Southampton
Vinterupdate
FA Cuppen:FA Cuppen startede i 3. Runde for vores vedkommende og der skulle vi møde Liga Cup bødlerne fra Colchester som vi dengang tabte til 1-0, denne gang gik det dog lidt mindre smertefrit da favoritterne fra Southampton vandt sikker 4-0.
4. Runde var mod league two holdet Torquay som skulle vise dig at blive noget af en kamp fra drengene, Vi kom flyvende ud fra start og efter 8min kommer vi foran, der går dog kun yderlige 8min før det står 3-0 og det skulle vise sig at blive endnu værre for udeholdet, da de ender med at tabe hele 7-1.
5. Runde skal vi møde Premier League klubben Bolton på udebane.
Kampe:
Southampton 4 - 0 Colchester (3. Runde)
Southampton 7 - 1 Torquay (4. Runde)Bolton - Southampton (5.Runde)Ligaen:LigaenEfter vores mindre gode sæsonstart så vi os aldrig tilbage, holdet har siden sidste update spillet 7 kampe uafgjort, vundet 14 og tabt 0.
Dette gør at holdet har lavet en ny rekord med flest kampe i træk uden nederlag og den tæller lige nu hele 27 kampe i træk uden at tabe.
Da målet var oprykning må en første plads være mere end godkendt og bestyrelsen er da også utrolig glade for placeringen da medieprognosen sagde en 10. plads.
Alle kampene kan ses
HerSpillerstatestikken: Kan ses
HerSå vil jeg også lige fremhæve den bedste spiller i hver kæde.
Forsvaret:jeg har valgt Forsvars indkøbet
Steven Caldwell der med hele 13 mål faktisk har været en af topscorene for holdet i denne sæson og han ligger med en gennemsnits bedømmelse på 7.36 indtil videre.
Midtbane:På midtbanen har jeg valgt lejemålet
Robert Snodgrass som har spillet helt fantastisk der med 12 assist og 7 mål har været arkitekten bag en masse mål indtilvidere i sæsonen.
Angriber:Angriberen jeg har valgt er faldet på danske
Kenneth Zohore som vi har lejet fra Tottenham han har med 14 mål og hele 10 assist har været holdet mest produktive spiller indtil videre.
Transfers:Jeg har solgt den spanske midtbane spiller
Jordi Gomez fordi han følte han ville til en større klub og da han havde kontrakt udløb efter sæsonen og derved ville gå på fri transfer så valgte jeg at sælge ham til Q.P.R. for 7mio. kr.
Forsvarsspilleren
Jose Fonte skifter på fri transfer efter sæsonen da jeg ikke ville forlænge hans kontrakt på grund af hans løn krav, han forventede en kontrakt på 250.000 kr. om ugen og han havde på daværende tidspunkt 82.500 kr. om ugen.
Økonomien:Kan ses
HerSå kom det ventede update og jeg er midt i Marts så vil gerne love at updaten om sæson afslutning kommer imorgen!