home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer  (Læst 78815 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #420: 19 Sep 2016, 06:34 »

Så er Pro Evolution 2017 blevet købt! (Ja, jeg er stadig PES mand på trods af de manglende licenser) :p
Indtil videre er jeg virkelig imponeret, og må gøre mig enig med de fleste anmeldere der mener at PES'17 kan være en seriøs contender til FIFA.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #421: 01 Okt 2016, 10:48 »

Jeg er også all in på PES i år.

De sidste par år, har jeg haft både PES og FIFA, måske i mangel af at én af titlerne for alvor har leveret.

I år synes jeg for alvor der er et skel mellem hvad man prioriterer, da jeg faktisk mener der er relativt stor forskel på hvad man får.

FIFA: Autentisk visuel oplevelse. Visuelt er spillet en klasse over. Hele oplevelsen omkring stadion og lydsiden ligeledes er flere klasser over PES, som virkelig på ingen måde prioriterer denne del. Det skal lige siges at jeg ikke har haft andet at bedømme FIFA på end demoen. Men ud over det visuelle, så synes jeg problemerne forbliver det samme som dem EA altid har kæmpet med, mht. deres fodboldsspil. Jeg kan ikke mærke forskel på hvilken spiller jeg styrer. I demoen slog det mig at jeg ikke kunne mærke forskellen på at løbe med bolden, med Gary Medel eller når det var Perisic for fx. Inter. Ligeledes kunne jeg heller ikke mærke forskel på computeren - Når jeg mødte Osaka var det akkurat samme gameplan som Real Madrid lagde for dagen. Derfor bliver det meget hurtigt en god førstegangsoplevels e, men som primært offline-spiller, så bliver karrieredelen på banen bare ekstremt ensformig og intetsigende, på trods af et bedre setup uden for banen.

PES: Ja, det er det modsatte af ovenstående. Mangel på licenser, fesen visuel præsentation (på nær faces som er i særklasse). Halv-tam tilskuer præsentation mv.
Option files har løst en del af problemet - jeg spiller pt. med rigtige kits, logoer og fuld Bundesliga mv. så egentlig er dette problem løst. Ellers er der uden for banen ikke meget nyt under solen - Master League mv. er ikke under de store forandringer.
Men så kommer vi til det altoverskyggende for mig. GAMEPLAY. Nøj det er fantastisk. Jeg har ejet mange fodboldsspil på PS4, men jeg har ikke følt en bedre oplevelse og en større afhængighedsgrad siden PS2 dagene. Selvfølgelig bliver der ikke spillet lige så meget, men generelt så er det top-dollar. Spillerne føles forskellige - man er nødt til at tage taktikken alvorligt og kan virkelig mærke ændringerne man laver. Modstanderne har helt forskellig tilgang, der gør at man skal omstille sig. Så på trods af en sløj indpakning, så er det simpelthen et fantastisk fodboldsspil i en halvkedelig indpakning.

Så pt. er jeg all-in på PES. Det er længe siden jeg har været det. Jeg vil ikke afvise FIFA, men det bliver formentlig for at spille mod venner og familie. Jeg følger lidt med, for at fornemme om FIFA skulle have løst AI-problemerne, men umiddelbart virker det ikke til at være tilfældet.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #422: 01 Okt 2016, 14:10 »

Dejlig anmeldelse HrJensen... Smiley
Jeg følger trop på hvad IGN sagde ang. de to titler i år: Spil PES for gameplayet, spil FIFA for alt andet.
Jeg spiller selv PES i år, og spiller også med option-files. Har også Bundesligaen, samt de rigtige kits og logoes til alle ligaer og landshold. Under kampene synes jeg PES er kilometer bedre end FIFA, og det er der spillet virkelig kommer til sin ret. Ellers giver jeg dig ret i alt hvad du har skrevet Smiley
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #423: 02 Okt 2016, 11:22 »

Dejlig anmeldelse HrJensen... Smiley
Jeg følger trop på hvad IGN sagde ang. de to titler i år: Spil PES for gameplayet, spil FIFA for alt andet.
Jeg spiller selv PES i år, og spiller også med option-files. Har også Bundesligaen, samt de rigtige kits og logoes til alle ligaer og landshold. Under kampene synes jeg PES er kilometer bedre end FIFA, og det er der spillet virkelig kommer til sin ret. Ellers giver jeg dig ret i alt hvad du har skrevet Smiley

Det lyder godt. Jeg synes også selv jeg har ret.  Grin

Synes desuden DailyRush har lavet et par gode anmeldelser af begge spil, der opsummerer min fornemmelse af titlerne meget godt.

http://www.dailyrush.dk/artikler/anmeldelser/fifa-17-anmeldelse-ps4/ - FIFA
http://www.dailyrush.dk/artikler/anmeldelser/pro-evolution-soccer-2017-ps4/ - PES

FIFA storsælger dog formentlig. Jeg håber virkelig PES får bedre salgstal af dette års titel, så de ikke lukker og slukker og vi sidder tilbage med et halv uambitiøst FIFA uden konkurrence.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #424: 03 Okt 2016, 23:33 »

Har dog stadig problemer med straffespark... Enten kommer der ikke nok kraft på sparket, og målmanden griber bolden, eller også blæser jeg bolden langt forbi mål. Og det ligner for mig, at der altså ikke er meget forskel på kraften i de to spark.

Ellers elsker jeg spillet, og foretrækker det helt klart over FIFA.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #425: 05 Okt 2016, 09:11 »

Spiller PES 2017 på PS4, men er godt nok træt af fake navne. Hvordan får jeg rigtige navne, klubber, logoer mv ind i spillet?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #426: 05 Okt 2016, 11:56 »

Spiller PES 2017 på PS4, men er godt nok træt af fake navne. Hvordan får jeg rigtige navne, klubber, logoer mv ind i spillet?

PESGaming.com har en option file (DFL). Følg hans guide mv. Så er alle dine problemer løst! Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #427: 06 Okt 2016, 16:58 »

Der er kommet en V2 af Optionfilen, der tilføjer den skotske liga samt rigtige spilledragter og managers til de Europæiske landshold.

Jeg har hentet den inde på pesuniverse.com
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #428: 06 Okt 2016, 21:16 »

Der er kommet en V2 af Optionfilen, der tilføjer den skotske liga samt rigtige spilledragter og managers til de Europæiske landshold.

Jeg har hentet den inde på pesuniverse.com

Lad mig endnu engang anbefale DFL fra pesgaming.com - den har alt!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #429: 06 Okt 2016, 21:18 »

Jeg har fået alt fra pesuniverse, så ingen grund for mig til at hente det hele igen Tunge
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #430: 07 Okt 2016, 08:11 »

Fair.

Til alfster: dfl indeholder kits, emblemer, managerbilleder på alle eksisterende hold inklusiv landshold. Derudover fuld Bundesliga, japansk liga og MLS + Liga MX (Mexico).
Derudover er alle fake teams også udryddet og hele Europa er erstattet med rigtige hold som deltager i de europæiske turneringer.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #431: 07 Okt 2016, 09:19 »

Fair.

Til alfster: dfl indeholder kits, emblemer, managerbilleder på alle eksisterende hold inklusiv landshold. Derudover fuld Bundesliga, japansk liga og MLS + Liga MX (Mexico).
Derudover er alle fake teams også udryddet og hele Europa er erstattet med rigtige hold som deltager i de europæiske turneringer.


MAnge tak.. OG der er ingen udfordringer i at hente den til PS4
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #432: 07 Okt 2016, 10:09 »

MAnge tak.. OG der er ingen udfordringer i at hente den til PS4

Følg hans guide i tråden:

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Der er enkelte fejl og mangler, men han smider generelt updates ud meget ofte, hvis man ønsker at være med på den front. Ellers vil jeg mene at den dækker et fuldendt spil Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #433: 09 Okt 2016, 10:14 »

Følg hans guide i tråden:

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Der er enkelte fejl og mangler, men han smider generelt updates ud meget ofte, hvis man ønsker at være med på den front. Ellers vil jeg mene at den dækker et fuldendt spil Smiley

Super jeg prøver... Men kæmper grusomt med winzip.. kan ikke få den til at virke uden jeg betaler for winzip
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #434: 09 Okt 2016, 17:38 »

Prøv evt. Winrar... Den har jeg i hvert fald gratis.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010