home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #26 - MAFIA - FÆRDIG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: #26 - MAFIA - FÆRDIG  (Læst 35662 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 - MAFIA
« Svar #75: 15 Jul 2011, 17:27 »




UPDATE 16 – Sensationen fortsætter


Guiseley havde åbnet ballet i Blue Square Premier med syvmileskridt og det skulle vise sig at de ikke havde i sinde at stoppe. De havde efter 20 kampe i ligaen lagt alle konkurrenter tilbage og medierne kaldte præstationen for helt utrolig. Alexander var tilbøjelig til at give dem ret. Guiseley var blevet kaldt for outsidere i næsten hvert eneste opgør fra start og havde ligeledes næsten hver gang overrasket med en sejr.
Man skulle tro at Guiseley var færdige med at forbedre holdet, men da Leeds valgte at tilbyde en 36-årig centerforsvar de næste 3 måneder kunne Alexander ikke sige nej. Richard Naylor var både utroligt god til at tackle og markere, men hovedspillet var hans sande force. Det eneste minus var hans fart selvom den ikke en gang var specielt dårligt. Derfor måtte Michael Jørgensen tage til takke med bænken det meste af tiden de næste par måneder. 

Holdets sidste kamp mod Fleetwood, der lå på tredjepladsen, lignede dog i lang tid en for hård modstander for Guiseley. Da uret havde rundet de 75 minutter var holdet på hælene og bagud med 3-2. Spillet havde været meget lige og havde indtil videre været en rigtig god kamp for hjemmepublikummet – indtil videre. For i samme minut havde Alexander besluttet sig for at sende en ekstra angriber ind på bekostning af en midtbane og havde med hænderne gestikulerende fra sidelinjen blæst til angreb, afløst af et par råb om at de skulle få røven længere frem på banen. Det skulle vise sig at blive en kanon beslutning for som uret tikkede videre imod Guiseley kunne holdet se den indskiftede lejesvend Connerton reducere til 3-3 i det 80 minut. Derefter kunne den nyhentede centerforsvarer, Richard Naylor, efter et smukt placeret hjørne fra Kerr hoppe elegant op og resolut sende bolden i nettet. Derfor havde hjemmeholdet absolut intet at smile af mere og da dommerens ur nu stod på 85. minutter var det pludselig dem der skulle frem og jagte et mål. 
Det resulterede i at Fleetwood sendte alt de havde frem, og med alle udskiftninger brugt måtte Guiseley forsvare sig med 3 angribere. Derfor blev det nogle helt utroligt underholdende minutter hvor det ene angreb afløste det andet, men da tiden var løbet ud kunne Guiseley heldigvis række hænderne i vejret og ønske hinanden tillykke med deres utrolige comeback.

Udover det havde Guiseley også spillet de første kampe i FA cuppen. Det havde resulteret i en god 2-1 sejr over Darlington i 4. kvalifikationsrunde hvorefter Dover ventede i første runde.  Dover spillede en række under i Blue Square Bet South, og kæmpede her med om oprykning. Guiseley fik dog vist Dover at der var forskel på de to rækker da Guiseley helt sensationelt kunne hente deres anden 7-0 sejr hjem i sæsonen. Derfor var ambitionerne også enorme til næste runde hvor holdet skulle møde St. Albans der lå langt nede i de engelske rækker.




Logged

FC Barcelona

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #16 - MAFIA
« Svar #76: 15 Jul 2011, 18:39 »

Fantastiske præstationer, ganske enkelt. Og så er din blog velskrevet, så KIU Opstemt
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 - MAFIA
« Svar #77: 15 Jul 2011, 20:21 »

Tak skal du have V-4-E! Grin Er godt nok også selv tilfreds med deres formåen i ligaen!
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - MAFIA
« Svar #78: 16 Jul 2011, 18:14 »




UPDATE 17 – Vagabonden


’Forpulede tabere! Elendige møgunger der fiser rundt for en fyrstelig sum og præsterer absolut ingenting.’
Holdet tabte sgu mod St. Albans! Alexander var godt rasende og han gik og sparkede til alt der kunne sparkes på nede på gågaden i Guiseley by. 4-3 havde de tabt. Skandaløst! 5 skud på mål havde for St. Albans udmønstret sig til 4 mål! En ung spiller, Kevin Stewart, var bestemt ikke et populært navn for Alexander nu. Han havde på fornemmelsen at ungdomsspilleren levede præcist, til punkt og prikke efter Murphys lov: If anything can go wrong, it will.

Helt utroligt hvordan en spiller kunne lave så meget lort i en kamp! 5-6 tomme øldåser, der var stablet op som i en pyramide, fik et ordentligt spark af Alexander så halvdelen af dem ramte over i nogle sjippende piger nær ved. De blev meget fornærmede og især en meget temperamentsfuld rødhåret pige med fregner råbte og skreg af ham samtidig med at hun sendte øldåserne retur mod Alexander, som heldigvis nåede  lige akkurat at dukke sig. I stedet havnede de på en meget vagabond lignende mand der sad og drak sin velfortjente bajer på bænken bagved og
slog hans øl ud af hånden på ham. Vagabonden kiggede forskrækket og med store øjne mod sin grusomt aflivede bajer der nu lå på jorden mens dens dyrebare dråber flød ud på gågadens stenfliser. Derefter rejste han sig med et brøl, så selv bænken bag ham blev nød til at hoppe et par meter tilbage. Han vendte sig rundt for at lokalisere fjenden og en Alexander stod nervøst og pegede diskret over mod den rødhårede pige, som nu havde genoptaget sin afbrudte sjipning.
Af en eller anden grund fornemmede Alexander at vagabonden ikke troede på ham. Han gik med store, faretruende skridt hen mod Alexander og råbte op omkring politi og brandvæsen som han nok skulle få herhen lige med det samme. Derefter virkede det som om han havde ombestemt sig og begyndte i stedet at brøle om at han nu nok skulle få fat på sin advokat og at dette da måtte gå rettens gang. Hvis ikke de beskæftigede sig med den her slags alvorlige sager, hvad gjorde de måske så?!
Han stod derefter og stirrede på en målløs Alexander, mens det så ud som om han brugte al sin hjernekapacitet på at formulere hans næste verbale angreb. Det virkede dog desværre ikke til at lykkes for ham for pludselig begyndte tårerne at trille ned af hans kinder over det tragiske og alt for tidlige tab af hans øl, hvorefter han fortvivlet satte sig ned og græd højlydt.
Alexander stod meget forvirret ved siden af og vidste absolut ikke hvad der var meningen han nu skulle gøre. Efter en tænkepause lyste han op og satte sig så ned på hug ved siden af den store, triste vagabond: ”Hr. vagabond … lad mig gøre det godt igen! Vi kunne tage hjem til mig og nyde en iskold øl?”, et flygtigt billede af ham selv og den snavsede vagabond presset sammen i Alexanders alt for lille gule 2cv dukkede op i hovedet på ham, ”... eller lad mig i det mindste købe dig en ny på en pub eller bar?”
Vagabonden lyste straks op og rejste sig hurtigt for at give Alexander et knus der var mere end én bjørn værdig. Lystigt begyndte vagabonden at fortælle om ham selv, alt imens de sammen traskede ned mod den lokale pub i Guiseley by så vagabonden kunne nyde sin retmæssige øl.



« Seneste Redigering: 17 Jul 2011, 18:24 af Is_a_Pirate » Logged

FC Barcelona

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #17 - MAFIA
« Svar #79: 16 Jul 2011, 19:02 »

Yderst komisk update :p Jeg ville nok aldrig kalde nogen for "hr. vagabond", men jeg fangede pointen. Ærgerligt med nederlaget, men så kan man jo altid tage en bajer bagefter. KIU Wink
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - MAFIA
« Svar #80: 16 Jul 2011, 19:33 »

Hæhæ nej jeg ville nok heller ikke kalde nogen hr. vagabond sådan i virkeligheden Grin Ja det var en skam når nu det så ud til at være en så overkommelig modstander, men jeg har da også allerede fået det skyllet ned med en bajer! Wink

Glad for at have dig som læser! Smiley
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #81: 17 Jul 2011, 12:40 »




UPDATE 18 – På pub i Guiseley


Det viste sig at vagabonden hed Ricky John Mcfly og havde levet på gaden i de sidste 5 år, efter han meget uheldigt havde investeret alle sine penge i et firma, der solgte malurt på internettet. Desværre viste det sig at malurt slet ikke slog lige så godt igennem i USA som man havde håbet og firmaet gik ned sammen med Rickys penge.
Pubben de sad i var ikke langt fra Alexanders hjem, eller parkeringspladsen hvor hans bil holdte parkeret, om man vil. 
Rick, det foretrak han at man kaldte ham, sad med hænderne fast beskyttende om hans nyindkøbte øl, alt imens han ivrigt fortalte om ham selv. Det virkede som om at han alt for længe havde været ensom og var meget glad for pludselig at have noget selskab.
Alexander sad også med sin øl og lyttede spændt til Ricks fortælling. Rick var trods hans status som vagabond godt med i de lokale nyheder og hvad der skete, eller var sket, i Guiseley.
Han fortalte bl.a. at navnet Guiseley stammede fra dengang de grusomme Saksere var kommet til landet i 500-tallet. Sakserne grundlæggede her en række nye kongedømmer efter landet ikke længere var en romersk provins, og det tidligere ellers mægtige romerske imperium var i kraftig retræte.
Udover det fortalte han også at Guiseley var indehavere af en Baptist kirke, og kunne meget stolt meddele at de i marts 2009 var gået over til at holde hele 2 gudstjenester om søndagen i stedet for 1. Alexander nikkede imponeret.
Derefter fortalte Rick at Guiseley skam også havde en professionel cricket klub, men deres sande stolthed var deres lokale helte fra fodboldklubben Guiseley AFC. Han løftede sin pegefinger mod Alexander og sagde at trods han blot var en ydmyg vagabond så fulgte han skam stadig med indenfor alle fodboldrelaterede nyheder. Her berettede han at Guiseley by var utroligt stolte for tiden. En ukendt dansker havde for cirka 2 år siden fået jobbet som manager i klubben og han havde udført intet andet end mirakler. Han fortsatte med at fortælle om Guiseley AFCs fremgang de seneste par år, en historie Alexander dog mente, at han kendte bedre end de fleste.
Derfor gik de næste minutter med at Alexander fortalte hvem den ukendte dansker var og da Rick havde fået det at vide træk han uvilkårligt hænderne op for munden og udstødte et højt hyl der fik pubbens resterende gæster til at kigge bebrejdende over mod Rick og Alexanders pladser. Men ikke nok med det, så var det også lige før at Ricks dyrebare øl fløj ud af hænderne på ham, men han fik med et leopard spring, der kun væltede et bord og et par enkelte stole, reddet øllen tilbage i land. Derefter kiggede han meget underdanigt på Alexander, der hurtigt tog en beslutning han med det samme følte sig sikker på var den rigtige. Han havde brug for en person han kunne stole på og derfor tilbød han straks Rick rollen som hans personlige assistent, hvilket fik Rick til at tabe underkæben helt. Derefter begyndte tårerne igen at trille ned af vagabondens kinder før han faldt på knæ foran Alexander og højlydt fremstammede den ene taksigelse efter den anden. Alexander tog det som et ’ja tak’ til jobbet.

Snakken gled lettere og lettere mellem de to nylige venner, hvor det ene emne blev vendt efter det andet. Da mørket begyndte at melde sin ankomst udenfor rejste Alexander sig for at gøre klar til sin afsked. Han forklarede dog først Rick, der efterhånden var enig i absolut alt Alexander sagde, at det altså rent faktisk var den rødhårede sjippende pige der havde slået øllen ud af hånden på ham, dengang de først mødtes.
”Ja, de satans sjipper piger er altså også bare til fare for ALLE!, udbrød Rick og slog sin kraftige hånd i bordet.




Logged

FC Barcelona

Dida
Gæst
 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #82: 17 Jul 2011, 13:16 »

Flot blog både grafisk og skriftligt (:
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #83: 17 Jul 2011, 13:18 »

Hold da op, er helt overrasket over at du også synes det er grafisk flot!:D Har jeg ellers set som mit svage punkt! Tak for rosen Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #84: 17 Jul 2011, 16:07 »

Et par fine updates Wink
Godt at der kommer lidt mere tilbage af den oprindelige manager Wink

Fortsæt den gode stil Wink
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #85: 17 Jul 2011, 16:24 »

Tak skal du have! Smiley Det bestemt også meningen efter jeres anmodninger om det! Peace
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #86: 17 Jul 2011, 18:10 »

Hehe, ja..
Men altid sjovere at følge en manager hvor der er lidt kant på...
Mourinho ville jo heller ikk være sjov at følge hvis han altid var stille og opførte sig pænt Wink

Men rart med en god blog at følge med i, har nemlig lidt småtravlt for tiden, så når ikke selv at spille for meget fm  Ubeslutsom
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #87: 17 Jul 2011, 18:16 »

Haha ud fra mit profilbillede kan du vel nok gætte min mening om Mourinho? Grin Men du har ret i at der bestemt altid sker noget omkring den mand! Utroligt hvor meget han rent faktisk kan få til at handle om ham selv! Wink

Træls når spilletiden ikke er der. :/ Den har jeg til gengæld en del af nu da jeg har sommerferie, hvilket har givet både god tid til at spille og skrive updates. Så det er jo meget dejligt! Smiley
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #88: 17 Jul 2011, 20:12 »

Haha ud fra mit profilbillede kan du vel nok gætte min mening om Mourinho? Grin Men du har ret i at der bestemt altid sker noget omkring den mand! Utroligt hvor meget han rent faktisk kan få til at handle om ham selv! Wink

Træls når spilletiden ikke er der. :/ Den har jeg til gengæld en del af nu da jeg har sommerferie, hvilket har givet både god tid til at spille og skrive updates. Så det er jo meget dejligt! Smiley

Hehe, netop derfor jeg brugte ham som eksempel Wink men ja han kan gi det meste et twist Wink
Han irriterede mig dog mere da han var Chel$ki træner... Men sys dog det er sjovt at se hvad han hele tiden finder på..

Ja, men det er kun for nogle dage heldigvis... Har haft sommerferie fra sidst i maj, så har da brugt lidt tid på fm Wink
Men godt at du har god tid til at skrive dine gode updates Wink
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - MAFIA
« Svar #89: 17 Jul 2011, 20:49 »

Tjah min irritation omkring Mourinho begyndte især da han var Inter træner og opgørne mod Barca der Wink

Godt det kun er nogle dage ellers begynder man jo snart at få abstinenser!:D
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010