.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #7: 25 Jul 2011, 10:39 »

Hold da kæft det er flot, Goon.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #8: 25 Jul 2011, 19:18 »

Smukt, smukt, smukt ... Det er vel ordet der bedst beskriver det, som netop har hevet mig fra mit eget save, og jeg er dybt imponeret. Man er et skarn, hvis man ikke ser frem til næste kapitel i denne indtil videre fremragende historie med lys i øjnene.

Hold da kæft det er flot, Goon.

Mange tak for de pæne ord Smiley
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #9: 25 Jul 2011, 20:18 »

TELFORD, TELFORD, TELFORD, TELFORD!!!

Nice update ellers...

Jeg husker svagt noget med et pointsystem - hvordan var det at det var igen? Og ja, vi har også overvejet at købe en lidt kraftigere bærbar, men det kræver lige at vi får flyttet først, så vi får lidt mere økonomisk råderum.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #10: 25 Jul 2011, 20:39 »

TELFORD, TELFORD, TELFORD, TELFORD!!!

Nice update ellers...

Jeg husker svagt noget med et pointsystem - hvordan var det at det var igen? Og ja, vi har også overvejet at købe en lidt kraftigere bærbar, men det kræver lige at vi får flyttet først, så vi får lidt mere økonomisk råderum.

Vi lavede engang et pointskema, og så startede vi begge to et spil med samme hold. Så fik vi point alt efter ligaplacering, trofæer, spillerpræstationer osv... Det var meget omfattende!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #11: 28 Jul 2011, 00:04 »

2011/12

>>> Ind

Julien Addis
Karim Chatilla
Máximo Irrazábal
Fred Holtom
Darren Jones
Daniel Devine
Güney Özcan
Mohammed Nabate
James Gilpin
Michael Kamau
Romone Rose


<<< Ud

Gareth Jelleyman
Danny Davidson
Ryan Semple
Liam Parker
Kieran Murphy
Jacob Smitheringale
Harry Deane
Danny Haystead (Lån)


Med en medieprognose på en stensikker sidsteplads, kan jeg vist kun være tilfreds med sæsonens forløb. Der var naturligvis ikke så mange højdepunkter som i sidste sæson, men højdepunkter var der da, og at ende på en 16. plads hele 17 point over stregen er både jeg og bestyrelsen rigtig godt tilfredse med. Mit fremragende angrebspar kunne ikke helt leve op til præstationerne fra en række lavere, og jeg havde tit store problemer med at score mål. Til gengæld tror jeg at vi må have sat en eller anden form for rekord i at ramme træværket, for det var nærmest 1-2 gange i hver eneste kamp. Jeg fik hentet en ung argentinsk angriber, og selvom han ikke tog ligaen med storm, endte han efter en tilvænningsperiode med at blive min nye topscorer.

Til min store glæde fejrede bestyrelsen oprykningen med at hæve lønbudgettet betragteligt, og da en del spillere forlod klubben pga. kontraktudløb, var der pludselig penge til at signe nye spillere igen. Jeg var derimod åbenbart lidt for uopmærksom, for en af mine bedste spillere fra sidste sæson, forsvarsspilleren Kieran Murphy havde også kontraktudløb, og den fik jeg desværre ikke forlænget. Det betød at jeg måtte ud og investere i et i forvejen halvdårligt forsvar, og desværre har kun et par stykker af de nye spillere slået igennem. Det gælder især for min danske midterforsvarer med det tyrkisk-klingende navn Güney Özcan, som med afstand har været stjernespilleren i denne sæson. I starten af sæsonen så det faktisk så skidt ud med målscoringen at Özcan længe var klubbens topscorer med 3-4 mål...


FA Cup

Boston Utd 2-1 Stalybridge
Boston Utd 0-3 Ipswich

FA Trophy

Boston Utd 2-2 Lincoln
Lincoln 1-1 Boston Utd (4-2 str)

Jeg skiftede før sæsonen med parent club Gillingham ud med Burnley, i håbet om at få tilsendt nogle bedre spillere på lån. Desværre kastede det absolut ingenting af sig, og selvom jeg fik flere henvendelser accepteret, nægtede alle spillere pure at lade sig låne ud til Boston Utd. Jeg havde ellers fundet et par rigtig gode emner, men sådan skulle det ikke gå. Jeg er endnu engang ved at have et overskudslager af spillere, som jeg ikke rigtig bruger, men bare går og tærer på mit lønbudget. Nøjagtig som i sidste sæson er der overhovedet ingen interesse i mine spillere, men der er vist heldigvis et par spillere som har kontraktudløb efter sæsonen også, så jeg kan få en lille smule luft i det ellers trængte budget. Der skulle også gerne findes lønkroner til forstærkning af truppen, hvor især forsvaret har sine mangler. Optimalt set vil jeg gerne finde både en ny højre og venstre back, en ny højre og venstre fløj, og måske en angriber. Vi skulle jo gerne forbedre vores placering.

Mål
Máximo Irrazábal - 13 mål
Kenneth Knudsen - 10 mål
Jesper Bengtsson - 6 mål


Assists
Jamie Yates - 10
Karim Chatilla - 8
Máximo Irrazábal - 7


Rating
Güney Özcan - 7,13
Darren Jones - 6,89
Karim Chatilla - 6,84


Placering: 16. plads

Placering gennem sæsonen: Graf

Største sejr: Utd 3-0 Barrow (BSP)

Største nederlag: Darlington 4-0 Boston Utd (BSP)

Økonomi: -£170.022

« Seneste Redigering: 02 Aug 2011, 00:16 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #12: 02 Aug 2011, 00:17 »

2012/13

>>> Ind

Cristian Peruchini
Toni Junnila
Aryn Williams
Jordan Keane
Samir Bihmoutine
Martin Angha


<<< Ud

Miles Hunter
Spencer Weir-Daley
Karl Broadhurst
Danny Sleath
Marc Newsham
Jason Field
Danny Haystead
Lee Canoville
Shane Clarke
Michael Kamau (Lån)
Mohammed Nabate

Med en 5. plads i bagagen skulle man tro at det var svært at være skuffet. Og så alligevel ikke. Det så faktisk længe ud til at vi ville snuppe 3. pladsen, og dermed en noget nemmere playoff-semifinale, men en sæsonafslutning med 4 kampe uden sejr, betød at vi dumpede et par pladser ned, og kun lige nøjagtig kom videre til playoff-kampene. Qua den ”dårlige” placering skulle vi i stedet for at møde hold som Gateshead eller Grimsby, som jeg har vundet over flere gange, møde vores ærkerivaler fra Lincoln, som det i 6 forsøg aldrig er lykkedes os at nappe sejren mod - og minsandten om det heller ikke lykkedes i de 2 playoff-kampe. En langgaber på hjemmebanen ender 0-0, og på trods af en jævnbyrdig kamp på udebane, må vi endnu engang strække sværd. Et selvmål af Güney Özcan starter nedturen, og selvom Romone Rose udligner 10 minutter senere, kommer en udvisning af Cristian Peruchini desværre til at koste, da Lincoln scorer kampens afgørende mål 25 minutter før tid. En ærgerlig skæbne, men trods alt en rigtig god sæson.

Mit mål var egentlig bare at forbedre sidste sæsons fine 16. plads, og efter at medierne regnede med at vi skulle ende på 19. pladsen i denne sæson, har vi endnu engang overrasket alt og alle. Meget af sæsonen har vi endda været uden en af vores bedste spillere, topscoreren fra sidste sæson, Máximo Irrazábal har nemlig misset en hel del kampe pga. 2 langtidsskader. I hans fravær har Romone Rose heldigvis steppet up, og scoret en hel del mål. Desværre er han den eneste angriber som ser ud til at holde niveau, og 3. pladsen på topscorerlisten indehaves af midterforsvareren Darren Jones.


FA Cup

Stafford 0-3 Boston Utd
Carlisle 4-0 Boston Utd

FA Trophy

Boston Utd 1-2 Eastwood

Güney Özcan har endnu engang været sæsonens bedste spiller, og helt klart det sikreste kort i startopstillingen. Det ser også ud til at jeg har fundet en fornuftig højre back i nyindkøbet Aryn Williams, og med Samir Bihmoutine og Martin Angha i truppen har jeg minsandten øget antallet af tidligere Arsenal-trainees til hele 3 spillere. Utroligt som navne man ser i forbindelse med Arsenal bare lyser op, når man ser dem på listen over scoutede spillere!

Udover kontraktudløb har jeg i denne sæson haft held til at afhænde en hel del spillere til andre klubber, så der igen blev lidt luft i lønbudgettet til at hente nye kræfter. Økonomien rasler dog stadig nedad, og vi skal nok have endnu en oprykning i hus før der begynder at komme nok folk på stadion til at det kan løbe lidt bedre rundt. I denne sæson er det gennemsnitlige tilskuerantal på York Street dog hævet til 1789, så der er fremgang at spore.

Frem mod næste sæson skal der naturligvis forstærkes endnu engang. Det bliver svært at forbedre placeringen igen, men jeg håber og satser da på at vi kan være med i kampen om playoff-pladserne nok engang. Først og fremmest leder jeg efter en central midtbanespiller til at ligge ved siden af den mere defensivt orienterede Karim Chatilla. Jeg har kig på en væsentlig forstærkning, men lige nu vil bestyrelsen ikke give nok i løn, selvom han ellers er interesseret i af skifte. Derudover mangler jeg kvalificeret back-up på angriberpladserne. Máximo Irrazábal og Romone Rose er gode nok, men når de ikke kan være med, som tilfældet har været i denne sæson, ser det ikke ud til at hverken Jake Hobbs, Jesper Bengtsson eller Kenneth Knudsen har hvad der skal til. Jeg havde før sæsonen kontakt til endnu en god argentinsk angriber, men han endte desværre med at skrive kontrakt med en græsk klub, som kunne tilbyde mere end det dobbelte af mig. Jeg må have mine scouts på arbejde.


Mål
Romone Rose - 21 mål
Máximo Irrazábal - 12 mål
Darren Jones - 8 mål


Assists
Karim Chatilla - 13
Cristian Peruchini - 8
Jamie Yates - 8


Rating
Güney Özcan - 7,23
Máximo Irrazábal - 7,15
Romone Rose - 7,12


Placering: 5. plads (Tabt playoff-semifinale)

Placering gennem sæsonen: Graf

Største sejr: Boston Utd 6-1 Kidderminster (BSP)

Største nederlag: Carlisle 4-0 Boston Utd (FA Cup)

Økonomi: -£231.288
Logged



mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #13: 02 Aug 2011, 23:24 »

Det ser lækkert ud g00n! Kunne dog godt tænke mig et SS af dine spillere, startopstilling eller andet. Det er lidt svært at følge med i, hvad der egentlig sker omkring klubben, og hvordan de forskellige spillere performer. Men ellers har du jo gang i det helt rigtige!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #14: 03 Aug 2011, 01:01 »

Det ser lækkert ud g00n! Kunne dog godt tænke mig et SS af dine spillere, startopstilling eller andet. Det er lidt svært at følge med i, hvad der egentlig sker omkring klubben, og hvordan de forskellige spillere performer. Men ellers har du jo gang i det helt rigtige!

Ask and ye shall receive Smiley

Med al den udskiftning der efterhånden har været på holdet, tror jeg faktisk at der er screenshots af alle spillerne via listerne over spillere jeg har signet hver sæson.

Jeg kan ikke lige lave et screenshot lige nu, men startopstillingen for sidste sæson var som følger:

Alex Mitchell

Aryn Williams     Güney Özcan     Darren Jones     Julien Addis

Toni Junnila     Cristian Peruchini     Karim Chatilla     Jamie Yates

Máximo Irrazábal     Romone Rose
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010