|
Jonaspetersen93
|
|
Jeg forstå ikke hvorfor det ikon med "klub" blinker. For når jeg går derind og prøver at trykke på taktiktavlen eller noget andet, så står der at jeg ikke har adgang til det.
det er fordi der er kommet en kommentar i mens du har været væk derfra
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Skide smart at folk bare opretter en masse random klubber. Det er fandeme ikke til at holde styr på.
Vi er også nogle stykker fra FMF i FC Lolland, hvis folk står og mangler klubber. Vi kunne godt bruge en keeper, en forsvarsspiller og tre til midtbanen så vidt jeg kan se. I kan evt. ændre jeres position, hvis I har valgt noget andet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Så har jeg også meldt mig til! Jeg er midtbane  ! vi mangler kun en forsvar men hvis du er villig til at skifte position så er klubbens navn FC Fmfreaks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
vi mangler kun en forsvar men hvis du er villig til at skifte position så er klubbens navn FC Fmfreaks
Midtbane ftw. Så desværre! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Midtbane ftw. Så desværre!  hvis du vil kan jeg spørge i klubben om der er nogle der er villig til at skifte position, men du skal vide at du skal kaste penge i klubben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Midtbane ftw. Så desværre!  Join FC Lolland så. Vi er i hvert fald tre fra fmf i den klub. Vi mangler tre midtbanespillere!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Join FC Lolland så. Vi er i hvert fald tre fra fmf i den klub. Vi mangler tre midtbanespillere!
Lyder lækkert! Hvis jeg lige kan finde ud af det  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
FC Fmfreaks mangler en forsvarsspiller så er vi fuldtallig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Lyder lækkert! Hvis jeg lige kan finde ud af det  ! Gå ind i "gennemse" inde ved klubber og søg så efter FC Lolland. Så burde klubben komme frem, og så kan du melde dig til på klub-siden.  Edit: Du fandt vist ud af det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så der satme krig 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Så har jeg taget den sidste plads i FC FmFreaks 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Så har jeg taget den sidste plads i FC FmFreaks  velkommen til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Så har jeg taget den sidste plads i FC FmFreaks  Bastard...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
så er vi et fuldt hold. og forventer oprykning hver sæson:D indtil de gode hold kommer:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Bastard...
Du kan da ikke forvente, at jeg joiner uden at joine FmFreaks' egen gruppe?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|