home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 970 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Memory Lane
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Memory Lane  (Læst 11630 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Memory Lane
« : 05 Jun 2011, 22:28 »

I lyset af et hedengangent projekt, vil jeg nu forsøge at opstille et nyt, der fører os tilbage af den berømte memory lane. Her vil jeg forsøge at drage minderne frem om de lidt ældre tider, de lidt mere simple tider, og de lidt mere 'kendte' brugere. Legenderne - På godt og på ondt. En gang om ugen vil jeg forsøge at skrive en lille hyldest til en bruger, nuværende eller tidligere, som har været en prominent skikkelse på siden, og som desværre ikke er at finde så meget mere.

Indlægget vil ende med en hyldest tekst som jeg hver uge vil opfordre brugerne til at sætte i deres signatur, som en lille tribute til den udvalgte bruger.

Jeg vil selvfølgelig tage imod forslag til hvordan konceptet evt. kan ændres eller videreudvikles, men det er sådan det er udtænkt indtil videre. Vi starter hvor @Attention Whores slap, og dedikerer næste uge, til Tturbo1.

Hvis du også vil bidrage til en hyldest til Tturbo1, så sæt ham i din signatur, og lad os hylde ham sammen.

For at du kan huske lidt mere om Tturbo, kan du her læse det oprindelige indlæg til hans hyldest. Fortsat god søndag og kom endelig med kommentarer og forslag.


Vi har tidligere talt om en happening i dag, hvor vi vil fremhæve et af sitets brugere som er blevet lidt for hurtigt glemt.

Det drejer sig om Tturbo1 som er gået hurtigt i glemmebogen hos mange.

Tturbo har lagt et eminent arbejde på siden, hvor han altid har siddet subtilt i baggrunden og hjulpet hvor han kunne og samtidig har han ikke været bleg for at stjæle opmærksomheden og svine et par brugere når der var brug for det - Og det kan vi lide!

Desværre smuttede Tturbo fra crewet og er ikke så meget at finde på siden mere. Heldigvis har han dog @Attention Whores til at gøre opmærksom på ham, så I dag vil vores signaturer blive præget af en hyldest til Tturbo. En mand som ikke vil gå i glemmebogen. Han fortjener opmærksomheden, og i dag får han den!

Vi håber at andre også vil støtte op om initiativet og give Tturbo den opmærksomhed han har fortjent, ved at hylde ham i jeres signaturer.

Og hvis det ikke fortjener opmærksomhed at man ligner Graversen på en prik og samtidig har dated en pige der kun var 1 bogstav fra at hedde Katja Kean, så ved jeg ikke hvad gør. Respekt!

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #1: 05 Jun 2011, 22:58 »

Kom meget gerne med historier, som du husker Tturbo1 bedst Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #2: 05 Jun 2011, 23:00 »

Tak Tturbo, du har været som en top-scout for mig. Det vil jeg aldrig glemme!
Logged

Thaurat al Shabab

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #3: 06 Jun 2011, 01:02 »

Glemmer aldrig, da Tturbo1 midt i en diskussion med JG bad JG om at skride ad helved til.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #4: 06 Jun 2011, 01:07 »

Jeg husker kun hans udråbstegn og hidsige temperament. Og jo, jeg har da været her længe, men jeg har aldrig rigtig haft brug for hans hjælp. Såååååååååååååååå.. . all there is back... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 01:10 af -LFC- » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #5: 06 Jun 2011, 01:14 »

Kæmpe tak til alt hvad Tturbo har gjort for siden. Man kan høre på folk fra baglokalet at han har betydet meget, og det har jeg kæmpe respekt for.

Når det så er sagt, så må jeg give LFC ret. Det er også det jeg for alvor husker!!!!!!!!!!!!!!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #6: 06 Jun 2011, 01:33 »

Husker hvordan han engang hjalp mig med at få kits til at virke  Kys
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #7: 06 Jun 2011, 02:09 »

Husker hvordan han engang hjalp mig med at få kits til at virke  Kys

Arh ja, det kan jeg godt huske, det har han hjulpet mange med. Nu har jeg aldrig rigtig selv været så meget i FM-forummet, slet ikke i mine første 2-3 år på siden, og det var så vidt jeg kan forstå mest der han var, så der har man en del af forklaringen på at jeg bedst husker hans mange udråbstegn.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #8: 06 Jun 2011, 08:47 »

Kom meget gerne med historier, som du husker Tturbo1 bedst Smiley

Heh okay..

På FmFreaks har jeg husket Tonny mest for hans kontante stil. Som der bliver sagt, så var han ikke en der lagde fingrene imellem når der var nogen der skulle høre noget. Det gjorde det lidt kompliceret nogle gange - jeg husker engang vi var i klinch med CMD og der så var en tråd om det (eller på deres side, jeg kan ikke helt huske præcis hvordan det var), hvor jeg kæmpede for at holde sindene nede, og så går Tonny ind og fyrer en totalt sviner af... Han havde sin egen stil, og netop pga. hans legende status kunne han tillade sig at være en del mere ærlig end jeg f.eks. selv turde at skrive.

IRL har jeg mødt Tonny to gange til crewtræf. Det jeg husker bedst fra dengang er selvfølgelig hans store gæstfrihed da vi var hjemme ved ham, og så da vi skulle ud til DeBuur på fyn, hvor vi faldt over nogle tøser i en bil på motorvejen, som Tonny var rigtig god til at ligge op på siden af, og flirte med den ene af dem Opstemt

Jeg husker kun hans udråbstegn og hidsige temperament. Og jo, jeg har da været her længe, men jeg har aldrig rigtig haft brug for hans hjælp. Såååååååååååååååå.. . all there is back... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, ja udråbstegnene var meget kendetegnene... Jeg kaldte det arto-stilen eftersom han også brugte *S* og *G* når der var noget han syntes var sjovt Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #9: 06 Jun 2011, 12:54 »

Jeg betragter lidt Tturbo1's rolle for FmFreaks som Claus Vandborgs rolle for Eurosport: Ledelsen tror, at vedkommende er vellidt blandt folket, men i sidste ende er det lige omvendt.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JKJ
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #10: 06 Jun 2011, 13:00 »

Husker Tturbo helt tilbage til et crew-træf på en konkurrende site. Om det hed fm- eller cm-danmark kan jeg faktisk ikke huske.

Men vel ankommet til Silkeborg skulle der spilles noget bold på den fodboldbane der lå næsten lige siden af han hjem.
Det viste sig så at være en blanding mellem en mark og en fodboldbane. Man skulle ikke sparke bolden for langt væk ellers skulle ud blandt køer for at hente bolden.
Men sjovt var det dælme Smiley

Vi havde nogle fantastiske timer hvor vi blev vartet op i hoved og røv af Tturbo og lidt små beruset blev vi vist også.

Han og DNE er de eneste jeg har kontakt med den dag i dag fra dengang.


Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Memory Lane
« Svar #11: 12 Jun 2011, 17:29 »

I denne søndags Memory Lane, vil vi i dag endnu engang tage kigget lidt tilbage i crewet. Ikke fordi at dette skal være en standard tråden igennem, men det er nærliggende at starte med da så mange folk har bidraget så meget til siden, og derefter har forladt FmFreaks og deres minde også.

Vi kigger denne gang på en måde til rivalerne, og på en måde ikke. Ugens minde skal vi derfor først lede efter på de rivaliserende sider FmDanmark og især FmGround hvor han for alvor slog sit navn igennem som en af de bedste skribenter på siden nogensinde.

United-styrer har måske ramt fejl med sit nick, men som aktiv i crewet har han ramt plet. På trods af at have skrevet for FmGround, måtte vi bare få United-styrer ind i FmFreaks' crew. På trods af lidt betænkeligheder hos undertegnede kom U-S hurtigt ind og i løbet af sin lange karriere i crewet beviste han igennem flere fremragende artikler, bl.a. en træningsguide der måtte deles op i 3 dele fordi den var så udførlig (her er første del), den roste Det store, hule cyberspace, adskillige crewportrætter og meget meget mere at hans skriveevner var i top.

Ud over sit ihærdige skribentarbejde, var U-S også vellidt blandt brugerne og samtidig var han en af de styrende kræfter i næsten alle af sidens facetter. Ugens minde af United-Styrer må siges at være fuldt fortjent.

Du kan selv læse mere om legenden, i crewportrættet af ham skrevet af JG7.

Lad os mindes legenden som gjorde så meget for siden og aldrig forlangte noget igen. Længe leve United-Styrer og sæt endelig en lille mindetekst i jeres signatur hvis I også mener at den mand er legende.

-----------

Hvis du selv har forslag til hvem du mener skal mindes her på FmFreaks, så skriv dem i tråden Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #12: 28 Jun 2011, 00:14 »

Når du har mulighed for at give en lille insider-info, så skal du da for pokker gøre det, Gazlgor! Fortæl fx hvorfor han endte ved FMGround i første omgang Tunge
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #13: 28 Jun 2011, 00:25 »

Når du har mulighed for at give en lille insider-info, så skal du da for pokker gøre det, Gazlgor! Fortæl fx hvorfor han endte ved FMGround i første omgang Tunge
Kan du ikke sige det? Kan ikke vente til Hawk logger på.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Memory Lane
« Svar #14: 28 Jun 2011, 00:27 »

Jeg husker det ikke. Det er derfor, han skal fortælle det!
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010