home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57589 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #15: 27 Jun 2011, 09:45 »

Tak for roserne, alle sammen. Som du siger, Frederikbjerg, så har jeg valgt at bruge en noget uortodoks skrifttype. Jeg har tænkt mig at holde ved den, da jeg synes, at det er, som Jarto pointerer, en af kendetegnene ved denne blog. Dog vil jeg give dig ret i, at det er skide irriterende med punktummet hængende midt i luften, så hvis nogen kender en skrifttype, der er næsten lige som min nuværende, men med normale punktummer, må de meget gerne sige til!

Derudover føjer jeg lige lidt til "Info"-sektionen angående, hvordan jeg har skaffet spillet, da jeg allerede har fået flere PB's angående dette.

Jeg håber, at I alle sammen vil læse med; Nu burde der ikke gå lang tid, før der kommer noget action Peace
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #16: 27 Jun 2011, 09:50 »

Det eneste punkt i skriften der irriterede mig, var også punktummets placering, det irriterede mig bare så meget, at jeg følte mig nødsaget til at kommentere på det. :-)
- Jeg vil helt sikkert læse med, og ser helt sikkert frem til noget action fra den israelske front, fremfor lidt baggrund omkring ham. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #17: 27 Jun 2011, 10:14 »

Jeg poster lige et SS af ham og hans stats, som jeg også lægger ind i Info-afsnittet Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #18: 27 Jun 2011, 10:18 »

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #19: 27 Jun 2011, 11:04 »

Jeg har lige kørt første etape af Santos Tour Down Under. Desværre er SS af selve løbet ikke blevet særlig gode, da man kan se de forskellige menuer. Så derfor spørger jeg jer, vil I helst have uden SS eller med SS, der desværre har menuer ind over?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #20: 27 Jun 2011, 11:13 »

Måske lidt vilde stats når man tænker på hans alder. Men omvendt så er han jo i sandhed et stort talent Wink
Kunne måske godt være taget 5 fra på alle statsene, men så går der jo også bare så lang tid før der kommer resultater. Så det er nok fornuftigt nok.

Lige et lille offtopic spg:
Oplever du nogle store bugs? Eller har de endelig udgivet et spil som ikke fejler det store? Tænker især med crashes.
Har nemlig tænkt mig selv at investere i det, men hvis det er som det har været de sidste 10 år så ved jeg ikke om jeg vil købe det med det samme Smiley

Edit:
Øv bøv - men det er intet problem for mig Smiley Screenshots er nærmest uundværlige.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #21: 27 Jun 2011, 11:19 »

Måske lidt vilde stats når man tænker på hans alder. Men omvendt så er han jo i sandhed et stort talent Wink
Kunne måske godt være taget 5 fra på alle statsene, men så går der jo også bare så lang tid før der kommer resultater. Så det er nok fornuftigt nok.

Lige et lille offtopic spg:
Oplever du nogle store bugs? Eller har de endelig udgivet et spil som ikke fejler det store? Tænker især med crashes.
Har nemlig tænkt mig selv at investere i det, men hvis det er som det har været de sidste 10 år så ved jeg ikke om jeg vil købe det med det samme Smiley

Edit:
Øv bøv - men det er intet problem for mig Smiley Screenshots er nærmest uundværlige.

Izaak er et enormt talent - uden tvivl. Jeg har valgt at give ham så gode stats, fordi jeg gerne ville kunne skrive interessant om f.eks. hans kamp for den orange trøje i Vueltaen. ´

Angående crashes, så har jeg oplevet 2 gange, at den crasher i slutningen af en etape, når alle er i mål, hvis jeg har den på 8x hastighed. Resultaterne bliver gemt, så det eneste der sker er, at man skal åbne det igen. Dog har jeg fundet ud af, at hvis jeg sætter den til 8x hastighed indtil alle står som P (feltet) og derefter sætter den til 1x, så crasher det ikke Smiley

Derfor mener jeg, at det er alle pengene værd Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #22: 27 Jun 2011, 11:23 »

@Nove

Ved du hvordan man fjerner den runde ting, der angiver, hvem man "kigger på/styrer", og hvordan man fjerner rytternavnene, så man ikke behøver at se på dem på SS'ene?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #23: 27 Jun 2011, 11:25 »

Okay, så er det også helt forståeligt at give ham de stats som han har. Men realistisk så skulle han være lidt lavere men så går der måske 3 sæsoner før han ville kunne begå sig blandt de bedste Smiley Det har vi slet ikke tålmodighed. Så det er helt fint at du vælger at gøre det.

Okay, jamen det lyder da lovende. Ellers så er det ikke værre end at jeg må vente lidt Smiley Ellers vorherre bevars (Opstemt) så er det kun 220 kr.
Det minder mig om at jeg skal have en mussemåtte ellers fungerer det overhovedet ikke for mig - kan man ikke købe sådan en i Fona eller sådan noget? Touchpad og PCM er bare ikke noget for mig. For så vil jeg hente mig sådan en. Undskyld for endnu mere offtopic Skuffet

Men held og lykke med spillet. Jeg ser frem til kommende updates.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #24: 27 Jun 2011, 11:26 »

@Nove

Ved du hvordan man fjerner den runde ting, der angiver, hvem man "kigger på/styrer", og hvordan man fjerner rytternavnene, så man ikke behøver at se på dem på SS'ene?

Årh ja! Det kan man jo sagtens. Hm... prøv måske mellemrumstasten - eller sætter den bare løbet på pause?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #25: 27 Jun 2011, 11:28 »

Det ved jeg ikke... Jeg tror lige, at jeg googler det eller spørger inde på geeks Smiley

Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #26: 27 Jun 2011, 11:30 »

Ja, geeks må vide det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #27: 27 Jun 2011, 11:41 »

Ja, geeks må vide det.

Det var så ctrl + u Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #28: 27 Jun 2011, 11:44 »

Det var tæt på 'mellemrum'..... Rullende Øjne Opstemt
Nå men godt du fandt ud af det så vi kan få nogle screenshots Opstemt Nok for offtopic. Downloader desuden spillet nu.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #29: 27 Jun 2011, 11:56 »

Selvom det nok lyder en smule usandsynligt, spiller du så kun med Izaak Kovac, eller styrer du hele holdet? Det kunne nemlig være vildt fedt, hvis der er lavet en ny feature, hvor man kan køre en karriere med en enkelt rytter? :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010