home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #26 - MAFIA - FÆRDIG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: #26 - MAFIA - FÆRDIG  (Læst 35505 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #15: 29 Jun 2011, 19:20 »

Han er jo taget til England? Opstemt

Back to Topic:
- Super fed blog. Jeg følger helt klart. Måske kan layoutet forbedres, men som de selv har skrevet tidligere, så er grafikken jo ikke dit hovedfokus.. Jeg har et par hjemmesider, hvor du hurtigt og nemt kan lave flotte overskifter og bannere..
De kontakter mig bare hvis du vil vide mere Smiley

..Fortsæt det gode arbejde - Thumps up - Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #16: 29 Jun 2011, 19:49 »

Dejlig friskt at du vinkler historien anderledes end mange andre blogs her på sitet Smiley
Du får med dit sprog malet nogle billeder, som gør at spørgsmålet om grafik er lettere irrelevant Wink

Meget få fejl i sproget, så dem springer man hurtigt over. Blir spændende at læse den næste update..
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #17: 29 Jun 2011, 20:02 »

Nøøj hvor er jeg glad for at der alligevel kom nogle kommentarer! Opstemt Så ved jeg da at det ikke er helt spildt! Smiley

@Enzo
Ville jeg være meget interesseret i Smiley Kontakter dig bare over pm!

@Nickolaitmadsen
Overvejede om han skulle have været en flygtning fra Argentina, men valgte alligevel en dansker da jeg så mente det ville være lidt lettere at sætte sig ind i hans person. Smiley Nogen speciel grund til du hellere ville have at det skulle være en anden nationalitet?

@Jonni og Highbury
Mange tak for ordene! Opstemt Regner med at næste update kommer i morgen engang Wink
Logged

FC Barcelona

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #18: 29 Jun 2011, 20:05 »



@Nickolaitmadsen
Overvejede om han skulle have været en flygtning fra Argentina, men valgte alligevel en dansker da jeg så mente det ville være lidt lettere at sætte sig ind i hans person. Smiley Nogen speciel grund til du hellere ville have at det skulle være en anden nationalitet?

Fordi Mafiaverdenen hører hjemme i andre lande end danmark.. Men jeg læser skam stadig med. Smiley
Logged

FCK

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #19: 29 Jun 2011, 20:07 »

Det er jeg skam glad for! Opstemt
Logged

FC Barcelona

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 - MAFIA
« Svar #20: 29 Jun 2011, 21:00 »

Fordi Mafiaverdenen hører hjemme i andre lande end danmark.. Men jeg læser skam stadig med. Smiley
Kan sagtens følge jer begge (:

Helt klart en fordel at have en dansker, men knap så realistisk   Peace
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #21: 30 Jun 2011, 11:15 »




UPDATE 6 – Pressekonferencen


Pressekonferencen blev kun overværet af en enkelt journalist fra den lokale avis ’Guiseley Today’. Det blev afholdt i Guiseleys klubhus og han sad ved siden af hans assisterende manager Chris Holland samt bestyrelsesformande n  Phil Rogerson.
Der blev stillet flere forskellige spørgsmål omkring hans måde at lede klubben på og for at være helt ærlig havde Alexander ikke den fjerneste anelse om meget af det.
Et af spørgsmålene lød om han ville hente nye folk ind i hans stab eller om han var tilfreds med Chris Holland og de resterende. Lettet over at der her var et spørgsmål han i hvert fald med sikkerhed kunne svare på uden at risikere at vise sin midlertidige uvidenhed omkring fodbold, svarede han at han forventede et langt og godt makkerskab med Chris Holland. Chris sad ved siden af med et smil der gik fra begge øre mens han nikkede så voldsomt at hele bordet foran dem rystede.
Lidt større problemer kom der da journalisten spurgte om han ville spille defensivt eller om han var til det mere offensive der måske kunne skrabe flere mennesker sammen på lægterne og tjene en skilling mere ad den vej. Ordet ’skilling’ vente sig et par gange i hovedet på Alexander hvorefter han selvsikkert svarede: ”Tjah, jeg tror det er en udmærket ide at spille offensivt!”
Det valg viste det sig at han ville komme til at følge det meste af hans karriere – helt sikkert af en anden grund end den der først var kommet til en stakkels gældsplaget ung mand.

Efter konferencen træk Phil Rogerson ham ind på hans kontor, hvorefter han fortalte at han var tilfreds med hans svar. Derefter diskuterede de sæsonens forventninger og Phil sagde at han egentlig kun forventede en midterplacering. Han mente dog at da man nu havde været så heldig at finde en så kvalificeret mand til jobbet, som havde været på så mange forskellige trænerkursus så burde de vel egentlig nok i hvert fald få en placering i den bedre halvdel. Sveden begyndte igen at pible frem på Alexanders pande, men han fik da hurtigt givet Phil ret i hans antagelser og således blev det at forventningerne for Guiseley i den kommende sæson lød på en placering i den bedre halvdel med et løn budget på 49.000/uge.
 Derefter tog Chris Holland ham med over for at se på holdet der var i gang med deres første træning efter sommerferien.
Efter at have stået og set på træningen i 5 minutter stod det klart for Alexander at han havde taget fejl. Klart og tydeligt fejl. Hvordan dette hold på nogen tænkelig måde kunne skaffe ham en placering i den bedste ende af en liga stod meget uklart i Alexanders hoved. Ved mindre, selvfølgelig, at ligaen hed u13 piger i San Marino! Her mente Alexander at de klart skulle have en chance, måske endda så god at de kunne kæmpe med om oprykning, hvis man selvfølgelig tog for givet at ligaen ikke husede mere end 5-6 hold og 3/4 af disse var sikret direkte oprykning. 
Angrebsstjernen på holdet, ja det kaldte de ham sgu, hed Joe O’Neill, og han havde en koldblodighed der var så lav at ligeså snart målmanden bare nærmede sig et par meter så ramte han oftere mågerne over dem end selve målet. Man havde på fornemmelsen at man så en rumraket flyve tur/retur omkring månen før man fandt en af de mange bolde O’Neill havde ramt en uskyldig måge med.
Derfor stod det også hurtigt klart for Alexander at der skulle forstærkninger til. Og det skulle ske snart!
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 14:45 af Is_a_Pirate » Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #22: 30 Jun 2011, 13:41 »

Nice update Smiley Igen må jeg sige du får malet nogle gode billeder/situationer med dit sprog. Super læsning.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #23: 30 Jun 2011, 14:05 »

Mange tak for ordene! Smiley

Næste update regner jeg med kommer i aften! Wink
Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #24: 30 Jun 2011, 15:52 »

Når jeg læser din blog, får jeg selv lyst til at starte en Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #25: 30 Jun 2011, 16:55 »

Glæder mig meget Enzo! Opstemt
Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #26: 30 Jun 2011, 17:04 »

Heh Opstemt
Lidt off topic, men tror jeg vælger Everton.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #27: 30 Jun 2011, 17:05 »

Lyder som en udmærket idé! Vil i hvert fald følge med hvis du beslutter dig for at starte! Wink
Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #28: 30 Jun 2011, 17:09 »

Super Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - MAFIA
« Svar #29: 30 Jun 2011, 19:55 »

Hvordan gør man sådan at man kan skrive på venstre side af et billede? Fordi jeg vil gerne have lagt et billede ind der er til højre på siden og så skrive til venstre for, men jeg kan kun gøre sådan at billedet er til højre og så kommer der først tekst efter billedet igen Skuffet
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010