home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Et kig på sportens stjerner
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Et kig på sportens stjerner  (Læst 16917 gange)
Philips
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #45: 07 Jun 2011, 12:15 »

Kunne godt tænke mig at høre om Yao Ming
Logged

Derfbob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #46: 07 Jun 2011, 12:45 »


Og det 147 break, er så vanvittig lavet. Det der tager længest tid for ham, er at gå rundt om bordet. Tunge

Ja det, og så at vente på at dommeren lægger bolden tilbage på plads  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #47: 07 Jun 2011, 13:09 »

Roger Federer tak!

Spændende Jakob, jeg kan rigtig godt lide idéen og du er ret dygtig skribent! Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #48: 07 Jun 2011, 13:11 »

Roger Federer tak!

Spændende Jakob, jeg kan rigtig godt lide idéen og du er ret dygtig skribent! Smiley
Mange tak, Chrille. Det glæder mig. Smiley

Jeg kan afsløre så meget, at Roger Federer er blandt de 3-4 navne der er med helt fremme. Der er dog meget hård kamp om portrættet, og alle kan reelt nå at vinde endnu.

Federer er dog også min favorit, men brugerne bestemmer. Tunge
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 13:15 af Jakob E » Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #49: 07 Jun 2011, 13:18 »

Roger Federer tak!

Spændende Jakob, jeg kan rigtig godt lide idéen og du er ret dygtig skribent! Smiley
Melder mig ud af fanklubben hvis du skriver om fede frem for Nadal, og skal du endelig skrive om noget Tennis-sjov så vil Tomas Berdych eller Daniela Hantuchová være at foretrække.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #50: 07 Jun 2011, 13:34 »

Melder mig ud af fanklubben hvis du skriver om fede frem for Nadal, og skal du endelig skrive om noget Tennis-sjov så vil Tomas Berdych eller Daniela Hantuchová være at foretrække.
Federer er altid over Nadal, og resten af tennisverdenen. Det må du lære at forstå.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #51: 07 Jun 2011, 13:45 »

Federer er altid over Nadal, og resten af tennisverdenen. Det må du lære at forstå.
Han kunne ikke engang slå Wozzy hvis det kom dertil.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #52: 07 Jun 2011, 13:49 »

Nah, Federer er over the hill. Lad os høre om Danmarks medie darling nummer 1, Kenneth Carlsen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #53: 07 Jun 2011, 13:50 »

Nah, Federer er over the hill. Lad os høre om Danmarks medie darling nummer 1, Kenneth Carlsen.
Frederik Fetterlein?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #54: 07 Jun 2011, 13:50 »

Kan du ikke læse?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #55: 07 Jun 2011, 13:52 »

Kan du ikke læse?
Jo, men du forstod ikke, at du ikke havde ret.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #56: 08 Jun 2011, 15:59 »

THOMAS VOECKLER


Indledning:
Så skal vi et smut til cykelverdenen. En sport jeg holder meget af, og nyder at følge på tætteste hold. I denne sportsgren er der ufattelig mange ryttere at skrive om. Helt fra de store Tour-konger til de vitale vandbærer. Men valget er faldet på den franske nationalhelt Thomas Voeckler. Det er der selvfølgelig en grund til, som 100 % er baseret på min egen holdning. Jeg synes Voeckler angrebsivrige kørestil og optimisme, kan gøre den, på papiret kedeligste etape, dybt underholdene. Jeg har stor respekt for lykkeriddere som Voeckler, der gang på gang tager chancen i håb om at holde hjem til målstregen. Den anden grund, er lidt mindre væsentlig, men har alligevel spillet ind når valget er faldet på Thomas Voeckler. Voeckler er født og opvokset i det franske område der hedder Alsace, som jeg føler, er et område, jeg har et okay kendskab til, eftersom det er blevet til gentagne sommerferier i området.                                                                                                          Men jeg håber I vil læse med om Thomas Voeckler.

Bag om Thomas Voeckler - historien og gennembruddet:
Thomas Voeckler blev født på en sommerdag den 22. juni 1979 i Schiltigheim i det nordlige Frankrig, tæt ved den tyske grænse. I et område med masser af bjergtoppe, vinmarker og kulturelle udforskninger, besluttede Voeckler sig allerede som lille dreng, for at han ville begynde at køre på cykel. Senere valgte franskmanden at flytte til Martinique for at satse på cyklingen. Voeckler havde ikke verdens største cykeltalent, men på trods af hård træning og vilje, lykkedes det ham alligevel at blive professionel i 2001 på Bouyges Télécom-holdet. Det har han aldrig forladt, selv om holdet i dag hedder Team Europcar. Bouyges Télécom trak sig som sponsor sidste år. Voeckler betragtes af mange franskmænd som landets cykel-kæledægge samme med Quick Step-rytteren Sylvian Chavanel. Frankrig har siden Richard Virenque ikke haft en rytter der kunne køre for den samlede stillingen i de store etapeløb, og derfor var der også store forventning til Voeckler da han brød i gennem. Det gjorde han for alvor i 2004, som var hans første Tour de France. På en af de første etaper i løbet valgte den unge Voeckler at gå i udbrud. Det holdte på fantastisk vis hjem, og selv om Voeckler ikke vandt etapen, fik han løbets gule førertrøje. Det mest fantastiske ved dette, var dog at Voeckler forsvarende trøjen i 10 dage, hvorefter han måtte aflevere trøjen til den senere vinder. Lance Armstrong. Voeckler overlevede flere etaper, som han før etapen var dødsdømt på, og han vandt herved franskmændenes hjerter.
Voeckler som i dag er kaptajn på Team Europcar-mandskabet, måtte dog vente helt til 2009 på hans første etapesejr i verdens mest præstigefyldte cykelløb. Men så lykkedes det også. Efter utallige forsøg i gennem 5 år, vandt Voeckler 5. etape til Perpignan. Der virkede det som om at franskmanden fik hul på bylden, for i 2010 gjorde han kunststykket efter. Den her gang i den sidste del af løbet. Nemlig på 15. etape. Det betyder at Voeckler ved dags dato har 2 etapesejre i Tour de France. Jeg er sikker på, at han ikke har vundet sin sidste sejr i dette løb endnu. Af andre store sejre, har Thomas Voeckler også vundet etapesejre i Paris-Nice.

Min personlige mening:
Min personlige mening om Thomas Voeckler som cykelrytter er meget positiv. Som jeg sagde i min indledning, har jeg stor respekt for en mand som Voeckler der kender sine begrænsninger, og derfor prøver lykken i lange udbrud. Han ved at han ikke kan sidde med når det for alvor går opad, så derfor er udbruddene hans chance, eftersom han heller ikke er et lyn på målstregen. En fighter er Voeckler dog i den grad, og det må siges at være det, han lever på. Desuden har Voeckler aldrig været det store samtaleemne i forbindelse med doping, som er en ting han som de fleste andre cykelryttere, tager stor af sted fra. Han gør det bedste for cykelsporten, og han fortjener et portræt.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #57: 08 Jun 2011, 21:52 »

Jeg vil blot minde interesserede om at der er ca. 2 timer til deadline. Så hvis man vil nå at have indflydelse på hvem der skal have æren af et portræt, skal man huske at stemme. :-)

Det er uhyggelig tæt!
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 21:54 af Jakob E » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #58: 08 Jun 2011, 22:23 »

Haha E, det overrasker mig ikke med den update Wink!
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #59: 08 Jun 2011, 22:26 »

Igen en fed update dog ærger det mig der ikke er "Det vidste du ikke om ....." med til sidst, da det er en virkelig fed detalje Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010