home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Redditch United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Redditch United  (Læst 12723 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #45: 02 Aug 2011, 19:00 »


Redditch United
The Reds


Redditch United spiller med største salgsværdi : Olly Bashford med £50.000  ----  Glenn Matthews måske landstræner for Caymanøerne  ----  Redditch United er ifølge flere medier tæt på at skrive kontrakt med den tidligere Premier League spiller Damien Duff

Valley Stadium, 316 tilskuer
Redditch United-Blyth 2-0
1-0 Conor Meade 61´
2-0 Alan O'Brien 72´

FA Cup, 3.kvalifikationsrun de
Damson Park, 452 tilskuer
Solihull Moors-Redditch United 1-0
1-0 Theo Streete 55´

Valley Stadium, 297 tilskuer
Redditch United-Altrincham 4-0
1-0 Simon Kelly 19´selvmål
2-0 Alan O'Brien 32´
3-0 Stephen Hurley 45´
4-0 Alan O'Brien 74´

Haig Avenue, 506 tilskuer
Southport-Redditch United 1-1
0-1 Conor Meade 3´
1-1 Tommy Coyne 45´

Valley Stadium, 336 tilskuer
Redditch United-Alfreton 2-2
0-1 Chris Mulhall 17´
0-2 Liam Hearn 43´
1-2 Alan O'Brien 50´
2-2 Owen Clamp 66´

Coronation Park, 128 tilskuer
Eastwood-Redditch United 2-2
1-0 Alistair Divine 2´
1-1 Conor Meade 40´
2-1 Lloyd Isgrove 45´
2-2 Conor Meade 90´

Valley Stadium, 314 tilskuer
Redditch United-Hinckley 4-0
1-0 Christian Montano 20´
2-0 Cameron Gayle 23´
3-0 Samuel Ameobi 67´
4-0 Samuel Ameobi 83´

FA Trophy, 3. kvalifikationsrunde
Valley Stadium, 221 tilskuer
Redditch United-Bromley 3-0
1-0 Conor Meade 9´
2-0 Conor Meade 55´
3-0 Owen Clamp 81´

Valley Stadium, 368 tilskuer
Redditch United-AFC Telford 1-1
1-0 Owen Clamp 18´
1-1 Courtney Harris 87´

The Northolme, 178 tilskuer
Gainsborough-Redditch United 2-1
0-1 Owen Clamp 59´
1-1 Craig Hobson 76´
2-1 Jamie Guy 81´

Sidste sæson var det Gainsborough der slog Redditch United i play-off semifinalen og i denne sæson er det Gainsborough der tilfører Glen Matthews mandskab sæsonens første liganederlag. Owen Clamp havde ellers sendt tre point i Redditch Uniteds retning, men to mål i kampens sidste kvarter gør at Glenn Matthews mandskab står med nul point og det første liganederlag. Trods nederlaget er Redditch United stadig med i den sjove del af tabellen og Glenn Matthews tvivler da heller ikke på at holdet stadig ligger der når sæsonen nærmer sig sin slutning. Der er dog kommet lidt malurt i bægeret, for i front er både Conor Meade og Samuel Ameobi ude med skade i længere tid og det har bevirket at unge Dave Batchford får comeback på førsteholdet, efter at have tilbragt stort set hele sidste sæson på U18-holdet. I Glenn Matthews første sæson i spidsen for Redditch United fik han dog femten kampe, scorede dog kun et mål og var absolut ikke en nøglefigur eller noget som helst andet for holdet.

Første liganederlag er først kommet et stykke inde i Blue Square North, men sæsonens første nederlag kom desværre allerede i FA Cuppens 3. kvalifikationsrunde, da Solihull Moors, fortjent slår et Redditch United i næsten stærkeste opstilling. Glenn Matthews havde ellers i sin handlingsplan FA Cuppen og FA Trophy turneringen som en større prioritet, men holdet måtte altså allerede forlade FA Cuppen inden hovedturneringen. En skuffelse for Glenn Matthews og direktionen, men inderst inde er folk nok glade for at ligaen kan få en større prioritet og at sæsonen kan byde på færre kampe for en noget tynd Redditch United trup.

En cupturnering er der dog at spille for Glenn Matthews mandskab og i den fik man hævn for sidste års exit, da Bromley rimelig sikkert bliver slået hjemme på Valley Stadium. I FA Trophy første runde venter Blue Square Premier mandskabet Rushden & Diamonds på udebane, et Rushden hold der indtager en tolvte plads, så en umulig opgave er det ikke, men chancen for exit er noget større end chancen for avancement. Selvom ligaen og en oprykning har fuld fokus i denne sæson, melder Glenn Matthews ud at interessen for at komme langt i FA Trophy også har stor betydning og at der ikke vil blive eksperimenteret meget med opstillingen i denne turnering.

Økonomisk har Redditch United store problemer og er efterhånden i frit fald på bundlinjen. Tilskuerinteressen er bare ikke stor nok i Blue Square North og en oprykning bliver mere end essentiel når facit skal gøres op når sæsonen 2012/2013 slutter ultimo maj. Desværre er interessen for spillerne i Redditch United truppen ikke stor, så et salg af eventuelle spillere virker absolut ikke sandsynligt. Glenn Matthews forstår dog ikke at interessen for nogle af hans nøglespillere ikke er tilstede, men mener og håber en oprykning og lidt synlighed i FA Trophy kan vække den manglende interesse.



Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Redditch United
« Svar #46: 02 Aug 2011, 20:47 »

Nu har jeg været på ferie i et stykke og nu fik jeg endelig lejlighed til, at læse de indlæg der var kommet. Jeg synes det ser rigtig godt ud syndt med den missede oprykning. Ellers rigtig godt skriftligt, og jeg glæder mig bare til der kommer updates.

Så bare forsæt  Thumbs Up
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #47: 09 Aug 2011, 15:18 »

Nu har jeg været på ferie i et stykke og nu fik jeg endelig lejlighed til, at læse de indlæg der var kommet. Jeg synes det ser rigtig godt ud syndt med den missede oprykning. Ellers rigtig godt skriftligt, og jeg glæder mig bare til der kommer updates.

Så bare forsæt  Thumbs Up

Dejligt at du ikke har glemt bloggen selvom du har været på ferie...Jeg var selv meget skuffet over den missede oprykning, men denne sæson skal nok blive Redditch Uniteds og jeg skal nok forsætte....
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #48: 09 Aug 2011, 15:22 »


Redditch United
The Reds


£150.000 lagt i klubkassen for at minimere underskuddet  ----  Sligo Rovers og Stockport efter Glenn Matthews ifølge medierne  ----  Redditch United har slået Blue Square North rekord med flest kamp i streg uden nederlag, nemlig 20, dog er der langt op til den engelske rekord som indehaves af Arsenal der fra 2003-2005 ikke tabte i 49 kampe i streg  ----  Flere Redditch United spillere bliver obseveret af andre klubber : Aaron McCarey, Olly Bashford, Alan O'Brien og Christian Montano

Rockingham Trinagle Stadium, 266 tilskuer
Corby-Redditch United 2-1
1-0 Aaron Labonte 17´
1-1 Cameron Gayle 22´
2-1 Aaron Labonte 43´

FA Trophy, 1. runde
Nene Park, 879 tilskuer
Rushden & Diamonds-Redditch United 2-0
1-0 Bill Moody 83´
2-0 Jake Woolley 90´

Valley Stadium, 278 tilskuer
Redditch United-Vauxhall 0-2
0-1 Leighton McGivern 10´straffe
0-2 Leighton McGivern 62´straffe

Marston Road, 288 tilskuer
Stafford-Redditch United 0-0

Valley Stadium, 196 tilskuer
Redditch United-Bradford PA 2-0
1-0 Cameron Gayle 39´
2-0 Shane Sweeney 48´straffe

Valley Stadium, 297 tilskuer
Redditch United-FC Halifax 1-0
1-0 Barry Matin 3´

Keys Park, 199 tilskuer
Hednesford-Redditch United 0-2
0-1 Samuel Ameobi 35´
0-2 Christian Montano 90´

The Butchers Arm Ground,
Droylsden-Redditch United 1-1
0-1 Christian Montano 34´
1-1 Kudus Oyenuga 90´

Valley Stadium, 252 tilskuer
Redditch United-Solihull Moors 1-3
0-1 Sam Turner 12´
0-2 Sam Turner 31´
0-3 Iain Thomson 59´
1-3 Samuel Ameobi 71´

Valley Stadium, 312 tilskuer
Redditch United-Tamworth 1-1
1-0 Billy Ions 79´
1-1 Kyle Perry 88´

Om man kan sige det bare er blevet hverdag i Redditch United igen, eller om holdet er ramt af en ulykkesfugl skal være usagt, men efter ikke at have inkasseret nogle nederlag i ligaen i de første sytten kampe, er der nu lige pludselig, her bare ni kampe senere, føjet endnu tre til samlingen. Holdet har ramt en ufattelig serie af skader og manglende skarphed og utur foran mål og Zannetos Mytides har en periode hvor han ikke behøver have handsker på, for han kommer ikke i nærheden af at lave nogle som helst redninger i kampene. Den seneste kamp mod Tamworth er et sandt stormløb mod Tyrell Belford imellem stængerne hos Tamworth og skudstatistikken siger da også 17-4 i Redditch United favør, men alligevel "stjæler" Kyle Perry og hans hold et point sent i kampen.

Til alt held for Glenn Matthews og hans mandskab, er ligaen utrolig lige i denne sæson og bare fem point adskiller førstepladsen fra niendepladsen. Der er stadig en lille halv sæson at spille, så intet er afgjort endnu, men sikkert er det at Redditch United skal tilbage på sporet og finde tidligere tiders styrke hvis de skal gøre sig forhåbninger om, at spille med om den direkte oprykningsplads. Fire mand er i øjeblikket ude i længere tid med skader og der er ikke råd til at flere skal i sygesengen hvis holdet skal blive ved med at være med hvor det er spændende.

Spænding var der også på Nene Park i første runde af FA Trophy, men meget sigende for den periode Redditch United er inde i i øjeblikket, scorer Rushden et meget tilfældigt og lidt heldigt mål sent i kampen, efter både Samuel Ameobi og Christian Montano har haft flere gode chancer. Tre gange er det kun Rushden & Diamonds keeperen der skal passeres, men alle gange er de ikke koldblodige nok og keeperen vinder duellerne, dog må stolpen redde en enkelt gang. Istedet scorer Bill Moody på en ripost, efter hans første hovedstød bliver pareret op på overliggeren grundet en fantomredning af Aaron McCarey og det gør at Jake Wolley let kan score på en kontra i overtiden, da Glenn Matthews og hans unge mandskab smider alt frem for at fremtvinge udligningen. Et ærgeligt exit i en kamp hvor Redditch sagtens kunne have vundet videre avancement i turneringen.



Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #49: 19 Aug 2011, 23:13 »


Redditch United
The Reds


Zannetos Mytides og Shane Sweeney forlænger deres kontrakter til henholdsvis 2014 og 2015  ----  Redditch United stoppede Histons ni kampe i streg uden nederlag  ----  Christian Montano får ikke forlænget sin kontrakt, da han forlanger en lønforhøjelse på 162.5 %  ----  Redditch United dommernes kæledægger : 12 gule kort og kun et rødt kort i 36 kampe

Borough Park, 178 tilskuer
Workington-Redditch United 1-2
1-0 Gareth Arnison 58´
1-1 Christian Montano 73´
1-2 Owen Clamp 90´

The Glassworld Stadium, 299 tilskuer
Histon-Redditch United 1-4
1-0 Ryan Borris 30´
1-1 Alan O'Brien 35´
1-2 Samuel Ameobi 66´
1-3 Olly Bashford 74´
1-4 Samuel Ameobi 82´

Valley Stadium, 334 tilskuer
Redditch United-Lowestoft 2-0
1-0 Samuel Ameobi 34´
2-0 Samuel Ameobi 72´

Croft Park, 444 tilskuer
Blyth Spartans-Redditch United 0-0

Valley Stadium, 372 tilskuer
Redditch United-Stalybridge 4-0
1-0 Samuel Ameobi 22´
2-0 Alan O'Brien 43´
3-0 Samuel Ameobi 50´
4-0 Alan O'Brien 59´

Moss Lane, 766 tilskuer
Altrincham-Redditch United 1-1
0-1 Shane Sweeney 36´
1-1 Daniel Bogard 76´

Town Ground, 227 tilskuer
Alfreton-Redditch United 1-0
1-0 Liam Hearn 2´

Valley Stadium, 415 tilskuer
Redditch United-Southport 1-1
0-1 John Paul Kissock 43´
1-1 Samuel Ameobi 70´

Valley Stadium, 289 tilskuer
Redditch United-Eastwood 1-0
1-0 Owen Clamp 2´

Greene King Stadium, 469 tilskuer
Hinckley-Redditch United 0-3
0-1 Conor Meade 13´
0-2 Conor Meade 59´
0-3 Conor Meade 63´

Seks kampe tilbage og det bliver en vanvittig spændende afslutning. Redditch United og Glenn Matthews har tilbageerobret førstepladsen, men skaderne bliver ved med at regne ned over Redditch mandskabet, så let bliver det absolut ikke. I øjeblikket er fem nøglespillere ude og igen er især angrebet hårdt ramt. Med både Conor Meade, Christian Montano og Billy Ions ude, skal Dave Batchford endnu engang i ilden og der har han jo ikke imponeret endnu. Ud over de spillere der er på skadeslisten nu, har også Shane Sweeney, John Clayton, Stephen Hurley og Samuel Ameobi også været ude, så der har konstant været udskiftning i startelleveren. Derfor er det også flot af Glenn Matthews mandskab, at de i de seneste ti kampe, som stort set kun har budt på opgør mod hold i den øverste halvdel af tabellen, har hentet intet mindre end enogtyve point af tredive.

De sidste seks opgør for Glenn Matthews mandskab byder på tre hjemmekampe, Gainsborough, Corby, Stafford og tre udekampe, AFC Telford, Vauxhall og Bradford PA. Et slutprogram der indeholder både og modstandere, dog mener Glenn Matthews og holdet at de besidder kvaliteterne til at holde de andre hold stangen og ende øverst på podiet. Ligaen er tæt og der er rigtig mange hold der stadig kæmper med om de øverste pladser, men umiddelbart virker Altrincham som den største konkurrent og ser man på deres slutprogram har de fire udekampe og to hjemmekampe. Altrincham har dog et meget sværere slutprogram, da det byder på opgør mod nummer tre, syv, otte og ni i ligaen og desuden ligger fordelen omkring målscoren også i Redditch Uniteds favør, da den er markant bedre, så det ligger til Glenn Matthews og hans drenge. Desværre kan de mange skader blive en hurdle der kan blive svær at overkomme, men det er nu truppen skal vise at den er bred nok.



Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #50: 27 Aug 2011, 17:05 »


Redditch United
The Reds


Ingen Redditch United spillere nomineret til Blue Square North Player of the Season  ----  Redditch United med ligaens bedste forsvar : 35 indkasserede mål i 42 kampe  ----  Shane Sweeney kåret til Fans Player of the Year for anden gang  ----  Glenn Matthews har stemt på Altrinchams Mark Ramsay i Blue Square North Player of the Season

Valley Stadium, 277 tilskuer
Redditch United-Gainsborough 1-0
1-0 Owen Clamp 42´

New Bucks Head, 1685 tilskuer
AFC Telford-Redditch United 1-2
0-1 Owen Clamp 67´
0-2 Shane Sweeney 78´straffe
1-2 James Lawrie 81´

Valley Stadium, 349 tilskuer
Redditch United-Corby 0-1
0-1 Joe Ralls 25´

Rivacre Park, 296 tilskuer
Vauxhall-Redditch United 2-1
0-1 Samuel Ameobi 16´
1-1 Leighton McGivern 59´
2-1 Josh Wilson 71´straffe

Valley Stadium, 538 tilskuer
Redditch United-Stafford 4-0
1-0 Tom Harrison 14´selvmål
2-0 Stephen Hurley 51´
3-0 Billy Ions 59´
4-0 Samuel Ameobi 67´

Horsfall Stadium, 159 tilskuer
Bradford PA-Redditch United 1-4
0-1 Barry Martin 5´
0-2 Billy Ions 20´
1-2 Shaquille McKenzie 49´
1-3 Barry Martin 80´
1-4 Billy Ions 87´

Missionen er lykkedes og fuldført.......Redd itch United og Glenn Matthews har, til trods for flere eksperters manglende tro på holdet, sikret sig oprykning til Blue Square Premier via deres førsteplads i Blue Square North. Som ventet blev ligaen og den direkte oprykningsplads først placeret i allersidste spillerunde og det blev altså Glenn Matthews mandskab der kunne løfte hænderne i vejret som tegn på triumfen. Bradford Park Avenue var aldrig en trussel for Redditch United i den sidste kamp og overraskende nok var det to spillere der ikke så ofte er i overskrifterne, der kunne sparke sejren hjem til Redditch United. Billy Ions og Barry Martin på bare 19 år scorede begge to mål og viste altså ingen nerver i den afgørende kamp, så en stor bedrift af de to unge spillere. Glenn Matthews udtrykte stor glæde over oprykningen og han var mere end glad for at handlingsplanen holder til punkt og prikke.

Samtidig med den store triumf for Redditch United, har Glenn Matthews selv taget et meget, meget lille skridt op af karriere stigen. Han har forlænget sin kontrakt med Redditch United med et enkelt år og deri ligger en lønforforhøjelse på £75, så Glenn Matthews tager ihvertfald endnu en sæson i spidsen for det unge hold. Det store nye for Matthews er dog at han nu kan skrive landstræner på sit cv, da han har accepteret at hjælpe nummer 189 på FIFA's verdensrangliste, i første omgang i et års tid. Cookøerne består af 15 øer og har deres eget landshold, trods de er et selvstyrende territorium under New Zealand og det bevirker at de ikke kan kvalificere sig, hvis det nogensinde skulle kunne blive en mulighed, til VM. En turnering de kan kvalificere sig til er OFC Nations Cup som løber af stablen i januar måned og kvalifikationsturne ringen til denne foregår i december og det vil altså blive Glenn Matthews første prøve. Glenn Matthews ser også muligheder i hans "eksotiske" landstrænerjob, da han iforhold til mange af konkurrenterne i Blue Square Premier, vil have muligheden for at få kendskab til spillere i et område som de andre klubber ikke kommer i nærheden af.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #51: 31 Aug 2011, 20:14 »


Redditch United
The Reds


Evaluering af anden sæson i spidsen for Redditch United


Målsætninger for tredje sæson
Oprykning til Blue Square Premier
3. runde i FA Cuppen
Ved sæsonafslutningen er lønbudgettet tæt på overholdt
Trimning af førsteholdstruppen ved sæsonafslutningen, så den max. indeholder 22 spillere

Så er min tredje sæson i spidsen for Redditch United netop overstået og heldigvis med en lykkelig afslutning. Vi fik opnået den længe ventede oprykning og skal nu bide skeer med Blue Square Premier mandskaber, en opgave jeg forventer vi er klar til. Jeg syntes vi har mere end fortjent den oprykning og nu håber og tror jeg på at den netop startede pause fra fodbolden kan afstedkomme nogle gode handler for Redditch United.

Endnu engang må vi sande at vi bare ikke er et cuphold, for igen skuffer vi, efter min mening, fælt i både FA Cuppen og i FA Trophy. Tredje runde var målet i FA Cuppen, men engang første runde var opnåeligt for os, hvilket jeg finder meget skuffende. At det så blev et, på papiret, langt mere underlegent Solihull Moors hold der blev endestationen, et Solihull Moors hold der endte helt nede som nummer seksten i Blue Square North, gør bare exittet endnu mere skuffende og her skal det lige tilføjes at deres sejr absolut ikke var en ufortjent af slagsen.

Igen i denne sæson har vi haft en god sæson lønmæssigt i klubben og hele sæsonen har jeg fået balanceret med lønningerne, så vi hele tiden har brugt mindre end direktionen har sat til rådighed. Desværre er det jo, som tidligere erfaret, ikke nok til at redde økonomien i Redditch United, hvor pengene bare fosser ud af kassen. Derfor har en oprykning aldrig været vigtigere og jeg glæder mig utroligt meget til at se hvilket indvirkning, det forhåbentligt højere tilskuertal til hjemmekampene, vil gøre ved økonomien.

I skrivende stund indeholder førsteholdstruppen tyve spillere, så her overholder jeg endnu engang de retningslinjer jeg har lagt for mig selv i handlingsplanen og det gør jo, at lønbudgettet i øjeblikket ikke er særligt belastet. Når forberedelserne til den nye sæson begynder, vil situationen nok blive anderledes og der skal der nok komme nye spillere til, dog må førsteholdstruppen ikke overstige 25 spillere.

Vi har haft en supersæson og jeg må sige, at stå her til sidst som vindere af Blue Square North, er bedre end jeg havde regnet med. Holdet og trænerstaben har været fantastiske og jeg glæder mig til at se hvad holdet, med et par forstærkninger kan udrette i Blue Square Premier.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #52: 05 Sep 2011, 22:49 »


Redditch United
The Reds


Preseason season four

Transfers og træningskampene


Transfers ind <<<<

Nathan Thomas - 18 år - Central forsvar - fra fri transfer
Frazer Daley - 18 år - Central midtbane - fra fri transfer
Martin Harrold - 18 år - Striker - fra fri transfer
Matthew Goddard - 18 år - Central midtbane - fra fri transfer
Jason Hilton - 18 år - Venstre midtbane - fra fri transfer
Tom Saunders - 18 år - Højre midtbane - fra fri transfer
Hakan Lukumci - 18 år - Striker - fra fri transfer
Luke Garner - 18 år - Venste back - fra fri transfer

Mange har sat spørgsmålstegn ved Glenn Matthews gøren på denne sæsons åbningstransfermark ed og umiddelbart er det også forståeligt nok. Otte spillere er kommet til, men det er alle meget unge spillere, alle er bare atten år gamle og bringer altså ikke meget rutine ind på Redditch United holdet. Selvom de alle er meget unge kan de meget vel blive stjerner for Redditch United og måske allerede i denne sæson, for de kommer alle fra klubber i det øverste lag af lagkagen i det engelske ligasystem. Glenn Matthews har altså været på rov i Manchester United, Arsenal, Blackburn, Manchester City og Tottenham, alle klubber hvis træningsfaciliteter og ungdomsrekruttering snetværk er helt i top.  Det kan altså blive enten eller for Glenn Matthews nye ansigter, for det store spørgsmål er vel om de har den mentale ballast der skal til for at begå sig på førsteholdet og være i centrum hele tiden.

Fire spillere har forladt klubben, Samuel Ameobi, Jamie Insall, Wayne Farmer og Larnell Cole og Ameobi, Cole og Farmer har alle fundet nye klubber. Glenn Matthews havde ellers udtrykt ønske om at beholde Samuel Ameobi i klubben, men den høje løn og hans skadesfrekvens i klubben blev altså for meget for Redditch United træneren. Samuel Ameobi skal nu tørne ud for League Two klubben Accrington Stanley og han har i deres træningskampe været mere eller mindre fast mand. Jamie Insall nåede at spille 88 ligakampe, score 8 mål og lave 9 assists i hans tre sæsoner i klubben, men den seneste sæson har han været fortrængt til reserveholdet af Alan O'Brien, Owen Clamp og Barry Martin. Glenn Matthews ser åbenbart mere fremtid i den yngre Barry Martin, da han både kan spille i højre og venstre side på midtbanen, så der var altså ikke plads til Jamie Insall i Redditch United. Wayne Farmer har også fundet sig en ny klub og det bliver liga rivalerne fra Eastbourne Borough der kan gøre brug af waliseren der aldrig slog igennem i Redditch United. Bare 12 kampe på to sæsoner er ikke meget og derfor måtte han videre i sin karriere. Redditch United og Glenn Matthews kunne ikke gøre brug af Larnell Cole, men det kan Solihull Moors. Når man kun får tretten kampe, kun tre fra start af, på to sæsoner, kan man ikke sige at der er brug for en i klubben, så derfor var Larnell Cole ikke interesseret i at forlænge kontrakten.

Glenn Matthews første indkøb til den nye sæson er den engelske U19-landsholdsspiller Nathan Thomas, en central forsvarsspiller der umiddelbart styrker bredden i det central forsvar hos Redditch United stort. Han har endnu ikke fået sin debut på ungdomslandsholdet, men er fast reserve og i Redditch United skal den tidligere Manchester United spiller nok kæmpe med Olly Bashford og Martin McNish om pladsen ved siden af anfører Shane Sweeney.
Luke Garner har fået sin fodboldopdragelse i Tottenham, er tæt på sin debut som venstre back på det engelske U19-landshold og ny spiller for Redditch United. Luke Garner skal sandsynligvis spille fast på venstre back positionen, men det afhænger meget af hvordan Luke Giverins fremtid kommer til at se ud. I øjeblikket har han en måned til måned kontrakt med Redditch United og spillet i kulissen omkring en ny kontrakt er efter sigende godt i gang. Enten er venstre back pladsen Luke Garners, eller også skal han kæmpe med Luke Giverin om pladsen.
Den central midtbane er blevet udvidet med to spillere, Frazer Daley og Matthew Goddard. De kommer fra henholdsvis Manchester City og Birmingham og har forstærket bredden på den centrale midtbane, dog er det ikke forventet at de får en plads i startopstillingen hvor Jimmy Rogers og Stephen Hurley har sat sig solidt på den to centrale pladser på midten. Af de to er det dog Frazer Daley der er tættest på holdet og med Jimmy Rogers skade, der holder ham ude af Redditch Uniteds sæsonstart, vil der nok være plads til nogle optrædender på førsteholdet.
Back-up spillerne til Alan O'Brien og Owen Clamp er ankommet til Redditch United og personificeres i Tom Saunders og Jason Hilton. Som Alan O'Brien og Owen Clamp spillede sidste sæson er det sikkert Glenn Matthews starter den nye sæson med netop de to på fløjene, så de to nyindkøb må vente på deres chance. De har begge talentet til at slå sig fast på holdet og et salg af enten Alan O'Brien eller Owen Clamp kan blive deres chance og et salg virker absolut ikke usandsynligt.
I front er to nye ansigter føjet til truppen, en til førsteholdstruppen og en til U18-holdet. Hakan Lukumci kommer fra Manchester United og imponerede stort i sin fire uger lange prøvetid i klubben og derfor har Glenn Matthews valgt at knytte ham permanent til Redditch United. Conor Meade er førstevalg til den forreste plads i angrebet, men bagved ham er det muligt for Glenn Matthews at bruge Billy Ions, Hakan Lukumci eller Christian Montano, dog kan Christian Montano være fortid i klubben, for som Luke Giverin er han på måned til måned kontrakt og Redditch United og Montano skulle være et stykke fra hinanden omkring hans ugentlige løn. Hakan Lukumci kan, hvis det skulle blive nødvendigt, spille Conor Meades plads. Martin Harrold skal modnes på U18-holdet og forhåbentligt stille og roligt erstatte og aflaste Conor Meade næste sæson.


Træningskampe
Valley Stadium, 176 tilskuer
Redditch United-Bromley 1-0
1-0 Owen Clamp 15´

Bracken Moor Lane, 52 tilskuer
Stocksbridge-Redditch United 0-3
0-1 Conor Meade 5´
0-2 Alan O'Brien 63´
0-3 Conor Meade 75´straffe

Valley Stadium, 178 tilskuer
Redditch United-Salisbury 4-3
0-1 Chris Giles 7´
1-1 Christian Montano 17´
2-1 Olly Bashford 35´
2-2 James Poole 40´
3-2 Hakan Lukumci 59´
4-2 Hakan Lukumci 67´
4-3 Gary Jeffries 90´

Liberty Way, 224 tilskuer
Nuneaton-Redditch United 0-0

Valley Stadium, 160 tilskuer
Redditch United-Woking 1-3
0-1 Paul McCallum 14´
0-2 Miles Storey 40´
0-3 Tobi Alabi 53´
1-3 Alan O'Brien 68´

Fem træningskampe har Redditch United og Glenn Matthews været igennem og det blev kun til et enkelt nederlag, dog i generalprøven inden første kamp i Blue Square Premier ude mod Newport County. Stort set alle spillere har været i aktion i træningskampene, så det er endnu svært at se hvem der indtager pladserne i startelleveren, men et bud kunne være : Mytides, Garner, Bashford, Sweeney, Gayle, O'Brien, Hurley, Rogers, Clamp, Montano, Meade. Det er stadig den nu meget velkendte 4-4-2 med det defensive udgangspunkt og det kan blive meget nødvendigt at stå godt i det defensive denne sæson. Medierne har ikke den store tiltro til Glenn Matthews mandskab og spår holdet en 24. og sidste plads i Blue Square Premier, en plads holdet forventer at forbedre med et sted mellem 17 og 21 pladser. Det bliver svært og med en del nye spillere der skal spilles ind på holdet, kan sæsonstarten blive meget vanskelig og med en dårlig sæsonstart kan moralen og mekanismerne på holdet blive slået i stykker.

Det bliver et spændende år på banen, men også uden for kridtstregerne bliver det knald eller fald for holdet. Økonomien er hastigt nedadgående, så det bliver essentielt at de lokale støtter op omkring holdet hjemme på Valley Stadium.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #53: 07 Sep 2011, 19:28 »


Cook Islands
FIFA World Rankings - 189th

Det bliver noget af en opgave, men en sjov en af slagsen. Cookøerne er en lille størrelse og samtlige spillere spiller da også i den hjemlige liga. Niveauet på spillerne er langt under standarden i Redditch United, så min meget defensive indgang til det taktiske er belejligt i denne situation. Jeg har umiddelbart indvilget i at ville hjælpe landsholdet i godt et år og det løfte har jeg tænkt mig at holde, medmindre jeg bliver fyret inden da.

Cookøerne har de sidste fire år spillet sytten venskabskampe og deres statistik er faktisk ikke så ringe, 5 sejre, 7 uafgjorte og 5 nederlag, dog er statistikken, når det gælder "rigtige" landskampe, noget dårligere, 0 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Jeg kommer i år til at stå i spidsen for Cookøerne i to venskabskampe, først hjemme mod nummer 208 på verdensranglisten Aruba og derefter ude mod Tahiti der ligger som nummer 181 på samme liste. Derefter vil det i december gå løs i fire kvalifikationskampe for at kvalificere holdet til OFC Nations Cup, en kvalifikationsturne ring der endnu ikke er trukket lod til. Sidste kamp i kvalifikationsturne ringen vil blive spillet i starten af januar og derefter vil der sandsynligvis blive arrangeret nogle træningskampe og så er det tid til enten at sige op eller forsætte mit hverv hos Cookøerne.

Uden at have truppen på plads har jeg gjort mig nogle tanker om det taktiske og her tænker jeg meget i en 4-2-3-1, da jeg ikke forventer eller tror på at vi kan dominere og styre kampene. Derfor vil jeg som i Redditch United basere min taktik fra bagerste geled og arbejde videre ud fra en meget stram defensiv. Vi bryder alt ned til basis og så vil jeg måske forsøge at bygge lidt mere kreativt på efterhånden, dog vil det blive på et minimum.


2010
Cookøerne-Solomonøerne 1-0
Fiji-Cookøerne 3-0
Amerikanske Samoa-Cookøerne 0-1
Samoa-Cookøerne 0-1
Cookøerne-Fiji 2-2

2011
Cookøerne-Fiji 2-2
Vanuatu-Cookøerne 2-0
Solomonøerne-Cookøerne 2-1
Cookøerne-Tonga 0-3
Cookøerne-Papua Ny Guinea 3-1
Cookøerne-New Caledonia 1-1
Cookøerne-Amerikanske Samoa 2-0

OFC Nations Cup
Cookøerne-Fiji 0-4
Cookøerne-Papua Ny Guinea 1-1
Cookøerne-Tonga 0-0
Cookøerne-Vanuatu 1-3

2012
Papua Ny Guinea-Cookøerne 1-1
Cookøerne-Samoa 1-1
Tahiti-Cookøerne 2-2
Cookøerne-Tuvalu 1-1

2013
New Caledonia-Cookøerne 3-0
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #54: 11 Sep 2011, 10:57 »


Cook Islands
FIFA World Rankings - 190th

Friendly match
14th August 2013
Tereora National Stadium, 2993 tilskuer
The Cook Islands vs. Aruba


Modstanderen

Aruba ligger nummer 208 på FIFAs verdensrangliste og hører til i CONCACAF, hvilket er Nord- og Mellemamerikas pendant til UEFA. Aruba har siden 2010 spillet femten kampe og endnu ikke smagt sejrens sødme, kun to uafgjorte er det blevet til. Arubas enlige forsøg på at kvalificere sig til VM stoppede allerede i første kvalifikationsrunde da Grenada vinder samlet 6-0 over to kampe. 2013 har indtil videre resulteret i nederlag til Antigua & Barbuda, Cuba og St. Vincent & The Grenadines. Aruba har, modsat os, to spillere der spiller i udlandet, nemlig David Abdul i spanske Logrones og Eric Abdul hos de tidligere finske mestre HJK Helsinki. David Abdul huserer på venstre kanten, mens Eric Abdul står inde på kassen, to spillere der er nogle klasser over de andre spillere på banen.

Truppen

Det er første gang jeg skal udtage en trup, så man må sige at jeg er på bar bund. Jeg har ikke taget hensyn til den trup den tidligere træner har udtaget, men udtaget en trup udfra de kvalifikationer de skal have for at kunne indgå i mine taktiske dispositioner. Det har bevirket at tretten af de toogtyve spillere udtaget står over for deres debut for Cookøerne, så rutinen i truppen er minimal. Jeg har først og fremmest udtaget den her trup med henblik på at give nogle nye chancen, for forsvareren John Kaukura og angriberen Jeremy Robertson med henholdsvis tyve og elleve landskampe og fem mål tilsammen, burde måske være selvskrevne, men dem har jeg altså ikke udtaget i denne omgang.

Taktikken

Vi kommer til at stå langt tilbage på banen og der bliver pres på de få offensive spillere, for de er få og skal levere fremad banen. 4-2-3-1 bliver taktikken på papiret og de to defensive midtbanespillere skal slå spillet i stykker for modstanderne, mens midtbanen skal hjælpe fremad banen, dog med måde. Den enlige angriber skal virkelig være koldblodig når chancen opstår, for jeg forventer ikke vi kommer til at vade i chancer. I denne kamp vil vi først og fremmest benytte os af lange bolde frem af banen, men jeg kan have min tvivl om det er vejen frem med de kvalifikationer holdet har, hurtighed er en mangelvare på dette hold. Vi vil tage os god tid ved alle stop i spillet og umiddelbart vil alle deltage i de defensive dødbolde, jeg forventer blandt andet at Aruba vil få mange frispark indenfor sparkedistance grundet vores to meget tacklende defensive midtbanespillere og det vil kræve en massiv fire- eller femmandsmur og selvom jeg gerne ville kunne sige at de offensive dødbolde skal være et våben, må jeg erkende at vores evner i luften ikke er tilstede, dog skal vi gøre alt i vores magt for at gøre brug af disse situationer i kampene. Jeg vil ikke specifikt tage nogle forholdsregler overfor David Abdul, vi skal nemlig først og fremmest koncentrere os om vores eget spil, stå godt på banen og minimere antallet af fejl i kampen. Den centrale midtbane Nikoro får forhåbentligt også en rolle at spille, for han skal true Aruba forsvaret med skud fra distancen.


Kampen

The Cook Islands
gustav TATUAVA
tokoa TEREAPII
dennis TARARO
matthew ENGLISH
andrew IROA
chuck TOU
ngatuaine NGERE (c)
sheik SHAH
tokoa NIKORO
rob MACKENZIE
peter TEINA
Aruba
eric ABDUL
shivnarine IRIGOYEN
celso ANTONINI
rinke CHÉRUBIN
elías BAUTISTA
odel PUTOL
robert CALDERÓN
gustavo LITTLE
david ABDUL (c)
ernesto OUTERBRIDGE
martin BAUTISTA
Der skal bare gå fire minutter før det første frispark tæt på feltet bliver givet, men Putol sparker den over. Tretten minutter inde i kampen bliver venstre fløj MacKenzie sendt afsted på fløjen af et frispark langt tilbage på Cookøernes banehalvdel, han bliver dog tacklet, men Peter Teina opsnapper den løse bold og sender den tilbage til MacKenzie på fløjen. Hans indlæg bliver sendt ind i hoftehøjde og fløjkollega Sheik Shah kaster sig ned og rammer bolden rent med hovedet, men desværre sidder bolden lige i handskerne på Eric Abdul i målet. Bare minuttet efter er Arubas Martin Bautista på tur igennem den massive forsvarsmur foran Cookøernes mål, men hans skud fra kanten af feltet bliver halvklaret af Tatuava i målet. Da første halvleg er næsten halvt færdig sender Nikoro Cookøernes Peter Teina en flad bold i fødderne og Teina runder sin oppasser, men hans skud sidder sikkert i handskerne på Eric Abdul i målet. Fem minutter senere tvinger Tokoa Nikoro Arubas Eric Abdul ud i en fantastisk redning, da hans skud fra kanten af feltet bliver reddet helt nede ved roden af stolpen og bolden går til hjørne. Chancen opstår efter et godt opspil af Cookøerne, hvor tolv-femten afleveringer i træk gør det muligt for Nikoro at komme til en god skudmulighed. Efter en halv time bygger Aruba igen op og endnu engang er det Martin Bautista der får afsluttet, igen dårligt, efter en god solotur. Endnu et frispark fra Putol er tæt på og kun ydersiden af stolpen afværger et føringsmål her bare seks minutter fra pausen. 0-1....hjørnespark og Nikoro ser lidt skidt ud da Outerbridge slider sig fri og sætter bolden perfekt i nettet bag Tatuava, skidt tidspunkt for Glenn Matthews og hans mandskab bare et minut før pausen.

Anden halvleg bliver en lang ørkenvandring, hvor der absolut intet sker. Cookøerne kan ikke rigtig længere spille sig frem til noget og Aruba vil ikke rigtig noget. David Abdul når dog tidligt i anden halvleg at vise sin klasse, da han sætter Tereapii på venstre back pladsen og køligt sætter den ind i nærmeste hjørne uden chance for Tatuava i Cookøernes mål, 0-2 efter 52 minutter. En gang mere bliver Aruba farlige da Bautista, efter forsvaret flere gange har afværget Aruba angribernes forsøg på gennembrud, afslutter over mål fra distancen. I det 69. minut bliver unge Poka Pauka sat ind, en spiller Glenn Matthews regner med bliver en vigtig spiller de næste par år for Cookøerne.


The Cook Islands-Aruba 0-2
0-1 Ernesto Outerbridge 44´
0-2 David Abdul 52´
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010