Southampton
Sæsonstart
Transfers:Så skulle jeg overtage The Saints og efter en 9 plads i sidste sæson går jeg selv efter en oprykning og det gav et symbolsk beløb på 200kr til at handle for så der skulle sælges ud i truppen for at købe nogle spillere denne sæson.
TransfersJeg har valgt at fremhæve 2 spillere af de nye indkøb den første er den danske målmand
Kasper SchmeichelDen danske målmand blev hentet for 8.750.000kr i Engelske Leeds og er udset som det klare første valg i de næste par sæsoner.
Dan anden spiller som jeg vil fremhæve er:
Robert SnodgrassSpilleren er blevet lejet i Leeds hvor vi skal betale 50% af Roberts løn og har en forkøbsret på 18mio kroner.
Snodgrass er udset som ham der skal husere på højrekanten i denne sæson.
Venskabskampe:Jeg valgte at spille mod en masse store hold for at få tjent nogle penge ind, resultaterne kan ses
HerLiga Cuppen:Liga Cuppen gik utrolig dårligt da holdet allerede i anden runde rendte ind i et 0-1 nederlag til Colchester en kamp hvor holdet ellers dominerede men bolden ville bare ikke ind i kassen.
Det hele startede faktisk heller ikke så godt i Ligacuppen da vi i første runde trak Northampton hvor vi dog vandt
3-2 efter et utrolig flot comback hvor vi er bagud 0-2 ret tidligt i kampen men formår med 2mand i undertal at komme tilbage til sidst.
Ligaen:LigaenVi startede utrolig sløvt ud i ligaen med at tabe de 2 første kampe og spille den 3. uafgjort.
Dog kom holdet stærkt igen som der kan ses ligger vi nummer 3 på nuværende tidspunkt og det ser lige pludselig rigtig fornuftigt ud igen.
Alle kampene kan ses
HerSpillerstatestikken: Kan ses
HerØkonomien:
Kan ses
Her