home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter  (Læst 46288 gange)
NiklasV
Gæst
 
Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« : 06 Jun 2011, 20:30 »

Engelsk Hardcore LLM

Det er muligt at spille med de engelske klubber helt ned til "10." division, dette vil være den ultimative challenge for enhver manager - Jeg har sat mig selv i hovedet at bringe en 10. divisions klub helt op i Premier League.

Jeg håber der er flere der vil tage udfordringen op ligesom mig selv, så vi kan dele vores erfaringer i dette "hardcore" LLM spil!

Vi kan her fortælle om hinandens spil, samt lidt om spillerne MEN ikke for detaljeret, da dette er en individuel opgave, at finde spillere Smiley



REGLER:

LLM-spil er baseret på realisme. Uden dette er spillet slet ikke det samme. Det er ikke realistisk, at en ukendt manager ved navn Kasper Hansen bliver ansat i Inter.

Som tidligere nævnt er realismen i højsædet i LLM spil. Derfor er det meget vigtigt, at “maskér egenskaber” er slået til. Alle indkøb skal nemlig foregå ved hjælp af scouting.

En anden vigtig regel er, at FM’s søgefunktion ikke må bruges. Som sagt skal alle spillerkøb foregå via klubbens talentspejdere, og derfor er det strengt forbudt at bruge den nemme løsning.

Under indstillinger når i opretter spillet - skal det gerne se således ud : http://i4.photobucket.com/albums/y134/dafuge/FootballManager2011NewGame_SelectLeagues.png - bare med tilvalgt 10. division, denne indstilling gør at, den ikke generer regens, eller regens personale - ergo skal du selv ud at finde personale, da ikke en "normal" 10. divisions klub vil være i besiddelse af en talentspejder.

Udover dette skal din manager erfaring være "serie 6 spiller", da alt andet er urealistisk.

Personale må du ligeledes som spillere, ikke søge efter. Her skal du bruge "Send Jobopslag" som findes under "Managernavn" -> "Job" -> nede i højre hjørne står der "Send Jobopslag" derfra vælger du så hvilken ansat du ønsker at hyre.


LET THE BATTLE BEGIN!
Databasen kan downloades her: http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=802

Kits kan downloades her: http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=769
Logos kan downloades her: http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=768
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 15:12 af NiklasV » Logged

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #1: 06 Jun 2011, 20:41 »

Wow, sikke en udfordring! .. Den er værd og prøve af Wink
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #2: 06 Jun 2011, 20:43 »

Spiller du med officielle regler? Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #3: 06 Jun 2011, 20:44 »

Det er det fedeste man overhovedet kan spille, og det mest interessante at læse om i FM. Desværre kan jeg ikke tage mig sammen til at spille hardcore LLM. Altså uden spillersøgning, kun med talentspejdere, ingen diskussion på diverse fora osv. Men respekt til alle dem der kan Wink
Logged


NiklasV
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #4: 06 Jun 2011, 20:49 »

Wow, sikke en udfordring! .. Den er værd og prøve af Wink
Er jeg glad for at høre Smiley - Skriv lidt om den klub du vælger, jeg har selv valgt Cheltenham Saras fra en af de mange ligaer i 10. division, jeg skal nok komme med update derfra!  Thumbs Up
Spiller du med officielle regler? Smiley
Ja, det er de samme regler som i virkeligheden - men tænker du på FM eller IRL? Smiley
Det er det fedeste man overhovedet kan spille, og det mest interessante at læse om i FM. Desværre kan jeg ikke tage mig sammen til at spille hardcore LLM. Altså uden spillersøgning, kun med talentspejdere, ingen diskussion på diverse fora osv. Men respekt til alle dem der kan Wink
Jeg vil personligt prøve så godt jeg kan at undgå at bruge spillersøgning selvom det nok bliver svært Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #5: 06 Jun 2011, 20:57 »

Ja, det er de samme regler som i virkeligheden - men tænker du på FM eller IRL?


De officielle regler er såsom, at man ikke må bruge søgefunktionen, og ikke må bede om hjælp herinde fra, i form af forslag til taktik, spillere, træningsprogrammer m.m. :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


NiklasV
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #6: 06 Jun 2011, 21:19 »

Wow, sikke en udfordring! .. Den er værd og prøve af Wink
Har du startet en King? Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 11. Division og opefter
« Svar #7: 06 Jun 2011, 21:26 »

Så "hardcore" har jeg ikke tænkt mig - det var meningen dette skulle være en debat og diskussion om hvilke spillere og taktikker der fungerer i disse lave ligaer Smiley
EDIT: Har tænkt mig at PRØVE på at lade være med at bruge søgefunktionen! - nu må vi se hvordan det går, jeg skal nok holde jer opdateret  Thumbs Up
Altså de "rigtige" regler bryder den der kommentar.

Det er ikke LLM hvis man hjælper hinanden. Du må ikke bruge taktikker fra andre, du må ikke bruge trænings-programmer fra andre, ja du må faktisk INGEN hjælp få, overhovedet.

Jeg tænkte det måske kunne være sjovt at prøve LLM som netspil? Smiley
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #8: 06 Jun 2011, 21:28 »

Jeg er gået igang med Penzance fra den tiende bedste række
Logged

Manchester United just arrogant, not better

asj89
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #9: 06 Jun 2011, 21:31 »

Jeg er gået igang med Penzance fra den tiende bedste række
Er det ikke lidt "nedern" at kunne sige: "Ja, jeg har nu vundet CL med et hold fra den 10. bedste række. Ja, det var den næst-dårligste, for jeg valgt ikke at tage lvl 11."

Bare min mening at man har det bedst hvis man tager den helt fra bunden.

EDIT: Woops, den du har linket til har kun 10. Jeg har en på min pc med 11, også lavet af samme skaber! Peace
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #10: 06 Jun 2011, 21:35 »

Er det ikke lidt "nedern" at kunne sige: "Ja, jeg har nu vundet CL med et hold fra den 10. bedste række. Ja, det var den næst-dårligste, for jeg valgt ikke at tage lvl 11."

Bare min mening at man har det bedst hvis man tager den helt fra bunden.

EDIT: Woops, den du har linket til har kun 10. Jeg har en på min pc med 11, også lavet af samme skaber! Peace

Det gør altså heller ikke rigtig nogen forskel de første rækker er super nemme at rykke op fra fordi du kan få en del bedre spillere end de andre hold ved bare at købe ind på fri transfer
Logged

Manchester United just arrogant, not better

asj89
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #11: 06 Jun 2011, 21:46 »

Det gør altså heller ikke rigtig nogen forskel de første rækker er super nemme at rykke op fra fordi du kan få en del bedre spillere end de andre hold ved bare at købe ind på fri transfer
Ved det. Men derfor er følesen af at være HELT i bunden anderledes i min bog. Men jeg vil naturligvis ikke blande mig i hvad du skal gøre. Wink
Præcis Smiley
- Jeg har aldrig prøvet netspil før - men der er jo ingen idé i at have denne tråd hvis ikke vi kan "dele" ting med hinanden Smiley
Det er der da? Vi kunne fortælle om vores spil, hvor langt vi var, og måske også fortælle lidt om spillerne. Men rapporter er lidt for overdrevet til min smag.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #12: 06 Jun 2011, 21:57 »

Jeg er gået igang med Penzance fra den tiende bedste række
Hvordan går det med at finde spillere på den "hardcore" måde? Smiley
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #13: 06 Jun 2011, 22:07 »

Hvordan går det med at finde spillere på den "hardcore" måde? Smiley

Det går vel fint så vidt jeg ved må man godt købe de spillere som personalet foreslår så det er den måde jeg har købt spillere indtil videre da talentspejderen ikke finder noget
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hardcore Engelsk LLM - 10. Division og opefter
« Svar #14: 06 Jun 2011, 22:10 »

Jeg kunne godt finde på at starte et spil med South Park FC, det er jo for epic  Grin
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010