|
Fogt
|
|
SS af Bale og Økonomien? Bale er da også bedst på venstrekant. Så hvis det var mig, ville jeg stadig bruge Spence på venstreback.
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
vores nye venstre back er bedre end spence så han kan bruges som back uop der også kan rossi sælges i midterforsvaret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Er Bale ikke den nye venstreback dA?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
nej jeg har sq købt en eller anden brasser til den plads
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Aug 2011, 10:28 af sebber1234 »
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Ved ikke hvor meget jeg kommer til at spille den næste tid da jeg ikke er så meget hjemme + at jeg snart starter op på HHX igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Hvor langt er du egentlig kommet?  Ogasogas skulle være klar til at tage næste sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Hvor langt er du egentlig kommet?  Ogasogas skulle være klar til at tage næste sæson  Han kan bare gå i gang - er kun kommet forbi venskabskampene så det er nok bedst han starter helt forfra så han selv kan bestemme transfers osv. Sorry jeg ikke har haft mere tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Er selv lige startet med Huddersfield, så ville lige høre, om i har fået mange penge fra "sugardaddyen"? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Er gået i gang nu
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Er gået i gang nu
Godt at høre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 02:30 af ogasogas »
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Er selv lige startet med Huddersfield, så ville lige høre, om i har fået mange penge fra "sugardaddyen"?  Jeg spillede første sæson og jeg fik først penge af ham da jeg rykkede op, men om han dækker store underskud i løbet af sæsonen ved jeg ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Jeg bliver nødt til at stoppe. Jeg ved godt det er svagt men jeg må erkende jeg bare er for dårlig en manager som udover det ikke kan lide modgang og de to ting går ikke rigtig sammen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Nå jamen er der nogen andre der har lyst til at tage en sæson så må I da meget gerne melde jer på banen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|