home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 602 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 110926 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #270: 16 Jun 2011, 16:28 »

Det er vel de der Orange Frem og Tilbage samme dag, der kan gøres til 400 kr?
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #271: 16 Jun 2011, 16:30 »

de hedder bare Orange
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #272: 16 Jun 2011, 16:35 »

Ved jeg godt, ved ikke hvorfor jeg skrev frem og tilbage med stort, hehe
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #273: 16 Jun 2011, 16:39 »

hehe sådan er det jo...

men jeg har bare lidt svært ved at finde de allerbilligste billetter fordi jeg ikke er på arbejde
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #274: 16 Jun 2011, 18:32 »

Oh Jesus... Seriøst? Jeg synes da ikke, det plejer at tage så lang tid. Når jeg tager toget til Fyn, så plejer toget at fortsætte til København. Mener da ikke det tager fem timer... Ubeslutsom

Du skal ikke lytte til eksperten.  Wink
Varde - KBH tager 3½ - 4 timer alt efter tidspunkt du tager afsted/hjem. En rute jeg tager jævnligt med kæresten bosat i Esbjerg.
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #275: 16 Jun 2011, 18:44 »

Du skal ikke lytte til eksperten.  Wink
Varde - KBH tager 3½ - 4 timer alt efter tidspunkt du tager afsted/hjem. En rute jeg tager jævnligt med kæresten bosat i Esbjerg.

tager du bus eller tog?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #276: 16 Jun 2011, 18:46 »

tager du bus eller tog?

Tog selvfølgelig?
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #277: 16 Jun 2011, 18:47 »

hehe okay... nåh det skulle nu heller ikke undre mig hvis du har ret for som sagt jeg er først på arbejde igen på mandag hvor jeg så kan tjekke de endelige tider og priser
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #278: 16 Jun 2011, 20:01 »

Jeg vil nu bare anbefale folk at ringe ind til DSB's billetkontor og sige hvor du skal hen og hvornår. Så skal de nok give jer et rigtig godt tilbud.

Som Pluto har skrevet, så skal jeg nok møde op på Hovedbanen gården og tage imod folk som kommer langt vejs fra. Jeg ved der er mange af de nye der ikke kender mig, men de gamle kan med garanti godt stå inde for, at jeg holder hvad jeg lover.

Der var en der spurgte ind til tøjet. Vi kan godt skaffe overtrækningstrøjer til et enkelt hold, men det er også det. Sådan som det ser ud lige nu..
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #279: 16 Jun 2011, 20:11 »

Jeg vil nu bare anbefale folk at ringe ind til DSB's billetkontor og sige hvor du skal hen og hvornår. Så skal de nok give jer et rigtig godt tilbud.

Som Pluto har skrevet, så skal jeg nok møde op på Hovedbanen gården og tage imod folk som kommer langt vejs fra. Jeg ved der er mange af de nye der ikke kender mig, men de gamle kan med garanti godt stå inde for, at jeg holder hvad jeg lover.

Der var en der spurgte ind til tøjet. Vi kan godt skaffe overtrækningstrøjer til et enkelt hold, men det er også det. Sådan som det ser ud lige nu..

helt enig i at det nok er bedst at ringe til DSB men det er ikke lige altid de er lige hjælpsomme
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #280: 17 Jun 2011, 00:44 »

Skal der være præmier denne gang? Synes jeg læste noget med kampens spiller og fighter fik et eller andet. Peace

Prisen for at falde i min egne ben, mens jeg prøver at drible, tager jeg på forhånd gerne. Opstemt

Jeg er frisk. Vi har haft præmier ved to af de tre arrangementer (første gang dog kun kampens spiller og kampens fighter), og jeg vil gerne stå for at skaffe præmier igen. Det er jo ikke store vilde ting, for så skal vi op med nogle beløb af en vis størrelse.

Men hvis folk gerne vil give 20-30 kroner pr. mand, så kan vi sagtens få præmier igen. Det er bare død og pine vigtigt at folk husker de penge! Jeg er på su, og selvom dankortet kan overtrækkes, så er det sgu ikke penge jeg kan undvære!


Som Pluto har skrevet, så skal jeg nok møde op på Hovedbanen gården og tage imod folk som kommer langt vejs fra. Jeg ved der er mange af de nye der ikke kender mig, men de gamle kan med garanti godt stå inde for, at jeg holder hvad jeg lover.

Det er nu i selskab med undertegnede, at han vil stå og vente på dem der skal forbi hovedbanegården på vej mod Gentofte. Både Shaft og jeg er pålidelige fyrer, som holder hvad vi lover og det tror (håber) jeg at der er mange der vil bevidne her på siden. Der er ikke nogen der vil være tvunget til at stå hjælpeløst på Københavns Hovedbanegård Thumbs Up

Når vi kommer lidt nærmere vil jeg anbefale alle der skal med toget til hovedbanen lige at kontakte mig på pb, så de kan få mit mobilnummer. Bare for at være på den helt sikre side.

Derudover vil jeg også anbefale at alle er sikre sig at én eller anden der også deltager har deres mobilnummer, så vi kan få fat på hinanden i tilfælde af forsinkelser eller lignende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #281: 17 Jun 2011, 00:58 »

Hvad skal de dog bruge dit nummer til? Wink Hvis Shaft bare befinder sig på Hovedbanen, så er det umuligt at misse ham, med mindre man vælger at gå med lukkede øjne. Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #282: 17 Jun 2011, 01:01 »

Hvad skal de dog bruge dit nummer til? Wink Hvis Shaft bare befinder sig på Hovedbanen, så er det umuligt at misse ham, med mindre man vælger at gå med lukkede øjne. Tunge

Bjørnen har en vis størrelse, ja crazy

Men jeg havde tænkt mig at være der under alle omstændigheder, og når nu også han ville det, så kunne vi jo passende stå der sammen.

Mobilnummeret var nu også mere hvis folk ikke lige kan finde os. Jeg går ud fra at folk vil ankomme fra flere forskellige perroner, så hvis vi stiller os 'under uret' (som alle der har været på Hovedbanegården bør vide hvad er), så er det meget rart at have nummer på hinanden Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #283: 17 Jun 2011, 01:07 »

jeg kommer da til hovedbanegården under alle omstændigheder også selvom det er en omvej hehehehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #284: 17 Jun 2011, 01:20 »

jeg kommer da til hovedbanegården under alle omstændigheder også selvom det er en omvej hehehehe
Nice one.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010