home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  2 Brugere, 520 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 75455 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #210: 11 Jul 2011, 19:15 »

Starter på den efter jeg har spist her omlidt Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #211: 11 Jul 2011, 22:05 »

Southampton

Vinterupdate

FA Cuppen:
FA Cuppen startede i 3. Runde for vores vedkommende og der skulle vi møde Liga Cup bødlerne fra Colchester som vi dengang tabte til 1-0, denne gang gik det dog lidt mindre smertefrit da favoritterne fra Southampton vandt sikker 4-0.
4. Runde var mod league two holdet Torquay som skulle vise dig at blive noget af en kamp fra drengene, Vi kom flyvende ud fra start og efter 8min kommer vi foran, der går dog kun yderlige 8min før det står 3-0 og det skulle vise sig at blive endnu værre for udeholdet, da de ender med at tabe hele 7-1.
5. Runde skal vi møde Premier League klubben Bolton på udebane.

Kampe:
Southampton 4 - 0 Colchester (3. Runde)
Southampton 7 - 1 Torquay (4. Runde)

Bolton - Southampton (5.Runde)

Ligaen:
Ligaen
Efter vores mindre gode sæsonstart så vi os aldrig tilbage, holdet har siden sidste update spillet 7 kampe uafgjort, vundet 14 og tabt 0.
Dette gør at holdet har lavet en ny rekord med flest kampe i træk uden nederlag og den tæller lige nu hele 27 kampe i træk uden at tabe.
Da målet var oprykning må en første plads være mere end godkendt og bestyrelsen er da også utrolig glade for placeringen da medieprognosen sagde en 10. plads.

Alle kampene kan ses Her

Spillerstatestikken:
Kan ses Her

Så vil jeg også lige fremhæve den bedste spiller i hver kæde.
Forsvaret:
jeg har valgt Forsvars indkøbet Steven Caldwell der med hele 13 mål faktisk har været en af topscorene for holdet i denne sæson og han ligger med en gennemsnits bedømmelse på 7.36 indtil videre.

Midtbane:
På midtbanen har jeg valgt lejemålet Robert Snodgrass som har spillet helt fantastisk der med 12 assist og 7 mål har været arkitekten bag en masse mål indtilvidere i sæsonen.

Angriber:
Angriberen jeg har valgt er faldet på danske Kenneth Zohore som vi har lejet fra Tottenham han har med 14 mål og hele 10 assist har været holdet mest produktive spiller indtil videre.

Transfers:
Jeg har solgt den spanske midtbane spiller Jordi Gomez fordi han følte han ville til en større klub og da han havde kontrakt udløb efter sæsonen og derved ville gå på fri transfer så valgte jeg at sælge ham til Q.P.R. for  7mio. kr.

Forsvarsspilleren Jose Fonte skifter på fri transfer efter sæsonen da jeg ikke ville forlænge hans kontrakt på grund af hans løn krav, han forventede en kontrakt på 250.000 kr. om ugen og han havde på daværende tidspunkt 82.500 kr. om ugen.

Økonomien:
Kan ses Her

Så kom det ventede update og jeg er midt i Marts så vil gerne love at updaten om sæson afslutning kommer imorgen!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #212: 11 Jul 2011, 22:14 »

God update! Rigtig gode resultater Wink Har vi forkøb ret på Zohore? Synes det er fint du ikke forlænger med Fonte og at du har solgt Gomez. Glæder mig rigtig meget til at høre mere. Krydser finger for en oprykning. Kunne vores Økonomi godt bruge Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #213: 11 Jul 2011, 22:45 »

God update! Rigtig gode resultater Wink Har vi forkøb ret på Zohore? Synes det er fint du ikke forlænger med Fonte og at du har solgt Gomez. Glæder mig rigtig meget til at høre mere. Krydser finger for en oprykning. Kunne vores Økonomi godt bruge Wink
Desværre tottenham ville have 60mio hvis vi skulle have forkøbs ret på Zohore Skuffet

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #214: 12 Jul 2011, 12:32 »

Holdet er nu sikret Playoff plads med 6 kampe igen! mere følger senere Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #215: 12 Jul 2011, 13:30 »

Damn, økonomien får det sygeste spring, hvis oprykningen kommer i hus! Fantastiske resultater Thumbs Up

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #216: 12 Jul 2011, 14:14 »

Denne sæson kunne godt gå hen og blive rigtig stor! mere følger Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #217: 12 Jul 2011, 15:23 »

Hehe Ready, kan ikke holde de små teaser ud!! Kom med en update Wink hihi

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #218: 12 Jul 2011, 15:27 »

Hehe Ready, kan ikke holde de små teaser ud!! Kom med en update Wink hihi
Hehe kan informere om at der er 1 kamp tilbage i sæsonen Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 16:19 af Ready123 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #219: 12 Jul 2011, 16:24 »

Southampton

FA Cup update

Holdet indtrådte i 3. Runde hvor vi som sagt mødte Colchester og vandt sikkert 4-0. Runden efter stod den på "walkover" da holdte rendte ind i Torquay som sikkert blev sendt hjem med et 7-1 nederlag i bagagen.
5. Runde mødte vi Premier League holdet Bolton som vi faktisk rendte ind i hele 2 gange på grund af vi startede med at spille 2-2 ude mod Bolten og derefter slog dem 2-1 hjemme.
6. Runde skulle vi igen møde et Premier League hold denne gang de nedryknings truede Burnley som vi mødte på udebane, vi spiller 1-1 i vores første opgør og møder dem derfor hjemme i en omkamp hvor vi gentager succesen fra 5. Runde ved at vinde 2-1 igen. Dette betyder at holdet har kvalificeret sig til kampen på Wembley hvor holdet skulle møde Everton.

Semifinalen:
Som sagt skulle holdet møde Everton.
Op til kampen snakkede et par Journalister med forskellige spiller og managere fra de 2 hold, her har vi lidt fra Steven Caldwell og Kenneth Zohore.

"Hvordan er dit syn på kampen i skal spille her på Søndag på Wembley og hvordan den blir det at spille på Wembley?"

Steven Caldwell - "Jeg forventer en meget spændende kamp, hvor begge holdet vil gøre alt hvad der står i deres magt for at vinde så man kan komme videre til den helt store kamp den 29. Maj. Selvfølgelig blir det en oplevelse at spille foran 90.000 mennesker på Wembley som jo er et fantastisk stadion."

"Hvad forventer du dig af kampen på søndag og hvordan er det at skulle spille sådan en kamp så din ellers så unge alder?"

Kenneth Zohore - Jeg glæder mig helt vildt til at spille kampen som forhåbentligt kan sende os videre til finalen. Jeg er meget stolt over at være i denne situation i så ung en alder og jeg holder virkelig meget af holdet og af manageren som har givet mig rigtig mange chancer. Jeg er virkelig stolt over at spille for dette hold.

Kampen starter meget nervøst og man kunne godt se at begge hold vidste der var noget stort på spil med en mulig finale.
Efter 17min kommer der dog lidt gang i kampen da Everton har en rigtig stor chance midt inde i feltet hvor nigerianske Yakubu står placeret og han rammer bolden helt rent, dog redder Schmeichel formidabelt og sender den ud til hjørnespark.
Vi skal helt hen omkring 38min før der igen skete noget ud over lidt mindre skud forsøg hist og her. Efter 38min er det Southampton's tur til at vise at de bestem også er med i kampen hvilket spillet også viser, Chacen tilfalder danskeren Kenneth Zohore som ude fra kanten af feltet sender bolden knaldhårdt ind på stolpen i modsatte hjørne dog går den ud til målspark. 0-0 ved pausen.
2. halvleg er ikke mere end 6min gammel da vi får kampens første mål og det tilfalder Southampton Ishmael Miller er manden der levere målet til 0-1. Et kvarter senere står Miller igen det rigtige sted og header bolden ind til 0-2, 12min senere kommer der dog spænding tilbage i kampen da indskifteren Aruna Dindane header bolden ind til 1-2.
4. dommeren har lige meddelt at der er 4min overtid, da det værst tænkeligt sker for Everton forsvars spilleren Steven Caldwell score nemlig til 1-3 på hjørnespark da hen kommer højest på en bold som blev sendt ind fra Robert Snodgrass. Southampton vinder kampen 1-3 og er dermed videre til den helt store kamp den 29. Maj mod Manchester City i FA Cup finalen.

Der kommer lidt senere end update med Finalen så må vi se hvordan det gik også kommer Afslutningen på sæsonen senere i aften også Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #220: 12 Jul 2011, 16:29 »

WOW helt fanatisk resultat i FA cuppen, glæder mig rigtig meget til at høre mere når du har spillet finalen og har gjord sæsonen færdig!! KIU Ready!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #221: 12 Jul 2011, 16:35 »

Har Netop lige afslået Chelsea som ville have os som manager og det skal lige nævnes at det var Premier League vinderne Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #222: 12 Jul 2011, 17:02 »

Info-indlæg opdateret

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #223: 12 Jul 2011, 18:24 »

Hvornår regner du med at slut updaten kommer? Glæder mig vildt meget

Ariana Grande
Manager

« Svar #224: 12 Jul 2011, 18:25 »

Det ser sgu godt ud Ready. Oprykningen er vel så godt som sikret kan jeg forestille mig Wink Og regner bestemt også med at du tager FA Cuppen! Opstemt

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010