home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer  (Læst 85725 gange)
Gosser
Manager

Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #75: 02 Nov 2006, 15:52 »

Ok, nu må jeg lige spørge om noget da der har været en del sniksnak blandt mine venner og jeg på det seneste... Er det muligt at få lavet alle de manglende licens ting om, i PS2 udgaven? Smiley

Yes sir

BasIth
Gæst

« Svar #76: 02 Nov 2006, 15:52 »

Ok, nu må jeg lige spørge om noget da der har været en del sniksnak blandt mine venner og jeg på det seneste... Er det muligt at få lavet alle de manglende licens ting om, i PS2 udgaven? Smiley

Er det ikke bare at gøre det selv inde i "edit"?

Gosser
Manager

« Svar #77: 02 Nov 2006, 15:53 »

Er det ikke bare at gøre det selv inde i "edit"?

Det er én måde!

ZhotLog
Gæst

« Svar #78: 02 Nov 2006, 16:46 »

Hov jeg glemte at tilføje at jeg ledte efter en måde at gøre det på, uden at skulle til at rette det hele "manuelt"?

ZhotLog
Gæst

« Svar #79: 02 Nov 2006, 16:49 »

Nu vil jeg lige give lidt respons på det indlæg jeg skrev allerførst i denne tråd..

Jeg startede en master league med Man Utd, med de rigtige spillere.. Lige for at lære spillet at kende..
Men istedet for at spille på reguler (3 stjerner) som jeg hidtil havde spillet på i denne version, satte jeg niveauet op på proffessional(4 stjerner). Simpelthen fordi at jeg udfra erfaringer med de tidligere udgaver har fået den holdning at modstanderene er mere offensive og knapt så pakkede ned på det niveau. Og det fik jeg da også ret i.....

De næste par kampe går udemærket, jeg får 2 sejre og 2 uafgjorte. Og ja, jeg ved godt at det ikke er særlig godt at spille lige mod hold som Breda, Fenerbache osv. Men jeg tolkede bare de uafgjorte som et tegn på at jeg lige skulle kende spillet helt ordentligt før sejrene kom.. Det var ikke tilfældet.. Det fortsatte som fra start og jeg ligger på en skuffende 4. plads.. Og nu vil jeg i bitterhed fyre en salve kritik af:

Når niveauet er på 4 stjernet kan en forsvar med 70 i hurtighed, sagtens følge med eksempelvis C. Ronaldo. Og når Ronaldo har bolden tager forsvareren sågar ind! Det er ikke realistisk, ligemeget hvor højt et nivaeu man spiller på. Forsvareren må gerne blive hurtigere af det, men ikke kunne løbe med/fra Ronaldo.

Men jo, man kan godt komme forbi alligevel, man skal bare kunne finde ud af at drible hvilket jeg, uden at virke selvglad, vil sige at jeg er i stand til.

Det er nærmest umuligt at spille med dybe bolde (medmindre man er i besiddelse af Obafemi Martins).
For det første er det som sagt svært at løbe fra en forsvar med en ellers rimelig hurtig spiller som Rooney eller Saha. For det andet er det meget, meget svært at holde forsvaret væk fra bolden hvis man skulle være så heldig at få fat i den. Forsvaret kommer simpelthen tromlende efter en, og skubber dig væk som var du en lille flue.. Det er ikke rart!!  ticked off

Desuden er spillerne holdt op med at løbe for hinanden, som de ellers gjorde udemærket i PES 5. Jeg har tit oplevet at jeg løber op af sidelinjen med en back, og blot venter på at kanten får løbet fremad, eller omvendt. Men det sker næsten aldrig!

Men den ting der nager mig mest er helt klart spiludviklernes valg om at lave det automatiske skift mellem spillere mere intens. Mange gange sker det at man med en forsvar skal til at takle modstanderen, og i sidste øjeblik skifter den så automatisk til en anden spiller, og så bliver man enten nødt til at skifte tilbage eller at jagte ham med den "nye". Det har kostet mig en del mål. For ens forsvar går jo helt i stå i nogle sekunder, men det gør deres angreb ikke.. Og få sekunder er nok til at få et skud sat afsted eller at klemt sig selv forbi de noget så stillestående forsvarere. For selvom at forsvarene i spillet skulle reagere rimelig ok uden din hjælp er det ikke helt tilfældet.

Jeg kunne tilføje flere ting, men det ændrer ikke på at spillet er utrolig godt, køb det! Men hver forberedt på tilfælde af frustration under spil.

Det er sandsynligvis ikke helt umuligt at spore en vis bitterhed eller frustration i dette indlæg, hvis det er tilfældet undskylder jeg mange gange for mine knap så glædelige tone. Min bitterhed har muligvis også noget at gøre med at jeg skal skrive en stil til i morgen, som jeg ikke er begyndt på endnu...  Sur

ZhotLog
Gæst

« Svar #80: 02 Nov 2006, 16:51 »

Hov.. Det skal lige tilføjes at mange af disse "fejl" er på 4 stjernet, og man vil sandsynligvis ikke rigtig opleve dem på fx 3 stjernet..

Gosser
Manager

« Svar #81: 02 Nov 2006, 17:23 »

Hov jeg glemte at tilføje at jeg ledte efter en måde at gøre det på, uden at skulle til at rette det hele "manuelt"?

Du skal bruge et såkaldt Max Drive! Wink

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 02 Nov 2006, 17:29 »

hvad vil i anbefale, at jeg køber pes6 til pc eller ps2

BasIth
Gæst

« Svar #83: 02 Nov 2006, 17:32 »

Du skal bruge et såkaldt Max Drive! Wink

Kan man endelig ikke bare bruge en MP3 til at ligge ting over på også "ind" i PS2'en?

BasIth
Gæst

« Svar #84: 02 Nov 2006, 17:33 »

hvad vil i anbefale, at jeg køber pes6 til pc eller ps2

Jeg har det til PS2, jeg ville egentlig bare sige du skal have et joy-stick til at spille det. Så det lige meget om det er på com eller PS2. Men jeg ville sige på com også køb et joy-stick, tror jeg du ville blive MEGET glad for.

United-styrer
Gæst

« Svar #85: 02 Nov 2006, 17:34 »

Kan man endelig ikke bare bruge en MP3 til at ligge ting over på også "ind" i PS2'en?

Hehe, det kan man ikke, nej Wink

BasIth
Gæst

« Svar #86: 02 Nov 2006, 17:38 »

Hvad er forskellen egentlig?

Zone 43
Manager

« Svar #87: 02 Nov 2006, 18:27 »

Hvad er forskellen egentlig?

Til en PS2 kan man 'kun' bruge PS2 memorycard. Til PC kan man jo MP3, USB, disketter og meget andet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #88: 02 Nov 2006, 20:22 »

Jo man kan, men man skal stadig bruge den cd man får med til Max Drive Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #89: 02 Nov 2006, 21:13 »

Har lige fået spillet, det er et lortespil, lad vær med at købe det. Man får gult kort for hvert frispark...

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010