|
Ready123
|
|
Fin sæson Ready! Så fik vi Premier League. Så mangler vi bare CL  yiiiir! og var da ret begejstret da Frank Nicholls meldte sin ankomst!  Har skrevet til FernandoTorres9-1 så må vi se om han kigger ind på freaks i løbet af dagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
han skal lige hjem fra arbejde så kommer han forbi det vil jeg vædde på.. ellers kender jeg ham ikke godt nok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Kunne man lokke et SS ud af dig af Diallo, Filippi, og hvem der nu ellers skulle have fået fremgang i stats 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ja så fik jeg fri. Og jeg kigger da lige på det i aften, kan kun spille om aftenen det næste stykke tid, men skal nok spille så hurtigt jeg kan. Henter det nu 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Jeg kan huske, at da jeg fik spillet, var der ikke lavet træningsprogrammer eller ansat "gode" trænere - er det noget, som er blevet gjort?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Vi har 4 stjerner mindst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Er der lavet træningsprogrammer? Det er det vigtigste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jeg har netop sat træningsprogrammer i spillet. Der er hentet nye spillere til og de fleste spillere er stadig tilbage i truppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jeg har netop sat træningsprogrammer i spillet. Der er hentet nye spillere til og de fleste spillere er stadig tilbage i truppen  Nej det bliver først imorgen. Jeg arbejder desværre helt vildt meget lige for tiden. I skal være tålmodige hehe. Jeg er startet på sæsonen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nej det bliver først imorgen. Jeg arbejder desværre helt vildt meget lige for tiden. I skal være tålmodige hehe. Jeg er startet på sæsonen.  Fair nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Regner med at spille frem til 1. februar og så give jer en update. Indtil videre går det fremragende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Så kom vi til d. 14 januar. Så varer det ikke længe før spændingen kan udløses... Tadada. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|