home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer  (Læst 79078 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #375: 15 Mar 2008, 17:42 »

Hold da kæft mand, har du ikke nogen tålmodighed? Du spammer sgu' også i PS3/Xbox360/Wii tråden!

Når det er sagt sagt, så vil jeg da gå ud fra at der er muligt.
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #376: 17 Mar 2008, 19:40 »

Hey freaks !

Først undskylder jeg hvis dette spg. ligger det forkerte sted, men ved ikke om 08 er 6'eren.

Men Jeg vil hører jer om der er nogen af jer som har det til PS2, er grafikken ligeså god på ps2, som man ser på nogle af klippende på youtube, eller er det kun til PS3'en ?

Og er det i det hele taget godt ?

PS. jeg snakker om spillet til PS2 !!
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #377: 17 Mar 2008, 19:45 »

1. Grafik

http://youtube.com/v/u0ShWJr2cH0&fmt=18 + http://youtube.com/v/5zTAUrzNGMw&fmt=18 Dette skulle gerne være hvordan grafikken ser ud, i Playstation 2 versionen.

2. Er det godt?

Læs nogle anmeldelser - men mon ikke?
Logged


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #378: 23 Jun 2008, 15:27 »

Hej. Jeg vil spørge om man også kan lave skuespil i PES 2008 til PS 2? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #379: 23 Jun 2008, 15:33 »

Nej, det kan man ikke til ps2.

Damn You!!! Konami
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer 6
« Svar #380: 23 Jun 2008, 15:34 »

Det så nedern man. Opstemt
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Pro Evolution Soccer - PES
« Svar #381: 24 Jun 2011, 19:33 »

Hej.. Jeg sidder og spiller "Become a legend" i PES. Jeg har lagt mærke til at mange af mine med og modspillere afslutter med indersiden, lidt ligesom R1 + O i FIFA, er det muligt at lave sådan en placeret afslutning i PES?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #382: 20 Nov 2014, 17:30 »

Er der nogle som har købt PES 2015? Jeg er selv igang med at hente det ned fra Playstation Store. Er ret spændt, da jeg ikke har spillet Pro Evo i 3-4 år (udover et par kampe i demoer). Jeg synes efterhånden at FIFA begynder at blive kedeligt, og at jeg trænger til noget forandring, og jeg tror det er et godt år at købe PES, da mange sammenligner det med de gamle PES spil fra PS2, som efter min mening var bedre end FIFA på daværende tidspunkt.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #383: 20 Nov 2014, 20:02 »

Jeg var også PES mand fremfor FIFA i gamle dage... Men selvom grafikken bliver bedre osv., gider jeg simpelthen ikke spille et spil der ikke har rigtige klubnavne, og mangler masser af storklubber osv. Synes sq det er lidt fesent.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #384: 20 Nov 2014, 20:05 »

Du kan jo bare hente optionfiles ned. Så får du rigtige navne, rigtige logoer, rigtige trøjer osv. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #385: 20 Nov 2014, 20:07 »

Ændrer ikke på at der stadig vil mangle masser af klubber (fx. fra Bundesligaen).
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #386: 20 Nov 2014, 20:09 »

Jo, det ændrer det faktisk på, da mange laver holdende med stats, trøjer og det hele. Der var blandt andet nogle der lavede Superligaen sidste år. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #387: 21 Nov 2014, 19:06 »

Det viser sig at man ikke kan hente optionfiles til PS4 og Xbox One. Det gør sku' spillet lidt ringe at spille med North London (Arsenal), og så med stribede trøjer, som slet ikke minder om de rigtige. I FM ligner trøjerne i det mindste til dels de rigtige, selvom de ikke har licens.

Jeg synes at mange ting er bedre i PES end i FIFA, herunder pasningsspil, variation af mål, bedre realisme i gameplay, bedre spillerkarriere (Become a Legend) og bedre taktikdel. Til gengæld er der nogle fundamentale ting, som trækker alt for meget ned for Pro Evo, og i mine øjne stadig giver FIFA titlen som bedste spil i sin genre. Herunder licens, virkelig, virkelig upræcise stikninger, meget skrabet udvalg af stadions, ingen rigtig karrieredel, ringere version af Ultimate Team, endnu dårligere målmænd end FIFA, dårlige ratings (FCK har 2,5 stjerne, hvorimod HJK Helsinki har 3,5. HJK har altså samme rating som blandt andet Atletico Madrid..) og dårligere udvalg af onlinemuligheder. Jeg synes helt klart at PES er et godt spil, og som sagt er det på mange punkter bedre end FIFA, men når man ser på den samlede pakke, er der ingen tvivl om at FIFA er vinderen for mig.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #388: 21 Nov 2014, 19:18 »

Det viser sig at man ikke kan hente optionfiles til PS4 og Xbox One. Det gør sku' spillet lidt ringe at spille med North London (Arsenal), og så med stribede trøjer, som slet ikke minder om de rigtige. I FM ligner trøjerne i det mindste til dels de rigtige, selvom de ikke har licens.

Jeg synes at mange ting er bedre i PES end i FIFA, herunder pasningsspil, variation af mål, bedre realisme i gameplay, bedre spillerkarriere (Become a Legend) og bedre taktikdel. Til gengæld er der nogle fundamentale ting, som trækker alt for meget ned for Pro Evo, og i mine øjne stadig giver FIFA titlen som bedste spil i sin genre. Herunder licens, virkelig, virkelig upræcise stikninger, meget skrabet udvalg af stadions, ingen rigtig karrieredel, ringere version af Ultimate Team, endnu dårligere målmænd end FIFA, dårlige ratings (FCK har 2,5 stjerne, hvorimod HJK Helsinki har 3,5. HJK har altså samme rating som blandt andet Atletico Madrid..) og dårligere udvalg af onlinemuligheder. Jeg synes helt klart at PES er et godt spil, og som sagt er det på mange punkter bedre end FIFA, men når man ser på den samlede pakke, er der ingen tvivl om at FIFA er vinderen for mig.
God anmeldelse af PES versus Fifa Thumbs Up
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #389: 21 Nov 2014, 20:04 »

PES Gameplay og grafik er dels bedre end Fifa. Men licensen og den urealisme i fx holdene som Svartovich nævner, det ødelægger spillet.

PES 6.5/10
FIFA: 7.5/10
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010