home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Belastende formand...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Belastende formand...  (Læst 917 gange)
markhoej
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Belastende formand...
« : 20 Jul 2011, 15:28 »

 Jeg har spillet i lang tid med AFC Telford fra den nederste række i England. Jeg har så fået dem ført op i Championship efter mange år og har klaret mig godt i rækken. Lige afsluttet sæson 2021-2022 og sluttede nr 3 og tabte playoff finalen.

Mit problem består i at uanset hvordan jeg gør det og udvikler klubben så vil mine spillere til større klubber. Penge er ingen problem overhovedet. Hver gang jeg har fået et talent til klubben og han gør det godt så kommer de store klubber efter dem og jeg afviser deres tilbud indtil der kommer et tilbud der er værd at forhandle. Jeg siger så jeg vil have en noget højere pris og den anden klub trækker sig fra transferen. Der går lidt tid og min spiller spiller stadig godt og så kommer en klub med et bud som min formand finder for godt til at sige nej til og sådan har jeg nu mistet pænt mange spillere. Og nogle af de tilbud min formand har sagt ja til er faktisk ikke gode tilbud.

Er jeg ved at være træt af.. Er der noget man kan gøre eller skal man bare miste sine bedste spillere hver gang.. Så kommer jeg jo aldrig det sidste skridt op og spille mod de store..

Et andet problem er at jeg synes det er belastende man ikke selv har mere indflydelse over sin økonomi. Har fået optaget et lån i sæson 1 da jeg købte stationet så jeg eger det. Det lån løber til 2027. Da jeg har penge nok vil jeg gerne betale gælden af og på den måde spare renterne på lånet. Er der ingen mulighed for det?? Evt noget man burde overveje at tage med i det nye spil

Håber at høre fra nogle Smiley
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Belastende formand...
« Svar #1: 20 Jul 2011, 15:59 »

Når et bud bliver accepteret af formanden på mine spillere, har jeg haft lidt held med at bare at tilbyde dem en ny kontrakt, ligeså snart det er accepteret. Så er det op til spilleren jo. Derfor skaber jeg altid et godt forhold til mine bedste spillere når jeg spiller medde mindre klubber.
Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Belastende formand...
« Svar #2: 20 Jul 2011, 16:23 »

Jeg kender godt frustrationen, men du skal huske at du 'blot' er manager for holdet, og ikke klubejer. På den måde er det måske meget realistisk at der er en klubledelse som delvist modarbejder dig, da de har andre interesser end dig. Med det sagt, er begge dele meget belastende. Jeg kan godt lide udfordringen ved at min klub sælger spillere for mig, men det kunne være dejligt med muligheden for at foreslå ledelsen at udbetale lån, når pengene er til det.

Et godt råd fra Kongesoennen7, som jeg kun kan støtte.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Belastende formand...
« Svar #3: 20 Jul 2011, 17:17 »

Et lille fif som virker:

Sæt dit krav på spilleren til en pris der er så høj, at du ved at du ville sige ja, hvis en klub bød det (fx spilleren er 10 mio værd, du vil sælge for 40 -> du sætter den til 40)

Så sætter du assistent træneren til at afvise alle bud på under 40 mio (i mit tilfælde). Så lader andre klubber simpelthen være med at byde på spilleren! Det har altid virket for mig, og fordi klubberne ikke byder, så går bestyrelsen ikke ind og accepterer uden din accept!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010