home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:53:49 warmon Blogkonkur... [32] Journeyman - Førs...
I går kl. 15:45:17 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  1 Bruger, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132794 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Et kig på sportens stjerner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Et kig på sportens stjerner  (Læst 16782 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #75: 27 Jun 2011, 02:48 »

Meget snart. Jeg har haft travlt med nogle forskellige ting her de seneste dage. Men portrættet kommer snart. Det vil jeg godt love. :-)

Er du gået død i dit ellers meget spændende projekt, og dermed også bryder dit løfte? Det er lidt ærgerligt, for der var egentligt mange der fulgte med, og det var meget spændende læsning. Jeg håber at det udelukkende har været en længere pause, i stedet for en afslutning af 'bloggen'. :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #76: 27 Jun 2011, 02:50 »

Er du gået død i dit ellers meget spændende projekt, og dermed også bryder dit løfte? Det er lidt ærgerligt, for der var egentligt mange der fulgte med, og det var meget spændende læsning. Jeg håber at det udelukkende har været en længere pause, i stedet for en afslutning af 'bloggen'. :-)
Mine blogs dør aldrig, og jeg har også skrevet noget om Dalglish, men en masse fester og gøgl med vennerne har forsinket mig. Men I får snart portrættet, selv om jeg vist har sagt det nogle gange efterhånden. Wink
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #77: 27 Jun 2011, 02:53 »

Mine blogs dør aldrig, og jeg har også skrevet noget om Dalglish, men en masse fester og gøgl med vennerne har forsinket mig. Men I får snart portrættet, selv om jeg vist har sagt det nogle gange efterhånden. Wink

Fair nok, og det er sådan set også godt nyt, at der kommer en update mere. Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #78: 27 Sep 2011, 13:09 »

Hey alle freaks!

Efter en pause i dette projekt, er det noget jeg har lyst til at genoptage, og jeg håber fortsat at I vil kigge med, på trods af en pause fra min side af. Jeg er tænkt lidt over, hvad der måske var årsagen til at jeg mistede lysten, og jeg er kommet frem til, at det måske var afstemningen, som jeg nu har slettet, som må være den skyldige. Jeg havde nok ikke lysten til at skrive om lige bestemt vinderen af afstemningen. Dette er selvfølgelig super ærgerligt, og derfor vælger jeg at fjerne afstemningen. I er selvfølgelig fortsat utrolig velkomne til at komme med bud til hvem der fortjener et portræt, og da jeg sagtens kan have glemt personen, er der da bestemt en mulighed for at jeg vil lytte til jer. Dog har jeg bestemt, at personen skal være en jeg har lyst til at skrive om, og derfor kan jeg ikke love, at jeg tager jeres bud op, og laver et portræt om sportsmanden.

Men jeg håber da fortsat I vil følge med!
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #79: 27 Sep 2011, 17:42 »

Dejligt at bloggen kommer tilbage  Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #80: 27 Sep 2011, 19:28 »

Det glæder mig, at du synes det. :-)
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #81: 27 Sep 2011, 22:30 »

Kan man forvente du skriver færdig omkring Dalglish?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #82: 27 Sep 2011, 22:32 »

Kan man forvente du skriver færdig omkring Dalglish?
Det kan du muligvis, da jeg egentlig havde det meste af portrættet om ham færdig. Men min computer er kaput, så derfor er det tvivlsomt. Dog ligger det muligvis på USB, og gør det, det, får I et portræt om skotten.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #83: 27 Sep 2011, 22:33 »

Det kan du muligvis, da jeg egentlig havde det meste af portrættet om ham færdig. Men min computer er kaput, så derfor er det tvivlsomt. Dog ligger det muligvis på USB, og gør det, det, får I et portræt om skotten.

Godt og skidt, jeg håber!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #84: 03 Okt 2011, 22:03 »

Dalglish-portrættet ligger desværre ikke på mit USB-stik, og er derfor gået tabt. Det beklager jeg.

Dog har jeg nu fået min nye computer, og derfor har jeg igen Microsoft Word, og er klar til at skrive nye portrætter, om både gamle og nuværende sportsstjerner.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #85: 09 Okt 2011, 19:25 »

GÄEL MONFILS


Vi skal et smut til tennis-verdenen, og se lidt nærmere på en spiller, som jeg synes er helt fantastisk. Nej, jeg snakker skam ikke om mit absolutte tennis-idol Roger Federer, som jeg er dybt fascineret af. Ham kender I vel forhåbentligt lidt til. Vi der skal derimod kigge lidt på en farvestrålende franskmand, som altid er underholdene at følge. Hans navn er Gäel Monfils.

Begrundelse for valget:
Gäel Monfils er blot en af Frankrigs dygtige tennisspillere i sin generation, som bla. også tæller Gilles Simon, Jo-Wilfried Tsonga og Richard Gasquet. Valget er faldet på Monfils, da han er en lidt atypisk spiller. Han laver jubelscener i massevis og vanvittige showslag, som gør at den 25-årige franskmand aldrig er kedelig at følge. Derudover synes jeg utrolig godt om ham, hvilket i bund og grund er den største årsag til at han er blevet valgt fremfor en hvilken som helst anden spiller.

Gäel Monfils' karriere - i store træk:
Gäel Monfils blev født d. 1. september i 1986, i den franske hovedstad Paris, og derfor er han naturligt nok altid en publikum- og hjemmebanefavorit når der hvert år spilles French Open på Roland Garros. Monfils siges at have en medfødt talent. I hvert fald har han aldrig trænet hårdere end så mange andre, før det var tennis’en han valgte at satse på. Allerede som 16-årig slog Monfils igennem i diverse juniorturneringer, og to år senere, i år 2004 blev han professionel. Der havde han allerede vundet 3 ud af 4 Grand Slams for juniorerne. I 2005, vandt han sin første ATP-turnering og sluttede som den 3. bedste franskmand på verdensranglisten. Imponerende for så ung en spiller. Hans karriere var i den grad skudt i gang. Det beviste han også overfor hele verden i 2006, hvor han sluttede året på en 23. plads på verdensranglisten. Det var et år, hvor han spillede mod de store drenge som Nadal og Federer flere gange, og faktisk slog han også den tidligere verdens etter, Andy Roddick. Derefter havde Monfils en lidt svær periode, inden han igen i 2008 gjorde sig bemærket, på den store internationale scene. Han nåede semifinalen i French Open, hvor han dog tabte til verdensranglistens nummer 1, Roger Federer. Monfils var dog et hit med sine jubelscener og akrobatiske slag. Han var en helt hjemme i Paris. Efter hans succes, ventede der et meget skadesplaget år, som bla. gjorde at Monfils missede Wimbledon.  I de seneste år har Monfils lavet fine resultater i ny og næ, og han er en spiller som til høre den absolutte verdenselite. Han mangler dog det sidste skridt op, for at nå de aller allerbedste, og man kan godt stille spørgsmålstegn ved, om det nogensinde sker. Statistikken er i mod ham.

Spillertype:
Monfils er kendt som en meget underholdene spiller, som allerhelst vil irritere sin modstander ved at smide alle bolde tilbage i hovedet af ham, uanset hvad. Det er Monfils dog også i stand til, da han har en utrolig adræthed som gør det muligt at være ekstremt eksplosiv.  Han er faktisk en lidt defensiv spiller, som ikke slår så forfærdelig mange vindere, men spiller på at modstanderen fejler.  Han er dog i besiddelse af en fremragende serv, og derved holder det ham i mange tilfælde ude af problemer i egen serveparti.

Fakta om Gäel Monfils:
• Monfils er 193 cm høj.

• Han er højre håndet.

• Han ligger pt. nummer 7 på verdensranglisten, som også er hans bedste placering nogensinde.

• Han har ingen Grand Slam-titler, men har vundet turneringer på ATP-plan.

Det vidste I måske ikke om Gäel Monfils:
• Monfils har kælenavnen 'La Monf' i hjemlandet, mens de ude i Europa kalder ham 'Sliderman'. Det skyldes hans fantastisk teknik til at slide på grus.

• Hans far er fra øen Guadeloupe i Carribien, mens hans mor er fra Martinique.

• Monfils er stor fodboldfan og er fan af hjemmeholdet Paris SG og engelske Arsenal FC.

• Derudover er Monfils stor fan af NBA-holdet Denver Nuggets, og som lille havde Monfils en drøm om at blive basketballspiller.

« Seneste Redigering: 10 Okt 2011, 16:30 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #86: 10 Okt 2011, 16:24 »

Hvis jeg kan nå det, kommer der et portræt igen i aften. Men det er 100% afhængig af, hvor langt jeg når med min aflevering her i eftermiddag.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #87: 10 Okt 2011, 16:27 »

Citat
• Han har ingen Grand Slam-titler, men har vundet turneringer på WTA- og ATP-plan.


Det er altså meget godt klaret når man tænker på at det er kvindernes turnering  Thumbs Up  crazy
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #88: 10 Okt 2011, 16:30 »

Det er altså meget godt klaret når man tænker på at det er kvindernes turnering  Thumbs Up  crazy
Jamen det er fordi han er helt suveræn! Ej, tak for påmindelsen. Du har selvfølgelig ret, og jeg retter det med det samme. Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #89: 17 Feb 2014, 18:48 »

Jeg sidder og leger lidt med at starte det her projekt op igen. Jeg er ret sikker på, at jeg gik død i det første gang, fordi den person jeg skulle skrive om ikke rigtigt interesserede mig. Nu her to et halvt år senere burde jeg vide bedre, mens jeg forhåbentligt også er blevet bedre skriftligt. Jeg forestiller mig, at hvis jeg genoptager dette, så bliver det ikke så mange portrætter, men at de derimod bliver en del længere. Derudover skal det helst foregå sådan, at det ikke bare bliver en anden form for Wikipedia.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2014, 18:52 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010