home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110822 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #360: 19 Jun 2011, 15:43 »

Jeg kyler en afstemning op for en sikkerhedsskyld Peace



Kampens bedste dommer bliver først indført når vi har minimum 3 dommere Tunge

Jeg skal prøve at finde på noget hvor du også kan komme ind i billedet!



Btw kunne et alternativ til at alle skal betale være, at det kun er dem der betaler til puljen der kan vinde en præmie. Jeg har nemlig fuld forståelse for at dem der skal ud at rejse langt også skal af med mange penge i den forbindelse. Det vil være synd at kræve flere penge ud af dem  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #361: 19 Jun 2011, 15:46 »

Jeg kyler en afstemning op for en sikkerhedsskyld Peace



Kampens bedste dommer bliver først indført når vi har minimum 3 dommere Tunge

Jeg skal prøve at finde på noget hvor du også kan komme ind i billedet!




Btw kunne et alternativ til at alle skal betale være, at det kun er dem der betaler til puljen der kan vinde en præmie. Jeg har nemlig fuld forståelse for at dem der skal ud at rejse langt også skal af med mange penge i den forbindelse. Det vil være synd at kræve flere penge ud af dem  Wink

Det var nu bare for sjov.. jeg gør det da af egen fri vilje og så længe jeg ved jeg får en nice oplevelse som jeg fik for 2 år siden så er det ligegyldigt med præmier til kampens dommer.. dog vil jeg gerne have sponseret en cheeseburger pr. gult kort der bliver stanget ud.. er det noget vi kan finde ud af? crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #362: 19 Jun 2011, 15:48 »

Det var nu bare for sjov.. jeg gør det da af egen fri vilje og så længe jeg ved jeg får en nice oplevelse som jeg fik for 2 år siden så er det ligegyldigt med præmier til kampens dommer.. dog vil jeg gerne have sponseret en cheeseburger pr. gult kort der bliver stanget ud.. er det noget vi kan finde ud af? crazy Grin

Snarere en cheeseburger mindre pr. forkert kendelse du laver! Så kan vi starte på 5 Cool
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #363: 19 Jun 2011, 15:49 »

Snarere en cheeseburger mindre pr. forkert kendelse du laver! Så kan vi starte på 5 Cool

Så kommer jeg jo til at gå sulten fra arrangementet.. det var IKKE sjovt Skuffet
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #364: 19 Jun 2011, 15:49 »

Så kommer jeg jo til at gå sulten fra arrangementet.. det var IKKE sjovt Skuffet

Nej, for du laver da ingen fejl efter eget udsagn Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #365: 19 Jun 2011, 15:51 »

Nej, for du laver da ingen fejl efter eget udsagn Grin

Nej, men chancen er stor for det når VK er med(skal have hævnet mig fra sidste gang på den skide Helsinge-keeper! Djævel)
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #366: 19 Jun 2011, 16:48 »

Stemmer for præmier!

Bare det ikke er vin, som jeg tror det var sidste gang. Så gider jeg nemlig ikke vinde. crazy
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #367: 19 Jun 2011, 17:30 »

Stemmer for præmier!

Bare det ikke er vin, som jeg tror det var sidste gang. Så gider jeg nemlig ikke vinde. crazy

Jeg tror virkelig at der er mange der tager fejl af hvornår vi holdt de forskellige ting Peace

Det der linkes til i første indlæg var det allerførste arrangement vi lavede. Efterfølgende har der været to arrangementer, og sidste gang, hvor der også var præmier, var det ting som anførerbind, en ramme faxe kondi og en fodbold man kunne vinde (blandt andre ting).

Første gang havde vi købt to flasker rødvin til Danielsen for at han havde 'skaffet trøjer' til arrangementet. At det så bare var tomme ord kunne vi ikke vide. Så stod vi med to flasker rødvin vi ikke vidste hvad vi skulle bruge til, og så opfandt vi præmierne 'kampens spiller' og 'kampens fighter'. Det blev så henholdsvis Kaviedes og Shaft der løb med præmierne.

Det seneste arrangement blev jo med nogle lidt andre præmier fordi vi VIDSTE at der skulle være præmier denne gang Peace

Det tyder rent bortset fra det på, at folk er friske på at have præmier i år. Som tidligere nævnt er det vigtigt for mig at folk betaler de 25 kroner til mig på dagen, for ellers har jeg et forholdsvist stort hul i min økonomi der primært består af SU. Så når vi når lidt tættere på og jeg skal til at købe præmier, så vil jeg bede alle om at sende mig en pb med at de er med i præmie-puljen. Der kan jo være nogle sørgelige tosser på siden der stemmer 'ja', selvom de ikke har noget med arrangementet at gøre Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #368: 19 Jun 2011, 21:33 »

Ja, der er altså kun 1440 minutter på et døgn, så chancen er vel omtrent 20/1440 = 1/72, eller 1,3 % chance crazy

http://www.youtube.com/v/IRsPheErBj8 Wink

Naturligvis skal der præmier til, så jeg kan snuppe Kampens detalje for det bedste mål. Specialt når det nu ikke blev til noget sidst. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #369: 19 Jun 2011, 21:36 »

Jeg lover at der bliver en kampens detalje Wink

Denne gang vil jeg dog prøve at være lidt mere kreativ med hele valgprocessen, når vi skal have kåret de forskellige kategorier. Noget med at en nominering KRÆVER at der bliver noget argumentation for det! Så får vi forhåbentlig også lidt flere kandidater på banen, og så kan vi lave noget afstemning bagefter.

Sidste gang synes jeg at det hele var lidt for hurtigt overstået Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #370: 19 Jun 2011, 22:06 »

Var det noget med at vi skulle skrive positioner på? Jeg spiller gerne den plads, hvor man løber mindst. Ellers kan jeg godt tage en højre back eller en angriber. Jeg skal bare ikke ind og spille central midtbane eller forsvar i hvert fald.
..Kasper.. kan jeg sige er 19 år, og han spiller angriber, men kan vist også godt tage en tur som central midtbane, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Nah. Hvis det skal være første/anden vælger så bliver det for taktisk præget.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #371: 19 Jun 2011, 22:20 »

Nah. Hvis det skal være første/anden vælger så bliver det for taktisk præget.

Vi deler os op i forsvar, midtbane og angreb, og så bliver der første- og andenvælger ved hver pulje. Målmændene vælger, og så tømmer vi en pulje ad gangen. Det sikrer de mest lige hold siger erfaringen Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #372: 22 Jun 2011, 12:27 »

Ja.
Ligesom den offside du dømte mod mig. Tunge

@Lars
Du stod om nogen med det dårligeste udsyn, når du stod på mål i den anden ende. Tunge

Der er en der ikke husker så godt Tunge

Vi havde lige haft hjørne kort forinden, så var stadigvæk oppe i feltet.. Mener jeg Peace
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #373: 22 Jun 2011, 12:45 »

Bevares. Jeg kan da ikke holde styr på alle dine whereabouts, jeg huskede bare at du stod på mål i 2. halvleg, og at det var, at det blev dømt. Opstemt
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #374: 22 Jun 2011, 12:56 »

jeg vil gerne lige komme på standby, snakker lige med de gamle når de kommer hjem i dag
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010