home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Pilgrimage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der nu ske?
Spil videre på spillet, og find en ny klub
- 9 (33,3%)
Start et nyt spil med Boston Utd
- 2 (7,4%)
Tilføj dig selv som manager for Boston Utd igen
- 2 (7,4%)
Start et nyt spil med en anden klub
- 6 (22,2%)
Stop med at spille - du duer ikke til det!
- 8 (29,6%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Pilgrimage  (Læst 6665 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #15: 03 Aug 2011, 08:14 »

Det må vist siges at være en godkendt forbedring af sæsonen om end jeg blev lidt forvirret af indledningen af sidste update og troede at jeg havde misset en... Sygt at du kan de arsenal trainees navne.. Mht den spiller du prøver på at signe, kan du så ikke justere dit transferbudget lidt så du får råd til hans lønninger?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #16: 03 Aug 2011, 11:01 »

Det må vist siges at være en godkendt forbedring af sæsonen om end jeg blev lidt forvirret af indledningen af sidste update og troede at jeg havde misset en... Sygt at du kan de arsenal trainees navne.. Mht den spiller du prøver på at signe, kan du så ikke justere dit transferbudget lidt så du får råd til hans lønninger?

Jeg kan ikke justere mit transferbudget, for jeg har ikke noget transferbudget Smiley

Men som I kan læse om i næste update, fik jeg fat i den spiller jeg ville have, og umiddelbart virker sådan et navn som lidt af et scoop...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #17: 03 Aug 2011, 23:52 »

Angribersituationen lige nu:



Lovely.
Logged



mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #18: 04 Aug 2011, 13:10 »

Et hint om, at det er ungdommen du skal satse på. YOTNR spøger stadig i baggrunden.
Ej det ser sgu lidt trist ud. Men mon ikke du klarer den?
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #19: 04 Aug 2011, 17:01 »

Jordan Keane er normalt ikke engang i førsteholdstruppen, men blev hentet op pga. skader til de andre angribere. Han spillede 2 kampe, scorede 3 mål, og blev så selv skadet...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #20: 05 Aug 2011, 00:34 »

Så fik vi i 10. forsøg, ved hjælp af 2 selvmål og 2 mål af midterforsvarere, endelig en sejr over ærkerivalerne fra Lincoln!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #21: 06 Aug 2011, 00:19 »

2013/14

>>> Ind

Ben Taylor
Conor Henderson
Lukas Chovanec
Ian Ryan
Michael White
Jesús Casal
Pariss Ndongala
Nikola Trkulja


<<< Ud

Kenneth Knudsen
Gary Montgomery
Leeroy Chinthengah
Dwayne Gates
Michael Kamau
Neil Wood
Gareth Williams
Anthony Church
Tom Urwin
Rhema Obed
Daniel Devine
James Davis
Jamie Butler
Matthew Martin

Mediernes prognose for sæsonen var at vi sluttede på en 12. plads, og for en gangs skyld må man sige at de var spot on. Sæsonen startede ellers perfekt med 3 sejre i rap, og det så ud til at vi endnu engang skulle være med i kampen om oprykning. Herefter gik det så støt nedad, og svingende præstationer på stribe gjorde at vi hele sæsonen i stedet kæmpede for en plads i den bedste halvdel af tabellen. Jeg havde håbet og satset på at være med i toppen igen, så sæsonen kan vist kun kategoriseres som yderst skuffende - meget godt symboliseret ved at begge kampe mod den håbløse bundprop Staines resulterede i et nederlag på 1-3. Som så ofte før i FM, har jeg i ca. 90% af kampene langt den bedste skudstatistik, men det nytter bare ikke noget når modstanderne scorer på langt størstedelen af deres forsøg. Lad os bare tage eksemplet med Staines igen, sidste kamp i sæsonen, på hjemmebane: Skudforsøg 21-8 i min favør. Selv i kampen mod det suveræne tophold fra Burton dominerer jeg, men taber 1-3 på hjemmebane til deres 4 skud på mål. Ikke godt.

Hvad gik der så galt? Målscoringen fejlede såmænd intet, det har derimod været forsvaret som har sejlet fuldstændig. Især ved hjørnespark og indlæg har der nærmest været garanti for scoring imod os. En spiller som Güney Özcan, nyudnævnt anfører og suverænt bedste spiller de sidste 2 sæsoner, er gået fuldstændig ned. Endda så meget at han er røget helt af holdet, og midterforsvaret udgøres nu af Darren Jones og Martin Angha, med supertalentet Lukas Chovanec på bænken. Jeg startede sæsonen med nyindkøbte Michael White på målmandsposten, men hans præstationer var også så elendige, at jeg efterhånden genindsatte Alex Mitchell. På venstre back har Samir Bihmoutine og Julien Addis også kæmpet om hvem der kunne være mindst elendig, så det har været helt miserabelt i den ende af banen. Jeg ved ikke lige hvordan man får dem til at blive bedre på defensive dødboldsituationer og indlæg, men det skal i hvert fald forbedres hvis vi skal op i toppen igen i næste sæson.


FA Cup

Boston Utd 3-1 Barrow
Southport 1-1 Boston Utd
Boston Utd 0-4 Southport (efs)

FA Trophy

Nantwich 0-2 Boston Utd
Boston Utd 2-2 Mansfield
Mansfield 4-2 Boston Utd

Hvis ikke det er gættet ud fra listen over indkomne spillere, var det scoop jeg har snakket om selvfølgelig Conor Henderson, nuværende Arsenal-talent. Jeg forsøgte længe at få fat i ham, men selvom jeg kunne tilbyde ham en kontrakt som han accepterede, blev bestyrelsen efterfølgende ved med at annullere handlen, fordi de mente det ville ødelægge lønbudgettet… Men hvorfor så overhovedet tillade at jeg kunne tilbyde ham det? Underligt. Til sidst fik jeg ham dog, og selvom han ikke ligefrem har udrettet mirakler, har han da gjort det solidt på den centrale midtbane. Mon ikke han bare bliver bedre næste sæson, når holdet er mere sammenspillet.

I starten af sæsonen troede jeg lige økonomien var på vej den rigtige vej - jeg fik tjent lidt penge via nogle gode venskabskampe mod bl.a. Leicester og Nottingham Forest, og jeg fik renset ud i truppen, så jeg hele sæsonen har ligget mellem £700 og £900 under mit lønbudget. Tilskuerne strømmede til vores hjemmekampe efter den gode start, men sidenhen faldt tilskuertallet drastisk, så gennemsnittet endte helt nede på 1299 - klart det dårligste siden oprykningen, og kun 73 mere end min første sæson. Underskuddet i klubben var helt nede på omkring £140.000, men efterhånden som sæsonen skred frem, steg det bare igen, og endte med at være større end samme tidspunkt i sidste sæson.

Frem mod næste sæson skal vi op på hesten igen. De gode præstationer (og resultater) skal findes frem, og vi skal op i nærheden af playoff-pladserne. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal kigge efter forstærkninger, for synes faktisk at de spillere jeg har, burde være gode nok til at spille med i toppen. Også forsvarsspillerne, selvom de ikke viste det i den forgangne sæson. Jeg håber at det går bedre når de nye spillere er integreret bedre i truppen, og derfor tror jeg ikke at jeg vil gå på vild spillerjagt, men hvis mine scouts skulle finde et par stykker som jeg bare ikke kan undvære, så vil jeg selvfølgelig ikke tøve med at handle.


Mål
Romone Rose - 17 mål
Máximo Irrazábal - 11 mål
Ben Taylor - 9 mål


Assists
Jamie Yates - 13
Romone Rose - 10
Máximo Irrazábal - 9


Rating
Darren Jones - 7,07
Romone Rose - 7,03
Karim Chatilla - 7,00


Placering: 12. plads

Placering gennem sæsonen: Graf

Største sejr: Største sejr: Boston Utd 5-1 Rushden (BSP)

Største nederlag: Gateshead 5-1 Boston Utd (BSP)

Økonomi: -£242.798

Startopstilling: Best Eleven
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #22: 07 Aug 2011, 19:09 »

2014/15

>>> Ind

János Kovács
Mickaël Niçoise
Mathias Gehrt
Tony Stevenson
Nigel Neita


<<< Ud

Pariss Ndongala (£5K)
Jake Hobbs
Fred Holtom

Endnu engang fik vi en fin start på sæsonen, og høstede bl.a. via flotte sejre over Morecambe (5-2 hjemme) og Mansfield (4-2 ude) 7 point i de første 4 kampe. Det skulle blot vise sig at være et skalkeskjul for endnu en miserabel sæson. Jeg forstærkede truppen på et par pladser, bl.a. med en signing af Nigel Neita, som i virkelighedens verden lige har underskrevet sin første professionelle kontrakt med Arsenal, men lige lidt hjalp det. I starten af sæsonen eksperimenterede jeg lidt med en ny taktik, og den virkede såmænd også fint nok - indtil den ikke gjorde det længere. Derefter røg jeg tilbage til den vante 4-4-2, men alting gik herefter imod os. Det var ikke usædvanligt at vi kom foran i en kamp, men det mest sandsynlige scenarie herefter, var at modstanderne lige fik et par hjørnespark, og derefter var foran med 2-1. Jeg overdriver ikke, når jeg siger at ca. 80% af alle mål scoret kom enten fra hovedstød efter hjørnespark, hovedstød efter indirekte frispark, eller målspark fra vores målmand, som blev headet tilbage og resulterede i en friløber til modstanderne. Denne forudsigelighed er en af grundene til at jeg helt bestemt dropper 3D match view i næste sæson, og går tilbage til den gode gamle ”Commentary only”.

FA Cup

Alfreton 1-3 Boston Utd
Boston Utd 2-2 Yeovil
Yeovil 1-0 Boston Utd

FA Trophy

Eastwood 1-3 Boston Utd
Boston Utd 1-1 Stafford
Stafford 2-1 Boston Utd

Ellers er der ikke så meget at sige om sæsonen - vi endte med ligaens næstdårligste forsvar, og angrebet var såmænd ikke meget bedre. Jeg har kigget lidt på nogen af de andre holds trupper, og som forventet er mine spillere mindst lige så gode, rent attribute-mæssigt. Jeg mener stadig at mit hold absolut er godt nok til at rykke op i League Two, så der må være noget galt med min taktik. Selvom mine forsvarsspillere eksempelvis har gode attributes i både Marking, Heading og Positioning, er der bare ikke noget at gøre når modstanderne smækker et hjørne eller indlæg til bagerste stolpe - der er 90% chance for kasse. I optakten til sæsonen fik jeg at vide at min stab at holdet rent faktisk toppede ligaen i de fleste kategorier (bedste teknik, bedste first touch, bedste dribling, bedste speed osv.) undtagen strength og fitness - og i så fald virker det underligt at vi fik smæk i de fleste kampe.

Økonomisk ender vi med et underskud der ligner de foregående sæsoner, og det er som sædvanlig kun fordi bestyrelsen har skudt penge ind i klubben flere gange. I denne sæson er der i alt blevet smidt omkring £450K ind af bestyrelsens egne penge. For første gang nogensinde formåede jeg dog at få penge ved et spillersalg, idet Pariss Ndongala blev solgt til Mansfield for hele £5K. De dårlige præstationer på banen havde selvfølgelig også en vis indflydelse på økonomien, og tilskuerantallet på York Street slog da også bundrekorden flere gange i løbet af sæsonen. Hvis sidste sæson blev beskrevet som ’yderst skuffende’, er det eneste passende for denne sæson vel ’katastrofal’.


Mål
Máximo Irrazábal - 13 mål
Romone Rose - 11 mål
Darren Jones - 8 mål


Assists
Conor Henderson - 10
Cristian Peruchini - 9
Jamie Yates - 9


Rating
Darren Jones - 6,92
Lukas Chovanec - 6,78
Romone Rose - 6,77


Placering: 22. plads (Nedrykning)

Placering gennem sæsonen: Graf

Største sejr: Største sejr: Boston Utd 5-2 Morecambe (BSP)

Største nederlag: Største nederlag: Lincoln 6-1 Boston Utd (BSP)

Økonomi: -£207.624
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #23: 07 Aug 2011, 19:11 »

Jeg har gennem hele spillet kun haft 1-årige kontrakter, og da min kontrakt udløb efter denne sæson, valgte Boston Utd forståeligt nok ikke at tilbyde mig en ny, og jeg står derfor uden job.

Meningen med dette spil var egentlig at jeg ville føre Boston Utd op gennem rækkerne, hvis muligt med mine ringe evner, men nu da det ikke rigtig lykkedes er jeg lidt i syv sind.

Derfor vil jeg nu være med på moden og oprette en afstemning, så kan I måske være med til at bestemme hvad min videre skæbne skal være.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #24: 07 Aug 2011, 23:35 »

Tak for hjælp med afstemningen - tak især til de 3 som mener at jeg skal stoppe med at spille Tunge

Problemet med flertallets valg, er at jeg kun har lavere ligaer med i England og Danmark, og ellers kun de 2 øverste ligaer i de store lande. Dvs. de eneste jobs jeg kan få med mit nuværende reputation er elendige klubber i BSN/S i England eller 2. division V/Ø i Danmark, og det lyder mildest talt ikke appellerende for mig.

Jeg har derfor valgt at droppe dette spil før tid (desværre), og starte et nyt spil, hvor jeg bliver manager for et helt tilfældigt hold. Nogle af jer kender måske baggrunden for mine lodtrækningsspil, og hvis ikke, skal jeg I nok finde ud af det når jeg får startet det op Smiley

EDIT: 6 personer der mener jeg bør stoppe - lækkert!
« Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 02:13 af g00n » Logged



Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #25: 08 Aug 2011, 03:38 »

Mon ikke det er i sjov, at folk har stemt på, at du bør stoppe? Det håber jeg ihvertfald, da jeg i høj grad har nydt denne blog. Ikke så meget gøgleri, og ganske let at følge med i, mens der samtidig er blevet skrevet om et interessant hold. Af samme årsag har jeg smidt en stemme på, at du skal starte om med Boston, selvom jeg udmærket er klar over, at du har truffet en beslutning. Det ville dog have været meget spændende med et nyt save med samme klub, hvor du så kunne perspektivere dine oplevelser med dette første forsøg.

Uanset hvad du gør, regner jeg med at følge med næste gang du starter en blog.

PS: Undskyld den lidt bøvede besked; skriver fra telefonen. Wink
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #26: 08 Aug 2011, 03:43 »

Hvem fanden har stemt på at du skal stoppe?! Som Indsæt_Navn skriver håber jeg det var i spørg, for ellers er der godt nok noget galt med folk. Du skriver jo over gennemsnittet, så jeg ser ingen grund til at læserne skal gå glip af at du skriver videre, medmindre du selvf. selv ikke har lysten.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #27: 08 Aug 2011, 03:45 »

Mon ikke det er i sjov, at folk har stemt på, at du bør stoppe? Det håber jeg ihvertfald, da jeg i høj grad har nydt denne blog. Ikke så meget gøgleri, og ganske let at følge med i, mens der samtidig er blevet skrevet om et interessant hold. Af samme årsag har jeg smidt en stemme på, at du skal starte om med Boston, selvom jeg udmærket er klar over, at du har truffet en beslutning. Det ville dog have været meget spændende med et nyt save med samme klub, hvor du så kunne perspektivere dine oplevelser med dette første forsøg.

Uanset hvad du gør, regner jeg med at følge med næste gang du starter en blog.

PS: Undskyld den lidt bøvede besked; skriver fra telefonen. Wink

Tak for din stemme, og endnu mere tak for dit uddybende svar Smiley

Jeg tror da også helt sikkert at det er i sjov at folk har stemt på den mulighed, ligesom det var i sjov at jeg tilføjede den! Opstemt

Jeg elsker Boston United, men jeg tror bare det ville føles underligt at starte et spil magen til op med det samme igen bagefter. Lidt som om at de 5 sæsoner jeg lige har spillet med dem bare har været spild af tid! Derfor tror jeg at jeg venter med et nyt Boston-spil til FM12, og prøver noget nyt indtil da. Er glad for at du vil følge med i hvert fald Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #28: 08 Aug 2011, 03:46 »

Hvem fanden har stemt på at du skal stoppe?! Som Indsæt_Navn skriver håber jeg det var i spørg, for ellers er der godt nok noget galt med folk. Du skriver jo over gennemsnittet, så jeg ser ingen grund til at læserne skal gå glip af at du skriver videre, medmindre du selvf. selv ikke har lysten.

Jeg er sikker på at det er i sjov, og jeg har da heller ikke tænkt mig at stoppe Wink
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Pilgrimage
« Svar #29: 08 Aug 2011, 08:05 »

Det er da også helt sikkert i sjov - jeg overvejede selv at stemme på den fordi du hele tiden whiner så meget, men jeg læser selvfølgelig stadig videre på evt. nye blogs. Tror det er den helt rigtige løsning at lave et lodtrækningsspil, så du kan få nogle pudsige hold og samtidig bliver det for mig lidt for kedeligt at høre om Boston igen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010