home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer  (Læst 79076 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #390: 26 Sep 2015, 12:12 »

Nogle der overvejer at købe PES 2016?
Det har fået fremragende anmeldelser, og er bl.a. blevet kaldet "Possibly the best football game ever made".

Det eneste der tæller imod i min optik, er de manglende Bundesliga klubber (kun Bayern, Gladbach og Wolfsburg er med).
Men ellers ligner det dælme et spil der skal investeres i.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #391: 26 Sep 2015, 13:13 »

Jeg har aldrig været fan af PES, men gav det et forsøg hos en ven i tirsdags.. Det er helt klart et okay spil, og med rigtig fin grafik.. Jeg kan dog på ingen måde abstrahere fra det manglende FUT og Karriere a lá FIFA... Jeg overvejede det i lang tid, men holder mig til FIFA.. Jeg vil dog meget gerne høre fra folk som har haft det i et stykke tid
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #392: 26 Sep 2015, 13:19 »

Nogle der overvejer at købe PES 2016?
Det har fået fremragende anmeldelser, og er bl.a. blevet kaldet "Possibly the best football game ever made".

Det eneste der tæller imod i min optik, er de manglende Bundesliga klubber (kun Bayern, Gladbach og Wolfsburg er med).
Men ellers ligner det dælme et spil der skal investeres i.

Jeg har prøvet demoen, og det er i mine øjne ikke på niveau med det nye FIFA 16. Men får sikkert købt det før eller siden alligevel, når jeg er lidt træt af FIFA.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #393: 26 Sep 2015, 13:38 »

Jeg har aldrig været fan af PES, men gav det et forsøg hos en ven i tirsdags.. Det er helt klart et okay spil, og med rigtig fin grafik.. Jeg kan dog på ingen måde abstrahere fra det manglende FUT og Karriere a lá FIFA... Jeg overvejede det i lang tid, men holder mig til FIFA.. Jeg vil dog meget gerne høre fra folk som har haft det i et stykke tid

Der er jo både FUT og karriere i PES. Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #394: 26 Sep 2015, 14:16 »

Ja men det er sku ikke det samme i min optik Wink + så kan jeg simpelthen ikke se at PES kan blive det bedste spil før de når FIFA bare til sokkeholderne når det gælder licensing..

Men overvejer stadig at investere i det pga. ''in-game'' kvaliteterne
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #395: 26 Sep 2015, 14:44 »

Nogle der overvejer at købe PES 2016?
Det har fået fremragende anmeldelser, og er bl.a. blevet kaldet "Possibly the best football game ever made".

Det eneste der tæller imod i min optik, er de manglende Bundesliga klubber (kun Bayern, Gladbach og Wolfsburg er med).
Men ellers ligner det dælme et spil der skal investeres i.

Jeg ved ikke, hvordan option file-situationen er i år (kommer også an på hvilken konsol du bruger), men der findes option files med ekstra ligaer og hold, og selvfølgelig rigtige navne, trøjer og logoer.
Logged

Aldrig alene!

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #396: 26 Sep 2015, 15:39 »

Generelt er det synd at Konami har så få ressourcer i forhold til EA.

Mht vurderingen af de to spil, så vil jeg sige at man skal vurdere hvilke modes man nyder mest (jeg har selv begge spil).

Hvis man er til ultimate team og online spil, mange hold og licenser i det hele taget, så er FIFA det oplagte valg.

Hvis man er til frihed, karrierespil og kampe mod computeren i det hele taget så er min opfattelse en anden. PES er virkelig fremragende til at give en realistisk følelse af de hold man møder. Hvor FIFA hurtigt bliver ensformigt på de højere niveauer i fx karriere, hvor det er svært at mærke forskel på Barcelona og Hobro i måden der spilles på, så gengiver PES virkelig dette på en troværdig måde.

Generelt så håber jeg PES får den kredit de fortjener i år. Det er et solidt spil, fuldt ud på højde med konkurrenten. Men man skal kigge på hvilke modes og hvad ved et fodboldspil der tiltaler én. Er det overbevisende kommentatorer, masser af hold og licenser, så vil PES aldrig være det valg man skal træffe.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #397: 26 Sep 2015, 16:04 »

Hvad med Master League i PES i år? Har hørt den har fået en ordentlig overhaling.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #398: 26 Sep 2015, 16:57 »

Jeg har kun lige hurtigt været inde i den. Den er ikke lige så lækkert sat op som alt andet med FIFA. Heller ikke et avanceret træningssystem.

Der er muligheden for at starte det op med de rigtige trupper eller default udgangspunktet med helt rookie spillere på ens hold. Personligt synes jeg det er sjovt med sidste udgangspunkt, da man så starter i 2. division og skal træffe nogle vigtige beslutninger hver gang man henter en spiller. Ens udgangspunkt og de spillere man kan hente er også derefter, så det synes jeg er realistisk.

Pointen er så at man udvikler holdet og holdet gradvist tilpasser sig ens taktik og ikke mindst så får spillerne med tiden eksterne roller der kan give holdet et boost. Fx legende, leder, star player osv. Det er svært at forklare.

Hvor det for alvor bliver sjovt og som jeg ser det har en skærende kontrast til FIFA er på banen. Modstanderne spillet forskelligt og tilpasser sig den taktik man spiller og derfor kan man blive tvunget til at tænke ud af boksen til tider.

Men igen. Det er hvad man er til. For PES har ikke licenserne, heller ikke mange stadions og avancerede systemer. Det er ret basic.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #399: 26 Sep 2015, 17:08 »

Jeg har spillet PES siden det hed ISS, og har altid syntes at PES er bedre på banen, og derfor har jeg også altid foretrukket det.
At klubberne ikke har rigtige navne, har jeg altid bare selv lavet om via deres editor, så det lever jeg med. Master League har altid givet mig utallige timers underholdning.

Om FIFA:
Metro also compared it unfavourably with PES 2016, stating that it is the "worst FIFA game for over half a decade, and clearly inferior to PES 2016"
« Seneste Redigering: 26 Sep 2015, 17:12 af Gungner » Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #400: 26 Sep 2015, 17:20 »

Jeg har været i begge lejre. Personligt er jeg træt af den evige beef der er mellem spillerne af de to titler. Det er på grænsen til det latterlige.

Men jeg mener at PES' AI er langt bedre. Computeren er simpelthen bare meget sjovere at spille mod og i min optik også realistisk. PES var som vi alle ved bedre tilbage i PS2 tiden, hvorefter jeg mener at de tabte momentum fuldstændig på PS3, hvor FIFA i den grad også leverede et par solide titler.

Sidste år mener jeg PES kom igen og sammen med i år, har de ført på ps4. Grundlæggende synes jeg faktisk FIFA leverer et fornuftigt gameplay i år. Spillet på banen føles godt. Problemet er at det er utroligt fastlåst og især hvis man kan lide de mere fordybende singleplayer modes bliver man slemt skuffet. Ikke på grund af indholdet, men pga computerens ekstremt ensformige måde at spille på World Class og opefter.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #401: 27 Sep 2015, 09:08 »

Har lige set gameplay traileren, og det ser sq godt ud. Tror det bliver PES over FIFA for mig i år.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #402: 29 Sep 2015, 12:50 »

Er der landshold med i PES 2016?
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #403: 29 Sep 2015, 16:00 »

Er der landshold med i PES 2016?

Ja. Det er der. Dog ikke licenser hele vejen rundt Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #404: 29 Sep 2015, 16:47 »

Nej, det er vel som det plejer at være.
Men i de sidste par versioner, har man kunne skifte spillere ud i diverse landshold. Så de landshold der ikke er licens på, har man kunne skifte de ukendte spillere ud med de kendte.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010