home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Redditch United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Redditch United  (Læst 12722 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Redditch United
« Svar #30: 10 Jul 2011, 14:49 »

Er faktisk overrasket over at du kan holde en defensiv taktik så succesfuld! Gennem alle mine år som fm manager er det faktisk ikke lykkes mig, selvom jeg mod større hold ofte tidligere har prøvet.
Men fortsat god spillelyst! Smiley
Logged

FC Barcelona

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #31: 10 Jul 2011, 20:10 »

Er faktisk overrasket over at du kan holde en defensiv taktik så succesfuld! Gennem alle mine år som fm manager er det faktisk ikke lykkes mig, selvom jeg mod større hold ofte tidligere har prøvet.
Men fortsat god spillelyst! Smiley

Ditto her....det er faktisk første gang i min karriere med FM at jeg har forsøgt mig med så defensiv en taktik. Jeg har altid været mere "romantisk" i mit spil og tilgangen til det taktiske og villet styre kampene med smukt spil og brug af banens bredde og masser af indlæg, men jeg er altid blevet straffet noget så grundigt af modstandernes kontraer og andet. Derfor ville jeg prøve noget andet i denne blog og i dette save og heldigvis er det forholdsvis succesfuldt......

Tak og i lige måde....
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #32: 14 Jul 2011, 08:58 »


Redditch United
The Reds


Top 3 målscorer i Redditch United : Conor Meade 12 mål, Samuel Ameobi 8 mål, Patrick Patton 7 mål  ----  Direktionen til Matthews : "Ansæt flere trænere..."  ----  Redditch United har ligaens laveste billetpris, £9  ----  Flest tilskuer til en ligakamp på Valley Stadium : 459 mod Nuneaton

York Street, 904 tilskuer
Boston United-Redditch United 5-2
0-1 Patrick Patton 11´
1-1 Ben Strevens 30´
2-1 Shane Clark 38´
3-1 Jack Brierley 64´
3-2 Christian Montano 66´
4-2 James Taylor 74´
5-2 Ben Strevens 87´

Valley Stadium, 399 tilskuer
Redditch United-Corby 5-2
1-0 Conor Meade 3´
2-0 Conor Meade 10´
3-0 Christian Montano 18´
3-1 Jim Sheridan 22´
4-1 Gearóid Ó Leidhinn 40´selvmål
5-1 Christian Montano 47´
5-2 Andy Hall 71´

Moss Lane, 857 tilskuer
Altrincham-Redditch United 3-3
1-0 Jordan Smith 5´
1-1 Ken Kiely 12´
1-2 Patrick Patton 29´
2-2 Sam Hewson 49´
2-3 Jimmy Rogers 67´straffe
3-3 Michael Twiss 76´

Valley Stadium, 383 tilskuer
Redditch United-Guiseley 2-0
1-0 Patrick Patton 12´
2-0 Stephen Hurley 18´

Greene King Stadium, 307 tilskuer
Hinckley-Redditch United 1-2
0-1 Kevin Crawley 3´
0-2 Conor Meade 12´
1-2 Phil Storey 49´

Valley Stadium, 408 tilskuer
Redditch United-Eastwood 1-3
1-0 Barry Martin 7´straffe
1-1 Barry Anderson 21´
1-2 Lloyd Isgrove 27´
1-3 Danny Pitham 86´straffe

Victoria Stadium, 381 tilskuer
Northwich-Redditch United 0-3
0-1 Christian Montano 57´
0-2 Jimmy Rogers 63´straffe
0-3 Barry Martin 90´

Town Ground, 319 tilskuer
Alfreton-Redditch United 1-0
1-0 Paul Clayton 55´

Valley Stadium, 316 tilskuer
Redditch United-Blyth 0-2
0-1 Jamie Stuart 6´
0-2 Jamie Stuart 33´

Valley Stadium, 459 tilskuer
Redditch United-Nuneaton 2-2
0-1 Luke Giverin 19´selvmål
1-1 Christian Montano 35´
2-1 Luke Giverin 39´
2-2 Anton Bryan 49´

Glenn Matthews lovede en top fem placering hvis holdet på nuværende tidspunkt besatte en af pladserne fra første til femte i Blue Square North, men med otte kampe igen og Redditch Uniteds seneste form in mente, kan holdet få problemer med at forsvare den plads i play-off zonen. Glenn Matthews har officielt afskrevet muligheden for den direkte oprykningsplads, for ti point til Gainsborough plus en målscore der er markant dårligere, er en umulighed at hente. Derimod skal Redditch United og Glenn Matthews rette blikket nedad i tabellen, for både Droylsden og Eastwood kommer buldrende fra baghjul og ser gerne at de overtager play-off pladserne fra Boston United eller Glenn Matthews mandskab. Sæsonen har været lang indtil videre og spillerne begynder at se trætte ud og det har bevirket at træfsikkerheden i front, ikke er så skarp mere og at flere og flere fejl og sløserier er begyndt at finde sit indtog i de bagerste geledder hos The Reds. Samtidig er nederlag til Boston United, Eastwood og Alfreton, som er direkte konkurrenter i toppen, begyndt at tære kraftigt på det mentale i truppen. De resterende otte kampe byder på tre kampe hjemme på Valley Stadium, Vauxhall, Southport og FC Halifax og fem udekampe, Stafford, Stalybridge, Droylsden, Gainsborough og Histon. For Redditch United og Glenn Matthews bliver det en vanvittig spændende afslutning på sæsonen 2011/2012.

£300 ekstra blev frigjort til at styrke truppen og da Glenn Matthews valgte kun at bruge en lille del på en backup til den centrale midtbane, var der altså også råd til endnu et indkøb. Glenn Matthews har længe haft 20-årige Christian Montano under observation og englænderen med columbianske rødder, har da også fået sin fodboldopdragelse på et fodboldakademi som høster stor anerkendelse, nemlig hos West Ham. Montano er angriber og er startet helt fantastiskt i Redditch United på positionen lige bagved Samuel Ameobi eller Conor Meade. 8 kampe, 5 mål, 2 assists, 2 MoM og en rating på 7.24.

Unge Ramil Sheriff har længe bedt om at få debut for Redditch Uniteds bedste hold og nu ser det ud til han får chancen. Hele holdet har selvfølgelig deres skyld i den seneste tids mindre gode form, men Ken Kiely i det centrale forsvar har på det sidste leveret nogle meget pauvre indsatser og det kan betyde debut til den unge Ramil Sheriff, der ser ud til at have overhalet Wayne Farmer som tredjevalg i det centrale forsvar. Wayne Farmer der i denne sæson ikke har grebet de chancer han har fået.





Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #33: 17 Jul 2011, 21:41 »


Redditch United
The Reds


Direktionen har for anden gang smidt penge i klubbens kasse for at hjælpe med driften  ----  Glenn Matthews har stemt på Workingtons Gareth Arnison i Blue Square North of the Season  ----  Statistik mod Gainsborough : 3 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag og en målscore på 11-2

Marston Road, 454 tilskuer
Stafford-Redditch United 2-2
1-0 Gary Kelly 15´
1-1 Conor Meade 22´
1-2 Conor Meade 42´
2-2 Gary Kelly 78´

Valley Stadium, 304 tilskuer
Redditch United-Vauxhall 1-2
0-1 Nathan Booth 28´
0-2 Craig Mahon 70´
1-2 Samuel Ameobi 85´

Bower Fold, 224 tilskuer
Stalybridge-Redditch United 4-0
1-0 Conner Jennings 4´
2-0 Conner Jennings 45´
3-0 Paul Baker 79´
4-0 Alistair John 90´

Valley Stadium, 406 tilskuer
Redditch United-Southport 2-1
1-0 Conor Meade 7´
1-1 Alan Moogan 19´
2-1 Darren Meade 52´

Valley Stadium, 285 tilskuer
Redditch United-FC Halifax 1-0
1-0 Samuel Ameobi 76´

The Butchers Arms Ground, 319 tilskuer
Droylsden-Redditch United 3-0
1-0 Kudus Oyenuga 6´
2-0 Neil Carroll 51´
3-0 Femi Orenuga 90´

The Northolme, 486 tilskuer
Gainsborough-Redditch United 0-3
0-1 Christian Montano 29´
0-2 Jamie Insall 47´
0-3 Conor Meade 56´

The Glassworld Stadium, 288 tilskuer
Histon-Redditch United 1-1
1-0 Antonio Murray 16´
1-1 Christian Montano 73´

Glenn Matthews er en mand der holder sit ord, for som lovet hiver han og hans mandskab en top fem placering hjem og to kampe mod Gainsborough i play-off semifinalen. Det holdt hårdt og det var kun takket være en meget flot og disciplineret indsats ude mod Gainsborough i næstsidste kamp, der gjorde at holdet kunne holde Droylsden bag sig. Det var faktisk også den eneste kamp ud af de sidste otte, hvor Redditch United reelt viste deres vanlige niveau, ellers har spillet på banen været usammenhængende og til tider meget rodet og de offensive folk er nærmest skygger af dem selv. Samuel Ameobi virker tømt for selvtillid og Christian Montano brænder selv de største chancer. De sidste otte kampe gav altså kun elleve point, så selvtilliden er ikke helt i top inden play-off semifinalerne, dog burde Gainsborough være mere nede i kulkælderen, da de helt indtil sidste spillerunde indtager førstepladsen og den direkte oprykningsplads, men grundet et nederlag i sidste kamp, samt Nuneatons sejr, bytter de altså plads med Nuneaton og må igennem play-off for at sikre sig en eventuel oprykning.

I den hektiske slutfase af sæsonen, har Glenn Matthews forlænget sin kontrakt med yderligere et år, så den nu løber indtil 2013. I den nye kontrakt har Glenn Matthews fået forhandlet sig til en lille lønforhøjelse på £50 om ugen, så den nu lyder på £525 og både klubben og Glenn Matthews glæder sig over at de har papir på hinanden yderligere et år. Flere spillere i førsteholdstruppen har kontraktudløb her til sommer og forsvinder de alle, skal der en del nye ansigter til henover sommeren. Kenny Camlin, Patrick Patton, Ken Kiely og Darren Meade er alle i øjeblikket i forhandlinger med andre klubber og virker tabt for klubben.




Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Redditch United
« Svar #34: 18 Jul 2011, 11:44 »

Spændende og se om du kan sikre oprykningen i år!

En skam når ens førsteholdspillere smutter men så må du bare finde nogle nye der kan tage over! Smiley
Logged

FC Barcelona

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #35: 19 Jul 2011, 17:35 »

Spændende og se om du kan sikre oprykningen i år!

En skam når ens førsteholdspillere smutter men så må du bare finde nogle nye der kan tage over! Smiley

Jeg håber oprykningen kommer i denne sæson selvom det vil være et år for tidligt i forhold til handlingsplanen, men nu må vi se, jeg hader altid playoff kampe da en dårlig kamp kan ødelægge alt.

Ja det er en skam, men dem der smutter efter denne sæson er faktisk ikke med i mine overvejelser til næste, for enten spiller de ikke godt nok, eller også er de ved at blive for gamle. Så ud med de gamle og ind med nogle nye.....

Ellers er det godt at høre fra dig igen.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #36: 19 Jul 2011, 17:36 »

Play-off semifinale, 1. kamp


Valley Satdium, 1603 tilskuer
Redditch United-Gainsborough 4-4
0-1 Mustapha Carayol 15´
1-1 Kenny Camlin 24´
1-2 Mustapha Carayol 48´
1-3 Leon Mettam 51´
2-3 Stephen Hurley 57´
2-4 Jamie Clarke 58´
3-4 Jamie Cleary 66´selvmål
4-4 Conor Meade 69´


Begge managers må rystende på hovedet forlade Valley Stadium, for begge forsvar sejler i den grad rundt i den første af to play-off semifinalekampe. Især Ken Kiely og Shane Sweeney viser et niveau der er meget langt under vanlig standard og Redditch United må nu sande at fordelen i den grad er tiltet til Gainsboroughs side. Glenn Matthews og hans mandskab kan dog glæde sig over at reglen om udebanemål ikke er gældende i play-off kampene, så holdet skal ikke jagte sejren helt så hovedløst som det ville have været tilfældet hvis Gainsborough kunne avancere grundet flest scorede udebanemål. Flere medier har længe været efter Ken Kiely og den seneste form har heller ikke været imponerende og det kan være en af grundene til at han endnu ikke har fået forlænget sin kontrakt som udløber til sommer, dog behøver han ikke at bekymre sig om hvorvidt han kan finde en ny klub, for flere klubber har allerede udtrykt deres interesse i den 26-årige irer. Lidt overraskende fik bare 16-årige Martin Stevens debut for førsteholdet, da han bliver benyttet på højre back i Patrick Pattons skadesfravær og han var faktisk den bedste i fireback kæden.

Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #37: 20 Jul 2011, 00:40 »

Play-off semifinale, 2. kamp


The Northolme, 1388 tilskuer
Gainsborough-Redditch United 0-0
Gainsborough vinder 10-9 efter straffespark


Skuffelsen er enorm.............. .Ikke fordi holdet bliver slået ud i semifinalen, ikke fordi det var Gainsborough man tabte til, et hold man ikke tidligere og faktiskt stadig ikke har tabt til efter to uafgjorte kampe, men måden man taber på. Tre gange i straffesparkskonkur rencen står Redditch United med muligheden for at vinde kampen, men alle tre gange misser man den kæmpe mulighed for finalepladsen. Desuden har Christian Montano muligheden i den ordinære spilletid, men hans skud rammer undersiden af overliggeren og hopper ned på stregen og i spil igen. I straffesprkskonkurr encen er det først Samuel Ameobi der står med chancen, men det sidste og tiende spark sender han på overliggeren. Derefter er det Luke Giverin med chancen, men han sender den langt over mål og tilsidst er der Jimmy Rogers, hvis skud bliver reddet. "Synderen" der sender Gainsborough i finalen er Kenny Camlin, da han på Redditch Uniteds 13. straffespark sender den over målet.
I den ordinære spilletid er det en meget lige kamp, præcis som den første, dog er Redditch United tættest på sejren. Shane Sweeney bliver skadet inden pausen, men Jemiah Richards som ikke har spillet meget i denne sæson kommer ind og spiller en mere end godkendt kamp.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #38: 21 Jul 2011, 20:29 »


Redditch United
The Reds


Evaluering af anden sæson i spidsen for Redditch United


Målsætninger for anden sæson
Placering i ligaen : 1-5
Første runde af FA Cuppen
Fokus på FA Trophy, eventuelt avancement til 3. eller 4. runde
Scouting netværk udvides, hvis direktionen tillader dette, ellers forbedres det eksisterende
Lønbudgettet kan overskrides med op til £750

Play-off pladsen blev sikret og så må jeg sige at målsætningen for placeringen i ligaen blev opnået, dog havde jeg egentligt håbet på oprykning, sådan som ligaen udviklede sig i løbet af sæsonen. Det var ikke meningen at denne sæson skulle byde på en oprykning, men jeg mener helt klart holdet var stærkt nok til en tur i Blue Square Premier. Nederlaget i play-off semifinalen betyder dog at vi i næste sæson er under maksimalt pres hvis den 4-årige handlingsplan skal holde, for oprykningen skal sikres.

Modsat sidste sæson har denne sæson ikke budt på det store i de to cupturneringer og det piner mig en del. Holdet og jeg forsøgte virkelig at fokusere på de to turneringer, men desværre viste både Burton og Bromley sig for stærke, to hold vi skal kunne måle os med hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om at blive et Blue Square Premier hold. Økonomisk er vi også afhængig af disse to cupturneringer og forhåbentligt kan vi i den nye sæson møde de rigtige hold, så vi kan komme langt nok til at få en kamp mod nogle af de helt store. I forhold til målsætningerne for den netop overståede sæson, blev cupturneringerne en stor skuffelse.

Scouting netværket har endnu engang været brugt fuldt ud og direktionen var ikke interesseret i at udvide scouting staben. Forbedret blev scoutingnetværket dog, da to nye scouts blev ansat, to scouts med bedre og større erfaring end de to tidligere. Til næste sæson skal der igen findes nye talentspejdere og igen forventer Glenn Matthews at finde nogle der er bedre end de foregående.

Det har været aftalt at vi i denne sæson, for at jagte en eventuel oprykning, kunne bruge en god sjat over lønbudgettet, men hele sæsonen har direktionen flere gange stået i vejen for handler og overskridelse af budgettet. Først til sidst på sæsonen var det muligt for mig at få hævet lønbudgettet og så blev det med £300. Jeg ved ikke om det ville være muligt at rykke op, havde jeg haft muligheden for at bruge op til £750 mere fra starten af sæsonen, men sikkert ville det have været. at vi med en breddere trup, måske ikke ville være kommet i den mindre krise, som vi rendte ind i den sidste tredjedel af sæsonen.

Igen har drengene og jeg haft en god sæson, dog ærgrer jeg mig stadig over vi ikke kom i play-off finalen. Der er stadig mange unge spillere på holdet og der er kommet mange nye til i løbet af denne sæson, så at kunne vise en femteplads i den netop overstået sæson, er et godt tegn for de fremtidige sæsoner. Det vil dog blive hårdt i næste sæson, da alt andet end en oprykning vil være en skuffelse.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #39: 24 Jul 2011, 20:26 »


Redditch United
The Reds


Preseason season three

Transfers og træningskampene


Transfers ind <<<<

Alan O'Brien - 27 år - Venstre midtbane - fra fri transfer
Brett Solkhon - 29 år - Central midtbane - fra fri transfer
Cameron Gayle - 20 år - Højre back - fra fri transfer
John Clayton - 18 år - Venstre back - på lån fra Stockport
Martin McNish - 18 år - Central forsvar - fra fri transfer
Olly Bashford - 18 år - Central forsvar - fra fri transfer
Owen Clamp - 18 år - Højre midtbane - fra fri transfer
Aaron McCarey - 20 år - Målmand - fra fri transfer

Sidste sæsons skuffelse er lagt på hylden og sæsonen 2012/2013 står for døren og i den forbindelse har Glenn Matthews været aktiv på transfermarkedet. Selvtilliden og tilfredsheden hos Glenn Matthews er helt i top, for de handler han har fået lavet er ifølge ham selv alle topkøb. Det bliver også nødvendigt for alle nyindkøb at performe fra første kamp, for denne sæson skal ifølge handlingsplanen ende i en oprykning til Blue Square Premier. Sidste år var det kun unge folk Glenn Matthews hentede til Redditch United, i år er det lidt af hvert, for rutine skal der til for at sikre sig oprykningen.

Alan O'Brien har i de seneste sæsoner fået tre kampe for Swindon, så da Redditch United smed en kontrakt på bordet var han ikke sen til at sige ja, for med afgangen af Kenny Camlin er muligheden for spilletid for Redditch United på venstre midtbane rimelig stor. O'Brien er rigtig hurtig og en prototype på en fløjspiller og med hans trang til at holde sig tæt på sidelinjen, er muligheden nu åben for, at Redditch United og Glenn Matthews kan ændre i det taktiske koncept hvis det bliver en nødvendighed. Den centrale midtbane er blevet forstærket med krigeren Brett Solkhon, som senest fik 41 kampe for Kettering i Blue Square Premier. Brett Solkhon er den back-up til Stephen Hurley og Jimmy Rogers som Glenn Matthews savnede sidste sæson. Udover hans krigerinstinkt, besidder Solkhon også den egenskab, at han ofte tager de offensive løb og gør ondt på modstandernes forsvarskæde fra anden række.

Cameron Gayle er en ung spiller hentet ind som reserve for det centrale forsvar. Han har fået sin opdragelse i West Bromwich og en af hans største forcer er hans hovedspil, en egenskab Glenn Mathhews hele tiden har værdsat hos sine spillere. Luke Giverin på venstre back manglede, efter afgangen af Dominique Gourville, en aflastningsspiller og det har han fået i skikkelse af Stockports John Clayton. Han er på lån for resten af sæsonen og skal nok ikke regne med en masse optrædender for Redditch United. Endnu en spiller som skal modnes på U18-holdet er ankommet og denne gang er der tale om Martin McNish der har spillet på diverse ungdomshold i Doncaster. Martin skal spille sig varm og moden på U18 og reserveholdet og muligvis imponere i FA Trophy cuppen, vel og mærke hvis han gør sig fortjent til det.

Olly Bashford er bare 18 år, men allerede et kæmpe forsvarstalent. Med afgangen af Ken Kiely er der åbnet et hul ved siden af Shane Sweeney i det centrale forsvar og med de svingende præstationer af Wayne Farmer og Ramil Sheriff i den seneste sæson, kunne unge Olly meget vel blive førstevalg sammen med anfører Sweeney. Olly Bashford har tidligere spillet ungdomsfodbold i Wolverhampton. Et andet kæmpe talent er 18-årige Owen Clamp, et fløj talent ud over det normale og Glenn Matthews glæder sig da også til at se den unge spiller i aktion i Redditch United trøjen. Det forventes at unge Owen Clamp kommer til at spille en nøglerolle i denne sæson og Glenn Matthews forstår ikke at der ikke var plads til den unge gut i Leicester, dog glæder det ham at det så har gjort det muligt for fansene på Valley Stadium, at se ham i aktion for holdet. Det muligvis sidste indkøb er Aaron McCarey, en målmand ankommet fra Wolverhampton, som skal skærpe konkurrencen i målet. Glenn Matthews har allerede proklameret at Zannetos Mytides stadig er førstevalg, men at kvaliteten på bænken nu gør der muligt at Zannetos Mytides til tider kan få nogle pauser.

Som nævnt er Glenn Matthews meget tilfreds med sine handler indtil videre, dog har han udtrykt ønske om at føje endnu en angriger til truppen, men konkrete navne er endnu ikke kommet på bordet. Hele 27 spillere har forladt klubben, 17 ungdomsspillere og 10 fra førsteholdet, med Ken Kiely, Kenny Camlin, Patrick Patton og Darren Meade som de meste prominente navne. Alle spillere der ikke havde indfriet forventningerne eller bare var blevet for gamle.


Træningskampe
Cwmbran Stadium, 30 tilskuer
Cwmbran-Redditch United  0-6
0-1 Conor Meade 11´
0-2 Conor Meade 16´
0-3 Alan O'Brien 30´
0-4 Conor Meade 41´
0-5 Jamie Insall 45´
0-6 Barry Martin 90´

Valley Stadium, 151 tilskuer
Redditch United-Newport County 1-0
1-0 Conor Meade 83´

The Tameside Stadium, 23 tilskuer
Curzon Ashton-Redditch United 1-4
0-1 Christian Montano 13´
0-2 Olly Bashford 61´
0-3 Conor Meade 64´
0-4 Barry Martin 85´straffe
1-4 John Noone 89´

Valley Stadium, 91 tilskuer
Redditch United-Airbus 4-2
0-1 Jon Adams 9´
1-1 Christian Montano 22´
1-2 Paul McManus 26´
2-2 Conor Meade 39´
3-2 Alex Stockinger 70´
4-2 Shane Sweeney 90´straffe

Valley Stadiun, 217 tilskuer
Redditch United-Hartlepool 3-2
0-1 Samba Kanouté 12´
1-1 Owen Clamp 44´
2-1 Conor Meade 45´
3-1 Christian Montano 55´
3-2 Steve Darko 58´

Don Valley Stadium, 1395 tilskuer
Rotherham-Redditch United 0-1
0-1 Christian Montano 90´

Glenn Matthews og hans mandskab virker rigtig stærkt, for samtlige træningskampe er vundet og tilmed over hold som Hartlepool og Rotherham og spillet på banen virker lovende for den forestående sæson. De fleste nyindkøb har været i aktion, men kun Alan O'Brien, Olly Bashford og Owen Clamp har været med i samtlige træningskampe. Glenn Mathews har bibeholdt sin 4-4-2, som holdet nu har praktiseret i to sæsoner og man må sige det er beundringsværdigt at han har så stor en tro til sit taktiske koncept. Det gav en femteplads sidste sæson og med de nye ansigter i truppen til 2012/2013 sæsonen tror Glenn Matthews på en placering højere i tabellen og det er også en nødvendighed hvis hans 4-årige handlingsplan skal holde.

På det afsluttende pressemøde kort inden første kamp i Blue Square North, var Glenn Matthews ikke bange for at lægge pres på sit mandskab. Da han blev spurgt om hvem han troede ville løbe med førstepladsen i ligaen, var han ikke bange for at nævne sit eget Redditch United hold og det bliver spændende at se om Glenn Matthews unge hold kan stå for presset. Medierne har også for første gang spået Redditch United til en plads over stregen, nemlig en 14. plads og den manglende tro fra medierne til holdets formåen, vil spillerne og Glenn Matthews altså gøre til skamme.

Udenfor banen er der også sket udskiftninger i staben og en ny talentspejder og en ny træner er blevet hentet til Redditch United og de har begge højnet niveauet i kulisserne. Den nye talentspejder er en tidligere spiller og har senest afsluttet sin aktive karriere hos skotske Dumbarton efter fem sæsoner hos Wycombe Wanderers og mon ikke tidligere målmand Frank Talia kan bruge sine kontakter indenfor fodboldverdenen til at lokke nogle af de bedre spillere til Redditch United, det er ihvertfald Glenn Matthews håb. Lee Canoville er også tidligere spiller indenfor kridtstregerne, senest hos Boston United og han skal de næste to år stå for fitness og den defensive træning i klubben.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2011, 23:47 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #40: 29 Jul 2011, 18:50 »


Redditch United
The Reds


Redditch United legenden Richard Anstiss : "Det bedste Redditch United hold nogensinde"  ----  Redditch United mest fair hold i Blue Square North, et gult kort i ti opgør  ----  Billy Ions får yderligere to spilledages karantæne for sin udvisning i FA Cup kampen mod Yate

The Shay, 1245 tilskuer
FC Halifax-Redditch United 0-2
0-1 Owen Clamp 49´
0-2 Christian Montano 58´

Valley Stadium, 301 tilskuer
Redditch United-Hednesford 3-0
1-0 Conor Meade 13´
2-0 Conor Meade 24´
3-0 Conor Meade 36´

Valley Stadium, 342 tilskuer
Redditch United-Droylsden 1-0
1-0 Conor Meade 23´

The Lamb Ground, 554 tilskuer
Tamworth-Redditch United 3-3
1-0 Scott Barrow 14´
1-1 Conor Meade 25´
1-2 Christian Montano 45´
2-2 Bradley Robinson 68´
2-3 Christian Montano 71´
3-3 Leigh Williamson 90´

Valley Stadium, 322 tilskuer
Redditch United-Workington 3-3
1-0 Conor Meade 8´
1-1 Gareth Arnison 28´
2-1 Jamal Clarke 45´selvmål
3-1 Laurence McCormick 74´selvmål
3-2 Shaun Vipond 82´
3-3 Matty Tymon 83´

Damson Park, 267 tilskuer
Solihull Moors-Redditch United 1-3
0-1 Conor Meade 44´
1-1 Josh Parsons 45´
1-2 Owen Clamp 67´
1-3 Stephen Hurley 71´

Valley Stadium, 254 tilskuer
Redditch United-Histon 3-1
1-0 Alan O'Brien 13´
1-1 Rémy Clerima 17´
2-1 Alan O'Brien 24´
3-1 Jimmy Rogers 40´

Crown Meadow, 745 tilskuer
Lowestoft-Redditch United 0-2
0-1 Billy Ions 47´
0-2 Alan O'Brien 67´

Bower Fold, 270 tilskuer
Stalybridge-Redditch United 0-0

FA Cup, 2.kvalifikationsrun de
Valley Stadium, 391 tilskuer
Redditch United-Yate 4-1
0-1 Zannetos Mytides 12´selvmål
1-1 Conor Meade 17´
2-1 Conor Meade 24´
3-1 Barry Martin 56´
4-1 Martin McNish 88´

Som i de to tidligere sæsoner er Redditch United og Glenn Matthews startet fantastiskt og holdet indtager førstepladsen her ni kampe inde  i turneringen. Desuden er holdet videre i FA Cuppen efter et interessant møde mod Yate, en kamp hvor nyindkøbet Billy Ions så rødt allerede efter tyve minutter efter en hensynsløs tackling der skader Yates Nathan McLeod og en tackling som indkasserede ham en bøde internt i klubben. Trods manden i undertal får Glenn Matthews mandskab uden problemer spillet sig til en fornem 4-1 sejr. Det store spørgsmål bliver dog om holdet, modsat de to tidligere sæsoner, kan holden dampen oppe hele sæsonen, eller om der som sædvanlig bliver det obligatoriske formdyk for Redditch United. Glenn Matthews har udtrykt håb om at holdet klarer en direkte oprykning, fremfor at skulle i play-off, hvor bare en dårlig kamp kan ødelægge en hel sæson. I de første mange kampe, har man også set en noget større rotation i startelleveren hos Redditch United end tidligere og det kan forhåbentligt gavne holdet senere på sæsonen.

Glenn Matthews har fundet den manglende brik i angrebs-puslespillet for at fuldende det til denne sæson og valget er faldet på 18-årige Billy Ions, en ung engelsk gut med spanske aner. Ions kommer fra Newcastle, en klub Glenn Matthes tidligere har fundet en ungdomsspiller i, nemlig angrebsmakker Samuel Ameobi. det var meningen unge Billy Ions skulle introduceres langsomt til førsteholdsfodbold i Redditch United, men grundet Christian Montano og Samuel Ameobis skader, er han blevet kastet for løverne med det samme, i rollen som angriber bagved Conor Meade. Han har gjort det godt i sine otte optrædender, seks fra start og har allerede stemplet sit første mål ind på CV'et for Redditch United, desværre dog også sit første røde kort i den tidligere nævnte FA Cup kamp. Det glæder Glenn Matthews meget at hans unge indkøb er faldet så flot ind på holdet som det har været tilfældet, dog forventer han og håber på at Christian Montano kan holde sig lidt skadesfri, så Billy Ions mere kan blive brugt som back-up og aflastningsspiller.

Redditch United og Glenn Matthews er startet sæsonen i den efterhånden velkendte 4-4-2, men modsat de tidligere sæsoner har de to fløjspillere, denne sæson Alan O'Brien og Owen Clamp, været helt ustyrlige og utroligt meget med i kampene. Alan O'Brien og Owen Clamp har løftet Redditch Uniteds spil et eller to niveauer og de står allerede tilsammen for ni assists og fem mål. Til sammenligning stod fløjspillerne Kenny Camlin, Barry Martin, Larnell Cole og Jamie Insall hele sidste sæson for elleve mål og ti assists tilsammen, så fløjene er uden tvivl blevet utroligt stærke i denne sæson. Det skal dog tilføjes at Glenn Matthews har bedt greenkeeperen om at gøre banen lidt breddere end de seneste sæsoner og samtidig har han ændret lidt i det taktiske oplæg, så de to fløje bliver en smule mere delagtiggjort i spillet.


Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Redditch United
« Svar #41: 29 Jul 2011, 23:42 »

Fantastisk gennemført blog! - elsker dine updates. Man ved altid hvad man kan forvente og man bliver aldrig skuffet!
Og så har du et dejligt skrive sprog - man bliver ikke træt af at læse dine updates! Smiley

kan sige så meget at du og denne blog har givet mig meget blod på tanden til at starte et LLM save - TAK for det! Opstemt
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #42: 30 Jul 2011, 11:46 »

Fantastisk gennemført blog! - elsker dine updates. Man ved altid hvad man kan forvente og man bliver aldrig skuffet!
Og så har du et dejligt skrive sprog - man bliver ikke træt af at læse dine updates! Smiley

kan sige så meget at du og denne blog har givet mig meget blod på tanden til at starte et LLM save - TAK for det! Opstemt

Store ord og jeg kan kun takke mange gange for roserne......Glæder mig utroligt meget over at have dig med ombord og håber du fremover vil følge bloggen.

Det glæder mig desuden at jeg og bloggen har inspireret dig til LLM og du skal være velkommen til at holde mig og eventuelle andre opdateret omkring dit eget spil i denne tråd.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Redditch United
« Svar #43: 31 Jul 2011, 10:09 »

Gode indkøb og gode resultater.

Jeg håber på en oprykning i denne sæson.

Hvad er status på økonomien?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Redditch United
« Svar #44: 02 Aug 2011, 18:59 »

Gode indkøb og gode resultater.

Jeg håber på en oprykning i denne sæson.

Hvad er status på økonomien?

Jeg kan ikke klage over indkøbene og resultaterne indtil videre og det skal blive til en oprykning denne sæson. Hvis det ikke lykkedes at rykke op i denne sæson, kan økonomien i klubben ødelægge meget for fremtiden, da minusset er lige på grænsen til at blive for stort. Klubben nærmer sig den kvarte million i minus så det skal snart gå den anden vej...

Takker for interessen....
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010