|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Ja de fleste af jer kender mig jo som Fernando.  Men ja her er jeg så..igen. Jeg er tidligere bruger herinde og til jer der ikke kender mig: Jeg er en glad dreng på femten, som bor på sjælland som elsker fodbold! Er fan af; Brøndby, Real Madrid & Manchester City. <3 Andet? så spørg løs. I kan bare kalde mig Nando.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
velkommen tilbage min ven
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Jo tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Vi havde allesammen regnet ud at du nok skulle komme igen før eller siden Dog tog det længere tid end de fleste ventede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Vi havde allesammen regnet ud at du nok skulle komme igen før eller siden Dog tog det længere tid end de fleste ventede  hehe det kommer vel an på hvem man spørger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Så vidt jeg husker lagde de højeste bud på omkring en måned maks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
jeg forventede sådan set at der ville gå et godt stykke tid hehe men bedre sent end aldrig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
*virtuelt kramme-lyde* du holdt sgu godt nok længe, min ven  havde overvejet at lave en www.ErFernandoPåFMF .com. Men det er dejligt at se dig tilbage; tag nu ikke tingene så tungt denne gang  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Bare rolig gør jeg ikke er kommet videre ellers var jeg ikke kommet tilbage.  Er blevet ældre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Nej da. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hej igen Theis hyggeligt at se dig igen 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
velkommen tilbage dit dejlige væsen, du må gerne blive denne gang  . Men har et lille spørgsmål. Hvorfor holder du med de hold du gør  ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Ja jeg holder ganske enkelt med Brøndby fordi tjaah det ved jeg sku ikke jeg tror ganske enkelt bare jeg blev født i en Brøndbytrøje eller også har det noget at gøre med at min far også er kæmpe brøndbyfan.  Begyndte at holde med Manchester City i 2006 fordi jeg spillede en del FIFA med dem & så nogle få kampe, der hvor de jo stadig havde, David James, Sylvain Distin og en del andre, som jo idag spiller i andre klubber og kan tydeligt huske da vi blev opkøbt af sheiker i år 2008.  I love them <3 altså ikke sheikerne men klubben. <3 Real madrid - fordi jaa det har jeg gjort siden jeg var syv år gammel. Jeg kan ikke huske hvor det er kommet fra. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Hvad er historien så bag dit brugernavn på ML, Arsenal FC?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2