home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 811 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2011
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du frisk på at betale 25 kroner til præmier?
Ja
Nej
Jeg har intet med Sommerbold at gøre men vil gerne stemme

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2011  (Læst 111087 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #135: 14 Jun 2011, 01:24 »

Kan limousiner køre på vandet Opstemt?

Ikke dem jeg råder over. Til gengæld flyver de langt, hvis man giver den en smule gas over en skrænt eller lignende. Tilbage til topic, så er jeg selv en smule træt af, at jeg befinder mig i Kroatien i dette tidsrum, da jeg godt lige kunne have brillieret lidt overfor jer andre! Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #136: 14 Jun 2011, 01:25 »

Vágur (Færøerne).

Umiddelbart ser jeg ikke nogle problemer i dette, da chaufførerne er uddannet til kørsel flere hundrede meter over jordens overflade! :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #137: 14 Jun 2011, 01:26 »

Hehe :-).

Ja, selfølgelig. Back to topic Smiley. Hvorfor kan i ikke have det senere i August, når jeg er i DK!! Skuffet
så må jeg bare læse og se billeder om det Peace
Logged

Kolo Abib Touré

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #138: 14 Jun 2011, 01:27 »

Vágur kunne den ikke finde

den kunne kun finde en Sorvag

men det var helvedes dyrt for kun 2 dage hehe 2700kr.
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #139: 14 Jun 2011, 01:30 »

Vágur kunne den ikke finde

den kunne kun finde en Sorvag

men det var helvedes dyrt for kun 2 dage hehe 2700kr.
Ja, det er sorvag Smiley.

Ja, fandt det selv. Færøerne er så dyrt...

BTT!! Opstemt
Logged

Kolo Abib Touré

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #140: 14 Jun 2011, 01:31 »

Vágur (Færøerne).
Gud, nej hvor sjovt. Jeg er halv færing, og min færøerske familie bor der. Opstemt

Til tråden så er jeg muligvis også klar. Jeg er 16, på vej mod 17 og fra København og har været med før. Jeg er kun frisk på Sjælland indtil videre, da jeg ikke har økonomi til dyrere ture før senere på sommeren. Smiley

Edit: Som den fantastiske idiot jeg er, så glor jeg ikke på første indlæg, men jeg skal på standby. Jeg arbejder mere eller mindre deltid sommeren ud, og har også en mulig sommerhustur planlagt i den periode, så jeg ved det først senere.

Edit edit: Jeg har en 10-17 vagt d. 6, så d. 8 passer mig klart bedst, hvis jeg kan.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2011, 02:09 af -LFC- » Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #141: 14 Jun 2011, 01:48 »

Smid mig på standby.  Smiley
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #142: 14 Jun 2011, 01:55 »

Vil sku gerne have vist jer, hvordan man som eneste Randers mand, rent faktisk spiller bold. Men jeg er desværre i Tyrkiet i tidsrummet, så det må blive en anden god gang Smiley
Logged

:-)

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #143: 14 Jun 2011, 02:07 »

Uha. Jeg kunne godt være interesseret! Jeg skal lige tjekke, hvordan det hænger sammen med arbejde, bork havnefestival og økonomi i løbet af de næste par dage. Frygter at jeg har lange vagter både lørdag og mandag.

For at f.eks. at tage til Roskilde eller Middelfart, så skal man stå af i enten Odense eller Fredercia alt efter hvilken vej man kommer fra og tage et regionaltog.
Well... Jeg har en masse familie i Middelfart, og jeg er ret ofte på Fyn. Det tog, jeg tager fra Esbjerg (efter toget mellem Varde og Esbjerg), stopper da i Middelfart - men kører også til København.

Jeg er sgu klar. Søgaard bor i Frederikshavn, JKJ i Aabybro mener jeg, du i Kaas og jeg i Aalborg. Det kunne man da sagtens finde ud af. :-)
Kommer I lige forbi Varde så?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #144: 14 Jun 2011, 03:15 »

Jeg har fået at vide fra Berendt, at vi med rimelig sikkerhed kan få en bane der ligger 10 minutter fra Gentofte station. Der går S-toge til Gentofte, så der er gode transport-muligheder!

Jeg vil fortsat møde op på Hovedbanen og tage imod dem der kommer langvejsfra, og så kan vi i samlet flok tage til Gentofte.

Berendt sidder i ledelsen i den klub vi kan få en bane hos, så jeg kunne forestille mig at det bliver kvit og frit hvad angår leje!

Er der stemning for det? Hvis folk er i tvivl hvad angår transport, så går der også busser dertil. Desuden er det samme princip som da vi spillede på B93s baner, så de garvede veteraner kender proceduren Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #145: 14 Jun 2011, 11:33 »

Jeg har fået at vide fra Berendt, at vi med rimelig sikkerhed kan få en bane der ligger 10 minutter fra Gentofte station. Der går S-toge til Gentofte, så der er gode transport-muligheder!

Jeg vil fortsat møde op på Hovedbanen og tage imod dem der kommer langvejsfra, og så kan vi i samlet flok tage til Gentofte.

Berendt sidder i ledelsen i den klub vi kan få en bane hos, så jeg kunne forestille mig at det bliver kvit og frit hvad angår leje!

Er der stemning for det? Hvis folk er i tvivl hvad angår transport, så går der også busser dertil. Desuden er det samme princip som da vi spillede på B93s baner, så de garvede veteraner kender proceduren Thumbs Up

der er da stemning for det herfra...
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #146: 14 Jun 2011, 11:48 »

Så længe banen er god, så mine fantastiske skills kan blive brugt, er jeg klar.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #147: 14 Jun 2011, 12:16 »

Så længe banen er god, så mine fantastiske skills kan blive brugt, er jeg klar.
I forhold til jeres baner i Middelfart, er der nok ikke meget at stille. Elite fodbold i Middelfart. <3
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #148: 14 Jun 2011, 12:19 »

I forhold til jeres baner i Middelfart, er der nok ikke meget at stille. Elite fodbold i Middelfart. <3

Jamen, vi kan sige så meget om mig. Jeg er også verdens bedste straffesparksskytte . <3
Logged


Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2011
« Svar #149: 14 Jun 2011, 15:08 »

Jamen, vi kan sige så meget om mig. Jeg er også verdens bedste straffesparksskytte . <3

Scorede du på straffe mod OB U19 i play-off i efteråret?
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010