home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 770 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110697 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #510: 25 Jul 2011, 19:43 »

Møder jer bare inde på hovedbanegården så, Pluto. Regner med at kunne finde Shaft som minimum. Har hørt/set, at han er et stort lokum. Opstemt

Jeg ønsker jer alle en god kamp. Lad alle andre end Neymar vinde Wink ..

Håber på et ligeså godt referat som tidligere.  Smiley

///Neymar((( Sendte dig en PB igår!

Chancerne for at mit hold vinder, er ikke særlig store. Er ikke den store boldkunstner  Opstemt

Det var også en meget vigtig besked, kan jeg se. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #511: 25 Jul 2011, 19:50 »

Altså... han er ikke Bjørnen for ingenting! Han presser vel på for de 2 meter, og så er han bredskuldret og har lægge som vi andre har lår. Han ER stor. Men han er jo ikke the Hulk crazy

Derudover har han et hjerte af guld!


Anyway, så vil jeg lige til alle jer andre minde om, at jeg vil sætte stor pris på at folk tager 30 kroner - altså 5 kroner mere end først anmodet, da jeg ellers ikke har råd til præmien til det vindende hold. Det burde ikke vælte nogens økonomi, og med en chance på 50 % for at vinde kampen er chancen for at vinde en præmie også over 50 %! Der er nemlig også 3 individuelle præmier at vinde Peace

I må MEGET gerne skrive en bekræftelse på at det er i orden ALLE SAMMEN (pånær de 3 der allerede har sagt ok)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #512: 25 Jul 2011, 20:40 »

Altså... han er ikke Bjørnen for ingenting! Han presser vel på for de 2 meter, og så er han bredskuldret og har lægge som vi andre har lår. Han ER stor. Men han er jo ikke the Hulk crazy

Derudover har han et hjerte af guld!


Anyway, så vil jeg lige til alle jer andre minde om, at jeg vil sætte stor pris på at folk tager 30 kroner - altså 5 kroner mere end først anmodet, da jeg ellers ikke har råd til præmien til det vindende hold. Det burde ikke vælte nogens økonomi, og med en chance på 50 % for at vinde kampen er chancen for at vinde en præmie også over 50 %! Der er nemlig også 3 individuelle præmier at vinde Peace

I må MEGET gerne skrive en bekræftelse på at det er i orden ALLE SAMMEN (pånær de 3 der allerede har sagt ok)

det er ok med mig
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #513: 25 Jul 2011, 20:45 »

Helt fint Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #514: 25 Jul 2011, 20:56 »

fint med mig
Logged

Tidligere: Baloo38

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #515: 25 Jul 2011, 21:02 »

Det kan være jeg osse kommer og kigger på Opstemt

Hvis jeg møder op så kan jeg osse love at bilen bliver fyldt op med øl og vand, som vil være billigt til salg før, under og efter kampen !
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #516: 25 Jul 2011, 21:04 »

Det kan være jeg osse kommer og kigger på Opstemt

Hvis jeg møder op så kan jeg osse love at bilen bliver fyldt op med øl og vand, som vil være billigt til salg før, under og efter kampen !

Det lyder dejligt, så kan det være det bliver til en 3. halvleg Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #517: 25 Jul 2011, 21:10 »

Det kan være jeg osse kommer og kigger på Opstemt

Hvis jeg møder op så kan jeg osse love at bilen bliver fyldt op med øl og vand, som vil være billigt til salg før, under og efter kampen !

Nice Smiley

Da ItaliensLarsen ikke kommer kan det være at vi kan bruge dig på banen? Vi satser stadig på at en af de 6 der ikke har givet lyd endnu dukker op, men ellers kunne du  måske være interesseret? (naturligvis kun relevant hvis du overhovedet kommer crazy)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #518: 25 Jul 2011, 21:11 »

Anyway, så vil jeg lige til alle jer andre minde om, at jeg vil sætte stor pris på at folk tager 30 kroner - altså 5 kroner mere end først anmodet, da jeg ellers ikke har råd til præmien til det vindende hold. Det burde ikke vælte nogens økonomi, og med en chance på 50 % for at vinde kampen er chancen for at vinde en præmie også over 50 %! Der er nemlig også 3 individuelle præmier at vinde Peace

I må MEGET gerne skrive en bekræftelse på at det er i orden ALLE SAMMEN (pånær de 3 der allerede har sagt ok)

Det kan jeg slet, slet ikke gå med til, og det er virkelig ikke acceptabelt at du sådan ændrer i prisen! Jeg havde lagt de 5 kroner til side til snoller, og nu får jeg ingen snoller. Jeg overvejer at quitte fra det her arrangement...!

Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #519: 25 Jul 2011, 21:13 »

Det kan jeg slet, slet ikke gå med til, og det er virkelig ikke acceptabelt at du sådan ændrer i prisen! Jeg havde lagt de 5 kroner til side til snoller, og nu får jeg ingen snoller. Jeg overvejer at quitte fra det her arrangement...!

Peace

Grin

Det skulle bare lige passe at nogen gjorde vrøvl  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #520: 25 Jul 2011, 21:25 »

Nice Smiley

Da ItaliensLarsen ikke kommer kan det være at vi kan bruge dig på banen? Vi satser stadig på at en af de 6 der ikke har givet lyd endnu dukker op, men ellers kunne du  måske være interesseret? (naturligvis kun relevant hvis du overhovedet kommer crazy)

Det er helt i orden, men skal nok give besked om et par dage om jeg kommer  Cool

Og er der nogen speciel ønsker til drikkelse ?

Tænkte selv på:

Vand: Cola, Fanta, Sprite
ØL: Odense, Tuborg
Mokai og Somersby
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 21:30 af Fynbo » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #521: 25 Jul 2011, 21:34 »

Det er helt i orden, men skal nok give besked om et par dage om jeg kommer  Cool

Og er der nogen speciel ønsker til drikkelse ?

Tænkte selv på:

Vand: Cola, Fanta, Sprite
ØL: Odense, Tuborg
Mokai og Somersby

Det lyder helt fantastisk hvis du kan komme med drikkelse, især hvis vejret er varmt, så er der sgu intet bedre end kolde drikke efter noget bold Wink

Bare der er cola og/eller øl så er jeg meget glad. Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #522: 25 Jul 2011, 21:36 »

Som det ser ud lige nu så bliver det regnvejr i KBH i følge DMI
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #523: 25 Jul 2011, 21:50 »

Det er helt i orden, men skal nok give besked om et par dage om jeg kommer  Cool

Og er der nogen speciel ønsker til drikkelse ?

Tænkte selv på:

Vand: Cola, Fanta, Sprite
ØL: Odense, Tuborg
Mokai og Somersby

Du behøver som end ikke give besked! Det er bare top dollar hvis du gør Peace

Anyway, så vil jeg sige det sådan, at hvis der bare er et sodavands-alternativ til cola, så er jeg glad og tilfreds! Jeg er i bil, så ingen alko til mig  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #524: 25 Jul 2011, 21:52 »

Det kan være jeg osse kommer og kigger på Opstemt

Hvis jeg møder op så kan jeg osse love at bilen bliver fyldt op med øl og vand, som vil være billigt til salg før, under og efter kampen !

Skattefar kommer hører jeg rygter om.

En nyoprettet twitterprofil som pt. er unavngivet samler informationer om kommende arrangementer ind for Skat som skal aflægges besøg.

Tænkte at det var temmelig relevant ift sommerbold Thumbs Up

(nu falder den lidt til jorden, men ovenstående er selvfølgelig en joke Smiley)

God bold til alle.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010