home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #26 - MAFIA - FÆRDIG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: #26 - MAFIA - FÆRDIG  (Læst 35538 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA
« Svar #120: 31 Jul 2011, 19:33 »

Igen et par fine updates Wink Skidt med de venskabskampe.. Mod hold af den størrelse er det mere billetindtægterne der er vigtige...
Også godt at se at du får hentet nogle folk ind nu du er kommet længere op i rækkerne Wink
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA
« Svar #121: 02 Aug 2011, 23:47 »

Da min fm lyst desværre er faldet her på det sidste er jeg kommet til den kedelige konklusion at jeg må erklære bloggen for død. Dog kan jeg ikke sige om jeg en dag finder den frem igen hvis min llm lyst skulle komme tilbage.

Jeg vil gerne takke alle de læsere bloggen har haft, men specielt også dem der smed en kommentar. Jeg kan sige at det hundrede procent er pga. jer at bloggen har nået update 25.

God vind fremover til alle.
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA - DØD
« Svar #122: 03 Aug 2011, 00:24 »

Noget skidt at lysten er forsvundet...
Var ellers rart med lidt anderledes historie i en blog.

Må se om jeg ka holde min blog igang...
Målet er dog også blot at prøve at skrive om den sæson jeg er igang med for så at høre om folk gider høre mere...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA - DØD
« Svar #123: 03 Aug 2011, 10:03 »

Ja, men det begyndte simpelthen at blive kedeligt. Muligvis fordi jeg ligefør min blog også havde et llm save så måske forsvandt noget af lysten der.

Jeg er helt klart glad for at have haft dig med Highbury, du har klart været en af de mest loyale læsere som jeg også fortalte betydningen af i mit sidste indlæg i bloggen Wink Vil prøve at følge med i din blog og se om du kan føre din "mafia" klub videre Smiley
Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA - DØD
« Svar #124: 03 Aug 2011, 10:45 »

Ærgerligt at denne blog skulle dø Skuffet
Men jeg håber at du finder lysten tilbage en skønne dag . Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA - DØD
« Svar #125: 03 Aug 2011, 14:18 »

Det gør jeg også Enzo og er glad for at have haft dig som læser! Smiley
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - MAFIA
« Svar #126: 19 Okt 2011, 17:53 »

Jeg syntes det var en skam at bloggen ikke fik en decideret afslutning og det kombineret med en kedelig dag, har endt med at jeg har besluttet at skrive en sidste update til bloggen som bliver afslutningen for denne gang. Den vil komme her om lidt engang eller senere i aften hvis jeg lige skal spise aftensmad først.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 17:57 af Is_a_Pirate » Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26 - MAFIA - FÆRDIG
« Svar #127: 19 Okt 2011, 18:35 »




UPDATE 26 – Straffeloven paragraf 144


En rynke forplantede sig i bestyrelsesformand Phil Rogersons pande. Uret på bestyrelsesformande ns kontor viste langt over midnat, men alligevel måtte han lade det svage skær fra bordlampen forblive tændt nogle timer endnu. Dagen havde bestemt ikke vist sig at være noget at råbe hurra for. Hvis offentligheden fandt ud af de oplysninger han havde fundet frem til ville forsiden på lokalavisen være prydet af et eneste ord den følgende dag: Skandale. Guiseley bys stolthed ville blive trukket ned i den største skandale den nogensinde havde set; konsekvenserne ville ikke være til at overskue.
Korruption - I hans egen klub. Dokumentfalsk - I hans egen klub. I løbet af en dag havde billedet af manden han nærede den største tillid til krakeleret totalt. Tidligt på formiddagen havde den økonomisk ansvarlige direktør i klubben trukket ham til side for at fortælle at han undrede sig over hvor pengene fra venskabskampene var blevet af. Derefter havde han set pinlig ud og fortalt at dette havde ført til at han havde gået hele klubbens regnskab igennem igen og erfaret at der var flere steder hvor indtægterne ikke så ud til at stemme overens. Phil Rogerson havde givet et kort, kontant nik hvorefter han var gået direkte tilbage til sit kontor. Her havde han siddet dybt i sine egne tanker og kommet frem til hvilke personer der havde muligheden for at snyde på det område. Desværre kunne han kun kom frem til en; den sidste person han ønskede at det var.
Han foldede med et støn dokumentet foran ham sammen så forsiden med de afblegede ord ”Eksamens bevis for DBU A-træner” atter så triumferende ud på ham. Utallige opkald havde vist at DBU aldrig havde haft en elev med navnet Alexander Winther hos sig.

Da Phil Rogerson senere endelig forlod Guiseleys mørke klubhus for at gå den tunge vej ud mod sin bil var han mere bedrøvet og vred end han længe havde været. Han følte at han var blevet ført bag lyset og kunne ikke fatte at den hidtil mest succesrige tid i Guiseleyklubbens historie var endeligt forbi. Og på hvilken måde. Phil Rogerson havde efter mange timer kun kunnet kommet frem til en løsning. En mand måtte forlade klubben Guiseley. Ikke stolt med løftet pande over et fantastisk stykke arbejde de sidste par år, men i vanære gemt ud af bagdørens mørke, forsøgt glemt i Guiseleys historie så hurtigt som muligt. Ikke andet end en ussel fodnote skulle skrives om denne mand, der på mindre end en dag var gået fra helt til skurk. Alexander Winther skulle aldrig sætte sin fod på Guiseleys jord igen.


« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 20:05 af Is_a_Pirate » Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010