|
kennis
|
|
er næsten en halv sæson inde med fc united og ligger 2er regner med en 1 plads hvis ellers mine angribere gad at score nogen mål igen en gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKristian
Lilleputspiller
|
|
Jeg har ligesom mange andre også tænkt mig at begynde på denne spændene opgave..
Men må man have flere lande end bare england.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Jeg har ligesom mange andre også tænkt mig at begynde på denne spændene opgave..
Men må man have flere lande end bare england.?
Eneste forskel er vidst at spilhastigheden bliver en del langsommere, så hvis din computer kan magte det, så tror jeg ikke der ligger nogle problemer der! :-)
|
|
|
|
|
|
If you can't join them, beat them.
|
|
|
|
FCKristian
Lilleputspiller
|
|
Er der i øvrigt nogen der ved om der er nogen der har lavet en lignende database med det danske liga-system? Så man f.eks kan styre en serie 3-4-5 klub? Har kigget lidt på siden.. men kan ikke rigtigt finde noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Flotte resultater især i ligaen hvor det ser ud til at dit hold er ret suverænt
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
FannsiMall
Lilleputspiller
|
|
Er der nogen der kan anbefale et hold i den dårligste altså Lvl 10?
|
|
|
|
|
|
I <3 Man Utd and Cardiff
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Det skal jeg prøve! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Er der nogen der kan anbefale et hold i den dårligste altså Lvl 10?
Tror de allesammen er sådan ca. lige dårlige, så går ud fra der er frit valg på alle hylder hvad angår spillerevner og økonomi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Er der nogen der er kommet godt derop af i rækkerne? Jeg er i gang med min tredje sæson. Rykkede op i de to første og ligger med i toppen midt i tredje sæson. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wulff
|
|
Er der nogen der er kommet godt derop af i rækkerne? Jeg er i gang med min tredje sæson. Rykkede op i de to første og ligger med i toppen midt i tredje sæson.  Hvem er du?
|
|
|
|
|
|
Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.
|
|
|
|
|
|