home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Memory Lane
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Memory Lane  (Læst 11615 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #15: 28 Jun 2011, 00:35 »

I øvrigt mangler vi nye afsnit for både i går og sidste søndag... Kom i gang!
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #16: 28 Jun 2011, 19:57 »

Blev han ikke taget fra det gamle FMair? Selv jeg husker det ikke engang Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #17: 28 Jun 2011, 20:09 »

Når du har mulighed for at give en lille insider-info, så skal du da for pokker gøre det, Gazlgor! Fortæl fx hvorfor han endte ved FMGround i første omgang Tunge

Jeg ved sgu ikke hvorfor han endte ved FMGround i første omgang. Så vidt jeg kan huske, var det først der at han for alvor slog igennem så vi MÅTTE have ham til FmF... Ved ikke lige hvordan han kom til FMG, det må der være andre kloge hoveder der ved mere om Smiley

I øvrigt mangler vi nye afsnit for både i går og sidste søndag... Kom i gang!

Jo, men nu virkede det lidt som en ganske ensom tråd, og så gad jeg ikke lige at bruge arbejde på det.. Tunge Men hvis der er stemning for det, kan jeg da gøre køre det videre? Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #18: 28 Jun 2011, 20:51 »

Husker Tturbo helt tilbage til et crew-træf på en konkurrende site. Om det hed fm- eller cm-danmark kan jeg faktisk ikke huske.

Men vel ankommet til Silkeborg skulle der spilles noget bold på den fodboldbane der lå næsten lige siden af han hjem.
Det viste sig så at være en blanding mellem en mark og en fodboldbane. Man skulle ikke sparke bolden for langt væk ellers skulle ud blandt køer for at hente bolden.
Men sjovt var det dælme Smiley

Vi havde nogle fantastiske timer hvor vi blev vartet op i hoved og røv af Tturbo og lidt små beruset blev vi vist også.

Han og DNE er de eneste jeg har kontakt med den dag i dag fra dengang.



Kan alt for godt huske den bane hos Turbo... en eller anden i en Liverpool trøje tyrrede bolden forbi målet.... undertegnede ville være frisk og løb for første gang i kampen efter bolden.... overså det forbandede elhegn... og fik ristet Gynther grundigt....

Turbo og undertegnede var i crew sammen på CMDK+FMDk.... der var vi på samme side i en heftig "værdi" debat.... hold kæft hvor havde Turbo evnen til at skære igennem alt bullshit når det var nødvendigt.... ikke nødvendigvis på en særlig pædagogisk måde... men ingen var i tvivl om hvad han mente,
De seneste år har jeg ikke set så meget til turbo... men mine døre vil altid være åbne hvis han kigger forbi Fyn.
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 21:07 af DeBuur » Logged

YNWA

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #19: 28 Jun 2011, 20:52 »


Jo, men nu virkede det lidt som en ganske ensom tråd, og så gad jeg ikke lige at bruge arbejde på det.. Tunge Men hvis der er stemning for det, kan jeg da gøre køre det videre? Smiley

Det er der bestemt herfra. Ikke så meget at jeg vil dedikere min signatur til det, men nok til at jeg synes du burde samarbejde med crewet om at få dem smidt op som portrætter.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #20: 29 Jun 2011, 17:09 »

Jo, men nu virkede det lidt som en ganske ensom tråd, og så gad jeg ikke lige at bruge arbejde på det.. Tunge Men hvis der er stemning for det, kan jeg da gøre køre det videre? Smiley

Som sagt - kom i gang Smiley
Logged



C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #21: 05 Jul 2011, 01:07 »

Synes efterhånden Bave er blevet en living-legend. Han har været i crewet i flere omgange, han skulle efter sigende have lavet en del, og derudover har han vel rekorden for at have lavet flest brugere.
Logged

C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #22: 08 Jul 2011, 23:22 »

Synes efterhånden Bave er blevet en living-legend. Han har været i crewet i flere omgange, han skulle efter sigende have lavet en del, og derudover har han vel rekorden for at have lavet flest brugere.
Da det virker til at Gazlgor er indstillet på at kører det videre, prøver jeg endnu engang med ovenstående forslag.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #23: 09 Jul 2011, 09:33 »

Da det virker til at Gazlgor er indstillet på at kører det videre, prøver jeg endnu engang med ovenstående forslag.

Tak for forslaget, og det er da helt bestemt også et navn jeg har i baghovedet. Smiley. Jeg skal nok lige få nosset mig sammen og lave regelmæssige updates.. Smiley Tror det bliver om mandagen i fremtiden, da min søndag som regel er for travl til at jeg lige får gjort det - som I kan regne ud... Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #24: 09 Jul 2011, 10:33 »

Jeg synes klart ham der John Spurs skal tages frem. Har været i crew og lave forskellige portrætter og en konkurrence om en spillertrøje fra Tømrer. Han er klart en der er værd at fremhæve eftersom han ikke er SÅ meget på siden mere Wink

Ahhhhh ok - men jeg synes klart TobiMikkelsen bør have et portræt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #25: 09 Jul 2011, 11:04 »

Synes nu at vi ser riiiigeligt til ham John Spurs på siden.. Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #26: 09 Jul 2011, 11:07 »

Pis, så må jeg sgu holde mig væk Wink

Men stadig TOBIMIKKELSEN93 SKAL have portræt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #27: 12 Jul 2011, 17:37 »

Så blev det tirsdag - som i bund og grund kun er dagen efter mandag - som er dagen hvor jeg i fremtiden vil hylde et nyt medlem af legendernes væg. Derfor vil jeg, i FmFreaks' ånd, i dag tilføje endnu et medlem efter den dag hvor det faktisk skulle være sket.

Nogle gange fortryder jeg at jeg formatterer min computer, og ikke gemmer alle mulige latterlige logs og samtaler, for på den måde ville jeg kunne huske meget mere om diverse komiske, kontroversielle og ko..agulerende minder om vores ærværdige legender.

Ikke desto mindre, vil jeg forsøge her at bringe min egen hukommelse lidt i omdrejninger, og forhåbentlig også jer andres. Jeg regner med at jeg har glemt ca 95% af fortiden, så måske er der nogle brugere der har flere anekdoter og historier som de vil bidrage til, i konstruktionerne af legenderne. Vi skruer tiden tilbage, tilbage til en periode i mit liv - en periode som enkelte nok gennemlever lige nu som en lille del af i deres liv. mIRC perioden.

Ikke dermed sagt at mIRC perioden var dominerende i mit liv, men trods alt gjorde jeg nogle spændende bekendtskaber derinde - mange som stadig hænger ved i dag. Men det er her jeg har de første minder fra min møde med dagens og ugens hovedperson, JosepGuardiola.. Som med alle andre artikler, forkorter vi ham her til JG, som på sin vis også minder en smule om hans nuværende skalkeskjul af et nick. JG var nemlig, i samarbejde med Marchena, en person som virkelig rykkede FmFreaks. Jeg kendte ikke meget til ham på daværende tidspunkt, men billedet der blev formet kunne meget nemt betegnes som et lille, kreativt, produktivt og stædigt barn.

Billedet af JG tegnede sig tydeligt. På den ene side var han en af de mest produktive og engagerede grafikere denne side nogensinde har haft. Logoer, facepacks, nye design, grafiske guides, der var ikke den grafiske ting JG ikke gav sig i kast med. Og når han først var i gang, blev der produceret stort og flot. Det var i denne periode at FmFreaks udviklede sig fra et artikel/guide forum, til en af de ledende grafiske tilbud til FM på hele FM-scenen - ikke blot nationalt, men også internationalt.

Og så var der den anden side... Samtidig med sit kollosale arbejde for FmFreaks, kunne man nemt mærke at JG stadig var et lille barn bag en skærm. Små velskabelige drillerier og uenigheder kunne i løbet af få sekunder få JG til enten at smutte ud af chatrummet i mIRC, af MSN eller logget ud fra FmFreaks. Hvis man først var uenig med JG, kunne man godt se hvor det bar hen af. Og det var det som gjorde JG unik og mindeværdig. Ud over sit store arbejde på siden, var han utrolig engageret og kritisk i sit crewarbejde på FmFreaks, hvilket gjorde diskussionerne farverige og til tider komiske, da han nærmede sig mit stædighedsniveau og bølgerne gik højt - indtil han loggede af selvfølgelig.

Nu svigter min hukommelse selvfølgelig, men jeg mener at JG smuttede fra crewet i forbindelse med en uoverensstemmelse, og på trods af at vi siden så ham som crew på flere andre sider, har han aldrig kunne slippe taget hos FmFreaks. I min tid som crew på FmF var noget af det mest irriterende når JG kom med sine alt for ofte kritiske kommentarer til crewet. Noget som på sin vis har frustreret utroligt da man aldrig kunne banne ham, og samtidig nok også har udviklet siden, da man altid har skulle sørge for at have ALT på det rene. Det er ikke altid lykkedes, men der er ingen tvivl om at JG har bidraget mere end de fleste til FmFreaks' udvikling - på vidt forskellige måder.

Vi kan heldigvis stadig finde JosepGuardiola på FmFreaks under navnet JG7, hvor han engang imellem kommer med en kort kommentar i en fodboldtråd hvis en bruger har drejet sandheden en smule, eller undladt en detalje. Ikke desto mindre, er det en fornøjelse stadig at se ham herinde, og han vil i alle tider være en del af mine farverige minder om FmFreaks. Tak for alt dit store arbejde JG, både på godt og på ondt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #28: 13 Jul 2011, 22:23 »

Jeg kendte ikke meget til ham på daværende tidspunkt, men billedet der blev formet kunne meget nemt betegnes som et lille, kreativt, produktivt og stædigt barn.

Og så var der den anden side... Samtidig med sit kollosale arbejde for FmFreaks, kunne man nemt mærke at JG stadig var et lille barn bag en skærm. Små velskabelige drillerier og uenigheder kunne i løbet af få sekunder få JG til enten at smutte ud af chatrummet i mIRC, af MSN eller logget ud fra FmFreaks.
Alt dette gør sig stadig gældende.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #29: 16 Jul 2011, 01:44 »

Blev han ikke taget fra det gamle FMair? Selv jeg husker det ikke engang Smiley

FMMastek => FMGround => FmFreaks.

Jeg ved sgu ikke hvorfor han endte ved FMGround i første omgang. Så vidt jeg kan huske, var det først der at han for alvor slog igennem så vi MÅTTE have ham til FmF... Ved ikke lige hvordan han kom til FMG, det må der være andre kloge hoveder der ved mere om Smiley

Uha! Det var jo dengang hvor FmFreaks søgte efter crewmedlemmer, og hvor Sunbao og du afviste ham på baggrund af hans guide - ingen andre så hans bud, og han endte hos FMMastek (jeg mener det var dem) og siden hos FMGround, hvorefter han absolut skulle hentes til FmFreaks. Jeg husker det som var det i går.

Og så til seneste indlæg fra Gazlgor!

Først og fremmest: Jeg takker for opmærksomheden. Det luner så herligt i min mave.

Dernæst må jeg korrigere dig. Ja, din hukommelse svigter her på dine gamle dage. Først og fremmest: Skyggesiden af mig er forkert. Lad mig tage det fra en ende. Først og fremmest var jeg kun grafiker, fordi ingen andre gad. Derfor hentede jeg slaver som Marchena og Chelidze, som så lavede alt, mens jeg blot var piskeren. Senere fik jeg LAge ind i den rulle. Og Mathie. Jeg husker især at Chelidze nød de sene nattetimer. Og i samme omgang havde vi masser af fis og sjov på mIRC, og ja, ganske rigtigt - jeg smuttede tit ud af en samtale, hvis jeg følte mig uretfærdigt behandlet af mine to undersåter. Det var i fis og ballade det hele, og derfor oprettede vi da også vores egen channel, hvor jeg var @, så jeg kunne kicke og banne folk fra min egen channel. Smiley

Og i samme ombæring stejfer vi også lige MSN: Jeg tror, at du og jeg havde 2-3 samtaler, hvor du blot bad mig om at skrive en nyhed eller andet. Jovist, jeg lukkede ganske vist samtalen ned, men det har været i den tro, at samtalen var slut. Det er en dårlig vane jeg har.

Og jo, jeg smuttede fra crewet efter en uoverstemmelse. Jeg havde en 'sag' hvor jeg var den eneste, der var sat ind i den - alligevel valgte fjong 1 og 2 at banne 2-3 brugere på siden (herunder min bedsteste ven, LAge), som absolut intet havde med det at gøre, og dernæst, da jeg havde opklaret det hele som den sherlock jeg var, var det de samme to personer, der skældte mig ud for at bruge 'ufine metoder' crazy I øvrigt blev mine sidste to indlæg skrevet fra en ukendt IP, og det er lidt et mysterie den dag i dag.

Jeg er stadig lille - dog ikke i omkredsen, som man jo siger, høhø - jeg er ikke særlig kreativ, men stædig er jeg også.

En lille sjov fact er faktisk, at de seneste to gange jeg har joinet crewet, har du ikke været en del af det - men efter jeg kom ind, så er der dumpet en ansøgning ind. Jeg tror, du drages af mig, og jeg tror, jeg er den hemmelige nøgle, der atter kan bringe dig i spil i baglokalerne på FmFreaks.dk!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010